Mercury House

Mercury House

Ανακαλύψτε αυτή την εξοχική κατοικία με πισίνα στο Μαραθώνα. Πρόκειται για τον ιδανικό προορισμό για όσους επιθυμούν να συνδυάσουν την ηρεμία της φύσης με την άνεση και την πολυτέλεια. Αυτή η όμορφη εξοχική κατοικία είναι ιδανική για οικογένειες ή παρέες, καθώς φιλοξενεί άνετα 5 άτομα για διανυκτέρευση. Προσφέροντας την τέλεια ατμόσφαιρα για χαλάρωση και απόλαυση. Επιπλέον, ο εξωτερικός χώρος των 200 τ.μ. είναι ιδανικός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων, αφού φιλοξενεί έως και 15-20 άτομα, καθιστώντας την την τέλεια επιλογή για διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις όπως γενέθλια, BBQ, yoga retreats ή baby shower.

Ο χώρος είναι επίσης ιδανικός για μικρές εταιρικές εκδηλώσεις. Μπορεί να φιλοξενήσει εταιρικά πάρτι, αλλά και team building activities.

Αυτή η εξοχική κατοικία διαθέτει επιπλέον 80 τ.μ. εσωτερικού χώρου. Με σύγχρονη διακόσμηση και άνετους χώρους που εξασφαλίζουν την άνεση των επισκεπτών. Ο όμορφος και περιποιημένος εξωτερικός χώρος συμπληρώνεται από μια εκπληκτική πισίνα 40 τ.μ. Η οποία προσφέρει δροσιά και ιδανικές συνθήκες για χαλάρωση ή παιχνίδι. Η πισίνα είναι το σημείο αναφοράς για την κατοικία, προσφέροντας την τέλεια ατμόσφαιρα για ξεκούραση ή κοινωνικές δραστηριότητες.

Τοποθετημένη στην ήρεμη περιοχή του Μαραθώνα, η κατοικία εξασφαλίζει μια μοναδική εμπειρία. Καθώς συνδυάζει την απομόνωση από τον θόρυβο της πόλης με την ευκολία προσβασιμότητας σε σημαντικά σημεία της περιοχής. Είναι η τέλεια επιλογή για όσους επιθυμούν να απολαύσουν στιγμές ηρεμίας και απόλαυσης. Ενώ ταυτόχρονα βρίσκονται κοντά σε δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα και δραστηριότητες.

Είτε πρόκειται για μια χαλαρή απόδραση για λίγες ημέρες, είτε για μια ξεχωριστή εκδήλωση με φίλους και συγγενείς, η εξοχική κατοικία Mercury House με την πισίνα στο Μαραθώνα, είναι η ιδανική επιλογή για να δημιουργήσετε αξέχαστες αναμνήσεις. Με τον εξαιρετικό εξωτερικό χώρο, την πισίνα και τις σύγχρονες ανέσεις, προσφέρει την ιδανική τοποθεσία για όλες τις περιστάσεις.

Κλείστε τη διαμονή σας τώρα και απολαύστε την εμπειρία μιας πραγματικά ξεχωριστής εξόρμησης στον Μαραθώνα!

WHEN Hub

WHEN Hub

Το WHEN Hub παρέχει co-working space, κλειστά γραφεία, meeting rooms, podcast studio. Ακόμα, δωμάτιο γονέα-παιδιού και χώρο δημιουργικής απασχόλησης για βρέφη και παιδιά 0-12 ετών. Έτσι ώστε μητέρες και γονείς να μπορούν να δουλέψουν συγκεντρωμένα και να κάνουν τα επαγγελματικά τους όνειρα πραγματικότητα. Όλα αυτά, λίγο πιο εύκολα και λίγο πιο συλλογικά!

Υπηρεσίες

Χώρος εκδηλώσεων: Κλείστε ένα χώρο εκδηλώσεων και συνδυάστε, αν θέλετε, μαζί την υπηρεσία της φύλαξης για τα παιδιά των καλεσμένων σας. Ο χώρος εκδηλώσεων του Hub μπορεί να φιλοξενήσει οποιαδήποτε εκδήλωση έως 70 άτομα και διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό: μικροφωνική εγκατάσταση, οθόνες και γρήγορο internet.

Meeting rooms: Δύο meeting rooms χωρητικότητας 8-10 ατόμων και ένα 10-12 ατόμων.
Τα meeting rooms είναι επιπλωμένα με ένα κεντρικό τραπέζι και άνετες καρέκλες, και εξασφαλίζουν ήσυχο και απομονωμένο περιβάλλον για να είναι οι συναντήσεις σας ήρεμες και παραγωγικές. Είναι εξοπλισμένα με flipchart, γραφική ύλη, πρόσβαση σε εκτυπωτή, μόνιτορ και γρήγορο Wi-Fi.

Co-working space: Ένας open-space χώρος με 30 θέσεις εργασίας, ευρύχωρα γραφεία και εργονομικές καρέκλες. Μπορείτε να επιλέξετε ένα ευέλικτο πακέτο και να καθίσετε ελεύθερα σε κάποια κενή θέση ή να κλείσετε μια σταθερή θέση που θα βρίσκεται στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.

Mini Hub: Ένας ασφαλής και ευέλικτος χώρος δημιουργικής απασχόλησης για βρέφη και παιδιά 0-12 ετών. Μπορεί να φιλοξενήσει έως 8 παιδιά ταυτόχρονα, πάντα με την παρουσία και συμμετοχή της υπεύθυνης συντονισμού. Λειτουργεί καθημερινά από τις 09.30 π.μ. έως τις 15.00 μ.μ.. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα αξιοποίησης των υπηρεσιών του WHEN Mini Hub και σε άλλες ώρες, στην περίπτωση που θέλετε να διοργανώσετε μια δράση ή εκδήλωση στο WHEN Hub, κατόπιν συνεννόησης.

Podcast studio: Ένα πλήρως εξοπλισμένο studio για κάθε ανάγκη ηχογράφησης. Αν χρειάζεστε υποστήριξη από ηχολήπτη/τρια για την ηχογράφησή σας, ζητήστε μας να σας φέρουμε σε επαφή με την ομάδα μας.

Προσβασιμότητα: Ο χώρος είναι πλήρως προσβάσιμος μέσω σκάλας και ασανσέρ, εξασφαλίζοντας ευκολία για όλους τους επισκέπτες.

Επιπλέον Υπηρεσίες:

Catering: Μπορούμε να σας προτείνουμε αξιόπιστους συνεργάτες για υπηρεσίες catering που ταιριάζουν στις ανάγκες της εκδήλωσής σας.

Virtual Office: Ευέλικτες επιλογές για υπηρεσίες Virtual Office, ιδανικό για απομακρυσμένες ομάδες και επιχειρήσεις.

Υποστήριξη:

Η ομάδα του WHEN Hub είναι στη διάθεσή σας για να σας υποστηρίξει σε ό,τι χρειαστείτε!

Athens Art Link

<h3>Athens Art Link: Ο Ιδανικός Χώρος για Διοργάνωση Εκδηλώσεων στην Αθήνα</h3>

Το <strong>Athens Art Link</strong> βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας, σε ένα ιστορικό κτίριο σχεδιασμένο από τον διάσημο αρχιτέκτονα Έρνστ Ζίλλερ. Αυτός ο μοναδικός χώρος συνδυάζει το κλασικό νεοκλασικό ύφος με μοντέρνες ανέσεις, προσφέροντας μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα. Για κάθε είδους εκδήλωση, από επαγγελματικές συναντήσεις και συνέδρια μέχρι δεξιώσεις και ιδιωτικές εκδηλώσεις, το Athens Art Link είναι ο ιδανικός προορισμός για να πραγματοποιήσετε την εκδήλωσή σας με στυλ και πολυτέλεια.

<h4>Χώροι Εκδηλώσεων</h4>

Το Athens Art Link διαθέτει <strong>τρεις ευέλικτους χώρους</strong> για τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Αυτοί μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες σας και να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις κάθε τύπου και μεγέθους.

<li>Το <strong>Ισόγειο</strong> είναι ιδανικό για κοινωνικές εκδηλώσεις όπως εκθέσεις ζωγραφικής, τέχνης, δεξιώσεις και μεγάλες συγκεντρώσεις. Με μοντέρνα διακόσμηση και εύκολη πρόσβαση, το ισόγειο προσφέρει το τέλειο σκηνικό για τις πιο εντυπωσιακές εκδηλώσεις.</li>

<li>Ο <strong>Πρώτος όροφος</strong> είναι ιδανικός για επαγγελματικές εκδηλώσεις όπως συνέδρια, σεμινάρια και επαγγελματικές συναντήσεις. Με σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, οπτικοακουστικά συστήματα και άριστο φωτισμό, ο πρώτος όροφος εξασφαλίζει την απόλυτη άνεση και λειτουργικότητα για κάθε επαγγελματική εκδήλωση.</li>

<li>Ο <strong>Δεύτερος όροφος</strong> προσφέρει έναν πιο ιδιωτικό και εκλεπτυσμένο χώρο για <strong>δεξιώσεις, πάρτι</strong> και <strong>γιορτές.</strong> Η ζεστή ατμόσφαιρα, το άπλετο φυσικό φως και η προσεγμένη διακόσμηση, δημιουργούν το ιδανικό περιβάλλον για εκδηλώσεις, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους καλεσμένους σας.</li>

<h4>Υπηρεσίες και Παροχές</h4>

Το Athens Art Link δεν προσφέρει μόνο εξαιρετικούς χώρους, αλλά και πλήρη υποστήριξη για την άψογη διοργάνωση της εκδήλωσής σας.

<p>&nbsp;Ο χώρος διαθέτει:</p>

<li><strong>Οπτικοακουστικά συστήματα</strong> και σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό που καλύπτει κάθε ανάγκη της εκδήλωσής σας.</li>

<li><strong>Υπηρεσίες catering</strong> που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε εκδήλωσης, από μικρές κοινωνικές συγκεντρώσεις μέχρι μεγάλες δεξιώσεις.</li>

<li><strong>Διακόσμηση και σχεδιασμό</strong> για τη δημιουργία μιας μοναδικής ατμόσφαιρας που ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις σας.</li>

<li><strong>Εξατομικευμένες υπηρεσίες</strong> που καλύπτουν κάθε λεπτομέρεια για την εκδήλωσή σας, από τον φωτισμό μέχρι τη μουσική.</li><p>&nbsp;</p>Το Athens Art Link είναι το τέλειο μέρος για να διοργανώσετε κάθε τύπο εκδήλωσης στο κέντρο της <strong>Αθήνας</strong>. Είτε πρόκειται για επαγγελματικές εκδηλώσεις όπως <strong>συνέδρια</strong> και <strong>σεμινάρια</strong>, είτε για <strong>κοινωνικές εκδηλώσεις</strong> όπως <strong>εκθέσεις τέχνης</strong>. Διαθέτοντας <strong>σύγχρονο εξοπλισμό</strong>, εξαιρετική εξυπηρέτηση και <strong>ευέλικτους χώρους</strong>, θα κάνετε την εκδήλωσή σας να ξεχωρίσει. Εξερευνήστε τους χώρους μας και κλείστε την επόμενη εκδήλωσή σας στην καρδιά της Αθήνας, δημιουργώντας αξέχαστες στιγμές για εσάς και τους καλεσμένους σας.

Alissachni Seaside Boutique Hotel

<h3>Alissachni Seaside Boutique Hotel: Ιδανικός Προορισμός για Διακοπές και Εκδηλώσεις στην Πελοπόννησο</h3>

Alissachni Seaside Boutique Hotel, το Best Destination Hospitality Hotel στην Ελλάδα, προσφέρει έναν εξαιρετικό συνδυασμό πολυτέλειας, εκπληκτικής θέας και μοναδικών χώρων για γάμους και εκδηλώσεις στην Πελοπόννησο. Με την ιδανική τοποθεσία του στην Πελοπόννησο, 140 χλμ από την Αθήνα, το ξενοδοχείο είναι το τέλειο σκηνικό για τις διακοπές σας και τις ιδιαίτερες στιγμές σας.

<h4>Μοναδικό Design και Υψηλή Αισθητική για Κάθε Στιγμή</h4>

Το Alissachni Seaside ξεχωρίζει για το μοντέρνο design του και την εκλεπτυσμένη αισθητική. Διαθέτει 2 πολυτελείς σουίτες με ιδιωτικό εξωτερικό θερμαινόμενο Jacuzzi και 10 υπερπολυτελή σουίτες με εκπληκτική θέα στον Κορινθιακό κόλπο. Εξωτερική κοινόχρηστη <strong>πισίνα, κήπος, εστιατόριο, μπαρ</strong> και <strong>ιδιωτικό πάρκινγκ</strong> συνθέτουν τον απόλυτο προορισμό για διακοπές και εκδηλώσεις στην Ελλάδα.

<h4>Ιδανικοί Χώροι για Εκδηλώσεις και Συνεδριάσεις</h4>

Το Alissachni Seaside Boutique Hotel προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για κάθε είδους εκδήλωση, από <strong>γάμους</strong> και <strong>γενέθλια</strong> μέχρι επαγγελματικές συνεδριάσεις και συγκεντρώσεις. Είτε πρόκειται για μία οικεία συγκέντρωση, είτε για μία εκδήλωση, η εξειδικευμένη ομάδα του ξενοδοχείου θα φροντίσει για κάθε λεπτομέρεια.

<h4>Alissachni Pool Bar</h4>

Ο εξωτερικός χώρος του Alissachni Pool Bar είναι ιδανικός για κοινωνικές συγκεντρώσεις, όπως γενέθλια, γάμους και άλλες εκδηλώσεις. Με δυνατότητα φιλοξενίας έως 100 άτομα, το pool bar συνδυάζει την ψυχαγωγία με την κομψότητα, προσφέροντας μία αξέχαστη εμπειρία στους καλεσμένους σας. Η έμπειρη ομάδα μας θα αναλάβει τη διοργάνωση και την υποστήριξη της εκδήλωσης σας, εξασφαλίζοντας την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης.

<h4>Alissachni Restaurant</h4>

Το Alissachni Restaurant πάνω στη θάλασσα είναι ο τέλειος χώρος για εκλεπτυσμένες εκδηλώσεις και εορταστικές περιστάσεις. Με χωρητικότητα έως 80 άτομα, το εστιατόριο μεταμορφώνει κάθε γιορτή σε μία αξέχαστη εμπειρία. Η ομάδα του ξενοδοχείου θα φροντίσει για κάθε λεπτομέρεια της εκδήλωσης σας, από την αρχική παρουσίαση έως την υλοποίηση της, με πλήρη προσοχή στη λεπτομέρεια.

<h4>Alissachni Lobby</h4>

Η αίθουσα συνεδρίων του Alissachni Seaside είναι ιδανική για επαγγελματικές συσκέψεις και συνεδριάσεις, με δυνατότητα φιλοξενίας έως 30 άτομα. Η αίθουσα συνδυάζει τον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο, προσφέροντας μια άψογη εμπειρία για κάθε είδους επαγγελματική εκδήλωση. Οι υπερσύγχρονες υποδομές και η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών του προσωπικού εγγυώνται την επιτυχία κάθε εκδήλωσης.

<h4>Υπηρεσίες Εστίασης και Χαλαρωτικές Δραστηριότητες</h4>

Το Alissachni Seaside παρέχει εξαιρετικές υπηρεσίες εστίασης, όπως επαγγελματικά γεύματα, διαλείμματα καφέ και δείπνα από τους ταλαντούχους σεφ του ξενοδοχείου. Παράλληλα, μπορεί να οργανώσει χαλαρωτικές ή διασκεδαστικές δραστηριότητες για τους καλεσμένους σας, ώστε η εκδήλωση να είναι αξέχαστη.

Penthouse Spa

<h3>Ιδιωτικές και Εταιρικές Αποδράσεις στο Penthouse Spa στο Περιστέρι</h3>

<p>Το Penthouse Spa στο Περιστέρι αποτελεί μοναδική επιλογή για <strong>ιδιωτικές</strong> και μικρής κλίμακας εκδηλώσεις. Ο καινοτόμος χώρος του περιλαμβάνει γυμναστήριο, σάουνα, χαμάμ, και υδρομασάζ. Προσφέροντας στους επισκέπτες μια εξαιρετική εμπειρία.</p>

<p>Με απεριόριστη πρόσβαση σε ολόκληρο το σπίτι χωρίς καθόλου επιπλέον χρεώσεις. Μπορείτε να απολαύσετε στιγμές ηρεμίας με απόλυτη ιδιωτικότητα, μέσα σε ένα άρτια σχεδιασμένο περιβάλλον, ειδικά για να σας προσφέρει αυτό που αναζητάτε. Είτε αναζητάτε μια σύντομη απόδραση με το ταίρι σας είτε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον για να γιορτάσετε την επέτειό σας. Ακόμα, και αν ψάχνετε τον ιδανικό χώρο για να κάνετε μια πρόταση γάμου, ο χώρος μας αποτελεί το ιδανικό μέρος.</p>

<p>Πέρα όμως από τις ιδιωτικές στιγμές, το σπίτι μπορεί να φιλοξενήσει και πολλά άλλα είδη εκδηλώσεων. Όπως <strong>gender reveal, bachelor /rette, μικρά εταιρικά event, πάρτι γενεθλίων</strong>. Επίσης, μπορεί να φιλοξενήσει και εταιρικές παρουσιάσεις για έως και 12 άτομα. Προσφέρετε κάτι ξεχωριστό σε εσάς και τους καλεσμένους σας. Αναβαθμίστε τις ξεχωριστές σας στιγμές σε ένα περιβάλλον που συνδυάζει αρμονικά την πολυτέλεια με την άνεση. Αφεθείτε στην αρμονία αυτού του όμορφου διαμερίσματος και ζήστε μαζί με τους καλεσμένους σας μια αξέχαστη εμπειρία.</p>

<p>Επισκεφτείτε τον χώρο και απολαύστε τις υπηρεσίες για την επόμενη ιδιωτική, κοινωνική εκδήλωση. Ή για το επόμενο εταιρικό event που σχεδιάζετε.</p>

<p>Οι συνεργάτες μας θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε ό,τι σχεδιάζετε. Είτε πρόκειται για πάρτι, bachelor ή bachelorette, ή για ένα corporate event.</p>

Nobl House

Nobl House: Νέα Εμπειρία Εταιρικής Εκδήλωσης!

Το Nobl House είναι ένας σύγχρονος και πολυχρηστικός χώρος στα Βόρεια Προάστια. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η υψηλή αισθητική του και την προσεγμένη φιλοξενία που προσφέρει. Ο χώρος είναι χεδιασμένος με έμφαση στη λεπτομέρεια. Eίναι ιδανικός για ένα ευρύ φάσμα εταιρικών εκδηλώσεων, όπως meetings, συνέδρια, workshops, εκπαιδευτικά σεμινάρια, παρουσιάσεις και εταιρικά πάρτι.

Ο χώρος διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας audiovisual εξοπλισμό. Ο εξοπλισμός αυτός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, 11 τηλεοράσεις για προβολές εταιρικού υλικού και δυνατότητα live streaming. Έτσι, καλύπτει κάθε ανάγκη προβολής και παρουσίασης. Επίσης, το NOBL HOUSE προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες F&B μέσω του in-house bar, ενώ συνεργάζεται με κορυφαία catering και pastry shops, με σκοπό να καλυφθεί κάθε γαστρονομική επιθυμία. Με αυτό τον καταφέρνουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες ακόμα και των πιο απαιτητικών event. Αλλά και καλεσμένων.

Ο χώρος βρίσκεται σε κομβικό σημείο, στη Λεωφόρο Αμαρουσίου 28, στο Νέο Ηράκλειο. Είναι κοντά σε κύριους οδικούς άξονες, διευκολύνοντας την πρόσβαση τόσο από την Αττική όσο και από την Εθνική Οδό. Η εξαιρετική του διαρρύθμιση και ο μοντέρνος σχεδιασμός του αναγνωρίστηκαν στα Boussias Interior Awards 2024, όπου απέσπασε το Χρυσό Βραβείο.

Αξίζει μία επίσκεψη στον χώρο για να δείτε από κοντά όλους τους χώρους φιλοξενίας εκδηλώσεων. Το προσωπικό και οι συνεργάτες του χώρου θα σχεδιάσουν μαζί σας κάθε είδος εκδήλωσης, όποια και αν είναι η επιθυμία σας.

Aguila

Aguila

Στο Aguila, αναλαμβάνουμε να φιλοξενήσουμε και να οργανώσουμε εκδηλώσεις που αντανακλούν το όραμά σας. Από βαπτίσεις και γάμους έως κοπές πίτας, πάρτι γενεθλίων, παιδικά πάρτι, επαγγελματικές παρουσιάσεις και αποφοιτήσεις. Ο χώρος μας προσαρμόζεται στις ανάγκες σας με απόλυτη ευελιξία και φινέτσα.

Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια και προσφέρουμε κορυφαίες γαστρονομικές επιλογές και εξυπηρέτηση υψηλών προδιαγραφών. Έτσι, δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη στους καλεσμένους σας. Στόχος μας είναι κάθε εκδήλωση να αντικατοπτρίζει τη μοναδικότητα και την αξία της στιγμής που γιορτάζετε.

Κάθε πόλη έχει το δικό της καταφύγιο, το σημείο συνάντησης που συνδυάζει γεύσεις, ήχους και αισθήσεις. Στη Νέα Φιλαδέλφεια, αυτό το μέρος είναι το Aguila. Ένα all day cafe restaurant που γεννήθηκε από την ανάγκη να δημιουργήσουμε κάτι φρέσκο, μοντέρνο και ξεχωριστό. Στον χώρο μας, κάθε μέρα είναι μια νέα εμπειρία. Το πρωί, ξεκινάμε με τα αρώματα του καφέ να γεμίζουν τον χώρο, ενώ το πλούσιο brunch σερβίρεται με δημιουργικότητα και φρεσκάδα. Μετά έρχεται η μαγεία της νύχτας. Όταν ο χώρος μας μεταμορφώνεται σε έναν απόλυτο προορισμό για εκπληκτικά cocktails και μουσικά events που απογειώνουν τη διάθεση.

Εδώ, η Νέα Φιλαδέλφεια αποκτά τη δική της καρδιά. Και εμείς σε περιμένουμε να την ανακαλύψεις. Είτε για τα πιάτα μας, είτε για τα μοναδικά μας cocktails, είτε για τις εκπληκτικές μουσικές βραδιές. Είμαστε ο προορισμός που δεν θες να χάσεις.

Human

Human

Το Human “χτίστηκε” πάνω στην ιδέα του ανθρώπινου. Είναι ένας χώρος που σε αγκαλιάζει καθώς θυμίζει σπίτι και δημιουργεί την αίσθηση της άνεσης και θαλπωρής. Βρίσκεται κρυμμένο στο πιο μικρό και ήσυχο δρομάκι του “φασαριόζικου
Ψυρρή.</p>

Για τους περισσότερους επισκέπτες μας, αποτελεί μια ανακάλυψη και εμπειρία, καθώς ο χώρος ξεκινάει από την Ωγύγου με ένα καθιστικό στον εξωτερικό χώρο. Στη συνέχεια, εξελίσσεται στο εσωτερικό με ένα απέραντο σαλόνι και ένα μεγάλο bar. Και τέλος, ολοκληρώνεται με τη μαγική πίσω αυλή! Στα ενδιάμεσα, ανακαλύπτεις διάφορους ”μικρούς θησαυρούς” όπως χειροποίητα κοσμήματα, vintage ρούχα κ.α.</p>

Ο χώρος φιλοξενεί κάθε είδος εκδήλωσης. Με στυλ και ιδιαίτερη αισθητική, θα προσφέρει όλα όσα χρειάζονται για εκδηλώσεις που θα μείνουν αξέχαστες. Εταιρικές εκδηλώσεις, από πάρτι μέχρι σεμινάρια και μικρά συνέδρια, αλλά και εταιρικά δείπνα. Επίσης, κάθε είδος κοινωνικής εκδήλωσης. Γενέθλια, μικρούς γάμους, βαπτίσεις. Και φυσικά πάρτι!</p>

Το Human έχει χωρητικότητα έως 70 άτομα. Σε καθιστό setup μπορεί να φιλοξενήσει έως 50 άτομα. Στην περίπτωση κάποιου standing event, όπως πάρτι, cocktail κ.α., μπορεί άνετα να φιλοξενήσει έως και 70 άτομα.

Εκτός από τις εκδηλώσεις, μπορεί κανείς να το επισκεφτεί από το πρωί για καφέ μέχρι το βράδυ για κρασί και κοκτέιλ. Φυσικά το φαγητό δε λείπει ποτέ! Ζήσε την εμπειρία !

Piu Verde

Το Piu Verde είναι μια εκπληκτική όαση στην καρδιά του Άλσους Παπάγου, μόλις δέκα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Από το 2002, προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό φυσικής ομορφιάς και εκλεπτυσμένης κομψότητας, καθιστώντας το το τέλειο σκηνικό για αξέχαστες εκδηλώσεις κάθε είδους.

Με το καταπράσινο περιβάλλον του, ο χώρος είναι ιδανικός για γάμους, βαπτίσεις, εταιρικές εκδηλώσεις και κοινωνικές συγκεντρώσεις, παρέχοντας μια γραφική ατμόσφαιρα που θα συναρπάσει τους καλεσμένους σας. Οι προσεκτικά διαμορφωμένοι χώροι μας συνδυάζουν την ηρεμία της φύσης με μια πινελιά πολυτέλειας, διασφαλίζοντας ότι κάθε λεπτομέρεια της εκδήλωσής σας είναι ξεχωριστή.

Η γαστρονομική μας ομάδα δημιουργεί γκουρμέ εμπειρίες, προσφέροντας μενού που διαθέτουν εξαιρετικές γεύσεις προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις σας. Μαζί με την εξαιρετική ομάδα μας εξυπηρέτησης, είμαστε αφοσιωμένοι στο να κάνουμε κάθε στιγμή μοναδική και αξέχαστη.

Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να ζωντανέψετε ό,τι ονειρεύεστε για την εκδήλωση που σχεδιάζετε. Μαζί θα διοργανώσουμε μια εκδήλωση γεμάτη γοητεία και κομψότητα, που θα ικανοποιήσει εσάς και τους καλεσμένους σας. Στο Piu Verde, η φιλοξενία και η σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια μετατρέπουν κάθε συγκέντρωση σε μια πραγματικά εξαιρετική εμπειρία. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και μπείτε στον κόσμο του Piu Verde!

Η χωρητικότητα των χώρων σε μία εκδήλωση με καθιστό setup κυμαίνεται από 20 έως 160 άτομα. Ενώ για ένα standing event, φτάνει έβς τα 250 άτομα.

St. George Lycabettus Lifestyle Hotel

St. George Lycabettus Lifestyle Hotel

Από την οργάνωση συνεδρίων μέχρι δεξιώσεις, συμπεριλαμβανομένων γάμων και επίσημων δείπνων το St. George Lycabettus Lifestyle Hotel προσφέρει 40 χρόνια εμπειρίας στην δημιουργία του ιδανικού σκηνικού για κάθε περίσταση. Πάνω από 723m2 χώρου εκδηλώσεων κατακλύζονται από φυσικό φως. Οι κύριοι χώροι προσφέρουν μοναδική θέα στην Ακρόπολη. Ενώ ο χώρος του 6ου ορόφου προσφέρει πανοραμική θέα της Αθήνας. Απολαύστε δημιουργική, μεσογειακή κουζίνα. Οπτικοακουστική και τεχνική υποστήριξη με ασύρματο δίκτυο και συστήματα ήχου σε όλες τις αίθουσες συνεδρίων και εκδηλώσεων. Είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας σε κάθε εκδήλωση!

Το ξενοδοχείο με ενθουσιασμό που ανακοινώνει φέτος 50 χρόνια απαράμιλλης υπηρεσίας και ακλόνητης δέσμευσης για την αριστεία.

Από το 1974 το ξενοδοχείο μας είναι “ένα σπίτι μακριά από το σπίτι” για αμέτρητους επισκέπτες και είμαστε περήφανοι που γιορτάζουμε αυτή την επέτειο ορόσημο.

Τις τελευταίες πέντε δεκαετίες, το St George Lycabettus ήταν σύμβολο κομψότητας, άνεσης και εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Από την ταπεινή μας αρχή μέχρι να γίνουμε ορόσημο στην Αθήνα. Προσπαθούμε πάντα με συνέπεια να υπερβούμε τις προσδοκίες των επισκεπτών μας, παρέχοντας μια αξέχαστη και πλούσια εμπειρία για κάθε επισκέπτη.

Για εμάς είναι ένα σημαντικό ορόσημο. Με μία σειρά από πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, σκοπεύουμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη στους πελάτες μας. Αλλά και να καλωσορίσουμε τους νέους επισκέπτες στην οικογένεια του St.George.