Point 124

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Επαγγελματικές σας Συναντήσεις στο Point 124</h3>

Το Point 124 προσφέρει πέντε διαφορετικούς χώρους που ταιριάζουν σε όλες τις εταιρικές σας ανάγκες. Από μικρές αίθουσες 4 ατόμων έως χώρους 160 τ.μ., με χωρητικότητα έως 100 άτομα, το Point 124 αποτελεί το ιδανικό μέρος. Είτε αφορά συνέδρια, εργαστήρια και σεμινάρια ή μικρές και μεγάλες επαγγελματικές συναντήσεις.

<h4>Οι Χώροι</h4>

<strong>Havana</strong>

Η Havana είναι μια ευέλικτη αίθουσα με δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες κάθε εκδήλωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργασιακός χώρος (9.30 – 17.30). Tiς βραδινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα διατίθεται για ιδιωτικές εκδηλώσεις. Η  συνολική της επιφάνεια είναι 160 τμ και είναι ιδανική για συνέδρια, εργαστήρια, κοινωνικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις.<strong> Χωρητικότητα έως 100 άτομα σε όρθια διάταξη, έως 56 σε καθιστή.</strong>

<strong>Cape Town</strong>

Η αίθουσα Cape Town είναι ένας μοντέρνος χώρος συσκέψεων 35 τμ , ιδανικός για εταιρικές συναντήσεις, brainstorming και παρουσιάσεις νέων προϊόντων. <strong>Μέγιστη χωρητικότητα 10 άτομα.</strong>

<strong>Sidney</strong>

Η αίθουσα Sidney έχει εμβαδόν 30 τ.μ. και είναι ιδανική για μικρές συναντήσεις και συνεδρίες <strong>έως 4 ατόμων.</strong>

<strong>Nairobi</strong>

Εμπνευσμένη από τα δέντρα της αφρικανικής σαβάνας και με απεριόριστη θέα, η αίθουσα Nairobi είναι ένας από τους πιο ζεστούς κι ευχάριστους χώρους. Με συνολικό εμβαδόν 25τ.μ., έχει σχεδιαστεί ειδικά για <strong>μικρές συναντήσεις των 5 ατόμων.</strong>

<strong>Brasilia</strong>

Αυτή η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια, team building, εκπαιδεύσεις. Μπορεί να διαμορφωθεί εκ νέου για να καλύψει όλες τις ανάγκες. Η Brasilia έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τη Nairobi και να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα για coffee break ή για συνεδριάσεις. Η συνολική της επιφάνεια είναι 55 τμ και είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια και διάφορες εκδηλώσεις. <strong>Χωρητικότητα έως 33 άτομα.</strong>

<h4><strong>Παροχές &amp; Υπηρεσίες</strong></h4>

Το Point 124 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα παροχών και υπηρεσιών, όπως WiFi υψηλής ταχύτητας, διαρκή ασύρματη ασφάλεια δεδομένων, εργονομικά καθίσματα και έπιπλα γραφείου, άνετο σαλόνι, ηχομονωμένο τηλεφωνικό θάλαμο, υπηρεσίες υποδοχής, γραμματειακή υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες (διαχείριση κλήσεων και προώθηση αλληλογραφίας), οπτικοακουστικό εξοπλισμό για συσκέψεις, ευέλικτες αίθουσες συσκέψεων και επιλογές τροφοδοσίας, εξωτερικό χώρο καπνιστών και μίνι βιβλιοθήκη.

Καταφύγιο

<h3>Εταιρικές και Ιδιωτικές Συναντήσεις στο Μοναδικό Καταφύγιο, στον Πειραιά</h3>

Το Καταφύγιο είναι ένας σύγχρονος πολυχώρος τέχνης και εκδηλώσεων.  Στεγάζεται στο νεοκλασικό κτίριο που δεσπόζει στην είσοδο του λιμανιού, προσφέροντας εκπληκτική θέα από κάθε του όροφο και κάθε του γωνιά.

<strong>Αποτελείται από 3 ορόφους</strong> εκ των οποίων το ισόγειο λειτουργεί ως cafe-bar. Ανεβαίνοντας επίπεδα, οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν το γραφικό Μικρολίμανο και τον λόφο της Καστέλλας. Απο τα highlights,  η πανοραμική θέα 360 μοιρών της ταράτσας σε αφήνει αποσβολωμένο.

Περιτριγυρισμένο από γήινα και μινιμαλιστικά στοιχεία σχεδίασης, διακοσμημένο με δέντρα και λουλούδια, και εξοπλισμένο με ένα πλήρες Bar και σύγχρονο ηχητικό σύστημα, το Καταφύγιο αποτελεί έναν ξεχωριστό χώρο για τη φιλοξενία εταιρικών εκδηλώσεων, επαγγελματικών συναντήσεων, cocktail parties, παρουσιάσεων, αλλά και καλλιτεχνικών δράσεων και live performances.

Με δυνατότητα φιλοξενίας από 20 άτομα σε πιο ιδιωτικές αίθουσες, έως και 200 άτομα σε μεγαλύτερες εκδηλώσεις, προσαρμόζεται ιδανικά στις ανάγκες κάθε περίστασης – από intimate gatherings μέχρι ευρείας κλίμακας events. Πρόκειται για έναν πολυμορφικό χώρο που συνδυάζει την αισθητική με τη λειτουργικότητα, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας.

Red Center


Εταιρικές και Καλλιτεχνικές Εκδηλώσεις στο Red Center

Πλήρως ανακαινισμένο με τα καλύτερα υλικά, το Red Center αποτελεί έναν πρωτοποριακό χώρο γραφείων και εκδηλώσεων. Εϊναι εξοπλισμένο με σύγχρονη τεχνολογία και υψηλής ποιότητας αισθητική. Βρίσκεται στην αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στο κτήριο – σημείο κατατεθέν της περιοχής.

Η γκαλερί στον τελευταίο όροφο, με έργα διάσημων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, προσφέρεται για τη φιλοξενία εταιρικών ή ιδιωτικών εκδηλώσεων, συναντήσεων, γευμάτων ή δείπνων, cocktail parties, σεμιναρίων, webinars, παρουσιάσεων, συσκέψεων επίσημων συμβουλίων. Η βεράντα, με αμφιθεατρική θέα από τη θάλασσα μέχρι την Ακρόπολη και τον Υμηττό, κόβει την ανάσα και μαγεύει τους επισκέπτες.

Τα meeting rooms, χωρητικότητας έως 12 ατόμων, είναι πλήρως εξοπλισμένα. Είναι κατάλληλα για συνεδριάσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, επαγγελματικές συναντήσεις και άλλα.

Χωρητικότητα
Ακριβής αριθμός ατόμων: 70 όρθιοι (+30 στη βεράντα), έως 45 άτομα καθήμενοι.

Το Red Center ξεχωρίζει για την αυτόνομη ταράτσα του με πανοραμική θέα στην Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό. Επιπλέον για τις πολλαπλών χρήσεων αίθουσες, αλλά και τη μοντέρνα αισθητική που αποπνέει ολόκληρος ο χώρος. Η minimal διακόσμηση, η παρουσία μοντέρνων έργων τέχνης, καθώς και η εύκολη πρόσβαση και ο σταθμός ποδηλάτων, ενισχύουν την εμπειρία των επισκεπτών, συνθέτοντας έναν καλαίσθητο και λειτουργικό χώρο για κάθε είδους εκδήλωση.

Heritage Hill Hotel

<h3>Εταιρικές Συναντήσεις στο Heritage Hill Hotel</h3>

Στην καρδιά της Αθήνας, το Heritage Hill Hotel προσφέρει έναν κομψό και σύγχρονο χώρο. Είναι κατάλληλος  για επαγγελματικές συναντήσεις, εταιρικές εκδηλώσεις και παρουσιάσεις. Η ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα συνεδριάσεων του ξενοδοχείου δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για να οργανώσετε meeting υψηλών προδιαγραφών, με επαγγελματισμό και άνεση.

Μπορεί να φιλοξενήσει έως 20 άτομα, ενώ παρέχεται δωρεάν πλήρης εξοπλισμός. Αυτά είναι 80’’ smart TV με δυνατότητα σύνδεσης σε mobile, laptop και tablet, flip charts, μαρκαδόροι, σημειωματάρια και στυλό. Η εργονομική διαρρύθμιση και ο φυσικός φωτισμός συμβάλλουν στη συγκέντρωση και στην αποδοτικότητα, καθιστώντας την ιδανική για interviews, workshops, team sessions ή παρουσιάσεις.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε ποικίλες προτάσεις για coffee breaks, finger food lunches, light meals και πλήρη εταιρικά γεύματα. Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα απολαύσετε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, σε έναν ζεστό και μοντέρνο χώρο γαστρονομικής εμπειρίας.

Επιπλέον, προσφέρεται υπηρεσία μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο ή το λιμάνι. Η μεταφορά γίνεται με πολυτελή αυτοκίνητα ή van, κατόπιν συνεννόησης και με επιπλέον χρέωση.

Το Heritage Hill Hotel συνδυάζει την άνετη διαμονή με την επαγγελματική αρτιότητα. Αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους επιθυμούν να οργανώσουν εταιρικές εκδηλώσεις με στυλ, σε μια boutique ατμόσφαιρα υψηλής αισθητικής. Η τοποθεσία του, μόλις λίγα λεπτά από το ιστορικό κέντρο της Αθήνας, προσφέρει άμεση πρόσβαση. Σε πολιτιστικά σημεία, μέσα μεταφοράς και επιχειρηματικά hubs.

BÓTOXE Athens

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις Υψηλού Επιπέδου στο BÓTOXE Athens</h3>

Αναζητάτε τον απόλυτο χώρο για <strong>εταιρικές εκδηλώσεις υψηλού κύρους στην Αθήνα</strong>; Το <strong>BÓTOXE Athens</strong> συνδυάζει την εκλεπτυσμένη γαστρονομία, τη σύγχρονη αισθητική και τις προηγμένες τεχνολογικές παροχές, δημιουργώντας έναν μοναδικό προορισμό για επαγγελματικές διοργανώσεις που ξεχωρίζουν.

Ο χώρος διαθέτει <strong>εντυπωσιακή εσωτερική διακόσμηση</strong> σε ζωντανά παστέλ χρώματα. Παράλληλα η πολυτελή dining αίθουσα και ένα υπερσύγχρονο club εξοπλισμένο με κορυφαίας ποιότητας ηχοσύστημα, προσφέρουν την ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε είδους <strong>επαγγελματική εκδήλωση</strong>. Από <strong>παρουσιάσεις προϊόντων</strong> και <strong>εταιρικές επετείους</strong> έως <strong>δημιουργικά projects όπως κινηματογραφικά γυρίσματα</strong>.

Ο ευέλικτος χώρος μπορεί να διαμορφωθεί πλήρως ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε εκδήλωσης. Επιπρόσθετα η άρτια εκπαιδευμένη ομάδα του BÓTOXE παρέχει προσωποποιημένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Η εμπειρία και η αφοσίωση στην τελειότητα εγγυώνται πως ακόμα και οι πιο απαιτητικοί καλεσμένοι θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι. Από business brunches και fashion shows μέχρι art installations και exclusive parties. Το BÓTOXE προσφέρει τον ιδανικό καμβά για κάθε εκδήλωση. Με αρχιτεκτονική που εντυπωσιάζει, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και ατμόσφαιρα που εμπνέει, κάθε στιγμή  μετατρέπεται σε εμπειρία. Είναι κάτι που αξίζει να μοιραστεί κανείς.

Αν θέλετε η επόμενη σας <strong>εταιρική εκδήλωση στην Αθήνα</strong> να ξεχωρίσει, τότε αυτός ο χώρος είναι η επιλογή που θα απογειώσει το brand σας.

Kenko

<h3>Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Kenko</h3>

<p>Kenko – Αναζητάτε έναν κομψό και ξεχωριστό χώρο για την επόμενη εκδήλωσή σας στην Αθήνα; Το <strong>Kenko στη Νέα Σμύρνη</strong> είναι ένας μοντέρνος, υψηλής αισθητικής χώρος εκδηλώσεων, εμπνευσμένος από τον ιαπωνικό μινιμαλισμό – ιδανικός για κάθε είδους <strong>εταιρική ή ιδιωτική συγκέντρωση.</strong> Με κυρίαρχο στοιχείο το φυσικό ξύλο και διακριτικές κόκκινες λεπτομέρειες, ο χώρος αποπνέει ζεστασιά και φιλοξενία, δημιουργώντας το ιδανικό περιβάλλον για εκδηλώσεις με στυλ. Εδώ, η ιαπωνική αισθητική συνδυάζεται άψογα με αυθεντική fusion γαστρονομία, προσφέροντας μια εμπειρία που μένει αξέχαστη.</p>

<p>Ό χώρος διαθέτει prive χώρο για πιο προσωπικές ή ιδιωτικές συγκεντρώσεις και είναι δανικό για τη διοργάνωση:</p>

<li>Εταιρικων και επαγγελματικών συναντήσεων</li>

<li>Πάρτι γενεθλίων & εορταστικά events</li>

<li>Κοινωνικές εκδηλώσεις περιορισμένου αριθμού καλεσμένων</li>

<p>Ο χώρος αποπνέει ηρεμία και κομψότητα, με κυρίαρχα στοιχεία το ξύλο, το μαύρο μέταλλο και τις διακριτικές κόκκινες λεπτομέρειες. Η ανοιχτή κουζίνα επιτρέπει στους επισκέπτες να παρακολουθήσουν τη διαδικασία προετοιμασίας των πιάτων, προσφέροντας μια διαδραστική γαστρονομική εμπειρία .Το ειδικά σχεδιασμένο προσαρμοσμένο μενού, σε συνδυασμό με την άρτια εξυπηρέτηση, εξασφαλίζει μία εξατομικευμένη εμπειρία που ξεχωρίζει.</p>

<h4>Ιαπωνική Κουζίνα & Μενού</h4>

<p>Το μενού του Kenko συνδυάζει παραδοσιακές ιαπωνικές γεύσεις με μοντέρνες πινελιές. Περιλαμβάνει επιλογές όπως:</p>

  • Nigiri & Sashimi: Σολομός, τόνος, λαβράκι, γαρίδα, χέλι

  • Maki & Uramaki Rolls: Κλασικά και δημιουργικά rolls με γαρίδα tempura, σολομό, λαβράκι, spicy mayo και σάλτσα teriyaki

  • Signature Dishes: Ψητό φιλέτο Wagyu με BBQ dressing, σολομός teriyaki, γαρίδες tempura με chili mayo

  • Ορεκτικά: Σαλάτα με τραγανή πάπια, oyster ponzu, Japanese clear soup με μανιτάρια shiitake και φρέσκο τζίντζερ

Brown Kubic

<h3>Απολαύστε τις Εκδηλώσεις σας στο Brown Kubic Boutique Hotel στην Καρδιά της Αθήνας</h3>

Ακριβώς δίπλα στο εμβληματικό Εθνικό Θέατρο Αθηνών και λίγα μόλις βήματα μακριά από την ανακαινισμένη Πλατεία Ομονοίας. Εκεί θα βρείτε ένα από τα στολίδια του αθηναϊκού κέντρου, το ξενοδοχείο Brown Kubic. Το Kubic είναι κοσμοπολίτικο, μοντέρνο, μίνιμαλ και με urban chic λεπτομέρειες που σμίγουν αρμονικά με το αστικό τοπίο. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επισκέπτες την απόλυτη εμπειρία στις ιδιωτικές και επαγγελματικές εκδηλώσεις.

Είτε χρειάζεστε ένα χώρο για μια <strong>παρουσίαση</strong>, ένα <strong>workshop</strong> ή μια <strong>συνάντηση</strong>, οι φωτεινές και ευάερες αίθουσες συσκέψεων του Kubic λειτουργούν όλο τον χρόνο και μπορούν να φιλοξενήσουν έως και <strong>30 άτομα σε θεατρική διάταξη.</strong>

Όσο για το <strong>εστιατόριο</strong>, οι άνετοι χώροι, οι γαστρονομικές προτάσεις και οι ιδιαίτερες επιλογές ποτών, σας προκαλούν να αφεθείτε σε μια απολαυστική εμπειρία στην καρδιά της Αθήνας. Ο χώρος του εστιατορίου έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί άνετα έως και 119 επισκέπτες. Η διάταξη είναι κοκτέιλ δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στη δημιουργία μιας μοναδικής ατμόσφαιρας και φιλοξενίας για τους επισκέπτες.

Και για τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες, η <strong>ταράτσα</strong> ραντεβού στον 8ο όροφο. Αποτελεί το καλύτερο μέρος για να χαλαρώσετε με την παρέα σας, να απολαύσετε τον ήλιο ή ακόμα και να εργαστείτε. Όσο για την θέα; Όλη η πόλη στα πόδια σας!

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

President Hotel Athens

<h3>Συνέδρια και Εκδηλώσεις στο President Hotel Athens</h3>

Το President Hotel Athens αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη φιλοξενία κάθε τύπου επαγγελματικής συνάντησης ή εκδήλωσης. Οι επτά πολυτελείς αίθουσες του ξενοδοχείου προσφέρουν άνεση και ευελιξία χάρη στον υπερσύγχρονο εξοπλισμό τους. Κάθε αίθουσα έχει το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα και μπορεί να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες μιας <strong>επαγγελματικής συνάντησης,</strong>  μίας κομψής <strong>δεξίωσης</strong> αλλά και ενός επαγγελματικού <strong>συνεδρίου 600 ατόμων. </strong>Η εξειδικευμένη ομάδα του President βρίσκεται δίπλα σας πριν, μετά και κατά διάρκεια της εκδήλωσής, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη,<strong> οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας</strong> και πολύτιμες συμβουλές.

<h3>Εκδηλώσεις στο Rooftop Penthouse 21</h3>

Στο ψηλότερο roof garden της Ελλάδας, στην καρδιά της Αθήνας, θα βρείτε το εντυπωσιακό Penthouse 21. Τοποθετημένο σε ξεχωριστό σημείο, προσφέρει στους καλεσμένους σας μοναδικές Μεσογειακές γεύσεις και εξαιρετικά cocktail. Το φόντι θα είναι η μαγευτική θέα της πόλης. Το Penthouse 21 φιλοξενεί τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας – από  κομψές <strong>γαμήλιες δεξιώσεις</strong> μέχρι <strong>πάρτι</strong> και <strong>εκδηλώσεις</strong> με <strong>live DJ sets</strong> και <strong>εταιρικές συναντήσεις δίπλα στην πισίνα.</strong> Από τα μέσα Μαίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, το Penthouse 21 ανοίγει το πολυμορφικό γυάλινο αίθριό του και σας προσφέρει μοναδικές στιγμές κάτω από τον αττικό ήλιο, μακριά από τους ρυθμούς της πόλης που εκτείνεται από κάτω.

Compañeros

Γιορτάστε τις Ιδιαίτερες Στιγμές σας στο Companeros

Το Companeros δεν είναι απλώς ένας χώρος. Είναι ένα μοναδικό μουσικό καταφύγιο με ζωντανή ενέργεια και διαχρονική αισθητική. Όσοι αναζητούν μια εμπειρία πέρα από τα συνηθισμένα, το επιλέγουν για να δώσουν στυλ, χαρακτήρα και μαγεία σε κάθε εκδήλωσή τους.

Ο χώρος διαθέτει ισχυρό ηχοσύστημα, εντυπωσιακά οπτικά εφέ και μοναδική ατμόσφαιρα που εντυπωσιάζει από την πρώτη στιγμή. Είτε οργανώνετε γενέθλια, βάπτιση, εταιρική εκδήλωση ή γάμο, η μουσική στο Companeros αναλαμβάνει να δημιουργήσει το ιδανικό σκηνικό για αυθεντική διασκέδαση και αξέχαστες στιγμές.

Η ζωντανή μουσική βρίσκεται στο επίκεντρο. Καλλιτέχνες και συγκροτήματα με εμπειρία δίνουν το ρυθμό της βραδιάς, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα ελληνικών και διεθνών επιτυχιών. Το κάθε live γίνεται ένα ξεχωριστό μουσικό ταξίδι που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των καλεσμένων σας.

Πίσω από κάθε επιτυχημένη εκδήλωση βρίσκεται η έμπειρη ομάδα του Companeros. Φροντίζει κάθε λεπτομέρεια, από την προετοιμασία μέχρι την εξυπηρέτηση, ώστε εσείς να απολαμβάνετε την εμπειρία χωρίς άγχος. Επαγγελματισμός, φιλική διάθεση και απόλυτη συνέπεια εξασφαλίζουν ότι η κάθε εκδήλωση εξελίσσεται με τον καλύτερο τρόπο.