Athens Flair

<h3>Athens Flair: Νεοκλασική Κομψότητα και Σύγχρονη Πολυτέλεια</h3>

Το <strong>Athens Flair</strong> είναι ένα μοναδικό νεοκλασικό ξενοδοχείο στην Αθήνα, σχεδιασμένο γύρω στο 1880-1889 από τον Δανό αρχιτέκτονα Theophil Edvard Freiherr von Hansen. Δημιουργός της «Αθηναϊκής Τριλογίας» (Εθνική Βιβλιοθήκη, Ακαδημία, Εθνικό Πανεπιστήμιο), το κτίριο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της πόλης. Το ξενοδοχείο, που έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο, συνδυάζει την ιστορία με τη σύγχρονη πολυτέλεια, κάνοντάς το ιδανικό για εκδηλώσεις στην Αθήνα. Έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην καλλιτεχνική ζωή της Αθήνας, με την ηθοποιό<strong> Έλλη Λαμπέτη</strong> να έχει ζήσει εκεί κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής. Αυτή η ιστορική αξία, σε συνδυασμό με την πολυτελή σύγχρονη ατμόσφαιρα, δημιουργεί το τέλειο σκηνικό για κάθε εκδήλωση.

Roof Garden με Πανοραμική Θέα στην Αθήνα

Το <strong>Roof Garden</strong> είναι ένας εξαιρετικός χώρος για την διοργάνωση εκδηλώσεων, με εκπληκτική θέα στον <strong>λόφο του Λυκαβηττού</strong> και την Αθήνα. Η μοντέρνα σχεδίαση και η εκλεπτυσμένη διακόσμηση προσφέρουν την τέλεια ατμόσφαιρα για οποιαδήποτε εκδήλωση. Είναι ιδανικό για <strong>cocktail parties, ιδιωτικά γεύματα, εκθέσεις τέχνης και P.R. events</strong>. Η βεράντα του Roof Garden διαθέτει κομψό καθιστικό, σύγχρονη διακόσμηση, και υπέροχο φωτισμό για να δημιουργήσει την ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε περίσταση.

<h4>Tailor-Made Εκδηλώσεις στο Athens Flair</h4>

Το Athens Flair προσφέρει <strong>πλήρη εξατομίκευση</strong> για κάθε εκδήλωση στην Αθήνα. Με <strong>tailor-made menus</strong> από καταξιωμένους σεφ και πλήρη προσαρμογή στον φωτισμό, τη διακόσμηση και τη μουσική, το ξενοδοχείο εξασφαλίζει ότι κάθε εκδήλωση θα είναι αξέχαστη.

Εκδηλώσεις που μπορείς να διοργανώσεις:

  • Corporate Events
  • Private Dinners
  • Cocktail Parties

Είτε πρόκειται για κοινωνική ή επαγγελματική εκδήλωση, κάθε λεπτομέρεια είναι φροντισμένη για να δημιουργηθεί η τέλεια εμπειρία για τους καλεσμένους σας.

Το Roof Garden του Athens Flair μπορεί να φιλοξενήσει έως 70 άτομα και είναι το ιδανικό μέρος για:

  • P.R. Events και Product Launchings: Ένας κομψός χώρος για εκλεπτυσμένα cocktail parties ή brunch με θέα τον Λυκαβηττό.
  • Private Brunch, Lunch, Dinner: Ιδανικό για κοινωνικές συγκεντρώσεις ή προσωπικές στιγμές.
  • Εκθέσεις Τέχνης: Παρουσίαση έργων τέχνης σε ένα διατηρητέο κτίριο που αποτελεί έργο τέχνης από μόνο του.
  • Parties και Cocktail Parties: Γενέθλια, εταιρικά events ή επετείους, όλα μπορούν να γίνουν στο Roof Garden.
  • Μικρές Τελετές και Προτάσεις Γάμου: Ρομαντικές προτάσεις ή μικρές τελετές με θέα στην Αθήνα.
  • Buy-outs: Κλείστε ολόκληρο το ξενοδοχείο για μια ιδιωτική εκδήλωση, είτε αφορά marketing είτε κοινωνικές συγκεντρώσεις.

Το Athens Flair έχει βραβευτεί με τα βραβεία Luxury Concept Hotel, Luxury Heritage Hotel και Luxury Cultural Hotel από τα World Hotel Luxury Awards, αναγνωρίζοντας την υψηλή ποιότητα και την ιστορική αξία του.

Point 124

Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Επαγγελματικές σας Συναντήσεις στο Point 124

Το Point 124 προσφέρει πέντε διαφορετικούς χώρους που ταιριάζουν σε όλες τις εταιρικές σας ανάγκες. Από μικρές αίθουσες 4 ατόμων έως χώρους 160 τ.μ., με χωρητικότητα έως 100 άτομα, αποτελεί το ιδανικό μέρος. Είτε αφορά συνέδρια, εργαστήρια και σεμινάρια ή μικρές και μεγάλες επαγγελματικές συναντήσεις.

<h4>Οι Χώροι</h4>

Το Point 124 προσφέρει μια σειρά από ευέλικτους και μοντέρνους χώρους, κατάλληλους για επαγγελματικές και κοινωνικές εκδηλώσεις κάθε είδους. Η αίθουσα Havana είναι ένας ευρύχωρος και προσαρμόσιμος χώρος 160 τ.μ., ιδανικός για συνέδρια, εργαστήρια, κοινωνικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις. Κατά τη διάρκεια της ημέρας (9:30 – 17:30), μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λειτουργικός εργασιακός χώρος, ενώ τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα διατίθεται για ιδιωτικές εκδηλώσεις. Διαθέτει χωρητικότητα έως 100 ατόμων σε όρθια διάταξη και έως 56 σε καθιστή.

Ο χώρος Cape Town είναι μία σύγχρονη αίθουσα συσκέψεων 35 τ.μ., σχεδιασμένη για εταιρικές συναντήσεις, brainstorming sessions και παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Ιδανική για ομάδες έως 10 ατόμων, προσφέρει ένα επαγγελματικό περιβάλλον με μοντέρνο χαρακτήρα. Η αίθουσα Sidney, με συνολική επιφάνεια 30 τ.μ., προσφέρει έναν άνετο και ήσυχο χώρο για μικρές επαγγελματικές συναντήσεις και συνεδρίες. Ιδανική για ομάδες έως 4 ατόμων. Εμπνευσμένη από την αφρικανική φύση και με ανεμπόδιστη θέα, η Nairobi είναι ένας ζεστός και φιλόξενος χώρος 25 τ.μ. Είναι ιδανική για συναντήσεις μικρών ομάδων έως 5 ατόμων, προσφέροντας χαλαρή ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με λειτουργικότητα. Τέλος στο Point 124, η αίθουσα Brasilia είναι ένας πολυλειτουργικός χώρος 55 τ.μ., κατάλληλος για σεμινάρια, εκπαιδεύσεις, εργαστήρια και team building δραστηριότητες. Παρέχει τη δυνατότητα ευέλικτης διαμόρφωσης, ενώ μπορεί να συνδεθεί με την αίθουσα Nairobi, προσφέροντας επιπλέον χώρο για coffee breaks ή παράλληλες συνεδρίες. Η χωρητικότητά της φτάνει έως και τα 33 άτομα.

<h4><strong>Παροχές &amp; Υπηρεσίες</strong></h4>

Το Point 124 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα παροχών και υπηρεσιών, όπως WiFi υψηλής ταχύτητας, διαρκή ασύρματη ασφάλεια δεδομένων, εργονομικά καθίσματα και έπιπλα γραφείου, άνετο σαλόνι, ηχομονωμένο τηλεφωνικό θάλαμο, υπηρεσίες υποδοχής, γραμματειακή υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες (διαχείριση κλήσεων και προώθηση αλληλογραφίας), οπτικοακουστικό εξοπλισμό για συσκέψεις, ευέλικτες αίθουσες συσκέψεων και επιλογές τροφοδοσίας, εξωτερικό χώρο καπνιστών και μίνι βιβλιοθήκη.

Red Center


Εταιρικές και Καλλιτεχνικές Εκδηλώσεις στο Red Center

Πλήρως ανακαινισμένο με τα καλύτερα υλικά, το Red Center αποτελεί έναν πρωτοποριακό χώρο γραφείων και εκδηλώσεων. Εϊναι εξοπλισμένο με σύγχρονη τεχνολογία και υψηλής ποιότητας αισθητική. Βρίσκεται στην αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στο κτήριο – σημείο κατατεθέν της περιοχής.

Η γκαλερί στον τελευταίο όροφο, με έργα διάσημων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, προσφέρεται για τη φιλοξενία εταιρικών ή ιδιωτικών εκδηλώσεων, συναντήσεων, γευμάτων ή δείπνων, cocktail parties, σεμιναρίων, webinars, παρουσιάσεων, συσκέψεων επίσημων συμβουλίων. Η βεράντα, με αμφιθεατρική θέα από τη θάλασσα μέχρι την Ακρόπολη και τον Υμηττό, κόβει την ανάσα και μαγεύει τους επισκέπτες.

Τα meeting rooms, χωρητικότητας έως 12 ατόμων, είναι πλήρως εξοπλισμένα. Είναι κατάλληλα για συνεδριάσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, επαγγελματικές συναντήσεις και άλλα.

Χωρητικότητα
Ακριβής αριθμός ατόμων: 70 όρθιοι (+30 στη βεράντα), έως 45 άτομα καθήμενοι.

Το Red Center ξεχωρίζει για την αυτόνομη ταράτσα του με πανοραμική θέα στην Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό. Επιπλέον για τις πολλαπλών χρήσεων αίθουσες, αλλά και τη μοντέρνα αισθητική που αποπνέει ολόκληρος ο χώρος. Η minimal διακόσμηση, η παρουσία μοντέρνων έργων τέχνης, καθώς και η εύκολη πρόσβαση και ο σταθμός ποδηλάτων, ενισχύουν την εμπειρία των επισκεπτών, συνθέτοντας έναν καλαίσθητο και λειτουργικό χώρο για κάθε είδους εκδήλωση.

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

Skylark

<h3>Skylark: Κομψότητα, Καινοτομία και Ποιότητα στις Κοινωνικές και Επαγγελματικές Εκδηλώσεις</h3>

Τοποθετημένο στην καρδιά της πόλης, το ξενοδοχείο Skylark βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μετρό και όλα τα αθηναϊκά hotspots! Με εννέα ορόφους, 199 εντυπωσιακά σχεδιασμένα δωμάτια και μια σειρά από παροχές ευεξίας και γαστρονομίας, πλεγμένες άψογα με μοντέρνα μπαρόκ στοιχεία και έντονους χρωματισμούς, το Brown Lighthouse Athens αποτελεί έναν συναρπαστικό νέο κόσμο που περιμένει να τον ανακαλύψετε. Όσο για το <strong>rooftop</strong> του ξενοδοχείου, θα σας συναρπάσει με την ατέλειωτη θέα, την πισίνα και, φυσικά, τα πιο απρόσμενα πάρτι της Αθήνας!

Στο Skylark οι <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong> και τα <strong>ιδιωτικά πάρτι</strong> αποκτούν στυλ! Οι μοναδικοί χώροι του Skylark, προσφέρουν μια σειρά από ευέλικτες <strong>αίθουσες συνεδριάσεων</strong>, εξοπλισμένες με υπερσύγχρονες οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, ιδανικές να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις κάθε μεγέθους – επιχειρηματικές ή κοινωνικές. Απλά ρωτήστε μας!

<h3>Χώροι</h3>

<strong>Χώρος Συνεδριάσεων I</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 35 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 25, (Σχολική Διάταξη) 15, (U-Shape) 15, (Board) 12, (Banquet 8αρι) 30, (Cocktail) 38, (Cabaret) 25

<strong>Χώρος Εκδηλώσεων Ισόγειο</strong>
Όροφος: 0
Εμβαδόν: 168 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 100, (Σχολική Διάταξη) 50, (Board) 40, (Banquet 8αρι) 120, (Cocktail) 150, (Cabaret) 90

<strong>Εστιατόριο</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 430 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 114, (Cocktail) 120

<strong>Rooftop</strong>
Όροφος: 10
Εμβαδόν: 500 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 200, (Cocktail) 190, (Cabaret) 110

Skylark Rooftop

<h3>Επαγγελματικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις – Skylark Rooftop</h3>

Στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου Skylark Athens, σας περιμένει μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας και διοργάνωσης εκδηλώσεων. Στο Skylark Rooftop με φόντο το πιο μαγευτικό πανοραμικό τοπίο της Αθήνας. Η θέα αγκαλιάζει ολόκληρη την πόλη, από την επιβλητική Ακρόπολη μέχρι τον Λυκαβηττό, δημιουργώντας το ιδανικό σκηνικό για κάθε είδους κοινωνική ή επαγγελματική εκδήλωση.

Το Skylark Rooftop Deck είναι εξοπλισμένο με εξωτερική πισίνα και τζακούζι. Προσφέρει ένα ειδυλλιακό lounge περιβάλλον, ιδανικό για χαλάρωση, after-work gatherings, εταιρικά cocktail parties, αλλά και ιδιαίτερες ιδιωτικές στιγμές. Ο χώρος μπορεί να διαμορφωθεί κατάλληλα. Είτε αφορά team bonding δραστηριότητες, παρουσιάσεις ή  press events αλλά και ιδιωτικά δείπνα ή ακόμη και δεξιώσεις με χαρακτήρα.

Το Rooftop Restaurant απογειώνει την εμπειρία. Με ένα μενού που παντρεύει τη μοντέρνα γαστρονομία με τις αυθεντικές γεύσεις της Μεσογείου, ενώ το Rooftop Bar προσφέρει δροσιστικά και πρωτοποριακά κοκτέιλ. Αυτά φέρουν την υπογραφή ταλαντούχων mixologists και είναι ιδανικά για να συνοδεύσουν τις πιο ξεχωριστές βραδιές.

Η πισίνα λειτουργεί καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00, προσκαλώντας επισκέπτες σε στιγμές απόλαυσης κάτω από τον αττικό ήλιο. Το Rooftop Bar είναι διαθέσιμο καθημερινά από τις 11:00 έως τις 00:00, δημιουργώντας το απόλυτο σκηνικό για αξέχαστες στιγμές με φόντο την φωταγωγημένη πόλη.

Το Skylark Rooftop είναι πολλά περισσότερα από ένας χώρος. Είναι ένας προορισμός για εκδηλώσεις με χαρακτήρα, ύφος και ανεμπόδιστη θέα που κόβει την ανάσα.

Dave Red Athens

DAVE Red Athens: Το Πιο Urban Πρόσωπο της Αθήνας!

Καλώς ήρθατε στο DAVE Red Athens, τη νεανική και δυναμική πλευρά των Brown Hotels! Πως μπορείται να αντισταθείται και να μην γνωρίσετε το πιο μοντέρνο και στιλάτο μέρος στο κέντρο. Εμπνευσμένο από την καρδιά της πόλης, προσφέρει 87 μοντέρνα δωμάτια σχεδιασμένα σε σύγχρονο industrial ύφος, προσφέροντας όλες τις σύγχρονες ανέσεις για μια αξέχαστη εμπειρία στη ζωντανή Αθήνα.

Είναι ο απόλυτος και δανικός προορισμός για να φιλοξενήσετε κοινωνικές και εταιρικές εκδηλώσεις. Ανακαλύψτε μια ποικιλία εντυπωσιακών χώρων, που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης, όπως:

  • Rooftop με υδρομασάζ και πανοραμική θέα σε όλη την Αθήνα, ιδανικό για εκδηλώσεις χωρητικότητας 60 ατόμων.
  • Το ατμοσφαιρικό meeting room χωρητικότητας 50 ατόμων, ιδανικό για επαγγελματικές συναντήσεις.
  • Dave Underground Club για ιδιωτικά πάρτι και συναρπαστικές εκδηλώσεις, χωρητικότητας 100 ατόμων.
  • Το στυλάτο Dave’s Bar, το ιδανικό μέρος για να απολαύσετε τα πιο γευστικά cocktails σε ένα μοντέρνο και φιλόξενο περιβάλλον.

Είτε οργανώνετε ιδιωτικό πάρτι, εταιρική εκδήλωση ή αναζητάτε χρόνο αναψυχής και χαλάρωσης, αυτό το μέρος είναι ο απόλυτος προορισμός για να αναβαθμίσετε τις εκδηλώσεις σας στην καρδιά της Αθήνας και να δημιουργήσετε μοναδικές αναμνήσεις. Εϊμαστε δίπλα σας για να προγματοποιήσουμε μαζί βήμα, βήμα την εκδήλωση έτσι όπως την έχετε ονειρευτεί!

Brown Acropol Athens

<h3>Eπαγγελματικές Συναντήσεις και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Brown Acropol Athens</h3>

Αφεθείτε στην αθηναϊκή κομψότητα του ξενοδοχείου Brown Acropol Athens και αναβαθμίστε τις επιχειρηματικές και ιδιωτικές σας συναντήσεις. Είτε είστε στην πόλη για δουλειά είτε ψάχνετε έναν χώρο να φιλοξενήσει την κοινωνική σας εκδήλωση, το Brown Acropol διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας. Τα έξι meeting και breakout rooms μπορούν να χρησιμεύσουν ως τα ιδανικά spots για εταιρικές συναντήσεις, πάρτυ, γάμους και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, με το υψηλής ταχύτητας WiFi, τον σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και τη γραφική ύλη φροντισμένα από μας.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>King Minos I</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), (Classroom ), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Cabaret), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos II</strong>

Χωρητικότητα: 125 (Θεατρική διάταξη), 46 (Classroom), 32 (U-Shape), 27 (Board), 96 (Banquet), 110 (Cocktail), 65 (Cabaret)
Εμβαδόν: 103 τ.μ.
Διαστάσεις: 12,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos III</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II</strong>

Χωρητικότητα: 210 (Θεατρική διάταξη),  77 (Classroom), 53 (U-Shape), 45 (Board), 168 (Banquet), 186 (Cocktail), 108 (Cabaret)
Εμβαδόν: 178 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II+III</strong>

Χωρητικότητα: 295 (Θεατρική διάταξη), 110 (Classroom), 76 (U-Shape), 63 (Board), 240 (Banquet), 260 (Cocktail), 153 (Cabaret)
Εμβαδόν: 253 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos IV – Εστιατόριο </strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Κοκτέιλ), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 80 τ.μ.
Διαστάσεις: 9×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

&nbsp;
<h3><strong>Αίθουσες Breakout – Ιδανικές για μικρές συναντήσεις και συζητήσεις</strong></h3>
<strong>Καρυάτιδα</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 236 τ. π.,
Ύψος – 2,8μ

<strong>Ερεχθείο</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
23, Εμβαδόν – 247 τ. π.
Ύψος – 2,8μ

<strong>Παρθενών</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 23 τ.μ, Ύψος – 2,8μ

Οίνος Αγαπητός

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις στην Αίθουσα «Οίνος Αγαπητός» – Μελίσσια</h3>

Η αίθουσα <strong>«Οίνος Αγαπητός» </strong> στα Μελίσσια είναι ένας ιδιαίτερος και πλήρως εξοπλισμένος χώρος, ιδανικός για να φιλοξενήσει κάθε είδους  <strong>εταιρική εκδήλωση </strong>. Αποτελεί την πιο πρωτότυπη επιλογή για <strong>εταιρικές παρουσιάσεις, workshops, παρουσιάσεις βιβλίων, επαγγελματικές συναντήσεις </strong> και <strong>εκδηλώσεις γενεθλίων </strong> στα Βόρεια Προάστια της Αθήνας.

<h4>Πλήρως εξοπλισμένος χώρος για επαγγελματικές ανάγκες</h4>

Η αίθουσα προσφέρει, οπτικοακουστικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, κλιματισμό και άνετο πάρκινγκ. Υπάρχει δυνατότητα φιλοξενίας έως <strong>50 καθήμενων ατόμων </strong>. Ο χώρος είναι διακοσμημένος με δρύινα τραπέζια και δερμάτινες καρέκλες συνεδρίων, προσφέροντας ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής και άνεσης, ιδανικό για κάθε επαγγελματική εκδήλωση. Εδώ μπορούν να πραγματοποιηθούν μοναδικές εκδηλώσεις με επίκεντρο την Οινογνωσία. Η ομάδα του «Οίνος Αγαπητός» εξειδικεύεται στη διοργάνωση εκδηλώσεων με θεματικό χαρακτήρα. Κάποιες απο αυτές είναι,  εξειδικευμένες γευσιγνωσίες κρασιών (wine tastings) και εκπαιδευτικά Σεμινάρια Οινογνωσίας, συνοδεία Catering υψηλών προδιαγραφών. Και όλα αυτά πραγματοποιούνται με ξεναγό τον πλέον ειδικό στον κόσμο της οινογνωσίας! Είτε πρόκειται για ένα <strong>εταιρικό event </strong>, είτε για μια πιο προσωπική εκδήλωση, η αίθουσα προσφέρει στους καλεσμένους σας μια εμπειρία που θα τους μείνει αξέχαστη.

Εκδηλώσεις και Σεμινάρια Οινογνωσίας

Ο χώρος φιλοξενεί τακτικά θεματικές βραδιές γευσιγνωσίας και εκπαιδευτικά σεμινάρια. Ένα απο αυτά είναι η εκδήλωση «Μαλαγουζιά VS Βιδιανό». Εκεί οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να συγκρίνουν δύο εμβληματικές ελληνικές ποικιλίες μέσα από τυφλή γευσιγνωσία .

Botilia

O ιδιαίτερος χώρος του Botilia

Το Botilia είναι ένας μοναδικός χώρος για να φιλοξενήσετε το event σας. Ο πρωτότυπος και ειδικά διαμορφωμένος χώρος του είναι πλήρως εξοπλισμένος και έτοιμος να τον χρησιμοποιήσετε στο επόμενο ανοιχτό ή ιδιωτικό event σας. Μπορεί να φιλοξενήσει όποια παρουσίαση, εκδήλωση, workshop ή συνάντηση θέλετε να πραγματοποιήσετε. Εναλλακτικά μπορούμε να διοργανώσουμε εμείς για εσάς προσωποποιημένες γευσιγνωσίες, εκπαιδευτικά σεμινάρια οινογνωσίας, παρουσιάσεις ή ειδικές εκδηλώσεις. Επίσης, μέρος των υπηρεσιών της ομάδας διοργάνωσης εκδηλώσεων του Βotilia είναι να σας βοηθήσουμε στην επιλογή προμηθευτών. Στο συντονισμό διαδικαστικών θεμάτων, στην παροχή projectors και άλλου υλικού παρουσιάσεων και στον καθαρισμό του χώρου.

Εκδηλώσεις

Private Events

Σχεδιάζετε μια ιδιωτική εκδήλωση; Είτε είναι ένα ολοήμερο συνέδριο, workshop, networking event, dinner ή ακόμη και ένα πάρτι γενεθλίων, σίγουρα θα εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας στο χώρο του Botilia, από την πρώτη στιγμή.

Wine Tasting Events

Θέλετε να διοργανώσουμε μια εμπειρία γευσιγνωσίας για την εταιρία σας, για μια ομάδα συνεργατών, πελατών ή απλά για την παρέα σας; Δεν θα μπορούσατε να βρείτε καλύτερους συνεργάτες, μεγαλύτερη επιλογή κρασιών και ιδανικότερο χώρο. Η ομάδα ειδικών του Botilia είναι στη διάθεσή σας για να διοργανώσει το ιδανικό, προσωποποιημένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας winetasting. Σε έναν απόλυτα στιλάτο χώρο και με τις καλύτερες των υποδομών για την υποστήριξή του.

Wine Training Events

Αν ένα σεμινάριο οινογνωσίας είναι αυτό που ψάχνετε για την εταιρία ή για την παρέα σας, η ομάδα οινολόγων και sommelier του Βotilia μπορεί να σας εισαγάγει στον υπέροχο χώρο του κρασιού. Μαθαίνοντάς σας, από τα βασικά μέχρι εξειδικευμένες οινικές γνώσεις. Εννοείται βέβαια ότι κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης θα δοκιμάσουμε εκπληκτικά κρασιά από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Workshops

Ο πολυμορφικός χώρος του Βotilia παρέχει λύσεις για την οργάνωση του επόμενου workshop σας. Από masterclasses μέχρι προσωπικές συναντήσεις, η διοργάνωση σε έναν από τους χώρους του Βotilia είναι απλή και σίγουρα εντυπωσιακή.