LoFt 26

Το LoFt 26 είναι ένας μικρός χώρος με πολλές χρήσεις. Σεμινάρια, Παρουσιάσεις Προϊόντων, Ομαδικές Συνεδρίες και Meetings.
Ένας προσιτός και ευέλικτος χώρος, στην καρδιά της πόλης, που είναι ιδανικός για την επόμενη επαγγελματική σας εκδήλωση!

Είτε είστε δημιουργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή YouTuber που αναζητάτε έναν ήσυχο και ιδιωτικό χώρο για να κινηματογραφήσετε το τελευταίο σας περιεχόμενο. Ένα άτομο ή μια ομάδα που επιθυμεί να φιλοξενήσει ένα σεμινάριο, μια διάλεξη ή ένα εργαστήριο, το loft μας είναι ο ιδανικός χώρος για εσάς!

Είναι επίσης ιδανικό για επαγγελματίες ψυχικής υγείας που επιθυμούν να φιλοξενήσουν ομαδικές συνεδρίες θεραπείας. Επίσης, για εταιρείες που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους υπαλλήλους τους.

Το LoFt 26 προσφέρει μία μοναδική θέα που συνδυάζεται με την industrial αισθητική του κτιρίου και συνολικά της περιοχής.

Ξεχωρίζει για το εκπληκτικό του location, δίπλα στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, που ενδείκνυται για ξεχωριστές στιγμές σαν τη δική σας. Θα σας συναρπάσει όμως εξίσου και η industrial artistic αισθητική και διαρρύθμιση του χώρου, που θα δώσουν στο event σας ένα διαφορετικό ύφος.

Οι χώροι εκδηλώσεων είναι μοναδικά επιπλωμένοι και διακοσμημένοι και αναπτύσσονται σε τρία επίπεδα.

 

Κεντρική θέση, στην καρδιά της Αθήνας, δίπλα στο μετρό Κεραμεικός

Ο χώρος είναι πλήρως εξοπλισμένος με όλες τις απαραίτητες ανέσεις. Περιλαμβάνει Wi-Fi υψηλής ταχύτητας, άνετα καθίσματα, και άπλετο φυσικό φως. Επιπλέον, η τοποθεσία είναι εύκολα προσβάσιμη με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθιστώντας την βολική για τους συμμετέχοντες.

Με προσιτή ωριαία ή ημερήσια τιμή, το LoFt 26 είναι η ιδανική λύση για ομάδες επαγγελματιών που χρειάζονται έναν ήσυχο, ιδιωτικό χώρο για να διεξάγουν τις εργασίες τους.

Μεταλλουργείο

Μεταλλουργείο

Το Μεταλλουργείο είναι ένα εντυπωσιακό πέτρινο κτήριο στην οδό Πειραιώς, χαρακτηριστικό της βιομηχανικής Αθήνας του 1900. Αποτελείται από έναν ευρύχωρο εσωτερικό χώρο, με ψηλά ταβάνια και μεγάλα ανοίγματα. Καθώς και μια μεγάλη, εσωτερική αυλή που εκπλήσσει ευχάριστα τον επισκέπτη.

Συνεχίζοντας την παραδοσιακή του λειτουργία ως εργαστήριο επεξεργασίας μετάλλου, το Μεταλλουργείο προσφέρει μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα στις εκδηλώσεις που φιλοξενεί. Τα εργαλεία και οι χειροποίητες κατασκευές από σίδερο που υπάρχουν στο χώρο, συνδυάζονται μοναδικά με παλαιά αντικείμενα και αντίκες. Αυτό δημιοπυργεί μια αισθητική που προβάλλει το αυθεντικό και ανεπιτήδευτο ύφος.

Οι χώροι του Μεταλλουργείου προσφέρονται για εταιρικές εκδηλώσεις, πάρτι, παρουσιάσειςεκθέσεις, παιδικά πάρτι και φωτογραφήσεις. Λειτουργεί όλο το χρόνο. Διαθέτει πλήρη τεχνικό εξοπλισμό, καθώς και την υποδομή για τη φιλοξενία κάθε είδους επαγγελματικού event.

O εσωτερικός χώρος έχει χωρητικότητα μέχρι 150 άτομα καθιστά ή 350 όρθια και ο εξωτερικός χώρος 450 καθιστά ή 1.800 όρθια.
Ο εξωτερικός χώρος μπορεί να λειτουργήσει σαν συνέχεια του εσωτερικού, προσφέροντας τη δυνατότητα για ενιαία χρήση.

Ένα ακόμη μεγάλο ατού του Μεταλλουργείου, αποτελεί η θέση του, στο κέντρο της Αθήνας, με εύκολη πρόσβαση (απέχει 300μ. από τον σταθμό του Μετρό “Κεραμεικός”).

Για εκείνους που επιζητούν κάτι διαφορετικό για την εκδήλωσή τους και θέλουν να πρωτοτυπήσουν στην επιλογή του χώρου, το Μεταλλουργείο σίγουρα θα τους ικανοποιήσει απόλυτα.

St. George Lycabettus Lifestyle Hotel

St. George Lycabettus Lifestyle Hotel

Από την οργάνωση συνεδρίων μέχρι δεξιώσεις, συμπεριλαμβανομένων γάμων και επίσημων δείπνων το St. George Lycabettus Lifestyle Hotel προσφέρει 40 χρόνια εμπειρίας στην δημιουργία του ιδανικού σκηνικού για κάθε περίσταση. Πάνω από 723m2 χώρου εκδηλώσεων κατακλύζονται από φυσικό φως. Οι κύριοι χώροι προσφέρουν μοναδική θέα στην Ακρόπολη. Ενώ ο χώρος του 6ου ορόφου προσφέρει πανοραμική θέα της Αθήνας. Απολαύστε δημιουργική, μεσογειακή κουζίνα. Οπτικοακουστική και τεχνική υποστήριξη με ασύρματο δίκτυο και συστήματα ήχου σε όλες τις αίθουσες συνεδρίων και εκδηλώσεων. Είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας σε κάθε εκδήλωση!

Το ξενοδοχείο με ενθουσιασμό που ανακοινώνει φέτος 50 χρόνια απαράμιλλης υπηρεσίας και ακλόνητης δέσμευσης για την αριστεία.

Από το 1974 το ξενοδοχείο μας είναι “ένα σπίτι μακριά από το σπίτι” για αμέτρητους επισκέπτες και είμαστε περήφανοι που γιορτάζουμε αυτή την επέτειο ορόσημο.

Τις τελευταίες πέντε δεκαετίες, το St George Lycabettus ήταν σύμβολο κομψότητας, άνεσης και εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Από την ταπεινή μας αρχή μέχρι να γίνουμε ορόσημο στην Αθήνα. Προσπαθούμε πάντα με συνέπεια να υπερβούμε τις προσδοκίες των επισκεπτών μας, παρέχοντας μια αξέχαστη και πλούσια εμπειρία για κάθε επισκέπτη.

Για εμάς είναι ένα σημαντικό ορόσημο. Με μία σειρά από πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, σκοπεύουμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη στους πελάτες μας. Αλλά και να καλωσορίσουμε τους νέους επισκέπτες στην οικογένεια του St.George.

Robin’s

<h3>Robin’s</h3>

Το “Robin’s” πήρε το όνομά τον κοκκινολαίμη (Robin στα αγγλικά) που φτερουγίζει από πλάτανο σε πλάτανο, μέσα στη ρεματιά που εκτείνεται στην ανατολική πλευρά του.

Σε συνεργασία με τον βραβευμένο αρχιτέκτονα <strong>Θανάση Χοχλιδάκη,</strong> υλοποιήσαμε αυτό το project με γνώμονα την απόλυτη ένταξη του στο περιβάλλον.

Σαν «μαγικό χαλί» ανάμεσα σε λόφους, περιτριγυρισμένο από πλατάνια, το κτίριο αιχμαλωτίζει το βλέμμα του επισκέπτη. Βραβεύτηκε το 2004 στην 4η Μπιενάλε Νέων Αρχιτεκτόνων, ακριβώς για αυτό τον ιδιαίτερο σχεδιασμού του.

Ο εσωτερικός χώρος του Robin’s 750 τμ, που αποτελείται από δύο βασικούς ορόφους, μπορεί να χωριστεί σε μεμονωμένους και μικρότερους χώρους ανάλογα με το είδος της εκδήλωσης. Ο εξωτερικός χώρος αποτελείται από δύο μεγάλες βεράντες και έναν μεγάλο ανοιχτό χώρο για υπαίθριες εκδηλώσεις. Παρέχεται επίσης ιδιωτικός χώρος στάθμευσης.

Το Robin’s μπορεί να πραγματοποιήσει <strong>εκδηλώσεις τέχνης, γευσιγνωσία φαγητού και κρασιού, σεμινάρια μαγειρικής, δείπνα, εκθέσεις προϊόντων, κοινωνικές εκδηλώσεις, φωτογραφίσεις και άλλα</strong>.

(Με συνολική επιφάνεια 750 τ.μ., ο εσωτερικός χώρος του Robin’s αναπτύσσεται σε δύο βασικά επίπεδα. Είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί απόλυτα στις ανάγκες κάθε εκδήλωσης. Υπάρχει δυνατότητα διαχωρισμού σε μικρότερες αίθουσες ή λειτουργικά τμήματα. Στον εξωτερικό χώρο, οι δύο μεγάλες βεράντες και το ευρύχωρο ανοιχτό επίπεδο προσφέρουν ιδανικές συνθήκες για υπαίθριες εκδηλώσεις μέσα στη φύση.

Το Robin’s δεν είναι ένας συμβατικός πολυχώρος. Εδώ, φιλοξενούνται εκδηλώσεις τέχνης, σεμινάρια μαγειρικής, γευσιγνωσίες φαγητού και κρασιού. Επιπλέον προϊοντικές παρουσιάσεις, δείπνα, φωτογραφίσεις, αλλά και ιδιωτικές και κοινωνικές εκδηλώσεις που αναζητούν έναν ιδιαίτερο, εμπνευσμένο χώρο. Η φυσική απομόνωση και η αρχιτεκτονική καθαρότητα του χώρου δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για μοναδικές εμπειρίες.

(Φυσικά, ο χώρος συνοδεύεται από ιδιωτικό πάρκινγκ, διασφαλίζοντας την άνεση πρόσβασης για όλους τους καλεσμένους σας.)

Triaena Business Center

Triaena Business Center: Σεβασμός – Φροντίδα – Αξιοπιστία – Συνέπεια

Στην Triaena Business Center, στηριζόμαστε στο εξειδικευμένο προσωπικό αλλά και στην πολυετή μας εμπειρία. Με αυτά τα εφόδια, φέρνουμε εις πέρας όλων των ειδών τις εταιρικές εκδηλώσεις. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με τα πλέον σύγχρονα μέσα και τις καλύτερες τιμές της αγοράς. Οι υπηρεσίες μας απευθύνονται τόσο σε μεγάλες εταιρείες όσο και σε μεμονωμένους επαγγελματίες. Ενώ η συνεργασία μας με αξιόπιστους προμηθευτές, εγγυάται το υψηλών προδιαγραφών αποτέλεσμα και την επιτυχημένη διοργάνωση της κάθε Εκδήλωσης ή Συνεδρίου.

Όραμά μας είναι να εξελίξουμε τον κλάδο του Τουρισμού και των Συνεδρίων.
Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε διαρκώς ολοκληρωμένες λύσεις. Λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας και στηριζόμενοι στις αξίες μας.

Οι Χώροι

H Triaena Business Center, σας παρουσιάζει τους δύο νέους χώρους σεμιναρίων και εκδηλώσεων. Ένα Meeting Room 8 ατόμων και χώρους αυτόνομων γραφείων προς ενοικίαση. Όλα αυτά, στο Triaena Business Center της εταιρείας, στο κέντρο της Αθήνας, πλησίον μετρό Αμπελοκήπων.

Όποια και αν είναι η περίσταση – συνάντηση στελεχών ή συνεργατών, παρουσίαση νέων υπηρεσιών και προϊόντων, εκπαιδευτικές δράσεις ή συνεντεύξεις – τα 60 χρόνια εμπειρίας στην αγορά και η διοργάνωση περισσοτέρων από 2.500 συνεδρίων, εγγυώνται την άψογη εκτέλεση των υπηρεσιών σας.

Οι αίθουσες μας φιλοξενούν workshops, σεμινάρια, διαλέξεις, εταιρικές συναντήσεις, εκδηλώσεις προϊοντικών παρουσιάσεων & συνεντεύξεις τύπου, εξοπλισμένες με τα κατάλληλα εποπτικά μέσα. Σας διαθέτουμε την εμπειρία και την εξειδίκευση για μια επιτυχημένη επαγγελματική συνάντηση.

Magic Media Resort

Το Magic Media Resort είναι ο ιδανικός προορισμός για να συνδυάσετε στιγμές χαλάρωσης σε ονειρικές ακτές αλλά και στιγμές διασκέδασης, γευόμενοι τον έντονο πολιτισμικό χαρακτήρα του νησιού.  Το συγκρότημα, εκτός από την στρατηγική θέση του για τις εξωτερικές δραστηριότητες, είναι ιδανικά διαρρυθμισμένο για να σας προσφέρει πολλές δραστηριότητες. Δραστηριότητες ομαδικής ενδυνάμωσης και επαγγελματικές συναντήσεις, χωρίς να χρειαστεί να βγείτε καν από τις εγκαταστάσεις του.

Το Magic Media Resort διαθέτει δύο κτίρια, τα οποία λειτουργούν ανεξάρτητα και συνδυαστικά μεταξύ τους, ανάλογα με τις ανάγκες σας. Το πρώτο οίκημα διαθέτει 4 κρεβατοκάμαρες και 4 μπάνια ενώ το δεύτερο διαθέτει 3 κρεβατοκάμαρες, ένα γυμναστήριο και 4 μπάνια. Και τα δύο κτίρια διαθέτουν κουζίνα, ιδιωτική πισίνα, καθώς και χώρο καθιστικού. Επίσης και gaming χώρους, συμπεριλαμβανομένων των τελευταίων κονσολών Xbox και PlayStation, με μίνι μπαρ. Η θέα κλέβει την παράσταση, καθώς μπορείτε να απολαύσετε τα επιβλητικά κρητικά βουνά αλλά και την θάλασσα, ιδιαίτερα τις ώρες της ανατολής και της δύσης.

Πολλοί επισκέπτες συνδυάζουν την εργασία με τις διακοπές τους. Οι υποδομές λειτουργούν έτσι, ώστε και οι επαγγελματικές σας συναντήσεις να λάβουν ένα άρωμα πολυτέλειας και οργάνωσης. Εντός του Resort και σε προνομιακή θέση με θέα στην πισίνα, υπάρχει μια πλήρως εξοπλισμένη κλιματιζόμενη αίθουσα συνεδριάσεων. Φιλοξενεί έως και 12 άτομα. Ενώ σε περίπτωση που το επιθυμείτε, προσφέρονται δραστηριότητες ομαδικής ενδυνάμωσης. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν φυσικά και υπηρεσίες catering. Έτσι ώστε εσείς και οι καλεσμένοι σας να γευτείτε την εξαιρετική παραδοσιακή κουζίνα.

Crowne Plaza Hotel

Crowne Plaza Hotel

Το Crowne Plaza Hotel είναι ένα υψηλής τεχνολογίας επιχειρηματικό ξενοδοχείο. Οι αίθουσες που διαθέτει είναι αίθουσες συνεδρίων και δεξιώσεων πολλαπλών χρήσεων. Ενώ όλες οι αίθουσες διακρίνονται για την άψογη αισθητική τους και την ποιότητα των υψηλών προδιαγραφών των υπηρεσιών τους.

Υπάρχουν 14 αίθουσες για εκδηλώσεις και συναντήσεις σε διάφορα επίπεδα του ξενοδοχείου. Οι αίθουσες με φυσικό φωτισμό είναι ιδανικές για επιχειρηματικές εκδηλώσεις, ενώ η μεγάλη αίθουσα χορού είναι εξαιρετική για εορταστικές εκδηλώσεις.

Ως  ένα από τα νεότερα ξενοδοχεία της πόλης, προσφέρει σύγχρονες εγκαταστάσεις και εκπληκτική αίσθηση υψηλής γαστρονομίας, που συνωμοτούν για να εγγυηθούν μια συναρπαστική φιλοξενία. Τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας των εγκαταστάσεων εγγυώνται μια ξέγνοιαστη εκδήλωση, ενώ το υπόγειο πάρκινγκ και οι χώροι στάθμευσης γύρω από το ξενοδοχείο προσθέτουν ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό επίπεδο άνεσης στην καρδιά του κέντρου της Αθήνας.

Το τέλειο μίγμα της ελληνικής φιλοξενίας και των διεθνών προτύπων διαχείρισης και πολυτέλειας θα σας αφήσει μαγεμένους.

<h4>Οι αίθουσες</h4>

Οι αίθουσες διατίθενται για κάθε είδος εκδήλωσης. Εταιρικές εκδηλώσεις, μικρά meeting, συνέδρια και πάρτυ ενώ φιλοξενούνται και εορταστικές κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως γάμοι, πάρτυ και άλλες. Ο χώρος διατίθεται σε εταιρίες, οργανισμούς, ενώσεις, ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς για την οργάνωση συνεδρίων, σεμιναρίων και κοινωνικών εκδηλώσεων.

Το ξενοδοχείο Crowne Plaza αποτελεί ιδανική επιλογή για τη διοργάνωση εκδηλώσεων υψηλών προδιαγραφών, τόσο επαγγελματικών όσο και κοινωνικών. Με σύγχρονες συνεδριακές αίθουσες, άρτια εξοπλισμένες με προηγμένη τεχνολογία ήχου και εικόνας, προσφέρει ευελιξία για κάθε τύπο εκδήλωσης – από συνέδρια και εταιρικές παρουσιάσεις, μέχρι γάμους, δεξιώσεις και ιδιωτικές συγκεντρώσεις. Η έμπειρη ομάδα διοργάνωσης του ξενοδοχείου φροντίζει για κάθε λεπτομέρεια, εξασφαλίζοντας την άψογη διεξαγωγή και την απόλυτη ικανοποίηση των συμμετεχόντων. Η προνομιακή του τοποθεσία, οι εξαιρετικές γαστρονομικές επιλογές και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης συνθέτουν ένα περιβάλλον που ξεχωρίζει για την ποιότητα και την κομψότητά του.

Ελάτε σε επικοινωνία με τον χώρο του ξενοδοχείο, επισκεφτείτε τον χώρο και διοργανώστε κάθε είδος εκδήλωσης.

Villa Botanica

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις στη Villa Botanica</h3>

<p>Η Villa Botanica συνδυάζει αρμονικά άνεση, κομψότητα και φυσική ομορφιά, αποτελώντας την ιδανική επιλογή για κάθε <strong>είδους εταιρική εκδήλωση</strong>. Είτε σχεδιάζετε <strong>επαγγελματικά meeting, σεμινάρια, εργαστήρια, team building </strong>είτε<strong> επίσημα δείπνα</strong>, ο χώρος είναι πλήρως εξοπλισμένος και ειδικά σχεδιασμένος για να καλύψει κάθε ανάγκη.</p>

<p>Η βίλα είναι τοποθετημένη στην καρδιά του <strong>Βοτανικού Πάρκου Αττικής</strong>, ενός σημαντικού μέρους της Κρωπίας Γης. To Bοτανικό Πάρκο Αττικής εκτείνεται μία έκταση 40 στρεμμάτων στην περιοχή του Κορωπίου. Αποτελεί έναν φυσικό παράδεισο που ξυπνά κάθε αίσθηση, χαρίζοντας την ευκαιρία στους επισκέπετες να απολαύσουν τη μαγεία της φύσης.</p>

<h3>Διατάξεις</h3>

<li><strong>Banquet:</strong> έως 60 άτομα στον μαγευτικό μας κήπο, με τοπία που δημιουργούν την τέλεια ατμόσφαιρα για αξέχαστες στιγμές.</li>

<li><strong>Δεξίωση/Κοκτέιλ</strong>: έως 100 άτομα στον κήπο, ιδανικός χώρος για χαλαρές αλλά και επίσημες συναντήσεις.</li>

<li><strong>U-shape</strong>: έως 15 άτομα, προσφέροντας εξαιρετική οπτική επαφή για συνεργατικές συζητήσεις.</li>

<li><strong>Σχολική Διάταξη:</strong> έως 12 άτομα, κατάλληλη για εκπαιδευτικά σεμινάρια και εργαστήρια.</li>

<li><strong>Τετράγωνη</strong>: έως 8 άτομα, για πιο προσωπικές συζητήσεις και συναντήσεις.</li>

<li><strong>Boardroom:</strong> έως 14 άτομα, εξοπλισμένη με όλες τις σύγχρονες ανέσεις για την επιτυχία κάθε εταιρικής συνάντησης.</li>

<p>Η Villa Botanica συνδυάζει την πολυτέλεια με τη φυσική ηρεμία, προσφέροντας έναν μοναδικό χώρο που θα εντυπωσιάσει τους καλεσμένους σας και θα εξασφαλίσει την επιτυχία της εκδήλωσής σας.</p>

Villa Palma

<h3>Villa Palma: Ένας Art-Deco Χώρος Εκδηλώσεων στα Νότια Προάστια</h3>

Η Villa Palma αποτελεί έναν μοναδικό χώρο εκδηλώσεων στη Γλυφάδα, συνολικής έκτασης 250 τ.μ.. Ο χώρος είναι διακοσμημένος και επιπλωμένος με μια art deco διάθεση, με το κάθε δωμάτιο να αναδεικνύει τη δική του ξεχωριστή γοητεία. Η βίλα αποτελείται από δύο ανεξάρτητους ορόφους, όπου κάθε ένας περιλαμβάνει έναν χώρο υποδοχής, πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και τρία υπνοδωμάτια.

Συνολικά η βίλα διαθέτει 6 κρεβατοκάμαρες, 4 μπάνια και έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει έως 16 επισκέπτες. Ο εντυπωσιακός εσωτερικός χώρος της Βίλας ενδείκνυται για <strong>επίσημα δείπνα, εταιρικές συνεδριάσεις</strong> και <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong>. 

Εξωτερικά, η βίλα περιβάλλεται από έναν εντυπωσιακό κήπο με γκαζόν, όπου κεντρικό στοιχείο είναι η γυάλινη πισίνα. Ο εξωτερικός χώρος είναι ιδανικός για χαλάρωση και αναψυχή, κατάλληλος για <strong>wellness retreats, workshops,</strong> δραστηριότητες <strong>team building</strong> αλλά και <strong>πρωινά bachelor/ette</strong> και <strong>gender reveal</strong> πάρτυ.

<h4>Ιδανικός Χώρος για Κάθε Εκδήλωση και Δημιουργική Χρήση</h4>

Η Villa Palma δεν είναι μόνο ένας υπέροχος προορισμός για γάμους, βαπτίσεις και κοινωνικές εκδηλώσεις. Αποτελεί την ιδανική επιλογή για επαγγελματικές και δημιουργικές δραστηριότητες. Ο χώρος προσφέρεται για μια ποικιλία εκδηλώσεων, παρέχοντας το ιδανικό σκηνικό και τις κατάλληλες υποδομές για κάθε ανάγκη.

<p>Ανάμεσα στις εκδηλώσεις που μπορεί να φιλοξενήσει η Villa Palma περιλαμβάνονται:</p>

<li><strong>Παρουσιάσεις προϊόντων και υπηρεσιών:</strong> Ιδανικός χώρος για την παρουσίαση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών. Όλα αυτά με επαγγελματική οργάνωση και εντυπωσιακό σκηνικό.</li>

<li><strong>Εκθέσεις:</strong> Ο ευρύχωρος χώρος της βίλας είναι ιδανικός για την οργάνωση εκθέσεων. Προσφέρεται η ιδανική ατμόσφαιρα για να αναδείξετε έργα τέχνης, φωτογραφίες ή άλλες δημιουργίες.</li>

<li><strong>Φωτογραφίσεις:</strong> Η Villa Palma διαθέτει μοναδικές τοποθεσίες, εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Είναι ιδανικοί για φωτογραφίσεις μόδας, πορτραίτων ή άλλων δημιουργικών έργων.</li>

<li><strong>Τηλεοπτικές παραγωγές:</strong> Με τον εντυπωσιακό της περιβάλλοντα χώρο και την αισθητική της, η Villa Palma είναι επίσης κατάλληλη για τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές, προσφέροντας μοναδικές σκηνές και καταπληκτική ατμόσφαιρα για κάθε παραγωγή.</li>

<p>Είτε πρόκειται για μια επαγγελματική παρουσίαση, είτε για μία δημιουργική φωτογράφιση, η Villa Palma είναι ο τέλειος χώρος για να κάνετε την εκδήλωσή σας να ξεχωρίσει. Το φυσικό περιβάλλον και οι πολυτελείς εγκαταστάσεις της βίλας συνδυάζονται για να προσφέρουν την ιδανική βάση για κάθε εκδήλωση ή παραγωγή.</p>

The Modernist Athens

<h3>Σχεδιάστε την Επόμενη Εκδήλωσή Σας στο Modernist Athens</h3>

<p>Είτε πρόκειται για μια <strong>εταιρική συνάντηση</strong> είτε για μια κοινωνική εκδήλωση, οι χώροι του Modernist Athens είναι η ιδανική επιλογή. Θα συνδυάσετε την άψογη διοργάνωση με την εκλεπτυσμένη και κομψή ατμόσφαιρα. Στο Modernist Athens, προσφέρουμε τον ιδανικό χώρο για κάθε είδους εκδήλωση. Με ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια θα καλύψουμε τις ανάγκες τόσο των επαγγελματικών όσο και των κοινωνικών εκδηλώσεων.</p>

<p>Η αίθουσα συσκέψεων, το <strong>roof garden</strong> και το Café μας, παρέχουν εξαιρετικές δυνατότητες για την πραγματοποίηση της επόμενης διάλεξής σας, της εταιρικής παρουσίασης σας, ή την οργάνωση ενός εταιρικού brunch. Επιπλέον ο χώρος παρέχεται για τον εορτασμό γενεθλίων, ακόμα και τη διοργάνωση μιας μικρής γαμήλιας δεξίωσης. Σε όλους τους χώρους μας, η κομψότητα και η άριστη εξυπηρέτηση συνδυάζονται με την υψηλή τεχνολογία, εξασφαλίζοντας την επιτυχία κάθε εκδήλωσης.</p>

<p>Για την άνεση των καλεσμένων σας, προσφέρουμε πλήρη <strong>μενού φαγητών και ποτών,</strong> κατόπιν αιτήματος, για να εξασφαλίσουμε ότι κάθε λεπτομέρεια της εκδήλωσής σας είναι τέλεια οργανωμένη.</p>

<h4>Οι Χώροι</h4>

<p><strong>Meeting Room</strong></p>

<p>Η Meeting Room του Modernist Athens βρίσκεται στο ισόγειο και είναι ειδικά διαμορφωμένη για ομάδες έως 12 άτομα. Είναι ο ιδανικός χώρος για μια εταιρική συνάντηση ή παρουσίαση, προσφέροντας εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, όπως οθόνη 55”, ηχεία, δυνατότητα συσκότισης και πλήρη συνδεσιμότητα.</p>

<li><strong>Χωρητικότητα:</strong> 12 άτομα (Boardroom), 11 άτομα (U-shape)</li>

<li><strong>Εμβαδόν:</strong> 12 τ.μ.</li>

<p><strong>Rooftop</strong></p>

<p>Το rooftop του Modernist Athens, στον 7ο όροφο, προσφέρει πανοραμική θέα της πόλης και είναι ιδανικός χώρος για κοινωνικές εκδηλώσεις ή επαγγελματικές συναντήσεις. Ο χώρος συνδυάζει φυσικό φως και εξαιρετική ατμόσφαιρα, δημιουργώντας τον τέλειο φόντο για κάθε περίσταση.</p>

<li><strong>Χωρητικότητα:</strong> 100 άτομα (Cocktail), 35 άτομα (Seated), 25 άτομα (Theatre)</li>

<li><strong>Εμβαδόν:</strong> 82 τ.μ.</li>

<p><strong>Café</strong></p>

<p>Το Modernist Café δημιουργεί μια μοντέρνα ατμόσφαιρα με σκούρο ξύλο, απαλό φωτισμό και ζεστή λάμψη ορείχαλκου. Ιδανικός χώρος για καφέ, επαγγελματικές συναντήσεις ή κοινωνικές εκδηλώσεις, με έναν ζεστό και φιλόξενο χαρακτήρα.</p>

<li><strong>Χωρητικότητα:</strong> 34 άτομα (Cocktail), 34 άτομα (Seated), 25 άτομα (Theatre), 16 άτομα (U-shape), 18 άτομα (Boardroom)</li>

<li><strong>Εμβαδόν:</strong> 48 τ.μ.</li>

<p>Στο Modernist Athens, η άψογη εξυπηρέτηση και οι υψηλής ποιότητας υποδομές μας εξασφαλίζουν ότι κάθε εκδήλωση, από <strong>εταιρικές συναντήσεις μέχρι κοινωνικές εκδηλώσεις,</strong> θα είναι απόλυτα επιτυχημένη και αξέχαστη.</p>

<p>Ζητήστε προσφορά και ανακαλύψτε τις υπηρεσίας μας!</p>