Skylark Rooftop

<h3>Επαγγελματικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις με Πανοραμική Θέα στην Ακρόπολη</h3>
Στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου Skylark Athens, σας περιμένει μια μοναδική εμπειρία. Με πανοραμική θέα που εκτείνεται σε όλη την Αθήνα, την Ακρόπολη και το Λυκαβηττό, το deck του Skylark Rooftop, με εξωτερική <strong>πισίνα</strong> και <strong>τζακούζι</strong>, αποτελεί το τέλειο lounge καταφύγιο για χαλάρωση αλλά και έναν εξαιρετικό χώρο για <strong>κοινωνικές</strong> και <strong>εταιρικές εκδηλώσεις</strong>.

Στον ίδιο χώρο, το <strong>Rooftop Restaurant</strong> εγγυάται μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία, με δημιουργίες εμπνευσμένες από τη Μεσόγειο, ενώ το Rooftop Bar θα σας μυήσει στον μαγευτικό κόσμο του mixology με δροσιστικά και πρωτοποριακά κοκτέιλ. Το Skylark Rooftop προσφέρει στους επισκέπτες του ένα μεγάλο εύρος παροχών και υπηρεσιών που το καθιστούν το απόλυτο μέρος για<strong> team bonding</strong> και τον ιδανικό καμβά για <strong>πρωτότυπες επαγγελματικές</strong> και <strong>ιδιωτικές συναντήσεις</strong>.

Η πισίνα δέχεται καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00. Το Rooftop Bar είναι στη διάθεσή σας καθημερινά από τις 11:00 έως τις 00:00.

Dave Red Athens

DAVE Red Athens: Το Πιο Urban Πρόσωπο της Αθήνας!

Καλώς ήρθατε στο DAVE Red Athens, τη νεανική και δυναμική πλευρά των Brown Hotels! Πως μπορείται να αντισταθείται και να μην γνωρίσετε το πιο μοντέρνο και στιλάτο μέρος στο κέντρο. Εμπνευσμένο από την καρδιά της πόλης, προσφέρει 87 μοντέρνα δωμάτια σχεδιασμένα σε σύγχρονο industrial ύφος, προσφέροντας όλες τις σύγχρονες ανέσεις για μια αξέχαστη εμπειρία στη ζωντανή Αθήνα.

Είναι ο απόλυτος και δανικός προορισμός για να φιλοξενήσετε κοινωνικές και εταιρικές εκδηλώσεις. Ανακαλύψτε μια ποικιλία εντυπωσιακών χώρων, που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης, όπως:

  • Rooftop με υδρομασάζ και πανοραμική θέα σε όλη την Αθήνα, ιδανικό για εκδηλώσεις χωρητικότητας 60 ατόμων.
  • Το ατμοσφαιρικό meeting room χωρητικότητας 50 ατόμων, ιδανικό για επαγγελματικές συναντήσεις.
  • Dave Underground Club για ιδιωτικά πάρτι και συναρπαστικές εκδηλώσεις, χωρητικότητας 100 ατόμων.
  • Το στυλάτο Dave’s Bar, το ιδανικό μέρος για να απολαύσετε τα πιο γευστικά cocktails σε ένα μοντέρνο και φιλόξενο περιβάλλον.

Είτε οργανώνετε ιδιωτικό πάρτι, εταιρική εκδήλωση ή αναζητάτε χρόνο αναψυχής και χαλάρωσης, αυτό το μέρος είναι ο απόλυτος προορισμός για να αναβαθμίσετε τις εκδηλώσεις σας στην καρδιά της Αθήνας και να δημιουργήσετε μοναδικές αναμνήσεις. Εϊμαστε δίπλα σας για να προγματοποιήσουμε μαζί βήμα, βήμα την εκδήλωση έτσι όπως την έχετε ονειρευτεί!

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>

Το <strong>Grand Hall στη Χαλκίδα</strong> αποτελεί μία από τις πιο καλαίσθητες και λειτουργικές αίθουσες εκδηλώσεων στην περιοχή της Χαλκίδας. Με μοντέρνο design, προηγμένο εξοπλισμό και εξαιρετική τοποθεσία, προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον για τη διοργάνωση κάθε είδους <strong>κοινωνικής ή επαγγελματικής εκδήλωσης.</strong>

<p>Είτε σχεδιάζετε έναν ρομαντικό γάμο, μία βάπτιση με στιλ, μία κομψή εταιρική παρουσίαση ή μια γιορτή γενεθλίων, ο χώρος καλύπτει απόλυτα κάθε ανάγκη με:</p>

<li>Καλαίσθητο και ευέλικτο χώρο</li>

<li>Υψηλής ποιότητας εξοπλισμό</li>

<li>Πλήρως προσαρμοσμένες υπηρεσίες catering και διακόσμησης</li>

<li>Άνετη πρόσβαση και ιδιωτικό parking</li>

<h4>Χαρακτηριστικά του Χώρου</h4>

<li>Κύρια αίθουσα: 250 τ.μ., χωρητικότητα έως 220 άτομα σε τραπεζοκαθίσματα ή έως 300 σε διάταξη θεάτρου</li>

<li>Φουαγιέ / Χώρος Υποδοχής: 100 τ.μ. με καλαίσθητο bar – ιδανικό για cocktail υποδοχής ή networking</li>

<li>Εξωτερικό Deck: Με πανοραμική θέα – ιδανικό για φωτογραφίσεις, καλοκαιρινά happenings ή προ-εκδήλωση ποτό</li>

<li>Εύκολη πρόσβαση και υποδομές για ΑΜΕΑ</li>

<li>Κλιματισμός, φωτιστικά σενάρια και ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας</li>

<p>Ο χώρος παρέχει πλήρες σύστημα ήχου (DJ booth, μικρόφωνα, κονσόλα). Διαθέτει σύστημα προβολής (projector & οθόνη) και Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. Ο φωτισμός είναι LED με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με την εκδήλωση.</p>

<p>Το Grand Hall συνεργάζεται με <strong>έμπειρους επαγγελματίες caterers,</strong> ενώ τα μενού διαμορφώνονται για κάθε περίσταση και με βάση το θέμα της εκδήλωσης. Δίνεται η δυνατότητα δοκιμής του μενού πριν την εκδήλωση. Σε σχέση με τον στολισμό και τη διακόσμηση προσαρμόζονται στο ύφος και τη θεματολογία της κάθε εκδήλωσης (γάμος, βάπτιση, εταιρική παρουσίαση). Αποτελεί την τέλεια επιλογή για τη δεξίωση γάμου ή βάπτισης, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Χαλκίδας, με φόντο τον Ευβοϊκό. Η έμπειρη ομάδα του χώρου αναλαμβάνει κάθε λεπτομέρεια για να ζήσετε μια μέρα που θα σας μείνει αξέχαστη.</p>

<p>Σε σχέση με τη διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και συνεδρίων ο χώρος προσφέρει:</p>

<li>Άριστες εγκαταστάσεις για <strong>σεμινάρια, παρουσιάσεις, workshops και εταιρικές συναντήσεις</strong></li>

<li>Υποδομές για παρουσιάσεις PowerPoint / video</li>

<li>Καθίσματα σε διάταξη θεάτρου ή στρογγυλά τραπέζια</li>

<li>Επιλογές coffee breaks, brunch και επίσημου γεύματος</li>

<p>Εμπιστευτείτε το <strong>Grand Hall</strong> για την εκδήλωσή σας και απολαύστε την άνεση, την αισθητική και την ασφάλεια ενός επαγγελματικά σχεδιασμένου χώρου.</p>

Lagonissi Waterfalls

<h3>Κτήμα Lagonissi Waterfalls – Ιδανικός Χώρος Εκδηλώσεων στο Λαγονήσι</h3>

<p>Το πλήρως ανακαινισμένο <strong>Κτήμα Lagonissi Waterfalls</strong>, γνωστό για πάνω από 20 χρόνια ως <strong>Κτήμα Delago</strong>, βρίσκεται σε προνομιακή τοποθεσία στο <strong>Λαγονήσι Αττικής</strong>. Και όλα αυτά μόλις <strong>500 μέτρα από τη θάλασσα</strong>. Χτισμένο σε έναν μικρό καταπράσινο λόφο, προσφέρει έναν <strong>υψηλών προδιαγραφών χώρο εκδηλώσεων</strong>, ιδανικό για <strong>γάμους</strong>, <strong>βαπτίσεις</strong>, <strong>εταιρικά events</strong> και <strong>δεξιώσεις</strong> καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ο <strong>εντυπωσιακός κήπος</strong> με την πισίνα, τα διακοσμητικά φωτιστικά και την πλούσια βλάστηση δημιουργεί μια <strong>ρομαντική και φιλόξενη ατμόσφαιρα</strong>. Το Κτήμα αναπτύσσεται σε <strong>τρία φυσικά επίπεδα</strong>, τα οποία χωρίζονται με <strong>λιθόκτιστα τοιχία</strong>. Στολίζονται με <strong>γεράνια</strong>, <strong>τριανταφυλλιές</strong> και <strong>βουκαμβίλιες</strong>, προσφέροντας ένα μοναδικό φυσικό σκηνικό για κάθε εκδήλωση.</p>

<p>Στην καρδιά του κτήματος βρίσκεται ένας <strong>μοντέρνος στεγασμένος χώρος</strong> από γυαλί και σίδερο. Έχει χωρητικότητα <strong>500 καθήμενων ατόμων</strong>, που εναρμονίζεται απόλυτα με το φυσικό περιβάλλον. Στον ελαιώνα του Κτήματος δεσπόζει το <strong>εκκλησάκι της Κοίμησης της Θεοτόκου</strong>, προσφέροντας τη δυνατότητα για <strong>θρησκευτική τελετή στον ίδιο χώρο</strong>. Το Κτήμα συνεργάζεται με επιλεγμένα <strong>εταιρικά catering</strong>, <strong>επαγγελματίες D.J.</strong>, <strong>διακοσμητές</strong>, <strong>φωτογράφους</strong> και <strong>παρκαδόρους</strong>, εξασφαλίζοντας την άψογη οργάνωση κάθε εκδήλωσης.</p>

<h3>Παροχές του Κτήματος</h3>

<ul> <li><strong>Καταπράσινος κήπος</strong> χωρητικότητας έως και <strong>1.000 ατόμων</strong></li> <li><strong>Στεγασμένος χώρος</strong> για <strong>500 καθήμενους καλεσμένους</strong></li> <li><strong>Studio 30 τ.μ.</strong> με <strong>κουζίνα και W.C.</strong> για την εξυπηρέτηση του ζευγαριού και της οικογένειας</li> <li><strong>Κλειστός χώρος (250 τ.μ.)</strong> για την προετοιμασία και συντήρηση του φαγητού από το catering</li> <li><strong>10 W.C.</strong>, συμπεριλαμβανομένου <strong>W.C. για ΑμεΑ</strong>, με <strong>φροντιστή καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης</strong></li> <li><strong>Χώρος στάθμευσης</strong> για τουλάχιστον <strong>350 οχήματα</strong></li> <li><strong>Αυτόματη γεννήτρια</strong> για αδιάκοπη λειτουργία σε περίπτωση διακοπής ρεύματος</li> <li><strong>Τέντες και ομπρέλες</strong> για πρωινές και μεσημεριανές εκδηλώσεις</li> <li><strong>Υπηρεσία ασφαλείας (Security)</strong> κατόπιν συνεννόησης</li> </ul>

MoMix


<h3>Χώρος Εκδηλώσεων στην Καρδιά της Αθήνας – MoMix Bar</h3>

<p>Το <strong>MoMix</strong>, στην οδό Βουτάδων στον <strong>Κεραμεικό</strong>, βρίσκεται σε ένα σημείο γεμάτο ιστορία. Στη διαδρομή από το <strong>Καλλιμάρμαρο</strong>, την <strong>Ακρόπολη</strong> και το <strong>Θησείο</strong>, έως την <strong>Τεχνόπολη</strong>. Το όνομά του προέρχεται από τις λέξεις <strong>Molecular Mixology</strong>, καθώς αποτελεί τον πρώτο χώρο στην Ελλάδα όπου η <strong>μοριακή επιστήμη</strong> συναντά τη δημιουργικότητα του <strong>Bartending</strong> για μια πραγματικά <strong>πρωτοποριακή εμπειρία γεύσης</strong>. Από το πρωί, το <strong>MoMix λειτουργεί ως all-day bar</strong>, προσφέροντας <strong>καφέ</strong>, <strong>brunch</strong>, <strong>γλυκά</strong>, <strong>γεύμα</strong> και <strong>δείπνο</strong>, καθώς και <strong>cocktails</strong> για early & after office drinks. Αποτελεί ιδανικό χώρο για κάθε είδους <strong>εκδήλωση στην Αθήνα</strong>: από <strong>ιδιωτικά πάρτι</strong> και <strong>εταιρικές εκδηλώσεις</strong> μέχρι <strong>επαγγελματικά meetings</strong> και <strong>team bonding δραστηριότητες</strong>.</p>

<h4>Ασφάλεια και Άνεση στον Σχεδιασμό</h4>

<p>Ο σχεδιασμός του νέου MoMix βασίστηκε στις ανάγκες της νέας εποχής. Ο <strong>εσωτερικός χώρος</strong> αερίζεται φυσικά, με <strong>μεγάλη τζαμαρία</strong> και <strong>ηλιοροφή 20 τ.μ.</strong> που ανοίγουν πλήρως, εξασφαλίζοντας άριστη κυκλοφορία αέρα. Όλες οι επιφάνειες των μπαρ είναι φτιαγμένες από <strong>αντιμικροβιακό plexiglass</strong>, προσφέροντας επιπλέον ασφάλεια. Ο <strong>εξωτερικός χώρος</strong> περιλαμβάνει αυλή 90 τ.μ. και <strong>ταράτσα 120 τ.μ.</strong>, ιδανικά για εκδηλώσεις κάτω από τον αττικό ουρανό. Στους μικτούς χώρους τηρούνται όλες οι προβλεπόμενες αποστάσεις, προσφέροντας άνεση και προστασία.</p>

<h4>Demo Molecular Mixology Experience – Μοναδική Team Building Δραστηριότητα</h4>

<p>Η <strong>Demo Molecular Mixology Experience</strong> αποτελεί σήμα κατατεθέν του MoMix και βασικό κομμάτι των <strong>εταιρικών εκδηλώσεων στην Αθήνα</strong>. Εκατοντάδες στελέχη από κορυφαίες επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού έχουν συμμετάσχει και έχουν εκφράσει τον ενθουσιασμό τους. Κατά τη διάρκεια της εμπειρίας, οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε ομάδες και, υπό την καθοδήγηση των έμπειρων bartenders του MoMix, δημιουργούν μοναδικά cocktails με τεχνικές μοριακής μιξολογίας. <strong>Φωτιά, καπνός και ξηρός πάγος</strong> εντυπωσιάζουν και απογειώνουν την εμπειρία, προσφέροντας μια <strong>προσωπική επαφή με την κουζίνα και το bar του μέλλοντος</strong>.</p>

Brown Acropol Athens

<h3>Eπαγγελματικές Συναντήσεις και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Brown Acropol Athens</h3>

Αφεθείτε στην αθηναϊκή κομψότητα του ξενοδοχείου Brown Acropol Athens και αναβαθμίστε τις επιχειρηματικές και ιδιωτικές σας συναντήσεις. Είτε είστε στην πόλη για δουλειά είτε ψάχνετε έναν χώρο να φιλοξενήσει την κοινωνική σας εκδήλωση, το Brown Acropol διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας. Τα έξι meeting και breakout rooms μπορούν να χρησιμεύσουν ως τα ιδανικά spots για εταιρικές συναντήσεις, πάρτυ, γάμους και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, με το υψηλής ταχύτητας WiFi, τον σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και τη γραφική ύλη φροντισμένα από μας.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>King Minos I</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), (Classroom ), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Cabaret), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos II</strong>

Χωρητικότητα: 125 (Θεατρική διάταξη), 46 (Classroom), 32 (U-Shape), 27 (Board), 96 (Banquet), 110 (Cocktail), 65 (Cabaret)
Εμβαδόν: 103 τ.μ.
Διαστάσεις: 12,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos III</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II</strong>

Χωρητικότητα: 210 (Θεατρική διάταξη),  77 (Classroom), 53 (U-Shape), 45 (Board), 168 (Banquet), 186 (Cocktail), 108 (Cabaret)
Εμβαδόν: 178 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II+III</strong>

Χωρητικότητα: 295 (Θεατρική διάταξη), 110 (Classroom), 76 (U-Shape), 63 (Board), 240 (Banquet), 260 (Cocktail), 153 (Cabaret)
Εμβαδόν: 253 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos IV – Εστιατόριο </strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Κοκτέιλ), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 80 τ.μ.
Διαστάσεις: 9×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

&nbsp;
<h3><strong>Αίθουσες Breakout – Ιδανικές για μικρές συναντήσεις και συζητήσεις</strong></h3>
<strong>Καρυάτιδα</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 236 τ. π.,
Ύψος – 2,8μ

<strong>Ερεχθείο</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
23, Εμβαδόν – 247 τ. π.
Ύψος – 2,8μ

<strong>Παρθενών</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 23 τ.μ, Ύψος – 2,8μ

Κτήμα Τριτσιμπίδα

<h3><strong>Κτήμα Γάμου Τριτσιμπίδα </strong></h3>

Το Κτήµα Τριτσιµπίδα ήρθε για να παντρέψει την παράδοση και την ιστορία µε την γοητεία και την µαγεία ενός ειδυλλιακού χώρου υψηλής αισθητικής.

Το κτήµα έκτασης 22 στρεµµάτων φιλοξενεί τα τελευταία επτά χρόνια τις πιο ξεχωριστές γαµήλιες δεξιώσεις. Βρίσκεται σε µικρή απόσταση από τον Πύργο και την Αρχαία Ολυµπία. Η πρόσβαση γίνεται εύκολη µέσω των εθνικών οδών Πύργου-Αρχαίας Ολυµπίας και Πύργου-Κυπαρισσίας.

Η λειτουργικότητα του κτήµατος προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάµεσα σε δύο διαφορετικά επίπεδα. Αυτό διαμορφώνεται ανάλογα µε τις απαιτήσεις της εκδήλωσης. Ο µαγευτικός χώρος της πισίνας σε συνδυασµό µε την πέτρινη κατασκευή δεσπόζουν στο υψηλότερο επίπεδο του κτήµατος και αποτελούν το ιδανικότερο μέρος για το welcome drink ή ακόµα και για µικρές δεξιώσεις.

Το εκπληκτικό σκηνικό του ελαιώνα που ξεχύνεται µπροστά από το πέτρινο σπίτι του Τριτσιµπίδα. Αποτελεί τον κυρίως χώρο της δεξίωσης µε δυνατότητα εξυπηρέτησης <strong>1500 ατόµων σε cocktail και 1200 σε καθιστό δείπνο.</strong>. Ο συνδυασµός της καλαίσθητης πίστας (55 cm2) µε τις πέτρινες καµάρες γίνεται ένα µε το περιβάλλον έτοιµη να σφραγίσει το πιο διασκεδαστικό κοµµάτι της βραδιάς.

Οσο για το µενού της εκδήλωσής σας, διαµορφώνεται ανάλογα µε τις ανάγκες κι απαιτήσεις σας. Μπορούµε να σας εγγυηθούμε είναι ότι θα σας εντυπωσιάσουµε µε τις γεύσεις, την ποικιλλία και την αφθονία του γεύµατος, του κρασιού και των ποτών. Θα εντυπωσιάσετε ακόµα και τον πιο απαιτητικό σας καλεσµένο.

Το κτήµα Τριτσιµπίδα συνεργάζεται µε τους καλύτερους επαγγελµατίες. Σας προτείνει τις πιο ξεχωριστές προτάσεις για να κάνετε αξέχαστες τις πιο όμορφες στιγµές σας.

Art House

<h3>Εταιρικά Meetings & Μουσικά Events στο Art House Κηφισιάς</h3>

Το <strong>Art House</strong> βρίσκεται στην καρδιά της Κηφισιάς και αποτελεί έναν ιστορικό και ταυτόχρονα σύγχρονο πολυχώρο εκδηλώσεων. Με πάνω από 20 χρόνια δημιουργικής παρουσίας, δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Το κτίριο του 19ου αιώνα στο παρελθόν υπήρξε η θερινή κατοικία του μεγάλου ποιητή <strong>Άγγελου Σικελιανού</strong>. Σήμερα έχει μετατραπεί σε έναν ιδιαίτερο χώρο με σεβασμό στην πολιτιστική του κληρονομιά και αγάπη για τις τέχνες.

Ο κήπος και ο εσωτερικός χώρος συνδέονται με μερικά σκαλοπάτια και δημιουργούν μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας. Η αρχιτεκτονική αισθητική συνδυάζει <strong>industrial</strong> και <strong>boho στοιχεία</strong>, προσφέροντας έναν «εύπλαστο» χώρο που προσαρμόζεται απόλυτα στο ύφος και τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης.

Ενδείκνυται για <strong>μουσικά events, εικαστικές εκθέσεις, εταιρικά meetings, workshops, παρουσιάσεις και ιδιωτικές συγκεντρώσεις</strong>. Το <strong>Art House</strong> διαθέτει υπηρεσίες catering και μπορεί να φιλοξενήσει <strong>έως 50 άτομα σε καθιστή διάταξη</strong> και <strong>έως 100 άτομα σε διάταξη κοκτέιλ</strong>. Ένας αυθεντικός χώρος πολιτιστικής έκφρασης, όπου το ιστορικό παρελθόν συναντά τον σύγχρονο σχεδιασμό. Ένας χώρος με χαρακτήρα, τέχνη και έμπνευση, που δεν φιλοξενεί απλώς εκδηλώσεις — αφηγείται ιστορίες. Το Art House, πρώην θερινή κατοικία του σπουδαίου Έλληνα ποιητή Άγγελου Σικελιανού, κουβαλά την αύρα του λόγου και της δημιουργίας. Σήμερα, το πνεύμα της τέχνης και της έκφρασης παραμένει ζωντανό, δημιουργώντας το ιδανικό σκηνικό για εταιρικές συναντήσεις, παρουσιάσεις και πολιτιστικά events με ταυτότητα.

Salle Privee

<h3>Salle Privee – Πολυχώρος Εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη</h3>

Το <strong>Salle Privee</strong> αποτελεί έναν από τους πιο ξεχωριστούς χώρους εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη. Εϊναι ιδανικός για κάθε είδους <strong>επαγγελματική ή κοινωνική διοργάνωση</strong>. Οι αίθουσες του συγκροτήματος διαμορφώνονται με προσοχή στη λεπτομέρεια, διαθέτοντας <strong>απαλές αποχρώσεις</strong>, <strong>ζεστούς ξύλινους τόνους</strong> και μια <strong>αμφιθεατρική διάταξη</strong> που δημιουργεί μια φιλόξενη και ευχάριστη ατμόσφαιρα, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις κάθε εκδήλωσης.

<h4>Αίθουσες και Εξωτερικοί Χώροι</h4>

Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι του Salle Privee σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία φιλοξενίας. Οι αίθουσες περιβάλλονται από <strong>καταπράσινους φοίνικες</strong>, <strong>λουλούδια</strong> και <strong>διακοσμητικά δέντρα</strong>, ενώ ο κατάλληλος φωτισμός αναδεικνύει κάθε λεπτομέρεια, μεταμορφώνοντας το περιβάλλον σε έναν πραγματικό <strong>επίγειο παράδεισο</strong>. Η αισθητική αρμονία και η φυσική ομορφιά ενισχύουν τη μοναδικότητα κάθε εκδήλωσης. Έχουν φιλοξενηθεί με επιτυχία <strong>συνέδρια</strong>, <strong>σεμινάρια</strong>, <strong>κοπές πίτας</strong>, <strong>εταιρικές βραβεύσεις</strong>, <strong>συναντήσεις στελεχών</strong>, <strong>sales meetings</strong> αλλά και <strong>εταιρικά παιδικά parties</strong>. Η ευελιξία των χώρων και η επαγγελματική τους υποστήριξη το καθιστούν την απόλυτη επιλογή για οργανωμένες, αξέχαστες στιγμές.

<h4>Τεχνολογική Υποστήριξη και Υπηρεσίες</h4>

Όλοι οι χώροι είναι πλήρως εξοπλισμένοι με <strong>σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα</strong>. Διατίθενται <strong>projector</strong>, <strong>οθόνες προβολής</strong>, <strong>συστήματα ήχου</strong> και <strong>φωτιστικά ρομποτικά σώματα υψηλής τεχνολογίας</strong>, καλύπτοντας με ακρίβεια κάθε ανάγκη ενός <strong>εταιρικού event</strong>. Παράλληλα, η <strong>επαγγελματική ηχητική και μουσική κάλυψη</strong> από εξειδικευμένους συνεργάτες και DJs διασφαλίζει την επιτυχία και την ποιότητα κάθε εκδήλωσης, από την αρχή έως το τέλος.

Συνεδριακό Κέντρο Μήλου – Γεώργιος Ηλιόπουλος

<h3>Συνεδριακό Κέντρο Μήλου</h3>

Το Συνεδριακό Κέντρο Μήλου –  Γεώργιος Ηλιόπουλος, με τα συνέδρια που πραγματοποιούνται σ’ αυτό, προσελκύει εναλλακτικές μορφές τουρισμού και τουρισμό υψηλής ποιότητος, παράλληλα δε, με τα πολιτιστικά δρώμενα που φιλοξενεί (όπως θεατρικές παραστάσεις, διαλέξεις, μουσικές εκδηλώσεις), συνεισφέρει αποφασιστικά στην περαιτέρω πολιτιστική αναβάθμιση της Μήλου.

Για την κάλυψη των συνεδριακών απαιτήσεων, το Συνεδριακό Κέντρο Μήλου – Γεώργιος Ηλιόπουλος διαθέτει δύο μείζονες λειτουργικούς χώρους. Το κεντρικό κτήριο Α, με την κύρια αίθουσα χωρητικότητας, αναλόγως της διατάξεως των καθισμάτων, μέχρι<strong> 400 συνέδρων</strong>. Υπάρχει και ένα παρακείμενο κτήριο Β πολλαπλών χρήσεων, την «ΠΤΕΡΥΓΑ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ» με τρεις αίθουσες (Β1, Β2, Β3) πολλαπλών χρήσεων και με βοηθητικές εγκαταστάσεις του Κέντρου.

Η κύρια <strong>αίθουσα του κτηρίου Α</strong>, στην οποία βρίσκεται  θεατρική σκηνή, μπορεί να χωριστεί με κινητό χώρισμα. Μετατρέπεται σε δύο ανεξάρτητες και πλήρως ηχομονωμένες αίθουσες, μία για 280 συνέδρους (Α1) και μία άλλη για 120 (Α2). Προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός μεγάλου ενιαίου χώρου ή δύο μικρότερων ξεχωριστών για τις εκάστοτε ανάγκες των συνεδρίων.

Η κύρια <strong>αίθουσα του Κέντρου</strong> έχει εξώστη, χωρητικότητας 56 ατόμων, όπου βρίσκεται επίσης ο κεντρικός πίνακας ελέγχου των οπτικοακουστικών συστημάτων και δύο θάλαμοι ταυτόχρονης διερμηνείας.

Για περισσότερες από δύο, μέχρι και πέντε, παράλληλες συνεδριάσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι αίθουσες της πτέρυγας ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ. Η χωρητικότητα εκάστης των αιθουσών αυτών δίδεται στον πίνακα διατάξεως καθισμάτων υπό τα στοιχεία Β1, Β2 και Β3.
Επίσης υπάρχουν δυνατότητες για υπαίθριες εκδηλώσεις σε ένα εξαιρετικά ευχάριστο περιβάλλον.

Το Κέντρο χρησιμοποιείται και για <strong>πολιτιστικές εκδηλώσεις ή δεξιώσεις</strong>. Στις περιπτώσεις αυτές η χωρητικότητα του κεντρικού κτηρίου φθάνει ανέτως στα 450 άτομα.