Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

President Hotel Athens

<h3>Συνέδρια και Εκδηλώσεις στο President Hotel Athens</h3>

Το President Hotel Athens αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη φιλοξενία κάθε τύπου επαγγελματικής συνάντησης ή εκδήλωσης. Οι επτά πολυτελείς αίθουσες του ξενοδοχείου προσφέρουν άνεση και ευελιξία χάρη στον υπερσύγχρονο εξοπλισμό τους. Κάθε αίθουσα έχει το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα και μπορεί να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες μιας <strong>επαγγελματικής συνάντησης,</strong>  μίας κομψής <strong>δεξίωσης</strong> αλλά και ενός επαγγελματικού <strong>συνεδρίου 600 ατόμων. </strong>Η εξειδικευμένη ομάδα του President βρίσκεται δίπλα σας πριν, μετά και κατά διάρκεια της εκδήλωσής, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη,<strong> οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας</strong> και πολύτιμες συμβουλές.

<h3>Εκδηλώσεις στο Rooftop Penthouse 21</h3>

Στο ψηλότερο roof garden της Ελλάδας, στην καρδιά της Αθήνας, θα βρείτε το εντυπωσιακό Penthouse 21. Τοποθετημένο σε ξεχωριστό σημείο, προσφέρει στους καλεσμένους σας μοναδικές Μεσογειακές γεύσεις και εξαιρετικά cocktail. Το φόντι θα είναι η μαγευτική θέα της πόλης. Το Penthouse 21 φιλοξενεί τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας – από  κομψές <strong>γαμήλιες δεξιώσεις</strong> μέχρι <strong>πάρτι</strong> και <strong>εκδηλώσεις</strong> με <strong>live DJ sets</strong> και <strong>εταιρικές συναντήσεις δίπλα στην πισίνα.</strong> Από τα μέσα Μαίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, το Penthouse 21 ανοίγει το πολυμορφικό γυάλινο αίθριό του και σας προσφέρει μοναδικές στιγμές κάτω από τον αττικό ήλιο, μακριά από τους ρυθμούς της πόλης που εκτείνεται από κάτω.

Ροή Πολυχώρος

<h3>Ροή Πολυχώρος</h3>
Η Ροή Πολυχώρος εκτείνεται σε 260τμ σε 2 ορόφους που διατίθενται προς ενοικίαση ωρών ή και ημερών. Μπορεί να φιλοξενήσει τα σεμινάρια, τις διαλέξεις, τις παρουσιάσεις ή τα workshop σας, σε χώρους από 10 έως 100 τμ. και εξυπηρερτεί από 3 έως 75 άτομα. Για όσους ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν κάποια εκδήλωση, σεμινάριο, event, ομαδική ή ατομική συνεδρία, μπορούν ελεύθερα να επιλέξουν την αίθουσα που ταιριάζει στο ύφος και στις ανάγκες τους.

Βασικό χαρακτηριστικό πλεονέκτημα της «Ροής» είναι η λειτουργικότητα και η πολυχρηστικότητα των εγκαταστάσεων. Οι αίθουσες, προσαρμόζονται και ανα-διαμορφώνονται. Ειδικά χωρίσματα, δίνουν πολυμορφικότητα και την δυνατότητα μιας πολυδιάστατης διαμόρφωσης του χώρου, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εκδήλωσης ή δράσης. Η διάταξη των χωρισμάτων μπορεί να δημιουργήσει από έναν έως τέσσερις διαφορετικούς χώρους, παρέχοντας παράλληλα την απαραίτητη ηχομόνωση και την απομόνωση όταν επιβάλλεται. Επίσης, κάθε αίθουσα είναι εφοδιασμένη με τον απαραίτητο εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, όπως οπτικοακουστικά συστήματα και Wifi οπτικών ινών, ενδοδαπέδια θέρμανση και κλιματισμό, αλλά και γραμματειακή υποστήριξη ώστε να διασφαλίζεται η λειτουργικότητα καθώς και η άνετη και ευχάριστη εμπειρία για τον επισκέπτη.

Πάνω απ΄όλα χαμόγελο, καλή διάθεση, και καλή Ροή Ενέργειας…

&nbsp;

Κτήμα Diamond

<h3>Το Κτήμα Diamond</h3>

Στο Κτήμα Diamond διοργανώνουμε εκδηλώσεις όπως Γάμους, Βαπτίσεις, Παιδικά Πάρτι, Εταιρικά Εvent, Συνέδρια, Meetings, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις Ζωγραφικής, Gala events, Cocktail &amp; Θεματικά Party. Εσείς εμπιστευτείτε μας για την διοργάνωση της εκδήλωσής σας και απολαύστε τις παρέα με τους επίτιμους καλεσμένους σας. Η επιτυχία σας είναι δεδομένη με την φροντίδα του Delichef Creative Catering.

<strong>Γάμος</strong>

Ξεκινήστε τη νέα κοινή ζωή σας στο Κτήμα Diamond. Αναλαμβάνουμε την δεξίωση γάμου, και το Cocktail Wedding Party, σε ένα ιδανικό περιβάλλον. Μοιραστείτε την πιο σημαντική ημέρα της ζωής σας με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

<strong>Βάπτιση</strong>

Οι σημαντικότεροι πρωταγωνιστές της ζωής μας είναι τα παιδιά μας και αξίζουν την πιο σπουδαία διοργάνωση για την ημέρα της βάπτισής τους. Εσείς προσκαλέστε συγγενείς, φίλους και συνεργάτες και εμείς θα φροντίσουμε για όλα όσα χρειάζονται. Σκοπός μας να έχετε μία μοναδική εκδήλωση που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στην μνήμη των καλεσμένων σας.

<strong>Εταιρική Εκδήλωση</strong>

Στον εσωτερικό χώρο του Κτήματος διοργανώνονται με απόλυτη επιτυχία κάθε είδους εταιρικές εκδηλώσεις όπως Συνέδρια, Meetings, Σεμινάρια, Εκπαιδεύσεις, Team building, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις και όχι μόνο. Το Κτήμα Diamond βρίσκεται σε κομβικό σημείο, στο 16ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας, σε απόσταση αναπνοής από μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Οι επαγγελματίες του είδους αναλαμβάνουν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εταιρικών events. Ο χώρος διαθέτει σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό.

<strong>Παιδικά Πάρτι</strong>

Πρωτότυπα παιδικά πάρτι με απόλυτη ασφάλεια για τα παιδιά σας διοργανώνονται στον χώρο μας. Τα παιδιά διασκεδάζουν και οι γονείς χαλαρώνουν κοντά στη φύση.

<strong>Θεματικά Πάρτι</strong>

Το Κτήμα Diamond  είναι το ιδανικό μέρος για την οργάνωση ειδικών θεματικών πάρτι. Απο Χριστουγεννιάτικα πάρτι, αποκριάτικα, κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας, χορευτικές βραδιές, γυμναστικές επιδείξεις, μουσικές βραδιές, team building εταιριών, γευσιγνωσίας, οινογνωσίας, μέχρι και εφηβικά πάρτι και άλλα.

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>

Το <strong>Grand Hall στη Χαλκίδα</strong> αποτελεί μία από τις πιο καλαίσθητες και λειτουργικές αίθουσες εκδηλώσεων στην περιοχή της Χαλκίδας. Με μοντέρνο design, προηγμένο εξοπλισμό και εξαιρετική τοποθεσία, προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον για τη διοργάνωση κάθε είδους <strong>κοινωνικής ή επαγγελματικής εκδήλωσης.</strong>

<p>Είτε σχεδιάζετε έναν ρομαντικό γάμο, μία βάπτιση με στιλ, μία κομψή εταιρική παρουσίαση ή μια γιορτή γενεθλίων, ο χώρος καλύπτει απόλυτα κάθε ανάγκη με:</p>

<li>Καλαίσθητο και ευέλικτο χώρο</li>

<li>Υψηλής ποιότητας εξοπλισμό</li>

<li>Πλήρως προσαρμοσμένες υπηρεσίες catering και διακόσμησης</li>

<li>Άνετη πρόσβαση και ιδιωτικό parking</li>

<h4>Χαρακτηριστικά του Χώρου</h4>

<li>Κύρια αίθουσα: 250 τ.μ., χωρητικότητα έως 220 άτομα σε τραπεζοκαθίσματα ή έως 300 σε διάταξη θεάτρου</li>

<li>Φουαγιέ / Χώρος Υποδοχής: 100 τ.μ. με καλαίσθητο bar – ιδανικό για cocktail υποδοχής ή networking</li>

<li>Εξωτερικό Deck: Με πανοραμική θέα – ιδανικό για φωτογραφίσεις, καλοκαιρινά happenings ή προ-εκδήλωση ποτό</li>

<li>Εύκολη πρόσβαση και υποδομές για ΑΜΕΑ</li>

<li>Κλιματισμός, φωτιστικά σενάρια και ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας</li>

<p>Ο χώρος παρέχει πλήρες σύστημα ήχου (DJ booth, μικρόφωνα, κονσόλα). Διαθέτει σύστημα προβολής (projector & οθόνη) και Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. Ο φωτισμός είναι LED με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με την εκδήλωση.</p>

<p>Το Grand Hall συνεργάζεται με <strong>έμπειρους επαγγελματίες caterers,</strong> ενώ τα μενού διαμορφώνονται για κάθε περίσταση και με βάση το θέμα της εκδήλωσης. Δίνεται η δυνατότητα δοκιμής του μενού πριν την εκδήλωση. Σε σχέση με τον στολισμό και τη διακόσμηση προσαρμόζονται στο ύφος και τη θεματολογία της κάθε εκδήλωσης (γάμος, βάπτιση, εταιρική παρουσίαση). Αποτελεί την τέλεια επιλογή για τη δεξίωση γάμου ή βάπτισης, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Χαλκίδας, με φόντο τον Ευβοϊκό. Η έμπειρη ομάδα του χώρου αναλαμβάνει κάθε λεπτομέρεια για να ζήσετε μια μέρα που θα σας μείνει αξέχαστη.</p>

<p>Σε σχέση με τη διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και συνεδρίων ο χώρος προσφέρει:</p>

<li>Άριστες εγκαταστάσεις για <strong>σεμινάρια, παρουσιάσεις, workshops και εταιρικές συναντήσεις</strong></li>

<li>Υποδομές για παρουσιάσεις PowerPoint / video</li>

<li>Καθίσματα σε διάταξη θεάτρου ή στρογγυλά τραπέζια</li>

<li>Επιλογές coffee breaks, brunch και επίσημου γεύματος</li>

<p>Εμπιστευτείτε το <strong>Grand Hall</strong> για την εκδήλωσή σας και απολαύστε την άνεση, την αισθητική και την ασφάλεια ενός επαγγελματικά σχεδιασμένου χώρου.</p>

Lagonissi Waterfalls

<h3>Το Κτήμα Lagonissi Waterfalls</h3>
Το ανακαινισμένο Κτήμα Lagonissi Waterfalls, γνωστό επί εικοσαετίας ως Κτήμα Delago, βρίσκεται στο Λαγονήσι Αττικής, σε έναν μικρό λόφο 500 μέτρα από τη θάλασσα, είναι ένας χώρος υψηλών προδιαγραφών. Ο πανέμορφος καταπράσινος κήπος με την πισίνα αλλά και ο ιδιαίτερα φροντισμένος φωτισμός του χώρου δημιουργούν φιλόξενη και ρομαντική ατμόσφαιρα, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό σκηνικό για αξέχαστες κοινωνικές και εταιρικές εκδηλώσεις όλο τον χρόνο.

Το Κτήμα είναι διαμορφωμένο σε τρία μεγάλα επίπεδα τα οποία χωρίζουν λιθόκτιστα τοιχία διακοσμημένα με γεράνια, τριανταφυλλιές και βουκαμβίλιες.

Διαθέτει έναν μοντέρνο στεγασμένο χώρο από γυαλί και σίδερο για 500 άτομα (καθιστά), ο οποίος βρίσκεται σε αρμονία με τον πανέμορφο κατάφυτο κήπο.

Το εκκλησάκι της Κοίμησης της Θεοτόκου βρίσκεται στον ελαιώνα του Κτήματος.

Το Κτήμα Lagonissi Waterfalls συνεργάζεται με επιλεγμένα catering, καθώς και με επαγγελματίες D.J., διακοσμητές, φωτογράφους και παρκαδόρους.
<h3>Διαθέτει</h3>
<ul>
<li>κήπο χωρητικότητας 1.000 ατόμων</li>
<li>στεγασμένο χώρο χωρητικότητας 500 ατόμων</li>
<li>studio 30 τ.μ. με κουζίνα και W.C. (για την εξυπηρέτηση του ζευγαριού και της οικογένειάς του)</li>
<li>κλειστό χώρο (ντεπαρασάζ) 250 τ.μ. για τη συντήρηση και την προετοιμασία του φαγητού από το catering</li>
<li>10 W.C. , καθώς και W.C. για άτομα με ειδικές ανάγκες, με φροντιστή καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης</li>
<li>parking χωρητικότητας τουλάχιστον 350 αυτοκινήτων</li>
<li>αυτόματη ηλεκτρική γεννήτρια σε περίπτωση διακοπής ρεύματος</li>
<li>τέντες και ομπρέλες για τις πρωινές και μεσημβρινές εκδηλώσεις</li>
<li>προσωπικό ασφαλείας (security service) μετά από συνεννόηση</li>
</ul>

Brown Acropol Athens

<h3>Eπαγγελματικές Συναντήσεις και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Brown Acropol Athens</h3>

Αφεθείτε στην αθηναϊκή κομψότητα του ξενοδοχείου Brown Acropol Athens και αναβαθμίστε τις επιχειρηματικές και ιδιωτικές σας συναντήσεις. Είτε είστε στην πόλη για δουλειά είτε ψάχνετε έναν χώρο να φιλοξενήσει την κοινωνική σας εκδήλωση, το Brown Acropol διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας. Τα έξι meeting και breakout rooms μπορούν να χρησιμεύσουν ως τα ιδανικά spots για εταιρικές συναντήσεις, πάρτυ, γάμους και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, με το υψηλής ταχύτητας WiFi, τον σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και τη γραφική ύλη φροντισμένα από μας.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>King Minos I</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), (Classroom ), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Cabaret), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos II</strong>

Χωρητικότητα: 125 (Θεατρική διάταξη), 46 (Classroom), 32 (U-Shape), 27 (Board), 96 (Banquet), 110 (Cocktail), 65 (Cabaret)
Εμβαδόν: 103 τ.μ.
Διαστάσεις: 12,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos III</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II</strong>

Χωρητικότητα: 210 (Θεατρική διάταξη),  77 (Classroom), 53 (U-Shape), 45 (Board), 168 (Banquet), 186 (Cocktail), 108 (Cabaret)
Εμβαδόν: 178 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II+III</strong>

Χωρητικότητα: 295 (Θεατρική διάταξη), 110 (Classroom), 76 (U-Shape), 63 (Board), 240 (Banquet), 260 (Cocktail), 153 (Cabaret)
Εμβαδόν: 253 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos IV – Εστιατόριο </strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Κοκτέιλ), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 80 τ.μ.
Διαστάσεις: 9×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

&nbsp;
<h3><strong>Αίθουσες Breakout – Ιδανικές για μικρές συναντήσεις και συζητήσεις</strong></h3>
<strong>Καρυάτιδα</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 236 τ. π.,
Ύψος – 2,8μ

<strong>Ερεχθείο</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
23, Εμβαδόν – 247 τ. π.
Ύψος – 2,8μ

<strong>Παρθενών</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 23 τ.μ, Ύψος – 2,8μ

Κτήμα Τριτσιμπίδα

<h3><strong>Κτήμα Γάμου Τριτσιμπίδα </strong></h3>

Το Κτήµα Τριτσιµπίδα ήρθε για να παντρέψει την παράδοση και την ιστορία µε την γοητεία και την µαγεία ενός ειδυλλιακού χώρου υψηλής αισθητικής.

Το κτήµα έκτασης 22 στρεµµάτων φιλοξενεί τα τελευταία επτά χρόνια τις πιο ξεχωριστές γαµήλιες δεξιώσεις. Βρίσκεται σε µικρή απόσταση από τον Πύργο και την Αρχαία Ολυµπία. Η πρόσβαση γίνεται εύκολη µέσω των εθνικών οδών Πύργου-Αρχαίας Ολυµπίας και Πύργου-Κυπαρισσίας.

Η λειτουργικότητα του κτήµατος προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάµεσα σε δύο διαφορετικά επίπεδα. Αυτό διαμορφώνεται ανάλογα µε τις απαιτήσεις της εκδήλωσης. Ο µαγευτικός χώρος της πισίνας σε συνδυασµό µε την πέτρινη κατασκευή δεσπόζουν στο υψηλότερο επίπεδο του κτήµατος και αποτελούν το ιδανικότερο μέρος για το welcome drink ή ακόµα και για µικρές δεξιώσεις.

Το εκπληκτικό σκηνικό του ελαιώνα που ξεχύνεται µπροστά από το πέτρινο σπίτι του Τριτσιµπίδα. Αποτελεί τον κυρίως χώρο της δεξίωσης µε δυνατότητα εξυπηρέτησης <strong>1500 ατόµων σε cocktail και 1200 σε καθιστό δείπνο.</strong>. Ο συνδυασµός της καλαίσθητης πίστας (55 cm2) µε τις πέτρινες καµάρες γίνεται ένα µε το περιβάλλον έτοιµη να σφραγίσει το πιο διασκεδαστικό κοµµάτι της βραδιάς.

Οσο για το µενού της εκδήλωσής σας, διαµορφώνεται ανάλογα µε τις ανάγκες κι απαιτήσεις σας. Μπορούµε να σας εγγυηθούμε είναι ότι θα σας εντυπωσιάσουµε µε τις γεύσεις, την ποικιλλία και την αφθονία του γεύµατος, του κρασιού και των ποτών. Θα εντυπωσιάσετε ακόµα και τον πιο απαιτητικό σας καλεσµένο.

Το κτήµα Τριτσιµπίδα συνεργάζεται µε τους καλύτερους επαγγελµατίες. Σας προτείνει τις πιο ξεχωριστές προτάσεις για να κάνετε αξέχαστες τις πιο όμορφες στιγµές σας.

Salle Privee

<h3>Salle Privee</h3>
Το συγκρότημα Salle Privee με τα απαλά χρώματα των αίθουσών, τη ζεστασιά του ξύλου και την αμφιθεατρική διάταξη τους, συμβάλουν στη δημιουργία μιας ζεστής και φιλικής ατμόσφαιρας, προσαρμοσμένης πάντοτε στις δικές σας ανάγκες και απαιτήσεις. Οι αίθουσες δημιουργούν την ιδανική εκδήλωση για την σημαντικότερη στιγμή της ζωής σας. Οι χώροι καλύπτονται από καταπράσινους φοίνικες, μια μαγευτική πανδαισία λουλουδιών και δένδρων, όπου σε συνδυασμό με τον κατάλληλο φωτισμό τους, μεταμορφώνουν το χώρο σε έναν πραγματικό επίγειο παράδεισο.

<strong>Συνέδρια, Σεμινάρια, Κοπές Πίτας, Βραβεύσεις, Συναντήσεις Στελεχών, Meeting Πωλήσεων, Εταιρικά Παιδικά Parties</strong> και άλλα πολλά βρήκαν τον ιδανικό χώρο πραγματοποίησής τους στο Salle Privee. Οι χώροι είναι μόνιμα εξοπλισμένοι με <strong>οπτικοακουστικά μέσα</strong> (projector, οθόνη προβολής, ήχος και φως με ρομποτικά υψηλής τεχνολογίας) που μπορούν να καλύψουν κάθε είδους εταιρικό event. Η ηχητική και μουσική κάλυψη της εκδήλωσής σας βρίσκεται πλέον στα χέρια επαγγελματιών.

Συνεδριακό Κέντρο Μήλου – Γεώργιος Ηλιόπουλος

<h3>Συνεδριακό Κέντρο Μήλου</h3>

Το Συνεδριακό Κέντρο Μήλου –  Γεώργιος Ηλιόπουλος, με τα συνέδρια που πραγματοποιούνται σ’ αυτό, προσελκύει εναλλακτικές μορφές τουρισμού και τουρισμό υψηλής ποιότητος, παράλληλα δε, με τα πολιτιστικά δρώμενα που φιλοξενεί (όπως θεατρικές παραστάσεις, διαλέξεις, μουσικές εκδηλώσεις), συνεισφέρει αποφασιστικά στην περαιτέρω πολιτιστική αναβάθμιση της Μήλου.

Για την κάλυψη των συνεδριακών απαιτήσεων, το Συνεδριακό Κέντρο Μήλου – Γεώργιος Ηλιόπουλος διαθέτει δύο μείζονες λειτουργικούς χώρους. Το κεντρικό κτήριο Α, με την κύρια αίθουσα χωρητικότητας, αναλόγως της διατάξεως των καθισμάτων, μέχρι<strong> 400 συνέδρων</strong>. Υπάρχει και ένα παρακείμενο κτήριο Β πολλαπλών χρήσεων, την «ΠΤΕΡΥΓΑ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ» με τρεις αίθουσες (Β1, Β2, Β3) πολλαπλών χρήσεων και με βοηθητικές εγκαταστάσεις του Κέντρου.

Η κύρια <strong>αίθουσα του κτηρίου Α</strong>, στην οποία βρίσκεται  θεατρική σκηνή, μπορεί να χωριστεί με κινητό χώρισμα. Μετατρέπεται σε δύο ανεξάρτητες και πλήρως ηχομονωμένες αίθουσες, μία για 280 συνέδρους (Α1) και μία άλλη για 120 (Α2). Προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός μεγάλου ενιαίου χώρου ή δύο μικρότερων ξεχωριστών για τις εκάστοτε ανάγκες των συνεδρίων.

Η κύρια <strong>αίθουσα του Κέντρου</strong> έχει εξώστη, χωρητικότητας 56 ατόμων, όπου βρίσκεται επίσης ο κεντρικός πίνακας ελέγχου των οπτικοακουστικών συστημάτων και δύο θάλαμοι ταυτόχρονης διερμηνείας.

Για περισσότερες από δύο, μέχρι και πέντε, παράλληλες συνεδριάσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι αίθουσες της πτέρυγας ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ. Η χωρητικότητα εκάστης των αιθουσών αυτών δίδεται στον πίνακα διατάξεως καθισμάτων υπό τα στοιχεία Β1, Β2 και Β3.
Επίσης υπάρχουν δυνατότητες για υπαίθριες εκδηλώσεις σε ένα εξαιρετικά ευχάριστο περιβάλλον.

Το Κέντρο χρησιμοποιείται και για <strong>πολιτιστικές εκδηλώσεις ή δεξιώσεις</strong>. Στις περιπτώσεις αυτές η χωρητικότητα του κεντρικού κτηρίου φθάνει ανέτως στα 450 άτομα.