BÓTOXE Athens

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις Υψηλού Επιπέδου στο BÓTOXE Athens</h3>

Αναζητάτε τον απόλυτο χώρο για <strong>εταιρικές εκδηλώσεις υψηλού κύρους στην Αθήνα</strong>; Το <strong>BÓTOXE Athens</strong> συνδυάζει την εκλεπτυσμένη γαστρονομία, τη σύγχρονη αισθητική και τις προηγμένες τεχνολογικές παροχές, δημιουργώντας έναν μοναδικό προορισμό για επαγγελματικές διοργανώσεις που ξεχωρίζουν.

Ο χώρος διαθέτει <strong>εντυπωσιακή εσωτερική διακόσμηση</strong> σε ζωντανά παστέλ χρώματα. Παράλληλα η πολυτελή dining αίθουσα και ένα υπερσύγχρονο club εξοπλισμένο με κορυφαίας ποιότητας ηχοσύστημα, προσφέρουν την ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε είδους <strong>επαγγελματική εκδήλωση</strong>. Από <strong>παρουσιάσεις προϊόντων</strong> και <strong>εταιρικές επετείους</strong> έως <strong>δημιουργικά projects όπως κινηματογραφικά γυρίσματα</strong>.

Ο ευέλικτος χώρος μπορεί να διαμορφωθεί πλήρως ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε εκδήλωσης. Επιπρόσθετα η άρτια εκπαιδευμένη ομάδα του BÓTOXE παρέχει προσωποποιημένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Η εμπειρία και η αφοσίωση στην τελειότητα εγγυώνται πως ακόμα και οι πιο απαιτητικοί καλεσμένοι θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι. Από business brunches και fashion shows μέχρι art installations και exclusive parties. Το BÓTOXE προσφέρει τον ιδανικό καμβά για κάθε εκδήλωση. Με αρχιτεκτονική που εντυπωσιάζει, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και ατμόσφαιρα που εμπνέει, κάθε στιγμή  μετατρέπεται σε εμπειρία. Είναι κάτι που αξίζει να μοιραστεί κανείς.

Αν θέλετε η επόμενη σας <strong>εταιρική εκδήλωση στην Αθήνα</strong> να ξεχωρίσει, τότε αυτός ο χώρος είναι η επιλογή που θα απογειώσει το brand σας.

Kenko

<h3>Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Kenko</h3>

<p>Kenko – Αναζητάτε έναν κομψό και ξεχωριστό χώρο για την επόμενη εκδήλωσή σας στην Αθήνα; Το <strong>Kenko στη Νέα Σμύρνη</strong> είναι ένας μοντέρνος, υψηλής αισθητικής χώρος εκδηλώσεων, εμπνευσμένος από τον ιαπωνικό μινιμαλισμό – ιδανικός για κάθε είδους <strong>εταιρική ή ιδιωτική συγκέντρωση.</strong> Με κυρίαρχο στοιχείο το φυσικό ξύλο και διακριτικές κόκκινες λεπτομέρειες, ο χώρος αποπνέει ζεστασιά και φιλοξενία, δημιουργώντας το ιδανικό περιβάλλον για εκδηλώσεις με στυλ. Εδώ, η ιαπωνική αισθητική συνδυάζεται άψογα με αυθεντική fusion γαστρονομία, προσφέροντας μια εμπειρία που μένει αξέχαστη.</p>

<p>Ό χώρος διαθέτει prive χώρο για πιο προσωπικές ή ιδιωτικές συγκεντρώσεις και είναι δανικό για τη διοργάνωση:</p>

<li>Εταιρικων και επαγγελματικών συναντήσεων</li>

<li>Πάρτι γενεθλίων & εορταστικά events</li>

<li>Κοινωνικές εκδηλώσεις περιορισμένου αριθμού καλεσμένων</li>

<p>Ο χώρος αποπνέει ηρεμία και κομψότητα, με κυρίαρχα στοιχεία το ξύλο, το μαύρο μέταλλο και τις διακριτικές κόκκινες λεπτομέρειες. Η ανοιχτή κουζίνα επιτρέπει στους επισκέπτες να παρακολουθήσουν τη διαδικασία προετοιμασίας των πιάτων, προσφέροντας μια διαδραστική γαστρονομική εμπειρία .Το ειδικά σχεδιασμένο προσαρμοσμένο μενού, σε συνδυασμό με την άρτια εξυπηρέτηση, εξασφαλίζει μία εξατομικευμένη εμπειρία που ξεχωρίζει.</p>

<h4>Ιαπωνική Κουζίνα & Μενού</h4>

<p>Το μενού του Kenko συνδυάζει παραδοσιακές ιαπωνικές γεύσεις με μοντέρνες πινελιές. Περιλαμβάνει επιλογές όπως:</p>

  • Nigiri & Sashimi: Σολομός, τόνος, λαβράκι, γαρίδα, χέλι

  • Maki & Uramaki Rolls: Κλασικά και δημιουργικά rolls με γαρίδα tempura, σολομό, λαβράκι, spicy mayo και σάλτσα teriyaki

  • Signature Dishes: Ψητό φιλέτο Wagyu με BBQ dressing, σολομός teriyaki, γαρίδες tempura με chili mayo

  • Ορεκτικά: Σαλάτα με τραγανή πάπια, oyster ponzu, Japanese clear soup με μανιτάρια shiitake και φρέσκο τζίντζερ

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

President Hotel Athens

<h3>Συνέδρια και Εκδηλώσεις στο President Hotel Athens</h3>

Το President Hotel Athens αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη φιλοξενία κάθε τύπου επαγγελματικής συνάντησης ή εκδήλωσης. Οι επτά πολυτελείς αίθουσες του ξενοδοχείου προσφέρουν άνεση και ευελιξία χάρη στον υπερσύγχρονο εξοπλισμό τους. Κάθε αίθουσα έχει το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα και μπορεί να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες μιας <strong>επαγγελματικής συνάντησης,</strong>  μίας κομψής <strong>δεξίωσης</strong> αλλά και ενός επαγγελματικού <strong>συνεδρίου 600 ατόμων. </strong>Η εξειδικευμένη ομάδα του President βρίσκεται δίπλα σας πριν, μετά και κατά διάρκεια της εκδήλωσής, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη,<strong> οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας</strong> και πολύτιμες συμβουλές.

<h3>Εκδηλώσεις στο Rooftop Penthouse 21</h3>

Στο ψηλότερο roof garden της Ελλάδας, στην καρδιά της Αθήνας, θα βρείτε το εντυπωσιακό Penthouse 21. Τοποθετημένο σε ξεχωριστό σημείο, προσφέρει στους καλεσμένους σας μοναδικές Μεσογειακές γεύσεις και εξαιρετικά cocktail. Το φόντι θα είναι η μαγευτική θέα της πόλης. Το Penthouse 21 φιλοξενεί τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας – από  κομψές <strong>γαμήλιες δεξιώσεις</strong> μέχρι <strong>πάρτι</strong> και <strong>εκδηλώσεις</strong> με <strong>live DJ sets</strong> και <strong>εταιρικές συναντήσεις δίπλα στην πισίνα.</strong> Από τα μέσα Μαίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, το Penthouse 21 ανοίγει το πολυμορφικό γυάλινο αίθριό του και σας προσφέρει μοναδικές στιγμές κάτω από τον αττικό ήλιο, μακριά από τους ρυθμούς της πόλης που εκτείνεται από κάτω.

Jungle

<h3>Jungle: Ο Ιδανικός Χώρος για Εκδηλώσεις στη Νέα Φιλαδέλφεια</h3>

Ανακαλύψτε το <strong>Jungle Bar</strong>, έναν μοναδικό και εξαιρετικά ατμοσφαιρικό χώρο στη <strong>Νέα Φιλαδέλφεια</strong>, ιδανικό για τη διοργάνωση κάθε είδους εκδήλωσης. Βρίσκεται σε μια γοητευτική κατοικία της δεκαετίας του 1930 και διαθέτει μια εντυπωσιακή έθνικ διακόσμηση με έντονες χρωματικές αντιθέσεις που θυμίζουν μεξικανική φιέστα. Επιπλέον διαθέτει έναν εξαιρετικό εξωτικό κήπο που ανθίζει την άνοιξη, προσφέροντας το τέλειο σκηνικό για κάθε περίσταση.

<h4>Μουσική, Κοκτέιλ και Γαστρονομικές Απολαύσεις</h4>

Η μοναδική ατμόσφαιρα του <strong>Jungle Bar</strong> δημιουργείται από τους funky, soul και jazz ρυθμούς, ενώ οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν μια ποικιλία από κορυφαίες ετικέτες <strong>τεκίλας</strong> και <strong>ρούμι</strong>. Το μενού του μπαρ περιλαμβάνει άψογα εκτελεσμένες <strong>ελληνικές</strong> και <strong>μεξικάνικες γεύσεις</strong>, που θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς. Επιπλέον, η εκτενής λίστα κοκτέιλ υπογράφεται από δύο έμπειρους και καταξιωμένους bartenders, οι οποίοι φροντίζουν για την άψογη εξυπηρέτηση.

<h4>Ιδανικός Χώρος για Ιδιωτικές και Εταιρικές Εκδηλώσεις</h4>

Το <strong>Jungle Bar</strong> προσφέρει τον τέλειο χώρο για να δώσετε σε όλες τις <strong>ιδιωτικές εκδηλώσεις</strong> σας έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα. Είτε πρόκειται για <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong>, είτε για <strong>γενέθλια</strong>, είτε για <strong>παιδικά πάρτι</strong>, το περιβάλλον του μπαρ δημιουργεί την ιδανική ατμόσφαιρα για να κάνετε την εκδήλωσή σας ξεχωριστή και αξέχαστη. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε μαζί την τέλεια εκδήλωση για εσάς και τους καλεσμένους σας.

Κτήμα Diamond

<h3>Το Κτήμα Diamond</h3>

Στο Κτήμα Diamond διοργανώνουμε εκδηλώσεις όπως Γάμους, Βαπτίσεις, Παιδικά Πάρτι, Εταιρικά Εvent, Συνέδρια, Meetings, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις Ζωγραφικής, Gala events, Cocktail &amp; Θεματικά Party. Εσείς εμπιστευτείτε μας για την διοργάνωση της εκδήλωσής σας και απολαύστε τις παρέα με τους επίτιμους καλεσμένους σας. Η επιτυχία σας είναι δεδομένη με την φροντίδα του Delichef Creative Catering.

<strong>Γάμος</strong>

Ξεκινήστε τη νέα κοινή ζωή σας στο Κτήμα Diamond. Αναλαμβάνουμε την δεξίωση γάμου, και το Cocktail Wedding Party, σε ένα ιδανικό περιβάλλον. Μοιραστείτε την πιο σημαντική ημέρα της ζωής σας με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

<strong>Βάπτιση</strong>

Οι σημαντικότεροι πρωταγωνιστές της ζωής μας είναι τα παιδιά μας και αξίζουν την πιο σπουδαία διοργάνωση για την ημέρα της βάπτισής τους. Εσείς προσκαλέστε συγγενείς, φίλους και συνεργάτες και εμείς θα φροντίσουμε για όλα όσα χρειάζονται. Σκοπός μας να έχετε μία μοναδική εκδήλωση που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στην μνήμη των καλεσμένων σας.

<strong>Εταιρική Εκδήλωση</strong>

Στον εσωτερικό χώρο του Κτήματος διοργανώνονται με απόλυτη επιτυχία κάθε είδους εταιρικές εκδηλώσεις όπως Συνέδρια, Meetings, Σεμινάρια, Εκπαιδεύσεις, Team building, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις και όχι μόνο. Το Κτήμα Diamond βρίσκεται σε κομβικό σημείο, στο 16ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας, σε απόσταση αναπνοής από μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Οι επαγγελματίες του είδους αναλαμβάνουν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εταιρικών events. Ο χώρος διαθέτει σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό.

<strong>Παιδικά Πάρτι</strong>

Πρωτότυπα παιδικά πάρτι με απόλυτη ασφάλεια για τα παιδιά σας διοργανώνονται στον χώρο μας. Τα παιδιά διασκεδάζουν και οι γονείς χαλαρώνουν κοντά στη φύση.

<strong>Θεματικά Πάρτι</strong>

Το Κτήμα Diamond  είναι το ιδανικό μέρος για την οργάνωση ειδικών θεματικών πάρτι. Απο Χριστουγεννιάτικα πάρτι, αποκριάτικα, κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας, χορευτικές βραδιές, γυμναστικές επιδείξεις, μουσικές βραδιές, team building εταιριών, γευσιγνωσίας, οινογνωσίας, μέχρι και εφηβικά πάρτι και άλλα.

Skylark

<h3>Skylark: Κομψότητα, Καινοτομία και Ποιότητα στις Κοινωνικές και Επαγγελματικές Εκδηλώσεις</h3>

Τοποθετημένο στην καρδιά της πόλης, το ξενοδοχείο Skylark βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μετρό και όλα τα αθηναϊκά hotspots! Με εννέα ορόφους, 199 εντυπωσιακά σχεδιασμένα δωμάτια και μια σειρά από παροχές ευεξίας και γαστρονομίας, πλεγμένες άψογα με μοντέρνα μπαρόκ στοιχεία και έντονους χρωματισμούς, το Brown Lighthouse Athens αποτελεί έναν συναρπαστικό νέο κόσμο που περιμένει να τον ανακαλύψετε. Όσο για το <strong>rooftop</strong> του ξενοδοχείου, θα σας συναρπάσει με την ατέλειωτη θέα, την πισίνα και, φυσικά, τα πιο απρόσμενα πάρτι της Αθήνας!

Στο Skylark οι <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong> και τα <strong>ιδιωτικά πάρτι</strong> αποκτούν στυλ! Οι μοναδικοί χώροι του Skylark, προσφέρουν μια σειρά από ευέλικτες <strong>αίθουσες συνεδριάσεων</strong>, εξοπλισμένες με υπερσύγχρονες οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, ιδανικές να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις κάθε μεγέθους – επιχειρηματικές ή κοινωνικές. Απλά ρωτήστε μας!

<h3>Χώροι</h3>

<strong>Χώρος Συνεδριάσεων I</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 35 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 25, (Σχολική Διάταξη) 15, (U-Shape) 15, (Board) 12, (Banquet 8αρι) 30, (Cocktail) 38, (Cabaret) 25

<strong>Χώρος Εκδηλώσεων Ισόγειο</strong>
Όροφος: 0
Εμβαδόν: 168 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 100, (Σχολική Διάταξη) 50, (Board) 40, (Banquet 8αρι) 120, (Cocktail) 150, (Cabaret) 90

<strong>Εστιατόριο</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 430 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 114, (Cocktail) 120

<strong>Rooftop</strong>
Όροφος: 10
Εμβαδόν: 500 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 200, (Cocktail) 190, (Cabaret) 110

Skylark Rooftop

<h3>Επαγγελματικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις – Skylark Rooftop</h3>

Στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου Skylark Athens, σας περιμένει μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας και διοργάνωσης εκδηλώσεων. Στο Skylark Rooftop με φόντο το πιο μαγευτικό πανοραμικό τοπίο της Αθήνας. Η θέα αγκαλιάζει ολόκληρη την πόλη, από την επιβλητική Ακρόπολη μέχρι τον Λυκαβηττό, δημιουργώντας το ιδανικό σκηνικό για κάθε είδους κοινωνική ή επαγγελματική εκδήλωση.

Το Skylark Rooftop Deck είναι εξοπλισμένο με εξωτερική πισίνα και τζακούζι. Προσφέρει ένα ειδυλλιακό lounge περιβάλλον, ιδανικό για χαλάρωση, after-work gatherings, εταιρικά cocktail parties, αλλά και ιδιαίτερες ιδιωτικές στιγμές. Ο χώρος μπορεί να διαμορφωθεί κατάλληλα. Είτε αφορά team bonding δραστηριότητες, παρουσιάσεις ή  press events αλλά και ιδιωτικά δείπνα ή ακόμη και δεξιώσεις με χαρακτήρα.

Το Rooftop Restaurant απογειώνει την εμπειρία. Με ένα μενού που παντρεύει τη μοντέρνα γαστρονομία με τις αυθεντικές γεύσεις της Μεσογείου, ενώ το Rooftop Bar προσφέρει δροσιστικά και πρωτοποριακά κοκτέιλ. Αυτά φέρουν την υπογραφή ταλαντούχων mixologists και είναι ιδανικά για να συνοδεύσουν τις πιο ξεχωριστές βραδιές.

Η πισίνα λειτουργεί καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00, προσκαλώντας επισκέπτες σε στιγμές απόλαυσης κάτω από τον αττικό ήλιο. Το Rooftop Bar είναι διαθέσιμο καθημερινά από τις 11:00 έως τις 00:00, δημιουργώντας το απόλυτο σκηνικό για αξέχαστες στιγμές με φόντο την φωταγωγημένη πόλη.

Το Skylark Rooftop είναι πολλά περισσότερα από ένας χώρος. Είναι ένας προορισμός για εκδηλώσεις με χαρακτήρα, ύφος και ανεμπόδιστη θέα που κόβει την ανάσα.

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>

Το <strong>Grand Hall στη Χαλκίδα</strong> αποτελεί μία από τις πιο καλαίσθητες και λειτουργικές αίθουσες εκδηλώσεων στην περιοχή της Χαλκίδας. Με μοντέρνο design, προηγμένο εξοπλισμό και εξαιρετική τοποθεσία, προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον για τη διοργάνωση κάθε είδους <strong>κοινωνικής ή επαγγελματικής εκδήλωσης.</strong>

<p>Είτε σχεδιάζετε έναν ρομαντικό γάμο, μία βάπτιση με στιλ, μία κομψή εταιρική παρουσίαση ή μια γιορτή γενεθλίων, ο χώρος καλύπτει απόλυτα κάθε ανάγκη με:</p>

<li>Καλαίσθητο και ευέλικτο χώρο</li>

<li>Υψηλής ποιότητας εξοπλισμό</li>

<li>Πλήρως προσαρμοσμένες υπηρεσίες catering και διακόσμησης</li>

<li>Άνετη πρόσβαση και ιδιωτικό parking</li>

<h4>Χαρακτηριστικά του Χώρου</h4>

<li>Κύρια αίθουσα: 250 τ.μ., χωρητικότητα έως 220 άτομα σε τραπεζοκαθίσματα ή έως 300 σε διάταξη θεάτρου</li>

<li>Φουαγιέ / Χώρος Υποδοχής: 100 τ.μ. με καλαίσθητο bar – ιδανικό για cocktail υποδοχής ή networking</li>

<li>Εξωτερικό Deck: Με πανοραμική θέα – ιδανικό για φωτογραφίσεις, καλοκαιρινά happenings ή προ-εκδήλωση ποτό</li>

<li>Εύκολη πρόσβαση και υποδομές για ΑΜΕΑ</li>

<li>Κλιματισμός, φωτιστικά σενάρια και ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας</li>

<p>Ο χώρος παρέχει πλήρες σύστημα ήχου (DJ booth, μικρόφωνα, κονσόλα). Διαθέτει σύστημα προβολής (projector & οθόνη) και Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. Ο φωτισμός είναι LED με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με την εκδήλωση.</p>

<p>Το Grand Hall συνεργάζεται με <strong>έμπειρους επαγγελματίες caterers,</strong> ενώ τα μενού διαμορφώνονται για κάθε περίσταση και με βάση το θέμα της εκδήλωσης. Δίνεται η δυνατότητα δοκιμής του μενού πριν την εκδήλωση. Σε σχέση με τον στολισμό και τη διακόσμηση προσαρμόζονται στο ύφος και τη θεματολογία της κάθε εκδήλωσης (γάμος, βάπτιση, εταιρική παρουσίαση). Αποτελεί την τέλεια επιλογή για τη δεξίωση γάμου ή βάπτισης, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Χαλκίδας, με φόντο τον Ευβοϊκό. Η έμπειρη ομάδα του χώρου αναλαμβάνει κάθε λεπτομέρεια για να ζήσετε μια μέρα που θα σας μείνει αξέχαστη.</p>

<p>Σε σχέση με τη διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και συνεδρίων ο χώρος προσφέρει:</p>

<li>Άριστες εγκαταστάσεις για <strong>σεμινάρια, παρουσιάσεις, workshops και εταιρικές συναντήσεις</strong></li>

<li>Υποδομές για παρουσιάσεις PowerPoint / video</li>

<li>Καθίσματα σε διάταξη θεάτρου ή στρογγυλά τραπέζια</li>

<li>Επιλογές coffee breaks, brunch και επίσημου γεύματος</li>

<p>Εμπιστευτείτε το <strong>Grand Hall</strong> για την εκδήλωσή σας και απολαύστε την άνεση, την αισθητική και την ασφάλεια ενός επαγγελματικά σχεδιασμένου χώρου.</p>

MoMix


<h3>Χώρος Εκδηλώσεων στην Καρδιά της Αθήνας – MoMix Bar</h3>

<p>Το <strong>MoMix</strong>, στην οδό Βουτάδων στον <strong>Κεραμεικό</strong>, βρίσκεται σε ένα σημείο γεμάτο ιστορία. Στη διαδρομή από το <strong>Καλλιμάρμαρο</strong>, την <strong>Ακρόπολη</strong> και το <strong>Θησείο</strong>, έως την <strong>Τεχνόπολη</strong>. Το όνομά του προέρχεται από τις λέξεις <strong>Molecular Mixology</strong>, καθώς αποτελεί τον πρώτο χώρο στην Ελλάδα όπου η <strong>μοριακή επιστήμη</strong> συναντά τη δημιουργικότητα του <strong>Bartending</strong> για μια πραγματικά <strong>πρωτοποριακή εμπειρία γεύσης</strong>. Από το πρωί, το <strong>MoMix λειτουργεί ως all-day bar</strong>, προσφέροντας <strong>καφέ</strong>, <strong>brunch</strong>, <strong>γλυκά</strong>, <strong>γεύμα</strong> και <strong>δείπνο</strong>, καθώς και <strong>cocktails</strong> για early & after office drinks. Αποτελεί ιδανικό χώρο για κάθε είδους <strong>εκδήλωση στην Αθήνα</strong>: από <strong>ιδιωτικά πάρτι</strong> και <strong>εταιρικές εκδηλώσεις</strong> μέχρι <strong>επαγγελματικά meetings</strong> και <strong>team bonding δραστηριότητες</strong>.</p>

<h4>Ασφάλεια και Άνεση στον Σχεδιασμό</h4>

<p>Ο σχεδιασμός του νέου MoMix βασίστηκε στις ανάγκες της νέας εποχής. Ο <strong>εσωτερικός χώρος</strong> αερίζεται φυσικά, με <strong>μεγάλη τζαμαρία</strong> και <strong>ηλιοροφή 20 τ.μ.</strong> που ανοίγουν πλήρως, εξασφαλίζοντας άριστη κυκλοφορία αέρα. Όλες οι επιφάνειες των μπαρ είναι φτιαγμένες από <strong>αντιμικροβιακό plexiglass</strong>, προσφέροντας επιπλέον ασφάλεια. Ο <strong>εξωτερικός χώρος</strong> περιλαμβάνει αυλή 90 τ.μ. και <strong>ταράτσα 120 τ.μ.</strong>, ιδανικά για εκδηλώσεις κάτω από τον αττικό ουρανό. Στους μικτούς χώρους τηρούνται όλες οι προβλεπόμενες αποστάσεις, προσφέροντας άνεση και προστασία.</p>

<h4>Demo Molecular Mixology Experience – Μοναδική Team Building Δραστηριότητα</h4>

<p>Η <strong>Demo Molecular Mixology Experience</strong> αποτελεί σήμα κατατεθέν του MoMix και βασικό κομμάτι των <strong>εταιρικών εκδηλώσεων στην Αθήνα</strong>. Εκατοντάδες στελέχη από κορυφαίες επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού έχουν συμμετάσχει και έχουν εκφράσει τον ενθουσιασμό τους. Κατά τη διάρκεια της εμπειρίας, οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε ομάδες και, υπό την καθοδήγηση των έμπειρων bartenders του MoMix, δημιουργούν μοναδικά cocktails με τεχνικές μοριακής μιξολογίας. <strong>Φωτιά, καπνός και ξηρός πάγος</strong> εντυπωσιάζουν και απογειώνουν την εμπειρία, προσφέροντας μια <strong>προσωπική επαφή με την κουζίνα και το bar του μέλλοντος</strong>.</p>