Point 124

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Επαγγελματικές σας Συναντήσεις στο Point 124</h3>

Το Point 124 προσφέρει πέντε διαφορετικούς χώρους που ταιριάζουν σε όλες τις εταιρικές σας ανάγκες. Από μικρές αίθουσες 4 ατόμων έως χώρους 160 τ.μ., με χωρητικότητα έως 100 άτομα, το Point 124 αποτελεί το ιδανικό μέρος. Είτε αφορά συνέδρια, εργαστήρια και σεμινάρια ή μικρές και μεγάλες επαγγελματικές συναντήσεις.

<h4>Οι Χώροι</h4>

<strong>Havana</strong>

Η Havana είναι μια ευέλικτη αίθουσα με δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες κάθε εκδήλωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργασιακός χώρος (9.30 – 17.30). Tiς βραδινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα διατίθεται για ιδιωτικές εκδηλώσεις. Η  συνολική της επιφάνεια είναι 160 τμ και είναι ιδανική για συνέδρια, εργαστήρια, κοινωνικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις.<strong> Χωρητικότητα έως 100 άτομα σε όρθια διάταξη, έως 56 σε καθιστή.</strong>

<strong>Cape Town</strong>

Η αίθουσα Cape Town είναι ένας μοντέρνος χώρος συσκέψεων 35 τμ , ιδανικός για εταιρικές συναντήσεις, brainstorming και παρουσιάσεις νέων προϊόντων. <strong>Μέγιστη χωρητικότητα 10 άτομα.</strong>

<strong>Sidney</strong>

Η αίθουσα Sidney έχει εμβαδόν 30 τ.μ. και είναι ιδανική για μικρές συναντήσεις και συνεδρίες <strong>έως 4 ατόμων.</strong>

<strong>Nairobi</strong>

Εμπνευσμένη από τα δέντρα της αφρικανικής σαβάνας και με απεριόριστη θέα, η αίθουσα Nairobi είναι ένας από τους πιο ζεστούς κι ευχάριστους χώρους. Με συνολικό εμβαδόν 25τ.μ., έχει σχεδιαστεί ειδικά για <strong>μικρές συναντήσεις των 5 ατόμων.</strong>

<strong>Brasilia</strong>

Αυτή η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια, team building, εκπαιδεύσεις. Μπορεί να διαμορφωθεί εκ νέου για να καλύψει όλες τις ανάγκες. Η Brasilia έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τη Nairobi και να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα για coffee break ή για συνεδριάσεις. Η συνολική της επιφάνεια είναι 55 τμ και είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια και διάφορες εκδηλώσεις. <strong>Χωρητικότητα έως 33 άτομα.</strong>

<h4><strong>Παροχές &amp; Υπηρεσίες</strong></h4>

Το Point 124 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα παροχών και υπηρεσιών, όπως WiFi υψηλής ταχύτητας, διαρκή ασύρματη ασφάλεια δεδομένων, εργονομικά καθίσματα και έπιπλα γραφείου, άνετο σαλόνι, ηχομονωμένο τηλεφωνικό θάλαμο, υπηρεσίες υποδοχής, γραμματειακή υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες (διαχείριση κλήσεων και προώθηση αλληλογραφίας), οπτικοακουστικό εξοπλισμό για συσκέψεις, ευέλικτες αίθουσες συσκέψεων και επιλογές τροφοδοσίας, εξωτερικό χώρο καπνιστών και μίνι βιβλιοθήκη.

Red Center

<h3><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”>Εταιρικές και Καλλιτεχικές</span></span><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”> Εκδηλώσεις στο Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span></span></h3>
<span lang=”el-GR”>Πλήρως ανακαινισμένο με τα καλύτερα υλικά το </span><span lang=”en-US”>Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span><span lang=”el-GR”> αποτελεί έναν <strong>πρωτοποριακό χώρο γραφείων και εκδηλώσεων</strong> εξοπλισμένο με <strong>σύγχρονη τεχνολογία</strong> και υψηλής ποιότητας αισθητική <strong>στην αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας</strong>, στο κτήριο – σημείο κατατεθέν της περιοχής.</span>

<span lang=”el-GR”>Η <strong>γκαλερί</strong> στον τελευταίο όροφο με έργα διάσημων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών προσφέρεται για να φιλοξενήσει <strong>εταιρικές/ιδιωτικές</strong>, <strong>συναντήσεις</strong>, <strong>γεύματα/δείπνα</strong>, <strong>cocktail party</strong>, <strong>σεμινάρια</strong>, <strong>webinars</strong>, <strong>παρουσιάσεις</strong>, <strong>συσκέψεις επίσημων συμβουλίων</strong>. Η βεράντα με αμφιθεατρική θέα από τη θάλασσα μέχρι την Ακρόπολη και τον Υμηττό κόβει την ανάσα και αφήνει τους επισκέπτες να υποκλιθούν στη μαγεία της Αθήνας.</span>

Τα <strong>meeting rooms</strong> χωρητικότητας έως 12 ατόμων, με εξοπλισμό υψηλής ποιότητας, διατίθενται για τη <strong>διεξαγωγή συνεδριάσεων</strong>, <strong>εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, επαγγελματικών συναντήσεων κ.ά.</strong>

<strong><span lang=”el-GR”>
Χωρητικότητα</span></strong>

<span lang=”el-GR”>Aκριβής αριθμός ατόμων: 70 όρθιοι (+30 στη βεράντα) έως </span><span lang=”el-GR”>45 άτομα καθήμενοι</span>

<strong><span lang=”el-GR”>
Highli</span><span lang=”en-US”>gh</span><span lang=”el-GR”>ts </span></strong>
<ul>
<li><span lang=”el-GR”>Αυτόνομη ταράτσα</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Ακρόπολη</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Λυκαβηττός</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Αίθουσες πολλαπλών χρήσεων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Εύκολη πρόσβαση</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Σταθμός ποδηλάτων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Minimal αισθητική</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Καλαίσθητος χώρος</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Μοντέρνα τέχνη</span></li>
</ul>

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

President Hotel Athens

<h3>Συνέδρια και Εκδηλώσεις στο President Hotel Athens</h3>

Το President Hotel Athens αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη φιλοξενία κάθε τύπου επαγγελματικής συνάντησης ή εκδήλωσης. Οι επτά πολυτελείς αίθουσες του ξενοδοχείου προσφέρουν άνεση και ευελιξία χάρη στον υπερσύγχρονο εξοπλισμό τους. Κάθε αίθουσα έχει το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα και μπορεί να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες μιας <strong>επαγγελματικής συνάντησης,</strong>  μίας κομψής <strong>δεξίωσης</strong> αλλά και ενός επαγγελματικού <strong>συνεδρίου 600 ατόμων. </strong>Η εξειδικευμένη ομάδα του President βρίσκεται δίπλα σας πριν, μετά και κατά διάρκεια της εκδήλωσής, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη,<strong> οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας</strong> και πολύτιμες συμβουλές.

<h3>Εκδηλώσεις στο Rooftop Penthouse 21</h3>

Στο ψηλότερο roof garden της Ελλάδας, στην καρδιά της Αθήνας, θα βρείτε το εντυπωσιακό Penthouse 21. Τοποθετημένο σε ξεχωριστό σημείο, προσφέρει στους καλεσμένους σας μοναδικές Μεσογειακές γεύσεις και εξαιρετικά cocktail. Το φόντι θα είναι η μαγευτική θέα της πόλης. Το Penthouse 21 φιλοξενεί τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας – από  κομψές <strong>γαμήλιες δεξιώσεις</strong> μέχρι <strong>πάρτι</strong> και <strong>εκδηλώσεις</strong> με <strong>live DJ sets</strong> και <strong>εταιρικές συναντήσεις δίπλα στην πισίνα.</strong> Από τα μέσα Μαίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, το Penthouse 21 ανοίγει το πολυμορφικό γυάλινο αίθριό του και σας προσφέρει μοναδικές στιγμές κάτω από τον αττικό ήλιο, μακριά από τους ρυθμούς της πόλης που εκτείνεται από κάτω.

Skylark

<h3>Skylark: Κομψότητα, Καινοτομία και Ποιότητα στις Κοινωνικές και Επαγγελματικές Εκδηλώσεις</h3>
Τοποθετημένο στην καρδιά της πόλης, το ξενοδοχείο Skylark βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μετρό και όλα τα αθηναϊκά hotspots! Με εννέα ορόφους, 199 εντυπωσιακά σχεδιασμένα δωμάτια και μια σειρά από παροχές ευεξίας και γαστρονομίας, πλεγμένες άψογα με μοντέρνα μπαρόκ στοιχεία και έντονους χρωματισμούς, το Brown Lighthouse Athens αποτελεί έναν συναρπαστικό νέο κόσμο που περιμένει να τον ανακαλύψετε. Όσο για το <strong>rooftop</strong> του ξενοδοχείου, θα σας συναρπάσει με την ατέλειωτη θέα, την πισίνα και, φυσικά, τα πιο απρόσμενα πάρτι της Αθήνας!

Στο Skylark οι <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong> και τα <strong>ιδιωτικά πάρτι</strong> αποκτούν στυλ! Οι μοναδικοί χώροι του Skylark, προσφέρουν μια σειρά από ευέλικτες <strong>αίθουσες συνεδριάσεων</strong>, εξοπλισμένες με υπερσύγχρονες οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, ιδανικές να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις κάθε μεγέθους – επιχειρηματικές ή κοινωνικές. Απλά ρωτήστε μας!
<h3></h3>
<h3>Χώροι</h3>
<strong>Χώρος Συνεδριάσεων I</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 35 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 25, (Σχολική Διάταξη) 15, (U-Shape) 15, (Board) 12, (Banquet 8αρι) 30, (Cocktail) 38, (Cabaret) 25

<strong>Χώρος Εκδηλώσεων Ισόγειο</strong>
Όροφος: 0
Εμβαδόν: 168 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 100, (Σχολική Διάταξη) 50, (Board) 40, (Banquet 8αρι) 120, (Cocktail) 150, (Cabaret) 90

<strong>Εστιατόριο</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 430 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 114, (Cocktail) 120

<strong>Rooftop</strong>
Όροφος: 10
Εμβαδόν: 500 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 200, (Cocktail) 190, (Cabaret) 110

Dave Red Athens

DAVE Red Athens: Το Πιο Urban Πρόσωπο της Αθήνας!

Καλώς ήρθατε στο DAVE Red Athens, τη νεανική και δυναμική πλευρά των Brown Hotels! Πως μπορείται να αντισταθείται και να μην γνωρίσετε το πιο μοντέρνο και στιλάτο μέρος στο κέντρο. Εμπνευσμένο από την καρδιά της πόλης, προσφέρει 87 μοντέρνα δωμάτια σχεδιασμένα σε σύγχρονο industrial ύφος, προσφέροντας όλες τις σύγχρονες ανέσεις για μια αξέχαστη εμπειρία στη ζωντανή Αθήνα.

Είναι ο απόλυτος και δανικός προορισμός για να φιλοξενήσετε κοινωνικές και εταιρικές εκδηλώσεις. Ανακαλύψτε μια ποικιλία εντυπωσιακών χώρων, που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης, όπως:

  • Rooftop με υδρομασάζ και πανοραμική θέα σε όλη την Αθήνα, ιδανικό για εκδηλώσεις χωρητικότητας 60 ατόμων.
  • Το ατμοσφαιρικό meeting room χωρητικότητας 50 ατόμων, ιδανικό για επαγγελματικές συναντήσεις.
  • Dave Underground Club για ιδιωτικά πάρτι και συναρπαστικές εκδηλώσεις, χωρητικότητας 100 ατόμων.
  • Το στυλάτο Dave’s Bar, το ιδανικό μέρος για να απολαύσετε τα πιο γευστικά cocktails σε ένα μοντέρνο και φιλόξενο περιβάλλον.

Είτε οργανώνετε ιδιωτικό πάρτι, εταιρική εκδήλωση ή αναζητάτε χρόνο αναψυχής και χαλάρωσης, αυτό το μέρος είναι ο απόλυτος προορισμός για να αναβαθμίσετε τις εκδηλώσεις σας στην καρδιά της Αθήνας και να δημιουργήσετε μοναδικές αναμνήσεις. Εϊμαστε δίπλα σας για να προγματοποιήσουμε μαζί βήμα, βήμα την εκδήλωση έτσι όπως την έχετε ονειρευτεί!

Brown Acropol Athens

<h3>Eπαγγελματικές Συναντήσεις και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Brown Acropol Athens</h3>

Αφεθείτε στην αθηναϊκή κομψότητα του ξενοδοχείου Brown Acropol Athens και αναβαθμίστε τις επιχειρηματικές και ιδιωτικές σας συναντήσεις. Είτε είστε στην πόλη για δουλειά είτε ψάχνετε έναν χώρο να φιλοξενήσει την κοινωνική σας εκδήλωση, το Brown Acropol διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας. Τα έξι meeting και breakout rooms μπορούν να χρησιμεύσουν ως τα ιδανικά spots για εταιρικές συναντήσεις, πάρτυ, γάμους και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, με το υψηλής ταχύτητας WiFi, τον σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και τη γραφική ύλη φροντισμένα από μας.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>King Minos I</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), (Classroom ), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Cabaret), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos II</strong>

Χωρητικότητα: 125 (Θεατρική διάταξη), 46 (Classroom), 32 (U-Shape), 27 (Board), 96 (Banquet), 110 (Cocktail), 65 (Cabaret)
Εμβαδόν: 103 τ.μ.
Διαστάσεις: 12,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos III</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II</strong>

Χωρητικότητα: 210 (Θεατρική διάταξη),  77 (Classroom), 53 (U-Shape), 45 (Board), 168 (Banquet), 186 (Cocktail), 108 (Cabaret)
Εμβαδόν: 178 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II+III</strong>

Χωρητικότητα: 295 (Θεατρική διάταξη), 110 (Classroom), 76 (U-Shape), 63 (Board), 240 (Banquet), 260 (Cocktail), 153 (Cabaret)
Εμβαδόν: 253 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos IV – Εστιατόριο </strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Κοκτέιλ), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 80 τ.μ.
Διαστάσεις: 9×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

&nbsp;
<h3><strong>Αίθουσες Breakout – Ιδανικές για μικρές συναντήσεις και συζητήσεις</strong></h3>
<strong>Καρυάτιδα</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 236 τ. π.,
Ύψος – 2,8μ

<strong>Ερεχθείο</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
23, Εμβαδόν – 247 τ. π.
Ύψος – 2,8μ

<strong>Παρθενών</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 23 τ.μ, Ύψος – 2,8μ

Art House

<h3>Εταιρικά Meetings και Μουσικά Events στο Art House</h3>
Στην καρδιά της Κηφισιάς βρίσκεται το Art House, το οποίο, μετά από 20 χρόνια λειτουργίας, δεν χρειάζεται συστάσεις. Με σεβασμό στην ιστορία του, αφού στο παρελθόν είχε διατελέσει θερινή κατοικία του σπουδαίου Έλληνα ποιητή Άγγελου Σικελιανού και αγάπη για τις τέχνες και τον πολιτισμό, προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες του.

Μερικά σκαλοπάτια χωρίζουν τον υπέροχο κήπο και το κτίριο του 19 ου αιώνα από το ισόγειο, έναν χώρο ξεχωριστής αισθητικής που προκύπτει από το πάντρεμα industrial και boho στοιχείων. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά «εύπλαστο» χώρο που μπορεί να μεταμορφωθεί κατάλληλα, ανάλογα με την εκδήλωση, ώστε να φιλοξενήσει <strong>εικαστικές εκθέσεις, μουσικά events, workshops, εταιρικά meetings, παρουσιάσεις, ιδιωτικές εκδηλώσεις</strong> κ.α.

Ο χώρος προσφέρει υπηρεσίες catering και μπορεί να φιλοξενήσει <strong>50 άτομα σε καθιστή διάταξη και 100 σε διάταξη κοκτέιλ.</strong>

Οίνος Αγαπητός

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις στην Αίθουσα «Οίνος Αγαπητός»</h3>
Η αίθουσα « Οίνος Αγαπητός» στα Μελίσσια είναι ένας μοναδικά διαμορφωμένος και πλήρως εξοπλισμένος χώρος για να φιλοξενήσετε το event σας. Αποτελεί την πλέον πρωτότυπη πρόταση για <strong>εταιρικές παρουσιάσεις και εκδηλώσεις, workshop, παρουσιάσεις βιβλίων, εκδηλώσεις γενεθλίων</strong> και για οποιαδήποτε άλλης μορφής συνάντηση επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε <strong>στα Βόρεια Προάστια!</strong>

Η αίθουσα διαθέτει πλήρη οπτικοακουστική υποστήριξη, πάρκινγκ, κλιματισμό, και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα μέχρι και <strong>50 άτομα καθήμενα</strong>. Ο χώρος είναι διακοσμημένος με δρύινα τραπέζια ενώ διαθέτει δερμάτινες καρέκλες συνεδρίων, παρέχοντας ένα επαγγελματικό και άνετο σκηνικό για τις ανάγκες της εταιρικής σας εκδήλωσης. Αναλαμβάνουμε τη διοργάνωση εκδηλώσεων με επίκεντρο τις <strong>εξειδικευμένες γευσιγνωσίες</strong> και το <strong>winetasting</strong> καθώς και <strong>Εκπαιδευτικά Σεμινάρια Οινογνωσίας</strong> με επιλεγμένα κρασιά, τη συνοδεία catering και ξεναγό τον πλέον ειδικό στον κόσμο της οινογνωσίας και την ομάδα του που θα σας μείνουν αξέχαστοι!

&nbsp;

WS Products

<h3>WS Products Open Space Project – Εταιρική Έκθεση και Εκδηλώσεις στην Αθήνα</h3>

Το WS Products Open Space Project στον Άλιμο είναι μια υπερσύγχρονη εταιρική έκθεση. Συνδυάζει την τεχνογνωσία, την υψηλή αισθητική και τη διασκέδαση. Φιλοξενώντας τις εταιρείες Sub-Zero & Wolf και Fulgor Milano, ο χώρος δεν είναι απλώς μια έκθεση, αλλά μια μοναδική εμπειρία για τους επισκέπτες που επιθυμούν να εξερευνήσουν την αιχμή της τεχνολογίας και του design στην κουζίνα και τον εξοπλισμό μαγειρικής.

Με δύο πλήρως εξοπλισμένες κουζίνες με νησίδα, χώρο παρουσιάσεων με μεγάλη οθόνη plasma συνδεδεμένη με υπολογιστή ή USB και ένα αιθριο, προσφέρει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει ποικιλία εκδηλώσεων. Από επαγγελματικές εκδηλώσεις και σεμινάρια μαγειρικής, μέχρι πάρτι γενεθλίων ή bachelorette parties, ο χώρος είναι ιδανικός για κάθε είδους εκδήλωση.

<h4>Διάφοροι τύποι εκδηλώσεων</h4>

Εταιρικά Events: Εγκαινία, team-building cooking workshops, επαγγελματικές συναντήσεις ή άλλες σημαντικές εταιρικές στιγμές. Μπορούν να γίνουν ακόμα πιο ενδιαφέρουσες με μια hands-on εμπειρία στην κουζίνα των Sub-Zero & Wolf και Fulgor Milano. Ο corporate chef των εταιρειών αυτών αναλαμβάνει να δημιουργήσει για τους καλεσμένους γεύματα που προσφέρουν νέα διάσταση στις εταιρικές συναντήσεις.

Τηλεοπτικές Παραγωγές και Φωτογραφίσεις: Το showroom λειτουργεί και ως πρώτης τάξης cooking studio, ιδανικό για τηλεοπτικές παραγωγές μαγειρικής ή διαφημιστικά spots. Οι υπερσύγχρονες κουζίνες του είναι πλήρως εξοπλισμένες, ενώ ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει τηλεοπτικές παραγωγές, διαδικτυακές εκπομπές και φωτογραφίσεις.

Εταιρικά Cooking Classes / Workshops: Ιδανικό για παρουσιάσεις προϊόντων ή εξοπλισμού μαγειρικής, τα cooking workshops δίνουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν τη γκάμα προϊόντων των εταιρειών Sub-Zero & Wolf και Fulgor Milano. Με τη βοήθεια ενός έμπειρου chef, οι συμμετέχοντες δημιουργούν μοναδικές συνταγές και ολοκληρωμένα μενού.

Cooking Workshops για Ιδιώτες: Τα εργαστήρια μαγειρικής για παιδιά και ενήλικες είναι ιδανικά για οποιαδήποτε προσωπική ή οικογενειακή γιορτή. Οι καλεσμένοι μπορούν να συμμετάσχουν σε απολαυστικά μαγειρικά εργαστήρια και να απολαύσουν ένα καθιστό δείπνο ή γεύμα.

Private Dining: Για λίγους και εκλεκτούς καλεσμένους, προσφέρουμε την εμπειρία του private dining. Με full course menu που μπορεί να μαγειρευτεί a la minute για να απολαύσετε σε ένα υπέροχο περιβάλλον, στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας.

<h3>Παροχές του Χώρου</h3>

Το πλήρως εξοπλισμένο showroom μπορεί να φιλοξενήσει κάθε είδους δραστηριότητα. Φωτογράφηση, βιντεοσκόπηση ή εταιρικές εκδηλώσεις, όπως:

<ul> <li>Τηλεοπτικές Παραγωγές | Γυρίσματα | Spots | Web TV & Social Media</li> <li>Receptions και Private Business Meetings για εταιρείες</li> <li>Media Gatherings για διαφημιστικά πρακτορεία</li> <li>Chef’s Table Events</li> <li>Recipe Testing</li> <li>Πάρτι και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις</li> </ul>

Η κουζίνα και ο ημι-υπαίθριος χώρος του διατίθεται 7 ημέρες την εβδομάδα. Αυτό καθορίζεται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

<h3>Κόστος Ενοικίασης και Παροχές</h3>

Το κόστος ενοικίασης του χώρου καθορίζεται κατόπιν συμφωνίας και μπορεί να υπολογιστεί ανά ημέρα ή ανά ώρα.

Στο κόστος ενοικίασης περιλαμβάνονται:

<ul> <li>Πλήρης εξοπλισμός μαγειρικής και συντήρησης των πρώτων υλών</li> <li>Ποικιλία σερβιρίσματος και props</li> <li>Ασφαλές Internet και WiFi, συσκευή τηλεφώνου και τηλεφωνικές γραμμές</li> </ul> <h3>Προσφερόμενες Παροχές με Επιπλέον Χρέωση</h3> <ul> <li>Προμήθειες προϊόντων και πρώτων υλών (η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει το τελικό κόστος των αγορών, το οποίο επιβαρύνει τον πελάτη)</li> <li>Ανθρώπινο δυναμικό για υποστήριξη (σερβίς, καθαριότητα κ.λπ.)</li> <li>Παροχή διοικητικής υποστήριξης</li> <li>Έμπειρος Corporate chef – Culinary advisor</li> </ul>