White In Blue

<h3>White in Blue – Φωτογραφικό στούντιο στο Λαγονήσι με θέα στο απέραντο γαλάζιο</h3>

<p>Το <strong>White in Blue</strong> είναι ένα μοναδικής αισθητικής <strong>εξωτερικό φωτογραφικό στούντιο</strong> στο <strong>Λαγονήσι</strong>, ιδανικό για <strong>φωτογραφίσεις</strong>, <strong>γυρίσματα</strong>, αλλά και <strong>εκδηλώσεις</strong>. Συνδυάζει τη μαγευτική <strong>θέα στο απέραντο γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού</strong>, χαρίζοντας ένα καθαρά ελληνικό, φωτεινό σκηνικό στον ορίζοντα. Με σχεδόν <strong>300 ημέρες ηλιοφάνειας το χρόνο</strong>, προσφέρει σταθερές συνθήκες φωτισμού και εξαιρετική ποιότητα φυσικού φωτός για κάθε χρήση. Το πάθος μας για το <strong>φως της ημέρας</strong>, η αγάπη για τις <strong>αποχρώσεις του ελληνικού μπλε</strong> και η <strong>18ετής εμπειρία μας στις φωτογραφικές υπηρεσίες</strong>, συνδυάζονται αρμονικά. Όλα αυτά για να προσφέρουν έναν χώρο υψηλής αισθητικής και επαγγελματικών προδιαγραφών.</p>

<p>Το White in Blue είναι χτισμένο σε μια γη γεμάτη <strong>ελαιόδεντρα</strong> και <strong>βραχώδη τοπία</strong>, με <strong>λευκά φωτογραφικά σημεία</strong> που δημιουργούν εκπληκτικές <strong>σκιές και αντιθέσεις</strong>. Είτε πρόκειται για editorial φωτογραφήσεις, εταιρικά projects ή δημιουργικά concepts, το στούντιο ενισχύει κάθε καλλιτεχνική ιδέα με τη φυσική του απλότητα. Υπάρχουν πολλά όμορφα μέρη στην περιοχή. Αμμώδεις και βραχώδεις παραλίες, θαλάσοι βράχοι και λόφοι είναι όλα εύκολα προσβάσιμα (σε 5 έως 30 λεπτά). Βρίσκεται σε εξαιρετικά <strong>προσβάσιμη τοποθεσία</strong>, μόλις <strong>20 λεπτά από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (Ελ. Βενιζέλος)</strong>, καθιστώντας το ιδανική επιλογή και για <strong>εταιρικές εκδηλώσεις</strong>, <strong>συναντήσεις</strong> και <strong>μικρά συνέδρια</strong> δίπλα στη θάλασσα.
</p>

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

President Hotel Athens

<h3>Συνέδρια και Εκδηλώσεις στο President Hotel Athens</h3>

Το President Hotel Athens αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη φιλοξενία κάθε τύπου επαγγελματικής συνάντησης ή εκδήλωσης. Οι επτά πολυτελείς αίθουσες του ξενοδοχείου προσφέρουν άνεση και ευελιξία χάρη στον υπερσύγχρονο εξοπλισμό τους. Κάθε αίθουσα έχει το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα και μπορεί να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες μιας <strong>επαγγελματικής συνάντησης,</strong>  μίας κομψής <strong>δεξίωσης</strong> αλλά και ενός επαγγελματικού <strong>συνεδρίου 600 ατόμων. </strong>Η εξειδικευμένη ομάδα του President βρίσκεται δίπλα σας πριν, μετά και κατά διάρκεια της εκδήλωσής, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη,<strong> οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας</strong> και πολύτιμες συμβουλές.

<h3>Εκδηλώσεις στο Rooftop Penthouse 21</h3>

Στο ψηλότερο roof garden της Ελλάδας, στην καρδιά της Αθήνας, θα βρείτε το εντυπωσιακό Penthouse 21. Τοποθετημένο σε ξεχωριστό σημείο, προσφέρει στους καλεσμένους σας μοναδικές Μεσογειακές γεύσεις και εξαιρετικά cocktail. Το φόντι θα είναι η μαγευτική θέα της πόλης. Το Penthouse 21 φιλοξενεί τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας – από  κομψές <strong>γαμήλιες δεξιώσεις</strong> μέχρι <strong>πάρτι</strong> και <strong>εκδηλώσεις</strong> με <strong>live DJ sets</strong> και <strong>εταιρικές συναντήσεις δίπλα στην πισίνα.</strong> Από τα μέσα Μαίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, το Penthouse 21 ανοίγει το πολυμορφικό γυάλινο αίθριό του και σας προσφέρει μοναδικές στιγμές κάτω από τον αττικό ήλιο, μακριά από τους ρυθμούς της πόλης που εκτείνεται από κάτω.

Ροή Πολυχώρος

<h3>Ροή Πολυχώρος</h3>

Η Ροή Πολυχώρος εκτείνεται σε 260 τ.μ. και απλώνεται σε δύο λειτουργικούς και φωτεινούς ορόφους, οι οποίοι διατίθενται προς ενοικίαση ανά ώρα ή και για ολόκληρη την ημέρα. Πρόκειται για έναν σύγχρονο χώρο, ιδανικό για σεμινάρια, διαλέξεις, παρουσιάσεις, workshops, συνεδρίες ή κάθε είδους δημιουργική και επαγγελματική εκδήλωση.

Οι αίθουσες, που κυμαίνονται από 10 έως 100 τ.μ., προσαρμόζονται εύκολα σε διαφορετικές ανάγκες και στήσιμο. Μπορούν να φιλοξενήσουν από 3 έως και 75 άτομα με άνεση και εργονομία. Ο χώρος διαθέτει σύγχρονες παροχές, ευχάριστη ατμόσφαιρα και αισθητική που ενισχύει τη συγκέντρωση και την έμπνευση.

Όσοι επιθυμούν να διοργανώσουν ένα event, ομαδική ή ατομική συνεδρία, μπορούν ελεύθερα να επιλέξουν την αίθουσα που ταιριάζει καλύτερα στο ύφος και τις απαιτήσεις τους.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Ροής είναι η λειτουργικότητα και η ευελιξία των εγκαταστάσεων. Οι αίθουσες προσαρμόζονται εύκολα και αναδιαμορφώνονται ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εκδήλωσης ή δράσης. Χάρη στα ειδικά χωρίσματα, ο χώρος μεταμορφώνεται σε έναν έως τέσσερις ξεχωριστούς χώρους, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ηχομόνωση και ιδιωτικότητα όταν χρειάζεται.

Η πολυχρηστικότητα του χώρου επιτρέπει τη διεξαγωγή πολλών δραστηριοτήτων ταυτόχρονα, χωρίς να χάνεται η ποιότητα ή η άνεση. Κάθε αίθουσα είναι πλήρως εξοπλισμένη με σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα, ταχύτατο WiFi μέσω οπτικών ινών, ενδοδαπέδια θέρμανση και αποτελεσματικό κλιματισμό.

Η ομάδα της Ροής παρέχει επίσης γραμματειακή υποστήριξη. Κάθε επισκέπτης ή διοργανωτής μπορεί να απολαμβάνει μια ομαλή, άνετη και ευχάριστη εμπειρία, σε έναν χώρο που καλύπτει πλήρως τις λειτουργικές και αισθητικές απαιτήσεις κάθε επαγγελματικής ή δημιουργικής δραστηριότητας.

Πάνω απ΄όλα χαμόγελο, καλή διάθεση, και καλή Ροή Ενέργειας…

&nbsp;

Κτήμα Diamond

<h3>Το Κτήμα Diamond</h3>

Στο Κτήμα Diamond διοργανώνουμε εκδηλώσεις όπως Γάμους, Βαπτίσεις, Παιδικά Πάρτι, Εταιρικά Εvent, Συνέδρια, Meetings, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις Ζωγραφικής, Gala events, Cocktail &amp; Θεματικά Party. Εσείς εμπιστευτείτε μας για την διοργάνωση της εκδήλωσής σας και απολαύστε τις παρέα με τους επίτιμους καλεσμένους σας. Η επιτυχία σας είναι δεδομένη με την φροντίδα του Delichef Creative Catering.

<strong>Γάμος</strong>

Ξεκινήστε τη νέα κοινή ζωή σας στο Κτήμα Diamond. Αναλαμβάνουμε την δεξίωση γάμου, και το Cocktail Wedding Party, σε ένα ιδανικό περιβάλλον. Μοιραστείτε την πιο σημαντική ημέρα της ζωής σας με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

<strong>Βάπτιση</strong>

Οι σημαντικότεροι πρωταγωνιστές της ζωής μας είναι τα παιδιά μας και αξίζουν την πιο σπουδαία διοργάνωση για την ημέρα της βάπτισής τους. Εσείς προσκαλέστε συγγενείς, φίλους και συνεργάτες και εμείς θα φροντίσουμε για όλα όσα χρειάζονται. Σκοπός μας να έχετε μία μοναδική εκδήλωση που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στην μνήμη των καλεσμένων σας.

<strong>Εταιρική Εκδήλωση</strong>

Στον εσωτερικό χώρο του Κτήματος διοργανώνονται με απόλυτη επιτυχία κάθε είδους εταιρικές εκδηλώσεις όπως Συνέδρια, Meetings, Σεμινάρια, Εκπαιδεύσεις, Team building, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις και όχι μόνο. Το Κτήμα Diamond βρίσκεται σε κομβικό σημείο, στο 16ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας, σε απόσταση αναπνοής από μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Οι επαγγελματίες του είδους αναλαμβάνουν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εταιρικών events. Ο χώρος διαθέτει σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό.

<strong>Παιδικά Πάρτι</strong>

Πρωτότυπα παιδικά πάρτι με απόλυτη ασφάλεια για τα παιδιά σας διοργανώνονται στον χώρο μας. Τα παιδιά διασκεδάζουν και οι γονείς χαλαρώνουν κοντά στη φύση.

<strong>Θεματικά Πάρτι</strong>

Το Κτήμα Diamond  είναι το ιδανικό μέρος για την οργάνωση ειδικών θεματικών πάρτι. Απο Χριστουγεννιάτικα πάρτι, αποκριάτικα, κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας, χορευτικές βραδιές, γυμναστικές επιδείξεις, μουσικές βραδιές, team building εταιριών, γευσιγνωσίας, οινογνωσίας, μέχρι και εφηβικά πάρτι και άλλα.

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>

Το <strong>Grand Hall στη Χαλκίδα</strong> αποτελεί μία από τις πιο καλαίσθητες και λειτουργικές αίθουσες εκδηλώσεων στην περιοχή της Χαλκίδας. Με μοντέρνο design, προηγμένο εξοπλισμό και εξαιρετική τοποθεσία, προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον για τη διοργάνωση κάθε είδους <strong>κοινωνικής ή επαγγελματικής εκδήλωσης.</strong>

<p>Είτε σχεδιάζετε έναν ρομαντικό γάμο, μία βάπτιση με στιλ, μία κομψή εταιρική παρουσίαση ή μια γιορτή γενεθλίων, ο χώρος καλύπτει απόλυτα κάθε ανάγκη με:</p>

<li>Καλαίσθητο και ευέλικτο χώρο</li>

<li>Υψηλής ποιότητας εξοπλισμό</li>

<li>Πλήρως προσαρμοσμένες υπηρεσίες catering και διακόσμησης</li>

<li>Άνετη πρόσβαση και ιδιωτικό parking</li>

<h4>Χαρακτηριστικά του Χώρου</h4>

<li>Κύρια αίθουσα: 250 τ.μ., χωρητικότητα έως 220 άτομα σε τραπεζοκαθίσματα ή έως 300 σε διάταξη θεάτρου</li>

<li>Φουαγιέ / Χώρος Υποδοχής: 100 τ.μ. με καλαίσθητο bar – ιδανικό για cocktail υποδοχής ή networking</li>

<li>Εξωτερικό Deck: Με πανοραμική θέα – ιδανικό για φωτογραφίσεις, καλοκαιρινά happenings ή προ-εκδήλωση ποτό</li>

<li>Εύκολη πρόσβαση και υποδομές για ΑΜΕΑ</li>

<li>Κλιματισμός, φωτιστικά σενάρια και ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας</li>

<p>Ο χώρος παρέχει πλήρες σύστημα ήχου (DJ booth, μικρόφωνα, κονσόλα). Διαθέτει σύστημα προβολής (projector & οθόνη) και Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. Ο φωτισμός είναι LED με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με την εκδήλωση.</p>

<p>Το Grand Hall συνεργάζεται με <strong>έμπειρους επαγγελματίες caterers,</strong> ενώ τα μενού διαμορφώνονται για κάθε περίσταση και με βάση το θέμα της εκδήλωσης. Δίνεται η δυνατότητα δοκιμής του μενού πριν την εκδήλωση. Σε σχέση με τον στολισμό και τη διακόσμηση προσαρμόζονται στο ύφος και τη θεματολογία της κάθε εκδήλωσης (γάμος, βάπτιση, εταιρική παρουσίαση). Αποτελεί την τέλεια επιλογή για τη δεξίωση γάμου ή βάπτισης, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Χαλκίδας, με φόντο τον Ευβοϊκό. Η έμπειρη ομάδα του χώρου αναλαμβάνει κάθε λεπτομέρεια για να ζήσετε μια μέρα που θα σας μείνει αξέχαστη.</p>

<p>Σε σχέση με τη διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και συνεδρίων ο χώρος προσφέρει:</p>

<li>Άριστες εγκαταστάσεις για <strong>σεμινάρια, παρουσιάσεις, workshops και εταιρικές συναντήσεις</strong></li>

<li>Υποδομές για παρουσιάσεις PowerPoint / video</li>

<li>Καθίσματα σε διάταξη θεάτρου ή στρογγυλά τραπέζια</li>

<li>Επιλογές coffee breaks, brunch και επίσημου γεύματος</li>

<p>Εμπιστευτείτε το <strong>Grand Hall</strong> για την εκδήλωσή σας και απολαύστε την άνεση, την αισθητική και την ασφάλεια ενός επαγγελματικά σχεδιασμένου χώρου.</p>

Lagonissi Waterfalls

<h3>Κτήμα Lagonissi Waterfalls – Ιδανικός Χώρος Εκδηλώσεων στο Λαγονήσι</h3>

<p>Το πλήρως ανακαινισμένο <strong>Κτήμα Lagonissi Waterfalls</strong>, γνωστό για πάνω από 20 χρόνια ως <strong>Κτήμα Delago</strong>, βρίσκεται σε προνομιακή τοποθεσία στο <strong>Λαγονήσι Αττικής</strong>. Και όλα αυτά μόλις <strong>500 μέτρα από τη θάλασσα</strong>. Χτισμένο σε έναν μικρό καταπράσινο λόφο, προσφέρει έναν <strong>υψηλών προδιαγραφών χώρο εκδηλώσεων</strong>, ιδανικό για <strong>γάμους</strong>, <strong>βαπτίσεις</strong>, <strong>εταιρικά events</strong> και <strong>δεξιώσεις</strong> καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ο <strong>εντυπωσιακός κήπος</strong> με την πισίνα, τα διακοσμητικά φωτιστικά και την πλούσια βλάστηση δημιουργεί μια <strong>ρομαντική και φιλόξενη ατμόσφαιρα</strong>. Το Κτήμα αναπτύσσεται σε <strong>τρία φυσικά επίπεδα</strong>, τα οποία χωρίζονται με <strong>λιθόκτιστα τοιχία</strong>. Στολίζονται με <strong>γεράνια</strong>, <strong>τριανταφυλλιές</strong> και <strong>βουκαμβίλιες</strong>, προσφέροντας ένα μοναδικό φυσικό σκηνικό για κάθε εκδήλωση.</p>

<p>Στην καρδιά του κτήματος βρίσκεται ένας <strong>μοντέρνος στεγασμένος χώρος</strong> από γυαλί και σίδερο. Έχει χωρητικότητα <strong>500 καθήμενων ατόμων</strong>, που εναρμονίζεται απόλυτα με το φυσικό περιβάλλον. Στον ελαιώνα του Κτήματος δεσπόζει το <strong>εκκλησάκι της Κοίμησης της Θεοτόκου</strong>, προσφέροντας τη δυνατότητα για <strong>θρησκευτική τελετή στον ίδιο χώρο</strong>. Το Κτήμα συνεργάζεται με επιλεγμένα <strong>εταιρικά catering</strong>, <strong>επαγγελματίες D.J.</strong>, <strong>διακοσμητές</strong>, <strong>φωτογράφους</strong> και <strong>παρκαδόρους</strong>, εξασφαλίζοντας την άψογη οργάνωση κάθε εκδήλωσης.</p>

<h3>Παροχές του Κτήματος</h3>

<ul> <li><strong>Καταπράσινος κήπος</strong> χωρητικότητας έως και <strong>1.000 ατόμων</strong></li> <li><strong>Στεγασμένος χώρος</strong> για <strong>500 καθήμενους καλεσμένους</strong></li> <li><strong>Studio 30 τ.μ.</strong> με <strong>κουζίνα και W.C.</strong> για την εξυπηρέτηση του ζευγαριού και της οικογένειας</li> <li><strong>Κλειστός χώρος (250 τ.μ.)</strong> για την προετοιμασία και συντήρηση του φαγητού από το catering</li> <li><strong>10 W.C.</strong>, συμπεριλαμβανομένου <strong>W.C. για ΑμεΑ</strong>, με <strong>φροντιστή καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης</strong></li> <li><strong>Χώρος στάθμευσης</strong> για τουλάχιστον <strong>350 οχήματα</strong></li> <li><strong>Αυτόματη γεννήτρια</strong> για αδιάκοπη λειτουργία σε περίπτωση διακοπής ρεύματος</li> <li><strong>Τέντες και ομπρέλες</strong> για πρωινές και μεσημεριανές εκδηλώσεις</li> <li><strong>Υπηρεσία ασφαλείας (Security)</strong> κατόπιν συνεννόησης</li> </ul>

Brown Acropol Athens

<h3>Eπαγγελματικές Συναντήσεις και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Brown Acropol Athens</h3>

Αφεθείτε στην αθηναϊκή κομψότητα του ξενοδοχείου Brown Acropol Athens και αναβαθμίστε τις επιχειρηματικές και ιδιωτικές σας συναντήσεις. Είτε είστε στην πόλη για δουλειά είτε ψάχνετε έναν χώρο να φιλοξενήσει την κοινωνική σας εκδήλωση, το Brown Acropol διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας. Τα έξι meeting και breakout rooms μπορούν να χρησιμεύσουν ως τα ιδανικά spots για εταιρικές συναντήσεις, πάρτυ, γάμους και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, με το υψηλής ταχύτητας WiFi, τον σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και τη γραφική ύλη φροντισμένα από μας.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>King Minos I</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), (Classroom ), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Cabaret), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos II</strong>

Χωρητικότητα: 125 (Θεατρική διάταξη), 46 (Classroom), 32 (U-Shape), 27 (Board), 96 (Banquet), 110 (Cocktail), 65 (Cabaret)
Εμβαδόν: 103 τ.μ.
Διαστάσεις: 12,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos III</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II</strong>

Χωρητικότητα: 210 (Θεατρική διάταξη),  77 (Classroom), 53 (U-Shape), 45 (Board), 168 (Banquet), 186 (Cocktail), 108 (Cabaret)
Εμβαδόν: 178 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II+III</strong>

Χωρητικότητα: 295 (Θεατρική διάταξη), 110 (Classroom), 76 (U-Shape), 63 (Board), 240 (Banquet), 260 (Cocktail), 153 (Cabaret)
Εμβαδόν: 253 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos IV – Εστιατόριο </strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Κοκτέιλ), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 80 τ.μ.
Διαστάσεις: 9×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

&nbsp;
<h3><strong>Αίθουσες Breakout – Ιδανικές για μικρές συναντήσεις και συζητήσεις</strong></h3>
<strong>Καρυάτιδα</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 236 τ. π.,
Ύψος – 2,8μ

<strong>Ερεχθείο</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
23, Εμβαδόν – 247 τ. π.
Ύψος – 2,8μ

<strong>Παρθενών</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 23 τ.μ, Ύψος – 2,8μ

Κτήμα Τριτσιμπίδα

<h3><strong>Κτήμα Γάμου Τριτσιμπίδα </strong></h3>

Το Κτήµα Τριτσιµπίδα ήρθε για να παντρέψει την παράδοση και την ιστορία µε την γοητεία και την µαγεία ενός ειδυλλιακού χώρου υψηλής αισθητικής.

Το κτήµα έκτασης 22 στρεµµάτων φιλοξενεί τα τελευταία επτά χρόνια τις πιο ξεχωριστές γαµήλιες δεξιώσεις. Βρίσκεται σε µικρή απόσταση από τον Πύργο και την Αρχαία Ολυµπία. Η πρόσβαση γίνεται εύκολη µέσω των εθνικών οδών Πύργου-Αρχαίας Ολυµπίας και Πύργου-Κυπαρισσίας.

Η λειτουργικότητα του κτήµατος προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάµεσα σε δύο διαφορετικά επίπεδα. Αυτό διαμορφώνεται ανάλογα µε τις απαιτήσεις της εκδήλωσης. Ο µαγευτικός χώρος της πισίνας σε συνδυασµό µε την πέτρινη κατασκευή δεσπόζουν στο υψηλότερο επίπεδο του κτήµατος και αποτελούν το ιδανικότερο μέρος για το welcome drink ή ακόµα και για µικρές δεξιώσεις.

Το εκπληκτικό σκηνικό του ελαιώνα που ξεχύνεται µπροστά από το πέτρινο σπίτι του Τριτσιµπίδα. Αποτελεί τον κυρίως χώρο της δεξίωσης µε δυνατότητα εξυπηρέτησης <strong>1500 ατόµων σε cocktail και 1200 σε καθιστό δείπνο.</strong>. Ο συνδυασµός της καλαίσθητης πίστας (55 cm2) µε τις πέτρινες καµάρες γίνεται ένα µε το περιβάλλον έτοιµη να σφραγίσει το πιο διασκεδαστικό κοµµάτι της βραδιάς.

Οσο για το µενού της εκδήλωσής σας, διαµορφώνεται ανάλογα µε τις ανάγκες κι απαιτήσεις σας. Μπορούµε να σας εγγυηθούμε είναι ότι θα σας εντυπωσιάσουµε µε τις γεύσεις, την ποικιλλία και την αφθονία του γεύµατος, του κρασιού και των ποτών. Θα εντυπωσιάσετε ακόµα και τον πιο απαιτητικό σας καλεσµένο.

Το κτήµα Τριτσιµπίδα συνεργάζεται µε τους καλύτερους επαγγελµατίες. Σας προτείνει τις πιο ξεχωριστές προτάσεις για να κάνετε αξέχαστες τις πιο όμορφες στιγµές σας.

Salle Privee

<h3>Salle Privee – Πολυχώρος Εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη</h3>

Το <strong>Salle Privee</strong> αποτελεί έναν από τους πιο ξεχωριστούς χώρους εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη. Εϊναι ιδανικός για κάθε είδους <strong>επαγγελματική ή κοινωνική διοργάνωση</strong>. Οι αίθουσες του συγκροτήματος διαμορφώνονται με προσοχή στη λεπτομέρεια, διαθέτοντας <strong>απαλές αποχρώσεις</strong>, <strong>ζεστούς ξύλινους τόνους</strong> και μια <strong>αμφιθεατρική διάταξη</strong> που δημιουργεί μια φιλόξενη και ευχάριστη ατμόσφαιρα, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις κάθε εκδήλωσης.

<h4>Αίθουσες και Εξωτερικοί Χώροι</h4>

Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι του Salle Privee σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία φιλοξενίας. Οι αίθουσες περιβάλλονται από <strong>καταπράσινους φοίνικες</strong>, <strong>λουλούδια</strong> και <strong>διακοσμητικά δέντρα</strong>, ενώ ο κατάλληλος φωτισμός αναδεικνύει κάθε λεπτομέρεια, μεταμορφώνοντας το περιβάλλον σε έναν πραγματικό <strong>επίγειο παράδεισο</strong>. Η αισθητική αρμονία και η φυσική ομορφιά ενισχύουν τη μοναδικότητα κάθε εκδήλωσης. Έχουν φιλοξενηθεί με επιτυχία <strong>συνέδρια</strong>, <strong>σεμινάρια</strong>, <strong>κοπές πίτας</strong>, <strong>εταιρικές βραβεύσεις</strong>, <strong>συναντήσεις στελεχών</strong>, <strong>sales meetings</strong> αλλά και <strong>εταιρικά παιδικά parties</strong>. Η ευελιξία των χώρων και η επαγγελματική τους υποστήριξη το καθιστούν την απόλυτη επιλογή για οργανωμένες, αξέχαστες στιγμές.

<h4>Τεχνολογική Υποστήριξη και Υπηρεσίες</h4>

Όλοι οι χώροι είναι πλήρως εξοπλισμένοι με <strong>σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα</strong>. Διατίθενται <strong>projector</strong>, <strong>οθόνες προβολής</strong>, <strong>συστήματα ήχου</strong> και <strong>φωτιστικά ρομποτικά σώματα υψηλής τεχνολογίας</strong>, καλύπτοντας με ακρίβεια κάθε ανάγκη ενός <strong>εταιρικού event</strong>. Παράλληλα, η <strong>επαγγελματική ηχητική και μουσική κάλυψη</strong> από εξειδικευμένους συνεργάτες και DJs διασφαλίζει την επιτυχία και την ποιότητα κάθε εκδήλωσης, από την αρχή έως το τέλος.