VR Academy

<h3>Αναβαθμίστε τις Συναντήσεις και τις Εκδηλώσεις σας στο VR Academy</h3>
Σας καλοσωρίζουμε στο Τραπέζι των Δώδεκα!

Μπείτε «στο μέλλον των συναντήσεων και των εκδηλώσεων» στο VR Academy. Έναν ηλιόλουστο νεοκλασικό χώρο, που η φυσική αισθητική του παντρεύεται με τη space αισθητική. Εκεί όπου η πολυτέλεια συναντά την οικολογία και την τεχνολογία.Το VR Academy μετατρέπεται σε έναν κορυφαίο χώρο πολλαπλών μίνι δράσεων. Είναι ικανό να καλύψει και τις πιο υψηλές απαιτήσεις! Το VR Academy δεν είναι απλά ένας περίοπτος χώρος boutique στην ακαδημαϊκή καρδιά της Αθήνας, είναι μια ζωντανή «εμπειρία»!

Αν προγραμματίζετε μία ιδιαίτερη ολιγομελή συνάντηση σε κλειστό κύκλο σε προσωπικό, οικογενειακό  ή επαγγελματικό επίπεδο, ένα ολιγομελές εταιρικό, επιστημονικό ή πολιτικό meeting υψηλού επιπέδου και στρατηγικού σχεδιασμού, μια συνεδρία καταιγισμού ιδεών (brainstorming), μια κλειστή συνάντηση, μια αφοσιωμένη μελέτη και συνεργασία, μια ενημερωτική ημερίδα, ένα workshop, ένα σεμινάριο ή μία διάλεξη σε κλειστό κύκλο, μια εταιρική εκδήλωση για λίγους και εκλεκτούς, μια προϊοντική παρουσίαση σε κορυφαία στελέχη, μια επιλεκτική <strong>βιβλιοπαρουσίαση</strong>, ένα <strong>εταιρικό team building,</strong> ένα απλό θεματικό event, μια ευέλικτη μίνι εικαστική ή άλλη έκθεση, μία κλειστή οντισιόν, συνεδρίες χαλάρωσης και γιόγκα ή διαλογιστικές ασκήσεις για μικρές ομάδες, τότε το VR Academy στο κέντρο της Αθήνας, είναι ο κατάλληλος χώρος για εσάς!

<h3>Το «Τραπέζι των 12»</h3>

Το «Τραπέζι των 12» σας περιμένει μέσα σε έναν εντυπωσιακό χώρο που θα σας κόψει την ανάσα. Επιπλέον οι θέσεις καθημένων, όπως στη γωνιά του καναπέ, στα ψηλά σκαμπό στο desk των 5, στις δύο βαθιές περιστρεφόμενες πολυθρόνες imola, στις 3 περιστρεφόμενες Adelaide χωρίς μπράτσο, προσφέρουν εναλλακτικές λύσεις χαλάρωσης στους 12 συνέδρους ή μπορούν εναλλακτικά να φιλοξενήσουν και άλλους 13 καθήμενους στο χώρο, που θέλουν να παρακολουθήσουν γύρω ή κοντά στο τραπέζι των 12. Για εναλλακτικό sitting ή για παιδιά, τα ψάθινα οικολογικά σκαμπό και οι πολυτελείς μαξιλάρες μπορούν επιπρόσθετα να εξυπηρετήσουν. Ο αριθμός των καθήμενων μπορεί να αυξηθεί με την προσθήκη διαταγμένων καθισμάτων για <strong>σεμινάρια</strong> και <strong>διαλέξεις</strong>.

Προσθήκες ατμοσφαιρικού ντεκόρ κατά περίσταση, όπως με ρεσώ, φανούς κλπ., σε συνδυασμό με μουσικές επιλογές που πλημμυρίζουν το χώρο μέσα από την ηχητική του εγκατάσταση, μπορούν να δημιουργήσουν υπέροχες έξτρα ατμόσφαιρες ή να μετατρέψουν τον open space χώρο του VR Academy σε κινηματογραφικό ντεκόρ για μικρές λήψεις.

Διοργανώστε επιλεγμένες ολιγομελείς συναντήσεις, επιτυχημένες συνεδρίες <strong>brainstorming</strong>, team building, <strong>εργαστήρια-workshops</strong>, σεμινάρια για λίγους, επιλεγμένες δράσεις, διαλέξεις, <strong>μικρά συνέδρια</strong> και <strong>εκδηλώσεις για 12 άτομα</strong> με δυνατότητα επέκτασης σε συνολικά 25 καθήμενους στις διάσπαρτες θέσεις που υπάρχουν στο χώρο αλλά και προσθήκης περιορισμένου αριθμού καθισμάτων με διάταξη, μέσα σε ένα ανοιχτό και ενιαίο ατμοσφαιρικό περιβάλλον φωτεινότητας, ζεστασιάς και καθαρότητας που ξεχειλίζει από αρμονία και υψηλή αισθητική! Ο χώρος μας διαθέτει δομημένη καλωδίωση, οπτική ίνα και ηχητική εγκατάσταση. Επιπρόσθετα σύστημα συναγερμού τελευταίου τύπου, ενώ είναι πλήρως εξοπλισμένος με οθόνες και τις τελευταίες τεχνολογίες VR/AR.

<h3>Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα</h3>

Επιπλέον, αν επιθυμείτε να βιώσετε εμπειρίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας για να εκπαιδευτείτε, να ψυχαγωγηθείτε, να παίξετε, να διασκεδάσετε ή αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τις νέες τεχνολογίες, τις πολυεπίπεδες χρήσεις τους, και τα σχετικά επαγγέλματα, τότε το VR Academy είναι ο φυσικός σας χώρος!

Ο συμδυασμός του χώρου με εμπειρίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, στις συναντήσεις και τις εκδηλώσεις σας θα μείνουν αξέχαστες!

Point 124

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Επαγγελματικές σας Συναντήσεις στο Point 124</h3>

Το Point 124 προσφέρει πέντε διαφορετικούς χώρους που ταιριάζουν σε όλες τις εταιρικές σας ανάγκες. Από μικρές αίθουσες 4 ατόμων έως χώρους 160 τ.μ., με χωρητικότητα έως 100 άτομα, το Point 124 αποτελεί το ιδανικό μέρος. Είτε αφορά συνέδρια, εργαστήρια και σεμινάρια ή μικρές και μεγάλες επαγγελματικές συναντήσεις.

<h4>Οι Χώροι</h4>

<strong>Havana</strong>

Η Havana είναι μια ευέλικτη αίθουσα με δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες κάθε εκδήλωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργασιακός χώρος (9.30 – 17.30). Tiς βραδινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα διατίθεται για ιδιωτικές εκδηλώσεις. Η  συνολική της επιφάνεια είναι 160 τμ και είναι ιδανική για συνέδρια, εργαστήρια, κοινωνικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις.<strong> Χωρητικότητα έως 100 άτομα σε όρθια διάταξη, έως 56 σε καθιστή.</strong>

<strong>Cape Town</strong>

Η αίθουσα Cape Town είναι ένας μοντέρνος χώρος συσκέψεων 35 τμ , ιδανικός για εταιρικές συναντήσεις, brainstorming και παρουσιάσεις νέων προϊόντων. <strong>Μέγιστη χωρητικότητα 10 άτομα.</strong>

<strong>Sidney</strong>

Η αίθουσα Sidney έχει εμβαδόν 30 τ.μ. και είναι ιδανική για μικρές συναντήσεις και συνεδρίες <strong>έως 4 ατόμων.</strong>

<strong>Nairobi</strong>

Εμπνευσμένη από τα δέντρα της αφρικανικής σαβάνας και με απεριόριστη θέα, η αίθουσα Nairobi είναι ένας από τους πιο ζεστούς κι ευχάριστους χώρους. Με συνολικό εμβαδόν 25τ.μ., έχει σχεδιαστεί ειδικά για <strong>μικρές συναντήσεις των 5 ατόμων.</strong>

<strong>Brasilia</strong>

Αυτή η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια, team building, εκπαιδεύσεις. Μπορεί να διαμορφωθεί εκ νέου για να καλύψει όλες τις ανάγκες. Η Brasilia έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τη Nairobi και να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα για coffee break ή για συνεδριάσεις. Η συνολική της επιφάνεια είναι 55 τμ και είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια και διάφορες εκδηλώσεις. <strong>Χωρητικότητα έως 33 άτομα.</strong>

<h4><strong>Παροχές &amp; Υπηρεσίες</strong></h4>

Το Point 124 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα παροχών και υπηρεσιών, όπως WiFi υψηλής ταχύτητας, διαρκή ασύρματη ασφάλεια δεδομένων, εργονομικά καθίσματα και έπιπλα γραφείου, άνετο σαλόνι, ηχομονωμένο τηλεφωνικό θάλαμο, υπηρεσίες υποδοχής, γραμματειακή υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες (διαχείριση κλήσεων και προώθηση αλληλογραφίας), οπτικοακουστικό εξοπλισμό για συσκέψεις, ευέλικτες αίθουσες συσκέψεων και επιλογές τροφοδοσίας, εξωτερικό χώρο καπνιστών και μίνι βιβλιοθήκη.

Red Center

<h3><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”>Εταιρικές και Καλλιτεχικές</span></span><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”> Εκδηλώσεις στο Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span></span></h3>
<span lang=”el-GR”>Πλήρως ανακαινισμένο με τα καλύτερα υλικά το </span><span lang=”en-US”>Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span><span lang=”el-GR”> αποτελεί έναν <strong>πρωτοποριακό χώρο γραφείων και εκδηλώσεων</strong> εξοπλισμένο με <strong>σύγχρονη τεχνολογία</strong> και υψηλής ποιότητας αισθητική <strong>στην αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας</strong>, στο κτήριο – σημείο κατατεθέν της περιοχής.</span>

<span lang=”el-GR”>Η <strong>γκαλερί</strong> στον τελευταίο όροφο με έργα διάσημων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών προσφέρεται για να φιλοξενήσει <strong>εταιρικές/ιδιωτικές</strong>, <strong>συναντήσεις</strong>, <strong>γεύματα/δείπνα</strong>, <strong>cocktail party</strong>, <strong>σεμινάρια</strong>, <strong>webinars</strong>, <strong>παρουσιάσεις</strong>, <strong>συσκέψεις επίσημων συμβουλίων</strong>. Η βεράντα με αμφιθεατρική θέα από τη θάλασσα μέχρι την Ακρόπολη και τον Υμηττό κόβει την ανάσα και αφήνει τους επισκέπτες να υποκλιθούν στη μαγεία της Αθήνας.</span>

Τα <strong>meeting rooms</strong> χωρητικότητας έως 12 ατόμων, με εξοπλισμό υψηλής ποιότητας, διατίθενται για τη <strong>διεξαγωγή συνεδριάσεων</strong>, <strong>εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, επαγγελματικών συναντήσεων κ.ά.</strong>

<strong><span lang=”el-GR”>
Χωρητικότητα</span></strong>

<span lang=”el-GR”>Aκριβής αριθμός ατόμων: 70 όρθιοι (+30 στη βεράντα) έως </span><span lang=”el-GR”>45 άτομα καθήμενοι</span>

<strong><span lang=”el-GR”>
Highli</span><span lang=”en-US”>gh</span><span lang=”el-GR”>ts </span></strong>
<ul>
<li><span lang=”el-GR”>Αυτόνομη ταράτσα</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Ακρόπολη</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Λυκαβηττός</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Αίθουσες πολλαπλών χρήσεων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Εύκολη πρόσβαση</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Σταθμός ποδηλάτων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Minimal αισθητική</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Καλαίσθητος χώρος</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Μοντέρνα τέχνη</span></li>
</ul>

Vios

<h3>Ο Πολυμορφικός Χώρος του Vios</h3>
<strong>“Urban Garden” – “Αστικός Kήπος” </strong>

O αστικός κήπος (αυλή) της ViOS είναι μια μικρή όαση στην καρδιά της Αθήνας. Περιτριγυρισμένη από ψηλές ροβίνιες και καλοσχηματισμένους θάμνους, αποτελεί τον ιδανικό χώρο για μια ολιγομελή εταιρική ή κοινωνική εκδήλωση. Ο χώρος διαθέτει τραπεζάκια και καθίσματα στυλ καφενείου και μπορεί να διακοσμηθεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Χωρητικότητα έως 16 άτομα καθήμενους.

<strong>“Green” Terrasse” – “Πράσινη” Ταράτσα με Θέα στο Λυκαβηττό </strong>

Με θέα στο γραφικό λόφο του Λυκαβηττού, αυτός ο καταπράσινος ιδιωτικός χώρος με δικό του μπαλκόνι και ταράτσα, είναι ιδανικός για χαλαρά απογευματινά events, αλλά και κοινωνικές εκδηλώσεις. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει έως πενήντα-πέντε (55) άτομα (στον εσωτερικό και εξωτερικό του χώρο cocktail style), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα παροχής επιπλέον υπηρεσιών όπως διακόσμηση, catering, ποτό στο εξωτερικό μπαρ, μουσική και εξοπλισμό. Ενδείκνυται η χρήση του εσωτερικού χώρου (χωρητικότητας είκοσι (20) ατόμων σε καρέκλες σεμιναριακού τύπου με αναλόγιο ή δέκα (10) ατόμων) για διεξαγωγή σεμιναρίων, workshops λειτουργώντας παράλληλα ως αίθουσα συνεδριάσεων υψηλά ιστάμενων εργαζομένων. Χωρητικότητα έως  και 55 όρθιους.

<strong>Vios Lounge </strong>

Ένας αμφιθεατρικός χώρος με μελετημένους συνδυασμούς φυσικού φωτός, εξοπλισμένος με σύγχρονα, εργονομικά έπιπλα, βιοκλιματική αρχιτεκτονική και εντυπωσιακά φυτά εσωτερικού χώρου. Ιδανικό για διαλέξεις, παρουσιάσεις βιβλίων, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Ο χώρος διαθέτει προτζέκτορα και μπορεί να φιλοξενήσει τους καλεσμένους καθήμενους στα μοναστηριακά τραπέζια, στα τραπέζια ροτόντες, στους καναπέδες αλλά και στις αμφιθεατρικά σχεδιασμένες θέσεις που υφίστανται στο χώρο. Χωρητικότητα έως 35 καθήμενους.

<strong>Vios Hall </strong>

Ένας μοναδικός χώρος στο κέντρο της Αθήνα με πρόσβαση στον αστικό κήπο μας. Κατάλληλος για cocktails, επαγγελματικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενώ δίνεται η δυνατότητα παράθεσης εταιρικών dinners. Χωρητικότητα έως 70 άτομα όρθιους.

Cataleya

<h3>Κτήμα Γάμου Cataleya – Ιδανικός Χώρος για Ονειρεμένους Γάμους και Εκδηλώσεις</h3>

Στο Κτήμα Γάμου Cataleya, η ομάδα μας δεσμεύεται να δημιουργήσει για εσάς την πιο ονειρεμένη ημέρα της ζωής σας. Με επαγγελματισμό και αφοσίωση σε κάθε λεπτομέρεια, εξασφαλίζει ότι οι υπηρεσίες μας θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες σας. Είτε πρόκειται για έναν ιδιωτικό cocktail πάρτι δίπλα στην πισίνα, είτε για έναν παραδοσιακό ή θεματικό γάμο, εμείς αναλαμβάνουμε κάθε λεπτομέρεια για να δημιουργήσουμε την ιδανική ατμόσφαιρα.

<h3>Υπηρεσίες για Γάμους και Εκδηλώσεις</h3>

Το Κτήμα Γάμου Cataleya προσφέρει μια ποικιλία υπηρεσιών για τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Εξασφαλίζουμε ότι κάθε εκδήλωση είναι μοναδική και αντάξια των προσδοκιών σας. Ενδεικτικά, αναλαμβάνουμε:

<ul> <li>Θεματικούς γάμους: Από ρομαντικούς μέχρι ιδιαίτερα θεματικούς γάμους, δημιουργούμε το τέλειο σκηνικό.</li> <li>Ορθόδοξους γάμους και καθολικούς γάμους: Υλοποιούμε τις παραδόσεις και τα έθιμα με απόλυτη ακρίβεια.</li> <li>Πολιτικές τελετές και τελετές ανταλλαγής όρκων: Με μοναδικό τρόπο για να ζήσετε την πιο ξεχωριστή στιγμή της ζωής σας.</li> <li>Πολυπολιτισμικούς και εβραϊκούς γάμους: Σεβόμαστε τις παραδόσεις και την κουλτούρα κάθε ζευγαριού.</li> <li>ΛΟΑΤ γάμους: Δεσμευόμαστε να παρέχουμε ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς για κάθε ζευγάρι.</li> <li>Εταιρικές εκδηλώσεις και επαγγελματικές συναντήσεις: Για να κάνετε το εταιρικό σας event αξέχαστο.</li> <li>Κοινωνικές εκδηλώσεις όπως γενέθλια, επέτειοι, αποφοιτήσεις και παιδικά πάρτι: Σχεδιάζουμε και οργανώνουμε τις πιο μοναδικές κοινωνικές εκδηλώσεις για εσάς και τους αγαπημένους σας.</li> </ul>

Το Κτήμα Cataleya αναλαμβάνει την πλήρη οργάνωση της εκδήλωσής σας, φροντίζοντας για όλα τα απαραίτητα έγγραφα και τις λεπτομέρειες της τελετής με επαγγελματισμό και άριστη εξυπηρέτηση. Απλά επιλέξτε τον τύπο και το θέμα της εκδήλωσής σας και αφήστε την πολυετή εμπειρία της ομάδας μας να δημιουργήσει το όνειρό σας.

<h3>Η Εκκλησία και η Διακόσμηση του Κτήματος Cataleya</h3>

Το Κτήμα Γάμου Cataleya διαθέτει μία εντυπωσιακή Βυζαντινή εκκλησία σπάνιας ομορφιάς και μοναδικής διακόσμησης. Εκεί μπορείτε να τελέσετε το γάμο ή τη βάπτιση σας σε ένα μαγευτικό περιβάλλον. Η εκκλησία αυτή προσφέρει την τέλεια ατμόσφαιρα για να πραγματοποιήσετε το θρησκευτικό μυστήριο που ονειρεύεστε.

Για τη διακόσμηση της εκδήλωσης, το Cataleya ακολουθεί τις νέες τάσεις σε χρώματα, λουλούδια και στυλ. Μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη γκάμα θεμάτων, όπως rustic, vintage, shabby chic ή ακόμα και σύγχρονα και κλασικά σχέδια. Είτε επιθυμείτε μία παραδοσιακή διακόσμηση, είτε κάτι πιο μοντέρνο και εκκεντρικό, το Κτήμα Cataleya προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας για να δημιουργήσει το ιδανικό σκηνικό για τη μεγάλη σας ημέρα.

<h3>Ολοκληρωμένες Υπηρεσίες και Παροχές για Γάμους και Εκδηλώσεις</h3>

Το Κτήμα Γάμου Cataleya σας προσφέρει πλήρες πακέτο υπηρεσιών για τη διοργάνωση εκδηλώσεων, όπως catering, φωτογράφηση, μουσική και διασκέδαση. Ο χώρος διαθέτει άριστο εξοπλισμό και σύγχρονες εγκαταστάσεις, για να εξασφαλίσετε ότι η εκδήλωσή σας θα είναι αξέχαστη.

Sampatiki Suites & Spa

<h3>Sampatiki Suites &amp; Spa: Ο ιδανικός προορισμός για εταιρικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις στην Πελοπόννησο.</h3>

To Sampatiki Suites &amp; Spa στο Λεωνίδιο, αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για <strong>εταιρικές συναντήσεις</strong>, <strong>εκδηλώσεις</strong>, <strong>πάρτι</strong> και <strong>αξέχαστους γάμους</strong> στην Πελοπόννησο.

<strong>Εταιρικές Συναντήσεις &amp; Εκδηλώσεις
</strong>Στο Sampatiki Suites &amp; Spa, προσφέρουμε έναν ευέλικτο χώρο σχεδιασμένο για να αναβαθμίσει τις επαγγελματικές σας εκδηλώσεις. Είτε σχεδιάζετε μια συνάντηση, εκπαιδευτική συνεδρία, συνεδρίαση διοικητικού συμβουλίου ή επαγγελματική παρουσίαση, οι <strong>σύγχρονες εγκαταστάσεις</strong> μας καλύπτουν τις ανάγκες σας με <strong>υψηλής ταχύτητας ίντερνετ</strong>, <strong>οπτικοακουστικό εξοπλισμό</strong> και <strong>προσαρμόσιμες διατάξεις</strong>.

<strong>Αίθουσα Συναντήσεων &amp; Συνεδριάσεων
</strong>Με εξοπλισμό αιχμής και ευέλικτη διαρρύθμιση, η αίθουσα συναντήσεών μας είναι ιδανική για παρουσιάσεις και συζητήσεις.

<strong>Συνεδριάσεις Διοικητικού Συμβουλίου
</strong>Πραγματοποιήστε τις εκτελεστικές σας συγκεντρώσεις σε ένα ιδιωτικό, επαγγελματικό περιβάλλον με εργονομικές καθίσματα και πολυτελή καταλύματα.

<strong>Εκπαιδευτικές Συνεδρίες
</strong>Ο ευρύχωρος χώρος μας είναι ιδανικός για εργαστήρια, σεμινάρια και δραστηριότητες ομαδικής ανάπτυξης.

<strong>Εταιρικές Εκδηλώσεις &amp; Παρουσιάσεις
</strong>Διοργανώστε κομψές εκδηλώσεις με προσαρμόσιμους εσωτερικούς χώρους που αφήνουν μια ανεξίτηλη εντύπωση.

<strong>Βασικά Χαρακτηριστικά για Εταιρικές Εκδηλώσεις</strong>

11 Πολυτελείς Σουίτες: Απολαύστε παγκοσμίου επιπέδου διαμονή με πλήρη θέα στη θάλασσα και ιδιωτικές βεράντες.
Διαλείμματα για Καφέ &amp; Γεύματα: Το πρωινό συμπεριλαμβάνεται, με επιπλέον επιλογές γευμάτων διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος.
Βολική Τοποθεσία: Εύκολη πρόσβαση από την Αθήνα και άλλες περιοχές της Ελλάδας.

<strong>Χώρος Δεξιώσεων για Γάμους στην Πελοπόννησο</strong>
Το Sampatiki Suites &amp; Spa είναι επίσης ο κορυφαίος χώρος δεξιώσεων για γάμους στην Πελοπόννησο, προσφέροντας μια πολυτελή εμπειρία 4 αστέρων κατά μήκος της ήρεμης ακτογραμμής. Ο χώρος συνδυάζει <strong>σουίτες με εκπληκτική θέα στη θάλασσα</strong> και εξαιρετική εξυπηρέτηση για να δημιουργήσει μια αξέχαστη <strong>γαμήλια γιορτ</strong>ή.
<h3>Ο Χώρος</h3>
Η όμορφα διακοσμημένη εσωτερική μας αίθουσα ανοίγει σε έναν μαγευτικό εξωτερικό χώρο γύρω από μια πισίνα υπερχείλισης, με το Αιγαίο Πέλαγος ως φόντο.

<strong>Οι Σουίτες
</strong>Προσφέρουμε 11 εξαιρετικές σουίτες, ιδανικές για τη φιλοξενία της νυφικής σας συνοδείας ή των καλεσμένων σας. Για μια πραγματικά αποκλειστική εμπειρία, κάντε κράτηση ολόκληρου του ξενοδοχείου για απόλυτη ιδιωτικότητα και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

<strong>Το Spa
</strong>Χαλαρώστε στο ήρεμο σπα μας, με σάουνα, τζακούζι και αναζωογονητικά μασάζ, προσφέροντας το ιδανικό καταφύγιο για χαλάρωση.

&nbsp;

The Stanley

<h3>Το Ξενοδοχείο The Stanley</h3>

Το Ξενοδοχείο The Stanley είναι ένα ιστορικό 4 αστέρων ξενοδοχείο, το οποίο βρίσκεται σε μια από τις πιο βολικές και κεντρικές τοποθεσίες στην Αθήνα. Είτε επισκέπτεστε την πόλη για τουρισμό, είτε για επαγγελματικούς λόγους, το ξενοδοχείο αποτελεί την ιδανική επιλογή για να απολαύσετε μια άνετη και πολυτελή διαμονή.

<h3>Cloud 9 – Το Μεγαλύτερο Rooftop Ξενοδοχείου στην Αθήνα</h3>

Ανακαλύψτε το Cloud 9, το ολοκαίνουργιο rooftop του ξενοδοχείου Stanley, που καταλαμβάνει πάνω από 1.500 τετραγωνικά μέτρα και προσφέρει την καλύτερη θέα στην Αθήνα. Απολαύστε τη θέα στην Ακρόπολη, τον Λυκαβηττό και την πόλη, είτε από την εντυπωσιακή πισίνα είτε από το κομψό μπαρ. Το Sweet Basil, το υπαίθριο εστιατόριό μας, επανασχεδιάστηκε για να σας προσφέρει μια αξέχαστη γαστρονομική εμπειρία.

<h3>Άνεση και Παροχές Διαμονής</h3>

Το Ξενοδοχείο Stanley διαθέτει συνολικά 380 ανακαινισμένα δωμάτια, που περιλαμβάνουν Superior και Standard δωμάτια, οικογενειακά δωμάτια και σουίτες. Όλα τα δωμάτια παρέχουν άνεση και σύγχρονες ανέσεις, όπως δωρεάν WiFi υψηλής ταχύτητας με οπτικές ίνες, 24ωρη ρεσεψιόν, εσωτερικό γκαράζ, γυμναστήριο και σάουνα. Είτε για επαγγελματικά ταξίδια είτε για διακοπές, οι υπηρεσίες του Stanley είναι σχεδιασμένες να καλύπτουν όλες τις ανάγκες των επισκεπτών.

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις</h3>

Για τις εταιρικές σας εκδηλώσεις, προσφέρονται συνολικά οκτώ μοντέρνες και πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες συνεδριάσεων. Έχουν άπλετο φυσικό ηλιακό φως και χωρητικότητα από 10 έως 150 άτομα. Κάθε αίθουσα διαθέτει σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό για να διασφαλίσει την επιτυχία της εκδήλωσής σας, είτε πρόκειται για συνέδρια, σεμινάρια ή επαγγελματικά meeting.

<h3>Τοποθεσία & Πρόσβαση</h3>

Το Ξενοδοχείο Stanley βρίσκεται σε εξαιρετική τοποθεσία, με εύκολη πρόσβαση στη δημόσια συγκοινωνία. Ο σταθμός μετρό Μεταξουργείο βρίσκεται κυριολεκτικά λίγα βήματα από την είσοδο του ξενοδοχείου, ενώ τα λεωφορεία Hop-on Hop-off και τα ταξί είναι επίσης κοντά. Με το μετρό, το μουσείο της Ακρόπολης, ο εμπορικός δρόμος της Ερμού και η πλατεία Συντάγματος απέχουν μόλις 5 λεπτά. Η τοποθεσία αυτή καθιστά το Stanley την ιδανική βάση για την εξερεύνηση της Αθήνας.

<h3>Το Φιλικό μας Προσωπικό</h3>

Το φιλικό και έμπειρο προσωπικό είναι πάντα έτοιμο να σας προσφέρει εξαιρετική εξυπηρέτηση. Επιπλέονθα κάνει τη διαμονή σας όσο πιο ευχάριστη γίνεται. Στο Stanley, δεν πρόκειται μόνο για την παροχή υπηρεσιών, αλλά για τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για κάθε επισκέπτη.

Twin Circle

<h3>Twin Circle Boutique Hotel</h3>
To Twin Circle είναι μια μικρή όαση στο κέντρο της Αθήνας. Μια παλιά νεοκλασική κατοικία η οποία έχει διαμορφωθεί σε ένα σύγχρονο boutique ξενοδοχείο με χαρακτηριστικά την απλότητα και την λειτουργικότητα. Μπορεί να φιλοξενήσει μικρές prive εκδηλώσεις 10-30 ατομων καθώς διαθέτει <strong>εσωτερική αυλή</strong> η οποία μπορεί να διαμορφωθεί αναλόγως με τις ανάγκες της εκδήλωσης.

Διαθέτει δωμάτια 2 και 4 ατόμων συνολικής χωρητικότητας 18 ατόμων. Η τοποθεσία του κοντά στο κέντρο είναι ιδανική για <strong>business εκδηλώσεις</strong>, <strong>prive πάρτυ</strong>, <strong>bachelor-bachelorette</strong>, <strong>μικρές καλλιτεχνικές παρουσιάσεις βιβλίων</strong>, <strong>φωτογραφιών</strong> και <strong>ζωγραφικής</strong> αλλά και σαν <strong>κινηματογραφικός χώρος </strong>για<strong> διαφημίσεις</strong> ή <strong>σειρές</strong> με θέμα την παλιά Αθήνα.

The Dance Club

<h3>The Dance Club</h3>
Στον πιο κεντρικό δρόμο των Αγίων Αναργύρων και με απεριόριστες δυνατότητες στάθμευσης βρίσκεται το <strong>The Dance Club</strong> πρόσφατα ανακαινισμένο, το 2022, και πλήρως εξοπλισμένο για να φιλοξενήσει το δικό σου event! Βρίσκεται σε πολύ καλή τοποθεσία με εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε Αττική Οδό (έξοδος 7) και Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας (Κηφισσός).
Ο χώρος διαιρείται και είναι ιδανικός για να φιλοξενήσει μικρές ή μεγάλες εκδηλώσεις όπως δεξιώσεις party παιδικά και ενηλίκων, social events, εταιρικές συνεστιάσεις, meetings, εταιρικές ή ιδιωτικές συναντήσεις, παρουσιάσεις, βραβεύσεις, Workshops, σεμινάρια, και επιστημονικές ημερίδες. Ο χώρος του The Dance Club διατίθεται επίσης για video shootings (video clip, τηλεοπτικά προϊόντα κλπ), φωτογραφίσεις και live bands.
<h3>Χαρακτηριστικά Χώρου</h3>
<ul>
<li>Λειτουργεί 24/7</li>
<li>Χωρητικότητα ατόμων: 350 καθιστά – 600 όρθια 440 τ.μ. (δυνατότητα διαίρεσης της αίθουσας για τη διοργάνωση δεξιώσεων λίγων ατόμων).</li>
<li>Δυνατότητα διαίρεσης χώρου</li>
<li>Πλήρως εξοπλισμένο bar</li>
<li>Κλιματιζόμενη αίθουσα</li>
<li>Πλήρης ηχητική κάλυψη – δυνατότητα live</li>
<li>Φωτορυθμικά: LED PAR – κεφαλές – lasers κλπ</li>
<li>Ειδικά αποδυτήρια για κάθε είδους προετοιμασία</li>
<li>Υλικοτεχνικός εξοπλισμός για παρουσιάσεις (μικροφωνική, led tv screen, προβολείς φωτισμού κλπ)</li>
<li>Εξαερισμός με χρήση νωπού αέρα για πλήρη ανανέωση (covid protocol)</li>
<li>Catering με δυνατότητες επιλογής menu από finger food έως γεύματα πλήρους buffet ή σερβιριστά.</li>
<li>Πλήρες DJ set</li>
<li>Parking</li>
<li>Wi-Fi</li>
</ul>
<h3>Παιδικά Θεματικά Πάρτυ</h3>
<ul>
<li>Survivor Party</li>
<li>Disco Party</li>
<li>We Dance Party</li>
<li>Karaoke</li>
<li>A la carte</li>
<li>Face painting, μπαλόνια, μουσικές καρέκλες και χορός!</li>
<li>Δυνατότητα διοργάνωσης</li>
</ul>

Εις Υγείαν

<h3>Ο Χώρος του Εις Υγείαν</h3>
Σας υποδεχόμαστε στο Εις Υγείαν, έναν χώρο με μεγάλη ιστόρια. Η αρχιτεκτονική του 19ου αιώνα συναντάται αρμονικά με την μοντέρνα και φρέσκια προσέγγιση της εκδήλωσής σας, έχοντας πάντα περίσσια όρεξη για δουλειά και μπόλικη αγάπη για τον άνθρωπο. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 400 άτομα. Ο πανέμορφος γήινος χώρος του συνδυάζει τέλεια το λατρεμένο παλιό, με το υπέροχο καινούργιο. Είναι στη φύση μας να αδημονούμε για κάτι νέο αλλά να μην μπορούμε να αποχωριστούμε έυκολα το δικό μας, οικείο. Το κατανοούμε απόλυτα. Γι’ αυτό και η αίθουσα εκδηλώσεων φιλοξενεί τον γάμο των ονείρων σας, την βάφτιση της καρδιάς σας, το <strong>συνέδριο</strong> που πάντα σχεδιάζατε με υπέυθυνότητα και ενσυναίσθηση.

&nbsp;
<h3>Υπηρεσίες</h3>
Ένα κομμάτι ιστορίας στην καρδιά του Πειραιά περιμένει εσάς με την μοναδική σας ενέργεια, να αφήσετε ανεξίτηλο το σημάδι σας. Αναλαμβάνουμε τη διοργάνωση <strong>γάμου</strong> ή <strong>βάπτισης</strong>, <strong>εταιρικές εκδηλώσεις</strong>, <strong>ημερίδες</strong>, <strong>παρουσιάσεις βιβλίων</strong>, <strong>fashion shows</strong> και ό,τι άλλο μπορεί να σκεφτείτε! Οι ασυναγώνιστες παροχές μας, η συνέπεια και η οργάνωσή μας εμπνέει εμπιστοσύνη πάνω από μια δεκαετία. Με αστείρευτη όρεξη και ιδέες, δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε για εσάς την πιο ονειρεμένη ημέρα της ζωής σας. Η εμπειρία μας καθώς και η δυναμική μας παρουσία στον χώρο είναι οι αγέρωχοι σύμμαχοί μας.

&nbsp;