Heritage Hill Hotel

<h3>Εταιρικές Συναντήσεις στο Heritage Hill Hotel</h3>
Σε ένα πολύ μοντέρνο χώρο του boutique ξενοδοχείου Heritage Hill Hotel, θα βρείτε την αίθουσα συνεδριάσεων που διατίθεται για εταιρικά meetings, παρουσιάσεις, συνεδριάσεις, interview sessions κ.α. Παρέχεται δωρεάν όλος ο βασικός εξοπλισμός που περιλαμβάνει 80’’ smart TV με όλες τις δυνατότητες σύνδεσης συσκευών (Mobile, Laptop, Tablet), Flip charts, μαρκαδόρους, σημειωματάρια, στυλό. Στην αίθουσα μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 20 άτομα συνολικά.

Για τις συναντήσεις και τα διαλείμματα, προσφέρονται αρκετές επιλογές από coffee breaks, lunch breaks, finger food lunches, light lunches καθώς και εταιρικά γεύματα στο εστιατόριο.

Επίσης παρέχεται η δυνατότητα για τη μεταφορά από και προς Αεροδρόμιο/Λιμάνι, με πολυτελή αυτοκίνητα ή van με έξτρα χρέωση.

Το Heritage Hill Hotel αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για να συνδυάσετε τη διαμονή τη δική σας και των καλεσμένων σας, με την εταιρική συνάντηση που θα πραγματοποιήσετε.

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>

Το <strong>Grand Hall στη Χαλκίδα</strong> αποτελεί μία από τις πιο καλαίσθητες και λειτουργικές αίθουσες εκδηλώσεων στην περιοχή της Χαλκίδας. Με μοντέρνο design, προηγμένο εξοπλισμό και εξαιρετική τοποθεσία, προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον για τη διοργάνωση κάθε είδους <strong>κοινωνικής ή επαγγελματικής εκδήλωσης.</strong>

<p>Είτε σχεδιάζετε έναν ρομαντικό γάμο, μία βάπτιση με στιλ, μία κομψή εταιρική παρουσίαση ή μια γιορτή γενεθλίων, ο χώρος καλύπτει απόλυτα κάθε ανάγκη με:</p>

<li>Καλαίσθητο και ευέλικτο χώρο</li>

<li>Υψηλής ποιότητας εξοπλισμό</li>

<li>Πλήρως προσαρμοσμένες υπηρεσίες catering και διακόσμησης</li>

<li>Άνετη πρόσβαση και ιδιωτικό parking</li>

<h4>Χαρακτηριστικά του Χώρου</h4>

<li>Κύρια αίθουσα: 250 τ.μ., χωρητικότητα έως 220 άτομα σε τραπεζοκαθίσματα ή έως 300 σε διάταξη θεάτρου</li>

<li>Φουαγιέ / Χώρος Υποδοχής: 100 τ.μ. με καλαίσθητο bar – ιδανικό για cocktail υποδοχής ή networking</li>

<li>Εξωτερικό Deck: Με πανοραμική θέα – ιδανικό για φωτογραφίσεις, καλοκαιρινά happenings ή προ-εκδήλωση ποτό</li>

<li>Εύκολη πρόσβαση και υποδομές για ΑΜΕΑ</li>

<li>Κλιματισμός, φωτιστικά σενάρια και ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας</li>

<p>Ο χώρος παρέχει πλήρες σύστημα ήχου (DJ booth, μικρόφωνα, κονσόλα). Διαθέτει σύστημα προβολής (projector & οθόνη) και Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. Ο φωτισμός είναι LED με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με την εκδήλωση.</p>

<p>Το Grand Hall συνεργάζεται με <strong>έμπειρους επαγγελματίες caterers,</strong> ενώ τα μενού διαμορφώνονται για κάθε περίσταση και με βάση το θέμα της εκδήλωσης. Δίνεται η δυνατότητα δοκιμής του μενού πριν την εκδήλωση. Σε σχέση με τον στολισμό και τη διακόσμηση προσαρμόζονται στο ύφος και τη θεματολογία της κάθε εκδήλωσης (γάμος, βάπτιση, εταιρική παρουσίαση). Αποτελεί την τέλεια επιλογή για τη δεξίωση γάμου ή βάπτισης, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Χαλκίδας, με φόντο τον Ευβοϊκό. Η έμπειρη ομάδα του χώρου αναλαμβάνει κάθε λεπτομέρεια για να ζήσετε μια μέρα που θα σας μείνει αξέχαστη.</p>

<p>Σε σχέση με τη διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και συνεδρίων ο χώρος προσφέρει:</p>

<li>Άριστες εγκαταστάσεις για <strong>σεμινάρια, παρουσιάσεις, workshops και εταιρικές συναντήσεις</strong></li>

<li>Υποδομές για παρουσιάσεις PowerPoint / video</li>

<li>Καθίσματα σε διάταξη θεάτρου ή στρογγυλά τραπέζια</li>

<li>Επιλογές coffee breaks, brunch και επίσημου γεύματος</li>

<p>Εμπιστευτείτε το <strong>Grand Hall</strong> για την εκδήλωσή σας και απολαύστε την άνεση, την αισθητική και την ασφάλεια ενός επαγγελματικά σχεδιασμένου χώρου.</p>

Brown Acropol Athens

<h3>Eπαγγελματικές Συναντήσεις και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Brown Acropol Athens</h3>

Αφεθείτε στην αθηναϊκή κομψότητα του ξενοδοχείου Brown Acropol Athens και αναβαθμίστε τις επιχειρηματικές και ιδιωτικές σας συναντήσεις. Είτε είστε στην πόλη για δουλειά είτε ψάχνετε έναν χώρο να φιλοξενήσει την κοινωνική σας εκδήλωση, το Brown Acropol διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας. Τα έξι meeting και breakout rooms μπορούν να χρησιμεύσουν ως τα ιδανικά spots για εταιρικές συναντήσεις, πάρτυ, γάμους και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, με το υψηλής ταχύτητας WiFi, τον σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και τη γραφική ύλη φροντισμένα από μας.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>King Minos I</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), (Classroom ), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Cabaret), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos II</strong>

Χωρητικότητα: 125 (Θεατρική διάταξη), 46 (Classroom), 32 (U-Shape), 27 (Board), 96 (Banquet), 110 (Cocktail), 65 (Cabaret)
Εμβαδόν: 103 τ.μ.
Διαστάσεις: 12,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos III</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II</strong>

Χωρητικότητα: 210 (Θεατρική διάταξη),  77 (Classroom), 53 (U-Shape), 45 (Board), 168 (Banquet), 186 (Cocktail), 108 (Cabaret)
Εμβαδόν: 178 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II+III</strong>

Χωρητικότητα: 295 (Θεατρική διάταξη), 110 (Classroom), 76 (U-Shape), 63 (Board), 240 (Banquet), 260 (Cocktail), 153 (Cabaret)
Εμβαδόν: 253 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos IV – Εστιατόριο </strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Κοκτέιλ), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 80 τ.μ.
Διαστάσεις: 9×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

&nbsp;
<h3><strong>Αίθουσες Breakout – Ιδανικές για μικρές συναντήσεις και συζητήσεις</strong></h3>
<strong>Καρυάτιδα</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 236 τ. π.,
Ύψος – 2,8μ

<strong>Ερεχθείο</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
23, Εμβαδόν – 247 τ. π.
Ύψος – 2,8μ

<strong>Παρθενών</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 23 τ.μ, Ύψος – 2,8μ

Botilia

O ιδιαίτερος χώρος του Botilia

Το Botilia είναι ένας μοναδικός χώρος για να φιλοξενήσετε το event σας. Ο πρωτότυπος και ειδικά διαμορφωμένος χώρος του είναι πλήρως εξοπλισμένος και έτοιμος να τον χρησιμοποιήσετε στο επόμενο ανοιχτό ή ιδιωτικό event σας. Μπορεί να φιλοξενήσει όποια παρουσίαση, εκδήλωση, workshop ή συνάντηση θέλετε να πραγματοποιήσετε. Εναλλακτικά μπορούμε να διοργανώσουμε εμείς για εσάς προσωποποιημένες γευσιγνωσίες, εκπαιδευτικά σεμινάρια οινογνωσίας, παρουσιάσεις ή ειδικές εκδηλώσεις. Επίσης, μέρος των υπηρεσιών της ομάδας διοργάνωσης εκδηλώσεων του Βotilia είναι να σας βοηθήσουμε στην επιλογή προμηθευτών. Στο συντονισμό διαδικαστικών θεμάτων, στην παροχή projectors και άλλου υλικού παρουσιάσεων και στον καθαρισμό του χώρου.

Εκδηλώσεις

Private Events

Σχεδιάζετε μια ιδιωτική εκδήλωση; Είτε είναι ένα ολοήμερο συνέδριο, workshop, networking event, dinner ή ακόμη και ένα πάρτι γενεθλίων, σίγουρα θα εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας στο χώρο του Botilia, από την πρώτη στιγμή.

Wine Tasting Events

Θέλετε να διοργανώσουμε μια εμπειρία γευσιγνωσίας για την εταιρία σας, για μια ομάδα συνεργατών, πελατών ή απλά για την παρέα σας; Δεν θα μπορούσατε να βρείτε καλύτερους συνεργάτες, μεγαλύτερη επιλογή κρασιών και ιδανικότερο χώρο. Η ομάδα ειδικών του Botilia είναι στη διάθεσή σας για να διοργανώσει το ιδανικό, προσωποποιημένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας winetasting. Σε έναν απόλυτα στιλάτο χώρο και με τις καλύτερες των υποδομών για την υποστήριξή του.

Wine Training Events

Αν ένα σεμινάριο οινογνωσίας είναι αυτό που ψάχνετε για την εταιρία ή για την παρέα σας, η ομάδα οινολόγων και sommelier του Βotilia μπορεί να σας εισαγάγει στον υπέροχο χώρο του κρασιού. Μαθαίνοντάς σας, από τα βασικά μέχρι εξειδικευμένες οινικές γνώσεις. Εννοείται βέβαια ότι κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης θα δοκιμάσουμε εκπληκτικά κρασιά από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Workshops

Ο πολυμορφικός χώρος του Βotilia παρέχει λύσεις για την οργάνωση του επόμενου workshop σας. Από masterclasses μέχρι προσωπικές συναντήσεις, η διοργάνωση σε έναν από τους χώρους του Βotilia είναι απλή και σίγουρα εντυπωσιακή.

 

Vios

<h3>Ο Πολυμορφικός Χώρος του Vios</h3>
<strong>“Urban Garden” – “Αστικός Kήπος” </strong>

O αστικός κήπος (αυλή) της ViOS είναι μια μικρή όαση στην καρδιά της Αθήνας. Περιτριγυρισμένη από ψηλές ροβίνιες και καλοσχηματισμένους θάμνους, αποτελεί τον ιδανικό χώρο για μια ολιγομελή εταιρική ή κοινωνική εκδήλωση. Ο χώρος διαθέτει τραπεζάκια και καθίσματα στυλ καφενείου και μπορεί να διακοσμηθεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Χωρητικότητα έως 16 άτομα καθήμενους.

<strong>“Green” Terrasse” – “Πράσινη” Ταράτσα με Θέα στο Λυκαβηττό </strong>

Με θέα στο γραφικό λόφο του Λυκαβηττού, αυτός ο καταπράσινος ιδιωτικός χώρος με δικό του μπαλκόνι και ταράτσα, είναι ιδανικός για χαλαρά απογευματινά events, αλλά και κοινωνικές εκδηλώσεις. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει έως πενήντα-πέντε (55) άτομα (στον εσωτερικό και εξωτερικό του χώρο cocktail style), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα παροχής επιπλέον υπηρεσιών όπως διακόσμηση, catering, ποτό στο εξωτερικό μπαρ, μουσική και εξοπλισμό. Ενδείκνυται η χρήση του εσωτερικού χώρου (χωρητικότητας είκοσι (20) ατόμων σε καρέκλες σεμιναριακού τύπου με αναλόγιο ή δέκα (10) ατόμων) για διεξαγωγή σεμιναρίων, workshops λειτουργώντας παράλληλα ως αίθουσα συνεδριάσεων υψηλά ιστάμενων εργαζομένων. Χωρητικότητα έως  και 55 όρθιους.

<strong>Vios Lounge </strong>

Ένας αμφιθεατρικός χώρος με μελετημένους συνδυασμούς φυσικού φωτός, εξοπλισμένος με σύγχρονα, εργονομικά έπιπλα, βιοκλιματική αρχιτεκτονική και εντυπωσιακά φυτά εσωτερικού χώρου. Ιδανικό για διαλέξεις, παρουσιάσεις βιβλίων, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Ο χώρος διαθέτει προτζέκτορα και μπορεί να φιλοξενήσει τους καλεσμένους καθήμενους στα μοναστηριακά τραπέζια, στα τραπέζια ροτόντες, στους καναπέδες αλλά και στις αμφιθεατρικά σχεδιασμένες θέσεις που υφίστανται στο χώρο. Χωρητικότητα έως 35 καθήμενους.

<strong>Vios Hall </strong>

Ένας μοναδικός χώρος στο κέντρο της Αθήνα με πρόσβαση στον αστικό κήπο μας. Κατάλληλος για cocktails, επαγγελματικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενώ δίνεται η δυνατότητα παράθεσης εταιρικών dinners. Χωρητικότητα έως 70 άτομα όρθιους.

Cataleya

<h3>Κτήμα Γάμου Cataleya – Ιδανικός Χώρος για Ονειρεμένους Γάμους και Εκδηλώσεις</h3>

Στο Κτήμα Γάμου Cataleya, η ομάδα μας δεσμεύεται να δημιουργήσει για εσάς την πιο ονειρεμένη ημέρα της ζωής σας. Με επαγγελματισμό και αφοσίωση σε κάθε λεπτομέρεια, εξασφαλίζει ότι οι υπηρεσίες μας θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες σας. Είτε πρόκειται για έναν ιδιωτικό cocktail πάρτι δίπλα στην πισίνα, είτε για έναν παραδοσιακό ή θεματικό γάμο, εμείς αναλαμβάνουμε κάθε λεπτομέρεια για να δημιουργήσουμε την ιδανική ατμόσφαιρα.

<h3>Υπηρεσίες για Γάμους και Εκδηλώσεις</h3>

Το Κτήμα Γάμου Cataleya προσφέρει μια ποικιλία υπηρεσιών για τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Εξασφαλίζουμε ότι κάθε εκδήλωση είναι μοναδική και αντάξια των προσδοκιών σας. Ενδεικτικά, αναλαμβάνουμε:

<ul> <li>Θεματικούς γάμους: Από ρομαντικούς μέχρι ιδιαίτερα θεματικούς γάμους, δημιουργούμε το τέλειο σκηνικό.</li> <li>Ορθόδοξους γάμους και καθολικούς γάμους: Υλοποιούμε τις παραδόσεις και τα έθιμα με απόλυτη ακρίβεια.</li> <li>Πολιτικές τελετές και τελετές ανταλλαγής όρκων: Με μοναδικό τρόπο για να ζήσετε την πιο ξεχωριστή στιγμή της ζωής σας.</li> <li>Πολυπολιτισμικούς και εβραϊκούς γάμους: Σεβόμαστε τις παραδόσεις και την κουλτούρα κάθε ζευγαριού.</li> <li>ΛΟΑΤ γάμους: Δεσμευόμαστε να παρέχουμε ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς για κάθε ζευγάρι.</li> <li>Εταιρικές εκδηλώσεις και επαγγελματικές συναντήσεις: Για να κάνετε το εταιρικό σας event αξέχαστο.</li> <li>Κοινωνικές εκδηλώσεις όπως γενέθλια, επέτειοι, αποφοιτήσεις και παιδικά πάρτι: Σχεδιάζουμε και οργανώνουμε τις πιο μοναδικές κοινωνικές εκδηλώσεις για εσάς και τους αγαπημένους σας.</li> </ul>

Το Κτήμα Cataleya αναλαμβάνει την πλήρη οργάνωση της εκδήλωσής σας, φροντίζοντας για όλα τα απαραίτητα έγγραφα και τις λεπτομέρειες της τελετής με επαγγελματισμό και άριστη εξυπηρέτηση. Απλά επιλέξτε τον τύπο και το θέμα της εκδήλωσής σας και αφήστε την πολυετή εμπειρία της ομάδας μας να δημιουργήσει το όνειρό σας.

<h3>Η Εκκλησία και η Διακόσμηση του Κτήματος Cataleya</h3>

Το Κτήμα Γάμου Cataleya διαθέτει μία εντυπωσιακή Βυζαντινή εκκλησία σπάνιας ομορφιάς και μοναδικής διακόσμησης. Εκεί μπορείτε να τελέσετε το γάμο ή τη βάπτιση σας σε ένα μαγευτικό περιβάλλον. Η εκκλησία αυτή προσφέρει την τέλεια ατμόσφαιρα για να πραγματοποιήσετε το θρησκευτικό μυστήριο που ονειρεύεστε.

Για τη διακόσμηση της εκδήλωσης, το Cataleya ακολουθεί τις νέες τάσεις σε χρώματα, λουλούδια και στυλ. Μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη γκάμα θεμάτων, όπως rustic, vintage, shabby chic ή ακόμα και σύγχρονα και κλασικά σχέδια. Είτε επιθυμείτε μία παραδοσιακή διακόσμηση, είτε κάτι πιο μοντέρνο και εκκεντρικό, το Κτήμα Cataleya προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας για να δημιουργήσει το ιδανικό σκηνικό για τη μεγάλη σας ημέρα.

<h3>Ολοκληρωμένες Υπηρεσίες και Παροχές για Γάμους και Εκδηλώσεις</h3>

Το Κτήμα Γάμου Cataleya σας προσφέρει πλήρες πακέτο υπηρεσιών για τη διοργάνωση εκδηλώσεων, όπως catering, φωτογράφηση, μουσική και διασκέδαση. Ο χώρος διαθέτει άριστο εξοπλισμό και σύγχρονες εγκαταστάσεις, για να εξασφαλίσετε ότι η εκδήλωσή σας θα είναι αξέχαστη.

Θέατρο ΕΛΕΡ

<h3>Θέατρο ΕΛΕΡ – Ένας Σύγχρονος Πολυχώρος Πολιτισμού στην Καρδιά της Αθήνας</h3>

Το <strong>Θέατρο ΕΛΕΡ</strong> αναγεννήθηκε εκ θεμελίων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, χάρη σε βαθιά αγάπη για την τέχνη, αφοσίωση και δημιουργική επιμονή. Σήμερα αποτελεί έναν <strong>μοντέρνο, πλήρως ανακαινισμένο θεατρικό και πολιτιστικό χώρο</strong>, έτοιμο να φιλοξενήσει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, από θεατρικές παραστάσεις μέχρι σεμινάρια, πρόβες και εκθέσεις. Με <strong>δύο ανεξάρτητες σκηνές</strong> και πλήρη τεχνική υποδομή, το Θέατρο ΕΛΕΡ προσφέρει ευελιξία και αισθητική αρτιότητα σε δημιουργούς, καλλιτέχνες και επαγγελματίες του πολιτισμού. Βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της Αθήνας, με εύκολη πρόσβαση με τα μέσα μεταφοράς.

<h4>Οι Χώροι του Θεάτρου ΕΛΕΡ</h4>

<p>Η Σκηνή «Έρως» είναι η κεντρική σκηνή του Θεάτρου. Έχει χωρητικότητα <strong>140 θέσεων</strong>και είναι ιδανική για θεατρικές παραστάσεις, παρουσιάσεις και συνέδρια. Οι διαστάσεις της σκηνής είναι <strong>7,5 x 8 μέτρα</strong>, ενώ διαθέτει σύγχρονο φωτισμό και ηχητικό εξοπλισμό. Προσφέρεται πλήρης τεχνική υποστήριξη για κάθε παραγωγή.</p>

<p>Η Σκηνή «Ελπίς» είναι ένας <strong>πολυμορφικός χώρος 140 τ.μ.</strong> στο υπόγειο του θεάτρου. Μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε δράσης. Εϊναι ιδανικός για σεμινάρια και εργαστήρια καθώς και εκθέσεις και performances. Παράλληλα πραγματοποιούνται πρόβες και παραστάσεις μικρής κλίμακας καθώς και συνέδρια, ημερίδες και πολιτιστικές δράσεις. Με μοντέρνο σχεδιασμό και ευελιξία στη χρήση, η σκηνή Ελπίς αποτελεί ιδανικό περιβάλλον για πειραματισμό, δημιουργία και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.</p>

The Castor Place

<h3>The Castor Place: Πολυχώρος Εκδηλώσεων στην Καρδιά του Πειραιά</h3>

<p>Το <strong>The Castor Place</strong> βρίσκεται στην οδό Κάστορος, στον Πειραιά, στην καρδιά της βιομηχανικής περιοχής, και προσφέρει έναν μοναδικό πολυχώρο για εκδηλώσεις. Σε ένα κτίριο του 1900, που περιτριγυρίζεται από αποθήκες, μηχανουργεία, γκαλερί και εστιατόρια, το The Castor Place συνδυάζει ιστορία, τέχνη και σύγχρονη λειτουργικότητα. Ο χώρος διαθέτει μια πλούσια ιστορία. Στο παρελθόν υπήρξε αποθήκη, μηχανουργείο και νυχτερινό κέντρο, φιλοξενώντας διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές. Σήμερα, είναι διαθέσιμο για μια ποικιλία εκδηλώσεων, όπως <strong>γάμοι, πάρτι, εταιρικές εκδηλώσεις, εκθέσεις, σεμινάρια</strong> και πολλές άλλες περιστάσεις.</p>

<p>Στεγάζεται σε ένα εντυπωσιακό <strong>τριώροφο κτίριο</strong> με εξαιρετικά ψηλά ταβάνια και πέτρινους τοίχους. Συνδυάζει την ιστορική γοητεία με βιομηχανικά στοιχεία. Η τοποθεσία του είναι στρατηγική, κοντά στο λιμάνι και σε απόσταση αναπνοής από τον σταθμό του τρένου (προαστιακός και μετρό). Η περιοχή διαθέτει εύκολη πρόσβαση σε χώρο στάθμευσης.</p>

<h4>Χώροι και Εγκαταστάσεις</h4>

<li><strong>Ισόγειο:</strong> Με μέγιστο ύψος οροφής 12 μέτρα, το ισόγειο προσφέρει έναν μεγάλο ενιαίο χώρο με δύο ξύλινα μπαρ και WC, το ένα από τα οποία εξυπηρετεί και ΑΜΕΑ.</li>

<li><strong>Πρώτος Όροφος:</strong> Ανοιχτό μπαλκόνι με θέα στο ισόγειο, ιδανικό για εκδηλώσεις όπως πάρτι, εκθέσεις ή workshops.</li>

<li><strong>Δεύτερος Όροφος:</strong> Παρέχει τέσσερα WC και βοηθητικό χώρο με WC προσωπικού για άνεση και ευκολία κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.</li>

<h4>Ευέλικτες Δυνατότητες Φιλοξενίας και Εξοπλισμός</h4>

<p>Μπορεί να φιλοξενήσει <strong> έως 450 άτομα,</strong> ανάλογα με τη διάταξη του χώρου. Διαθέτει πλήρη κλιματισμό για την άνεση των καλεσμένων σας. Ο χώρος μπορεί να εξοπλιστεί κατόπιν αιτήματος, μέσω συνεργατών, με εξοπλισμό για κάθε τύπο εκδήλωσης. Επιπλέον, η περιοχή δεν είναι οικιστική, άρα δεν υπάρχουν περιορισμοί για θόρυβο, <strong>επιτρέποντας μεταμεσονύχτιες εκδηλώσεις χωρίς ανησυχία.</strong> Το The Castor Place βρίσκεται σε προνομιακή τοποθεσία με εύκολη πρόσβαση από το κέντρο του Πειραιά και το λιμάνι. Η περιοχή προσφέρει άπλετο χώρο στάθμευσης κατά τις βραδινές ώρες, ενώ υπάρχει επίσης κλειστό πάρκινγκ σε απόσταση μόλις 50 μέτρων.</p>

Sablo

<h3>Εκδηλώσεις στο Sablo Café-Restaurant</h3>

Το <strong>Sablo café-restaurant</strong> στη Φιλοθέη αποτελεί την πιο καλαίσθητη και ολοκληρωμένη επιλογή για να οργανώσετε και να πραγματοποιήσετε κάθε είδους <strong>κοινωνικό ή επαγγελματικό γεγονός</strong>. Είτε πρόκειται για ένα επαγγελματικό γεύμα, μία συνάντηση, μια ιδιωτική εκδήλωση ή ένα πάρτι, το Sablo προσφέρει όλες τις προϋποθέσεις για μια άρτια και αξέχαστη εμπειρία.

Ο χώρος ξεχωρίζει για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του, που συνδυάζει κομψότητα και λειτουργικότητα. Με δύο επίπεδα και έναν ανοιχτό, ευχάριστο διάκοσμο, δημιουργεί μία ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα. Είναι ιδανική για να φιλοξενήσει εκδηλώσεις κάθε μεγέθους και ύφους. Η κοσμοπολίτικη αύρα του χώρου, σε συνδυασμό με τα προσεγμένα φωτιστικά, προσδίδουν μια αίσθηση πολυτέλειας χωρίς υπερβολές.

Η μουσική επιμελείται με προσοχή, ώστε να ταιριάζει απόλυτα στο κλίμα και το ύφος κάθε εκδήλωσης. Το φιλικό προσωπικό εξασφαλίζει άψογη εξυπηρέτηση καθ’ όλη τη διάρκεια των event σας. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής, από την υποδοχή των καλεσμένων μέχρι το τελευταίο πιάτο.

Η κουζίνα φημίζεται για τα έντονα <strong>μεσογειακά χρώματα</strong> και τις γεύσεις, εμπλουτισμένα με πολυνησιακές επιρροές και μοντέρνες δημιουργικές πινελιές. Το μενού περιλαμβάνει χειροποίητες συνταγές που συνδυάζουν παραδοσιακά υλικά με νέες γαστρονομικές τάσεις, προσφέροντας πιάτα που συναρπάζουν τους καλεσμένους. Επιπλέον, η εκτενής λίστα επιλεγμένων ετικετών κρασιών και τα λαχταριστά γλυκά ολοκληρώνουν την γαστρονομική εμπειρία και εγγυώνται την επιτυχία κάθε εκδήλωσης. Επιλέγοντας το Sablo café-restaurant, εξασφαλίζετε έναν χώρο που συνδυάζει υψηλή αισθητική, άψογη εξυπηρέτηση και γευστικές απολαύσεις.