Τ16

Η Τ16 στον Κεραμεικό

Η Τ16 ένας inclusive-exclusive boutique co-working space, δίπλα στο μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς. Ένα παλιό εργοστάσιο καλλυντικών μετατράπηκε σε έναν χώρο ερωτεύσιμο. Ποιος ξέρει; Ίσως να είναι αποτέλεσμα των καλλυντικών που πέρασαν από πάνω του. Στην Τ16 η εργοστασιακή λιτότητα του industrial design συνδυάστηκε με την πολυτέλεια.
Εμβληματικά έπιπλα design μεγάλων αρχιτεκτόνων. Μια ελιά κι ένα cafe, φυτεμένα μέσα σε ένα εργοστάσιο. Μπασκέτα, ποδοσφαιράκι και μπιλιάρδο. Roof terrace με μαγευτικό ηλιοβασίλεμα.
Στο κέντρο της πόλης, αλλά έξω από την κίνηση και τον δακτύλιο. Μόλις 600 μ. από το μετρό Κεραμεικός.
Επισκεφθείτε τον χώρο μας για να μάθετε περισσότερα για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Τόσο στην οργάνωση και παραγωγή εκδηλώσεων, όσο και για τις χωρητικότητες και για ό,τι άλλο χρειαστείτε.

Η Τ16 αποτελεί τον απόλυτο χώρο για κάθε είδους εκδηλώσεις: εταιρικές/ιδιωτικές, συναντήσεις, παρουσιάσεις, workshops, σεμινάρια, webinars, γεύματα/δείπνα, cocktail, party κ.λπ.

Οι Χώροι

Ισόγειο
Υποδοχή, Λόμπι, Πλατεία Ελιάς, Καφέ
Ιδανικό για κάθε είδους μεγάλη εκδήλωση.
Χωρητικότητα: 300 άτομα όρθιοι.

Πλατεία της Ελιάς

Ιδανική για προβολές, παρουσιάσεις, ομιλίες, σεμινάρια κ.λπ.
Χωρητικότητα: 70 άτομα σε διάταξη theatre (+70 μαζί με το Café).

Cafe

Ιδανικό για πρωινό, γεύμα, κοκτέιλ, δείπνο κ.λπ.
Χωρητικότητα: 40 άτομα καθιστά (+40 μαζί με την Πλατεία της Ελιάς).

Αίθουσες Συναντήσεων
8 αίθουσες

Ιδανικές για συναντήσεις, παρουσιάσεις, σεμινάρια, workshops κ.λπ.
Χωρητικότητα μεγαλύτερης αίθουσας: 120 άτομα σε διάταξη theatre.
Όλες περιλαμβάνουν στη βασική τιμή, χωρίς επιπλέον χρέωση: οπτικοακουστικό εξοπλισμό (projector, οθόνη προβολής, τηλεόραση, dvd player, ενισχυτή, ηχεία, υπολογιστή, ήχο), πίνακα σημειώσεων και καφέ φίλτρου.

 

Αίθουσες Έρευνας – Παρακολούθησης
2 αίθουσες με τα αντίστοιχα χωριστά δωμάτια παρακολούθησης με διπλό τζάμι-καθρέφτη

Ιδανικές για focus groups Ποιοτικής Έρευνας.
Χωρητικότητα μεγαλύτερης αίθουσας ερευνώμενων: 15 άτομα (σε διάταξη meeting).
Χωρητικότητα μεγαλύτερης αίθουσας παρακολούθησης: 10 άτομα.
Όλες περιλαμβάνουν στη βασική τιμή, χωρίς επιπλέον χρέωση: οπτικοακουστικό & καταγραφικό εξοπλισμό (projector, οθόνη προβολής, τηλεόραση, dvd player, ενισχυτή, ηχεία, υπολογιστή, κάμερες, μικρόφωνα), πίνακα σημειώσεων και καφέ φίλτρου.

Penthouse & Roof Terrace

Ιδανικό για VIP συναντήσεις σε διακριτικό χώρο με ωραία νοτιοδυτική θέα της Αθήνας. Ιδανικό για υπαίθριες εκδηλώσεις.
Χωρητικότητα Penthouse: 50 άτομα (σε διάταξη theatre).
Χωρητικότητα Roof Terrace: 150 άτομα καθιστά (+25 μαζί με το Penthouse).

Innovathens

<h3>Ο ανοιχτός και λειτουργικός πολυχώρος Innovathens</h3>
Το Innovathens βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, δίπλα στο μετρό «Κεραμεικός», και στεγάζεται στο χαρακτηριστικό Αεριοφυλάκιο 2 που έχει μεταμορφωθεί σε ένα υπερσύγχρονο κτίριο με δύο ορόφους και απεριόριστες δυνατότητες.

Οι χώροι του Innovathens είναι λειτουργικοί, ανοιχτοί και ενιαίοι, ενώ διαθέτουν άρτιες υποδομές και οπτικοακουστικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, απαντούν σε κάθε απαίτηση και διαμορφώνονται με βάση τις δικές σου ανάγκες.
Είναι το ιδανικό μέρος για να ανταλλάξεις ιδέες, να αλληλεπιδράσεις και να συνεργαστείς, είναι πηγή έμπνευσης, γι’ αυτό και είναι το ιδανικό μέρος για να φιλοξενήσει και τη δική σου εκδήλωση!
<h3></h3>
<h3>Οι χώροι:</h3>
<strong>Ισόγειο 199,63 m2
</strong>Κατάλληλο για συνέδρια, ημερίδες, ομιλίες, press events, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις, networking events.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>ηχητική εγκατάσταση</li>
<li>μικροφωνική εγκατάσταση</li>
</ul>
<strong>1ος όροφος 203,20 m2
</strong>Κατάλληλος για εκθέσεις, ομαδική εργασία, hackathons, workshops.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>χώρος εργαστηρίων με ηχομόνωση</li>
<li>45 καθήμενους ή 30 άτομα σε τραπέζια εργασίας με κυρτή smart TV (65’’)</li>
<li>χώρος συνάντησης για 10 άτομα με οθόνη προβολής (65’’)</li>
<li>χώρος για εκθέσεις ή ομαδική εργασία με ευέλικτη διαρρύθμιση και 8 φορητές οθόνες (40’’)</li>
</ul>
<strong>2ος όροφος – Samsung Lab 49 m2
</strong>Μεγάλο meeting room, χώρος για workshops, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>35 καθήμενοι</li>
<li>20 άτομα σε τραπέζια εργασίας</li>
</ul>

Athens Flair

Athens Flair: Νεοκλασική Κομψότητα και Σύγχρονη Πολυτέλεια στην Καρδιά της Αθήνας

Το Athens Flair είναι ένα μοναδικό νεοκλασικό ξενοδοχείο στην Αθήνα, σχεδιασμένο γύρω στο 1880-1889 από τον Δανό αρχιτέκτονα Theophil Edvard Freiherr von Hansen. Δημιουργός της «Αθηναϊκής Τριλογίας» (Εθνική Βιβλιοθήκη, Ακαδημία, Εθνικό Πανεπιστήμιο), το κτίριο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της πόλης. Το ξενοδοχείο, που έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο, συνδυάζει την ιστορία με τη σύγχρονη πολυτέλεια, κάνοντάς το ιδανικό για εκδηλώσεις στην Αθήνα. Έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην καλλιτεχνική ζωή της Αθήνας, με την ηθοποιό Έλλη Λαμπέτη να έχει ζήσει εκεί κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής. Αυτή η ιστορική αξία, σε συνδυασμό με την πολυτελή σύγχρονη ατμόσφαιρα, δημιουργεί το τέλειο σκηνικό για κάθε εκδήλωση.

Roof Garden με Πανοραμική Θέα στην Αθήνα

Το Roof Garden του Athens Flair είναι ένας εξαιρετικός χώρος για την διοργάνωση εκδηλώσεων, με εκπληκτική θέα στον λόφο του Λυκαβηττού και την Αθήνα. Η μοντέρνα σχεδίαση και η εκλεπτυσμένη διακόσμηση προσφέρουν την τέλεια ατμόσφαιρα για οποιαδήποτε εκδήλωση.

Ιδανικό για:

  • Cocktail Parties
  • Ιδιωτικά Γεύματα
  • Εκθέσεις Τέχνης
  • P.R. Events

Η βεράντα του Roof Garden διαθέτει κομψό καθιστικό, σύγχρονη διακόσμηση, και υπέροχο φωτισμό για να δημιουργήσει την ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε περίσταση.

Tailor-Made Εμπειρίες για Εκδηλώσεις στο Athens Flair

Το Athens Flair προσφέρει πλήρη εξατομίκευση για κάθε εκδήλωση στην Αθήνα. Με tailor-made menus από καταξιωμένους σεφ και πλήρη προσαρμογή στον φωτισμό, τη διακόσμηση και τη μουσική, το ξενοδοχείο εξασφαλίζει ότι κάθε εκδήλωση θα είναι αξέχαστη.

Εκδηλώσεις που μπορείς να διοργανώσεις:

  • Corporate Events
  • Private Dinners
  • Cocktail Parties

Είτε πρόκειται για κοινωνική ή επαγγελματική εκδήλωση, κάθε λεπτομέρεια είναι φροντισμένη για να δημιουργηθεί η τέλεια εμπειρία για τους καλεσμένους σας.

Το Roof Garden του Athens Flair μπορεί να φιλοξενήσει έως 70 άτομα και είναι το ιδανικό μέρος για:

  • P.R. Events και Product Launchings: Ένας κομψός χώρος για εκλεπτυσμένα cocktail parties ή brunch με θέα τον Λυκαβηττό.
  • Private Brunch, Lunch, Dinner: Ιδανικό για κοινωνικές συγκεντρώσεις ή προσωπικές στιγμές.
  • Εκθέσεις Τέχνης: Παρουσίαση έργων τέχνης σε ένα διατηρητέο κτίριο που αποτελεί έργο τέχνης από μόνο του.
  • Parties και Cocktail Parties: Γενέθλια, εταιρικά events ή επετείους, όλα μπορούν να γίνουν στο Roof Garden.
  • Μικρές Τελετές και Προτάσεις Γάμου: Ρομαντικές προτάσεις ή μικρές τελετές με θέα στην Αθήνα.
  • Buy-outs: Κλείστε ολόκληρο το ξενοδοχείο για μια ιδιωτική εκδήλωση, είτε αφορά marketing είτε κοινωνικές συγκεντρώσεις.

Το Athens Flair έχει βραβευτεί με τα βραβεία Luxury Concept Hotel, Luxury Heritage Hotel και Luxury Cultural Hotel από τα World Hotel Luxury Awards, αναγνωρίζοντας την υψηλή ποιότητα και την ιστορική αξία του.

Point 124

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Επαγγελματικές σας Συναντήσεις στο Point 124</h3>

Το Point 124 προσφέρει πέντε διαφορετικούς χώρους που ταιριάζουν σε όλες τις εταιρικές σας ανάγκες. Από μικρές αίθουσες 4 ατόμων έως χώρους 160 τ.μ., με χωρητικότητα έως 100 άτομα, το Point 124 αποτελεί το ιδανικό μέρος. Είτε αφορά συνέδρια, εργαστήρια και σεμινάρια ή μικρές και μεγάλες επαγγελματικές συναντήσεις.

<h4>Οι Χώροι</h4>

<strong>Havana</strong>

Η Havana είναι μια ευέλικτη αίθουσα με δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες κάθε εκδήλωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργασιακός χώρος (9.30 – 17.30). Tiς βραδινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα διατίθεται για ιδιωτικές εκδηλώσεις. Η  συνολική της επιφάνεια είναι 160 τμ και είναι ιδανική για συνέδρια, εργαστήρια, κοινωνικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις.<strong> Χωρητικότητα έως 100 άτομα σε όρθια διάταξη, έως 56 σε καθιστή.</strong>

<strong>Cape Town</strong>

Η αίθουσα Cape Town είναι ένας μοντέρνος χώρος συσκέψεων 35 τμ , ιδανικός για εταιρικές συναντήσεις, brainstorming και παρουσιάσεις νέων προϊόντων. <strong>Μέγιστη χωρητικότητα 10 άτομα.</strong>

<strong>Sidney</strong>

Η αίθουσα Sidney έχει εμβαδόν 30 τ.μ. και είναι ιδανική για μικρές συναντήσεις και συνεδρίες <strong>έως 4 ατόμων.</strong>

<strong>Nairobi</strong>

Εμπνευσμένη από τα δέντρα της αφρικανικής σαβάνας και με απεριόριστη θέα, η αίθουσα Nairobi είναι ένας από τους πιο ζεστούς κι ευχάριστους χώρους. Με συνολικό εμβαδόν 25τ.μ., έχει σχεδιαστεί ειδικά για <strong>μικρές συναντήσεις των 5 ατόμων.</strong>

<strong>Brasilia</strong>

Αυτή η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια, team building, εκπαιδεύσεις. Μπορεί να διαμορφωθεί εκ νέου για να καλύψει όλες τις ανάγκες. Η Brasilia έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τη Nairobi και να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα για coffee break ή για συνεδριάσεις. Η συνολική της επιφάνεια είναι 55 τμ και είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια και διάφορες εκδηλώσεις. <strong>Χωρητικότητα έως 33 άτομα.</strong>

<h4><strong>Παροχές &amp; Υπηρεσίες</strong></h4>

Το Point 124 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα παροχών και υπηρεσιών, όπως WiFi υψηλής ταχύτητας, διαρκή ασύρματη ασφάλεια δεδομένων, εργονομικά καθίσματα και έπιπλα γραφείου, άνετο σαλόνι, ηχομονωμένο τηλεφωνικό θάλαμο, υπηρεσίες υποδοχής, γραμματειακή υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες (διαχείριση κλήσεων και προώθηση αλληλογραφίας), οπτικοακουστικό εξοπλισμό για συσκέψεις, ευέλικτες αίθουσες συσκέψεων και επιλογές τροφοδοσίας, εξωτερικό χώρο καπνιστών και μίνι βιβλιοθήκη.

Red Center

<h3><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”>Εταιρικές και Καλλιτεχικές</span></span><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”> Εκδηλώσεις στο Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span></span></h3>
<span lang=”el-GR”>Πλήρως ανακαινισμένο με τα καλύτερα υλικά το </span><span lang=”en-US”>Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span><span lang=”el-GR”> αποτελεί έναν <strong>πρωτοποριακό χώρο γραφείων και εκδηλώσεων</strong> εξοπλισμένο με <strong>σύγχρονη τεχνολογία</strong> και υψηλής ποιότητας αισθητική <strong>στην αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας</strong>, στο κτήριο – σημείο κατατεθέν της περιοχής.</span>

<span lang=”el-GR”>Η <strong>γκαλερί</strong> στον τελευταίο όροφο με έργα διάσημων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών προσφέρεται για να φιλοξενήσει <strong>εταιρικές/ιδιωτικές</strong>, <strong>συναντήσεις</strong>, <strong>γεύματα/δείπνα</strong>, <strong>cocktail party</strong>, <strong>σεμινάρια</strong>, <strong>webinars</strong>, <strong>παρουσιάσεις</strong>, <strong>συσκέψεις επίσημων συμβουλίων</strong>. Η βεράντα με αμφιθεατρική θέα από τη θάλασσα μέχρι την Ακρόπολη και τον Υμηττό κόβει την ανάσα και αφήνει τους επισκέπτες να υποκλιθούν στη μαγεία της Αθήνας.</span>

Τα <strong>meeting rooms</strong> χωρητικότητας έως 12 ατόμων, με εξοπλισμό υψηλής ποιότητας, διατίθενται για τη <strong>διεξαγωγή συνεδριάσεων</strong>, <strong>εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, επαγγελματικών συναντήσεων κ.ά.</strong>

<strong><span lang=”el-GR”>
Χωρητικότητα</span></strong>

<span lang=”el-GR”>Aκριβής αριθμός ατόμων: 70 όρθιοι (+30 στη βεράντα) έως </span><span lang=”el-GR”>45 άτομα καθήμενοι</span>

<strong><span lang=”el-GR”>
Highli</span><span lang=”en-US”>gh</span><span lang=”el-GR”>ts </span></strong>
<ul>
<li><span lang=”el-GR”>Αυτόνομη ταράτσα</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Ακρόπολη</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Λυκαβηττός</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Αίθουσες πολλαπλών χρήσεων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Εύκολη πρόσβαση</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Σταθμός ποδηλάτων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Minimal αισθητική</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Καλαίσθητος χώρος</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Μοντέρνα τέχνη</span></li>
</ul>

Heritage Hill Hotel

<h3>Εταιρικές Συναντήσεις στο Heritage Hill Hotel</h3>
Σε ένα πολύ μοντέρνο χώρο του boutique ξενοδοχείου Heritage Hill Hotel, θα βρείτε την αίθουσα συνεδριάσεων που διατίθεται για εταιρικά meetings, παρουσιάσεις, συνεδριάσεις, interview sessions κ.α. Παρέχεται δωρεάν όλος ο βασικός εξοπλισμός που περιλαμβάνει 80’’ smart TV με όλες τις δυνατότητες σύνδεσης συσκευών (Mobile, Laptop, Tablet), Flip charts, μαρκαδόρους, σημειωματάρια, στυλό. Στην αίθουσα μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 20 άτομα συνολικά.

Για τις συναντήσεις και τα διαλείμματα, προσφέρονται αρκετές επιλογές από coffee breaks, lunch breaks, finger food lunches, light lunches καθώς και εταιρικά γεύματα στο εστιατόριο.

Επίσης παρέχεται η δυνατότητα για τη μεταφορά από και προς Αεροδρόμιο/Λιμάνι, με πολυτελή αυτοκίνητα ή van με έξτρα χρέωση.

Το Heritage Hill Hotel αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για να συνδυάσετε τη διαμονή τη δική σας και των καλεσμένων σας, με την εταιρική συνάντηση που θα πραγματοποιήσετε.

Brown Acropol Athens

<h3>Eπαγγελματικές Συναντήσεις και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Brown Acropol Athens</h3>

Αφεθείτε στην αθηναϊκή κομψότητα του ξενοδοχείου Brown Acropol Athens και αναβαθμίστε τις επιχειρηματικές και ιδιωτικές σας συναντήσεις. Είτε είστε στην πόλη για δουλειά είτε ψάχνετε έναν χώρο να φιλοξενήσει την κοινωνική σας εκδήλωση, το Brown Acropol διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας. Τα έξι meeting και breakout rooms μπορούν να χρησιμεύσουν ως τα ιδανικά spots για εταιρικές συναντήσεις, πάρτυ, γάμους και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, με το υψηλής ταχύτητας WiFi, τον σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και τη γραφική ύλη φροντισμένα από μας.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>King Minos I</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), (Classroom ), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Cabaret), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos II</strong>

Χωρητικότητα: 125 (Θεατρική διάταξη), 46 (Classroom), 32 (U-Shape), 27 (Board), 96 (Banquet), 110 (Cocktail), 65 (Cabaret)
Εμβαδόν: 103 τ.μ.
Διαστάσεις: 12,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos III</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II</strong>

Χωρητικότητα: 210 (Θεατρική διάταξη),  77 (Classroom), 53 (U-Shape), 45 (Board), 168 (Banquet), 186 (Cocktail), 108 (Cabaret)
Εμβαδόν: 178 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II+III</strong>

Χωρητικότητα: 295 (Θεατρική διάταξη), 110 (Classroom), 76 (U-Shape), 63 (Board), 240 (Banquet), 260 (Cocktail), 153 (Cabaret)
Εμβαδόν: 253 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos IV – Εστιατόριο </strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Κοκτέιλ), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 80 τ.μ.
Διαστάσεις: 9×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

&nbsp;
<h3><strong>Αίθουσες Breakout – Ιδανικές για μικρές συναντήσεις και συζητήσεις</strong></h3>
<strong>Καρυάτιδα</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 236 τ. π.,
Ύψος – 2,8μ

<strong>Ερεχθείο</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
23, Εμβαδόν – 247 τ. π.
Ύψος – 2,8μ

<strong>Παρθενών</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 23 τ.μ, Ύψος – 2,8μ

Vios

<h3>Ο Πολυμορφικός Χώρος του Vios</h3>
<strong>“Urban Garden” – “Αστικός Kήπος” </strong>

O αστικός κήπος (αυλή) της ViOS είναι μια μικρή όαση στην καρδιά της Αθήνας. Περιτριγυρισμένη από ψηλές ροβίνιες και καλοσχηματισμένους θάμνους, αποτελεί τον ιδανικό χώρο για μια ολιγομελή εταιρική ή κοινωνική εκδήλωση. Ο χώρος διαθέτει τραπεζάκια και καθίσματα στυλ καφενείου και μπορεί να διακοσμηθεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Χωρητικότητα έως 16 άτομα καθήμενους.

<strong>“Green” Terrasse” – “Πράσινη” Ταράτσα με Θέα στο Λυκαβηττό </strong>

Με θέα στο γραφικό λόφο του Λυκαβηττού, αυτός ο καταπράσινος ιδιωτικός χώρος με δικό του μπαλκόνι και ταράτσα, είναι ιδανικός για χαλαρά απογευματινά events, αλλά και κοινωνικές εκδηλώσεις. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει έως πενήντα-πέντε (55) άτομα (στον εσωτερικό και εξωτερικό του χώρο cocktail style), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα παροχής επιπλέον υπηρεσιών όπως διακόσμηση, catering, ποτό στο εξωτερικό μπαρ, μουσική και εξοπλισμό. Ενδείκνυται η χρήση του εσωτερικού χώρου (χωρητικότητας είκοσι (20) ατόμων σε καρέκλες σεμιναριακού τύπου με αναλόγιο ή δέκα (10) ατόμων) για διεξαγωγή σεμιναρίων, workshops λειτουργώντας παράλληλα ως αίθουσα συνεδριάσεων υψηλά ιστάμενων εργαζομένων. Χωρητικότητα έως  και 55 όρθιους.

<strong>Vios Lounge </strong>

Ένας αμφιθεατρικός χώρος με μελετημένους συνδυασμούς φυσικού φωτός, εξοπλισμένος με σύγχρονα, εργονομικά έπιπλα, βιοκλιματική αρχιτεκτονική και εντυπωσιακά φυτά εσωτερικού χώρου. Ιδανικό για διαλέξεις, παρουσιάσεις βιβλίων, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Ο χώρος διαθέτει προτζέκτορα και μπορεί να φιλοξενήσει τους καλεσμένους καθήμενους στα μοναστηριακά τραπέζια, στα τραπέζια ροτόντες, στους καναπέδες αλλά και στις αμφιθεατρικά σχεδιασμένες θέσεις που υφίστανται στο χώρο. Χωρητικότητα έως 35 καθήμενους.

<strong>Vios Hall </strong>

Ένας μοναδικός χώρος στο κέντρο της Αθήνα με πρόσβαση στον αστικό κήπο μας. Κατάλληλος για cocktails, επαγγελματικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενώ δίνεται η δυνατότητα παράθεσης εταιρικών dinners. Χωρητικότητα έως 70 άτομα όρθιους.

Εν Αιθρία Athens

<h3>Εν Αιθρία Athens στο Θησείο</h3>

Αναζητάτε έναν εντυπωσιακό χώρο για τη δεξίωση, το πάρτι ή το επαγγελματικό σας event στην Αθήνα; Το <strong>Εν Αιθρία Athens</strong> είναι η ιδανική επιλογή!
Βρίσκεται στην καρδιά του ιστορικού κέντρου, προσφέροντας πανοραμική θέα στον Παρθενώνα, την Αρχαία Αγορά και τα σημαντικότερα μνημεία της Αθήνας. Ο πολυτελής χώρος του roof garden δημιουργεί ένα μοναδικό σκηνικό για αξέχαστες στιγμές, τόσο την ημέρα όσο και την νύχτα.

<h4>Υψηλή αισθητική και άψογη εξυπηρέτηση</h4>

Στον εσωτερικό χώρο θα συναντήσετε την επιβλητική αισθητική συνδυασμένη με το μοναδικό design που χαρακτηρίζεται από τοιχογραφίες ζωγραφισμένες στο χέρι. Τόσο ο εξωτερικός όσο και ο εσωτερικός χώρος, έχουν δυνατότητα φιλοξενίας έως και <strong>350 καλεσμένων</strong> ξεχωριστά (καθήμενοι). Επιπλέον μπορούν να πραγματοποιηθούν ανεξάρτητα prive-events στον κάθε χώρο! Απο γάμους, βαπτίσεις και πάρτι μέχρι εταιρικά events και παρουσιάσεις ο χώρος μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη. Επιπρόσθετα, υπάρχει και δυνατότητα κράτησης και των δύο χώρων για το event σας, με συνολική χωρητικότητα τα <strong>700 άτομα</strong>! Διατίθεται <strong>parking</strong>.

Η έμπειρη ομάδα του χώρου, είναι έτοιμη να υποδεχτεί εσάς και τους καλεσμένους σας, για κάθε είδους <strong>event και party</strong> που θέλετε να πραγματοποιήσετε. Όλα αυτά  λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε εκδήλωσης. Απολαύστε εκλεκτές γεύσεις από την ελληνική και διεθνή κουζίνα, signature cocktails και πάνω από 50 premium μπίρες από όλο τον κόσμο!

Sampatiki Suites & Spa

<h3>Sampatiki Suites &amp; Spa: Ο ιδανικός προορισμός για εταιρικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις στην Πελοπόννησο.</h3>

To Sampatiki Suites &amp; Spa στο Λεωνίδιο, αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για <strong>εταιρικές συναντήσεις</strong>, <strong>εκδηλώσεις</strong>, <strong>πάρτι</strong> και <strong>αξέχαστους γάμους</strong> στην Πελοπόννησο.

<strong>Εταιρικές Συναντήσεις &amp; Εκδηλώσεις
</strong>Στο Sampatiki Suites &amp; Spa, προσφέρουμε έναν ευέλικτο χώρο σχεδιασμένο για να αναβαθμίσει τις επαγγελματικές σας εκδηλώσεις. Είτε σχεδιάζετε μια συνάντηση, εκπαιδευτική συνεδρία, συνεδρίαση διοικητικού συμβουλίου ή επαγγελματική παρουσίαση, οι <strong>σύγχρονες εγκαταστάσεις</strong> μας καλύπτουν τις ανάγκες σας με <strong>υψηλής ταχύτητας ίντερνετ</strong>, <strong>οπτικοακουστικό εξοπλισμό</strong> και <strong>προσαρμόσιμες διατάξεις</strong>.

<strong>Αίθουσα Συναντήσεων &amp; Συνεδριάσεων
</strong>Με εξοπλισμό αιχμής και ευέλικτη διαρρύθμιση, η αίθουσα συναντήσεών μας είναι ιδανική για παρουσιάσεις και συζητήσεις.

<strong>Συνεδριάσεις Διοικητικού Συμβουλίου
</strong>Πραγματοποιήστε τις εκτελεστικές σας συγκεντρώσεις σε ένα ιδιωτικό, επαγγελματικό περιβάλλον με εργονομικές καθίσματα και πολυτελή καταλύματα.

<strong>Εκπαιδευτικές Συνεδρίες
</strong>Ο ευρύχωρος χώρος μας είναι ιδανικός για εργαστήρια, σεμινάρια και δραστηριότητες ομαδικής ανάπτυξης.

<strong>Εταιρικές Εκδηλώσεις &amp; Παρουσιάσεις
</strong>Διοργανώστε κομψές εκδηλώσεις με προσαρμόσιμους εσωτερικούς χώρους που αφήνουν μια ανεξίτηλη εντύπωση.

<strong>Βασικά Χαρακτηριστικά για Εταιρικές Εκδηλώσεις</strong>

11 Πολυτελείς Σουίτες: Απολαύστε παγκοσμίου επιπέδου διαμονή με πλήρη θέα στη θάλασσα και ιδιωτικές βεράντες.
Διαλείμματα για Καφέ &amp; Γεύματα: Το πρωινό συμπεριλαμβάνεται, με επιπλέον επιλογές γευμάτων διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος.
Βολική Τοποθεσία: Εύκολη πρόσβαση από την Αθήνα και άλλες περιοχές της Ελλάδας.

<strong>Χώρος Δεξιώσεων για Γάμους στην Πελοπόννησο</strong>
Το Sampatiki Suites &amp; Spa είναι επίσης ο κορυφαίος χώρος δεξιώσεων για γάμους στην Πελοπόννησο, προσφέροντας μια πολυτελή εμπειρία 4 αστέρων κατά μήκος της ήρεμης ακτογραμμής. Ο χώρος συνδυάζει <strong>σουίτες με εκπληκτική θέα στη θάλασσα</strong> και εξαιρετική εξυπηρέτηση για να δημιουργήσει μια αξέχαστη <strong>γαμήλια γιορτ</strong>ή.
<h3>Ο Χώρος</h3>
Η όμορφα διακοσμημένη εσωτερική μας αίθουσα ανοίγει σε έναν μαγευτικό εξωτερικό χώρο γύρω από μια πισίνα υπερχείλισης, με το Αιγαίο Πέλαγος ως φόντο.

<strong>Οι Σουίτες
</strong>Προσφέρουμε 11 εξαιρετικές σουίτες, ιδανικές για τη φιλοξενία της νυφικής σας συνοδείας ή των καλεσμένων σας. Για μια πραγματικά αποκλειστική εμπειρία, κάντε κράτηση ολόκληρου του ξενοδοχείου για απόλυτη ιδιωτικότητα και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

<strong>Το Spa
</strong>Χαλαρώστε στο ήρεμο σπα μας, με σάουνα, τζακούζι και αναζωογονητικά μασάζ, προσφέροντας το ιδανικό καταφύγιο για χαλάρωση.

&nbsp;