Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>
Το Grand Hall αποτελείται απο χώρο υποδοχής (φουαγιέ) με μπαρ 100τμ και κυρίως αίθουσα 250τμ που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 220 άτομα σε 10αρες ροτόντες ή 300 άτομα σε διάταξη αμφιθεάτρου. Υπάρχει οπτικοακουστικός εξοπλισμός για παρουσιάσεις, εκθέσεις. Ιδιωτικό Παρκινγκ, Πρόσβαση και wc ΑΜΕΑ. Εξωτερκός χώρος Deck.

Brown Acropol Athens

<h3>Eπαγγελματικές Συναντήσεις και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Brown Acropol Athens</h3>
Αφεθείτε στην αθηναϊκή κομψότητα του ξενοδοχείου Brown Acropol Athens και αναβαθμίστε τις επιχειρηματικές και ιδιωτικές σας συναντήσεις. Είτε είστε στην πόλη για δουλειά είτε ψάχνετε έναν χώρο να φιλοξενήσει την κοινωνική σας εκδήλωση, το Brown Acropol διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας. Τα έξι meeting και breakout rooms μπορούν να χρησιμεύσουν ως τα ιδανικά spots για εταιρικές συναντήσεις, πάρτυ, γάμους και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, με το υψηλής ταχύτητας WiFi, τον σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό και τη γραφική ύλη φροντισμένα από μας.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>King Minos I</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), (Classroom ), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Cabaret), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos II</strong>

Χωρητικότητα: 125 (Θεατρική διάταξη), 46 (Classroom), 32 (U-Shape), 27 (Board), 96 (Banquet), 110 (Cocktail), 65 (Cabaret)
Εμβαδόν: 103 τ.μ.
Διαστάσεις: 12,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos III</strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Cocktail), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 75 τ.μ.
Διαστάσεις: 8,5×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II</strong>

Χωρητικότητα: 210 (Θεατρική διάταξη),  77 (Classroom), 53 (U-Shape), 45 (Board), 168 (Banquet), 186 (Cocktail), 108 (Cabaret)
Εμβαδόν: 178 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos I+II+III</strong>

Χωρητικότητα: 295 (Θεατρική διάταξη), 110 (Classroom), 76 (U-Shape), 63 (Board), 240 (Banquet), 260 (Cocktail), 153 (Cabaret)
Εμβαδόν: 253 τ.μ.
Ύψος: 2,8-2,95μ

<strong>King Minos IV – Εστιατόριο </strong>

Χωρητικότητα: 85 (Θεατρική διάταξη), 32 (Classroom), 22 (U-Shape), 18 (Board), 72 (Banquet), 75 (Κοκτέιλ), 44 (Cabaret)
Εμβαδόν: 80 τ.μ.
Διαστάσεις: 9×8,8μ
Ύψος: 2,8-2,95μ

&nbsp;
<h3><strong>Αίθουσες Breakout – Ιδανικές για μικρές συναντήσεις και συζητήσεις</strong></h3>
<strong>Καρυάτιδα</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 236 τ. π.,
Ύψος – 2,8μ

<strong>Ερεχθείο</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
23, Εμβαδόν – 247 τ. π.
Ύψος – 2,8μ

<strong>Παρθενών</strong>

Χωρητικότητα: 15 (Θεατρική διάταξη), 10 (Classroom), 8 (U-Shape), 6 (Board), 20 (Banquet), 25 (Cocktail), 14 (Cabaret)
Εμβαδόν – 23 τ.μ, Ύψος – 2,8μ

Botilia

O ιδιαίτερος χώρος του Botilia

Το Botilia είναι ένας μοναδικός χώρος για να φιλοξενήσετε το event σας. Ο πρωτότυπος και ειδικά διαμορφωμένος χώρος του είναι πλήρως εξοπλισμένος και έτοιμος να τον χρησιμοποιήσετε στο επόμενο ανοιχτό ή ιδιωτικό event σας. Μπορεί να φιλοξενήσει όποια παρουσίαση, εκδήλωση, workshop ή συνάντηση θέλετε να πραγματοποιήσετε. Εναλλακτικά μπορούμε να διοργανώσουμε εμείς για εσάς προσωποποιημένες γευσιγνωσίες, εκπαιδευτικά σεμινάρια οινογνωσίας, παρουσιάσεις ή ειδικές εκδηλώσεις. Επίσης, μέρος των υπηρεσιών της ομάδας διοργάνωσης εκδηλώσεων του Βotilia είναι να σας βοηθήσουμε στην επιλογή προμηθευτών. Στο συντονισμό διαδικαστικών θεμάτων, στην παροχή projectors και άλλου υλικού παρουσιάσεων και στον καθαρισμό του χώρου.

Εκδηλώσεις

Private Events

Σχεδιάζετε μια ιδιωτική εκδήλωση; Είτε είναι ένα ολοήμερο συνέδριο, workshop, networking event, dinner ή ακόμη και ένα πάρτι γενεθλίων, σίγουρα θα εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας στο χώρο του Botilia, από την πρώτη στιγμή.

Wine Tasting Events

Θέλετε να διοργανώσουμε μια εμπειρία γευσιγνωσίας για την εταιρία σας, για μια ομάδα συνεργατών, πελατών ή απλά για την παρέα σας; Δεν θα μπορούσατε να βρείτε καλύτερους συνεργάτες, μεγαλύτερη επιλογή κρασιών και ιδανικότερο χώρο. Η ομάδα ειδικών του Botilia είναι στη διάθεσή σας για να διοργανώσει το ιδανικό, προσωποποιημένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας winetasting. Σε έναν απόλυτα στιλάτο χώρο και με τις καλύτερες των υποδομών για την υποστήριξή του.

Wine Training Events

Αν ένα σεμινάριο οινογνωσίας είναι αυτό που ψάχνετε για την εταιρία ή για την παρέα σας, η ομάδα οινολόγων και sommelier του Βotilia μπορεί να σας εισαγάγει στον υπέροχο χώρο του κρασιού. Μαθαίνοντάς σας, από τα βασικά μέχρι εξειδικευμένες οινικές γνώσεις. Εννοείται βέβαια ότι κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης θα δοκιμάσουμε εκπληκτικά κρασιά από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Workshops

Ο πολυμορφικός χώρος του Βotilia παρέχει λύσεις για την οργάνωση του επόμενου workshop σας. Από masterclasses μέχρι προσωπικές συναντήσεις, η διοργάνωση σε έναν από τους χώρους του Βotilia είναι απλή και σίγουρα εντυπωσιακή.

 

Vios

<h3>Ο Πολυμορφικός Χώρος του Vios</h3>
<strong>“Urban Garden” – “Αστικός Kήπος” </strong>

O αστικός κήπος (αυλή) της ViOS είναι μια μικρή όαση στην καρδιά της Αθήνας. Περιτριγυρισμένη από ψηλές ροβίνιες και καλοσχηματισμένους θάμνους, αποτελεί τον ιδανικό χώρο για μια ολιγομελή εταιρική ή κοινωνική εκδήλωση. Ο χώρος διαθέτει τραπεζάκια και καθίσματα στυλ καφενείου και μπορεί να διακοσμηθεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Χωρητικότητα έως 16 άτομα καθήμενους.

<strong>“Green” Terrasse” – “Πράσινη” Ταράτσα με Θέα στο Λυκαβηττό </strong>

Με θέα στο γραφικό λόφο του Λυκαβηττού, αυτός ο καταπράσινος ιδιωτικός χώρος με δικό του μπαλκόνι και ταράτσα, είναι ιδανικός για χαλαρά απογευματινά events, αλλά και κοινωνικές εκδηλώσεις. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει έως πενήντα-πέντε (55) άτομα (στον εσωτερικό και εξωτερικό του χώρο cocktail style), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα παροχής επιπλέον υπηρεσιών όπως διακόσμηση, catering, ποτό στο εξωτερικό μπαρ, μουσική και εξοπλισμό. Ενδείκνυται η χρήση του εσωτερικού χώρου (χωρητικότητας είκοσι (20) ατόμων σε καρέκλες σεμιναριακού τύπου με αναλόγιο ή δέκα (10) ατόμων) για διεξαγωγή σεμιναρίων, workshops λειτουργώντας παράλληλα ως αίθουσα συνεδριάσεων υψηλά ιστάμενων εργαζομένων. Χωρητικότητα έως  και 55 όρθιους.

<strong>Vios Lounge </strong>

Ένας αμφιθεατρικός χώρος με μελετημένους συνδυασμούς φυσικού φωτός, εξοπλισμένος με σύγχρονα, εργονομικά έπιπλα, βιοκλιματική αρχιτεκτονική και εντυπωσιακά φυτά εσωτερικού χώρου. Ιδανικό για διαλέξεις, παρουσιάσεις βιβλίων, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Ο χώρος διαθέτει προτζέκτορα και μπορεί να φιλοξενήσει τους καλεσμένους καθήμενους στα μοναστηριακά τραπέζια, στα τραπέζια ροτόντες, στους καναπέδες αλλά και στις αμφιθεατρικά σχεδιασμένες θέσεις που υφίστανται στο χώρο. Χωρητικότητα έως 35 καθήμενους.

<strong>Vios Hall </strong>

Ένας μοναδικός χώρος στο κέντρο της Αθήνα με πρόσβαση στον αστικό κήπο μας. Κατάλληλος για cocktails, επαγγελματικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενώ δίνεται η δυνατότητα παράθεσης εταιρικών dinners. Χωρητικότητα έως 70 άτομα όρθιους.

Cataleya

<h3>Κτήμα Γάμου Cataleya</h3>
Στο κτήμα γάμου Cataleya είναι εγγυημένο ότι οι υπηρεσίες θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες σας. Η επαγγελματική ομάδα του Cataleya παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες και αντιμετωπίζει την κάθε εκδήλωση σαν μια νέα πρόκληση. Με απόλυτη αφοσίωση και σεβασμό, φροντίζει κάθε λεπτομέρεια, έχοντας παράλληλα υπόψη τον προϋπολογισμό του πελάτη. Είτε λοιπόν πρόκειται για ένα ιδιωτικό cocktail πάρτι δίπλα στην πισίνα είτε ένας γάμος η ομάδα του Cataleya δεσμεύεται να δημιουργήσει για εσάς την πιο ονειρεμένη ημέρα της ζωής σας.

<strong>Υπηρεσίες</strong>

Το κτήμα Cataleya αναλαμβάνει τη διοργάνωση μιας μεγάλης γκάμας εκδηλώσεων όπως <strong>θεματικούς γάμους, ορθόδοξους γάμους, πολιτικές τελετές, πολυπολιτισμικούς, εβραϊκούς, ινδουιστικούς, καθολικούς και ΛΟΑΤ γάμους, εταιρικές εκδηλώσεις, επαγγελματικές συναντήσεις, τελετές ανταλλαγής όρκων </strong>σε ονειρικά τοπία αλλά και διάφορες άλλες<strong> κοινωνικές εκδηλώσεις </strong>όπως<strong> γενέθλια, αποφοιτήσεις, επέτειοι, θεματικά και παιδικά πάρτι. </strong>

Το προσωπικό αναλαμβάνει να ετοιμάσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα και μπορεί να φροντίσει όλες τις μικρές και μεγάλες λεπτομέρειες της τελετής παρέχοντας άψογες υπηρεσίες. Εσείς απλά να επιλέξτε τον τύπο και το θέμα της τελετής και βασιστείτε στην πολυετή εμπειρία της ομάδας Cataleya για να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα.

Το κτήμα διαθέτει on-site <strong>Βυζαντινή</strong> <strong>εκκλησία</strong> σπάνιας ομορφιάς και μοναδικής διακόσμησης στην οποία φιλοξενούνται όλα τα μυστήρια.Για τη διακόσμηση της εκδήλωσης ακολουθώνται οι νέες τάσεις σε χρώματα, λουλούδια και στυλ. Μπορείτε να επιλέξετε μέσα από μια μεγάλη λίστα με σύγχρονα και κλασικά θέματα, rustic, vintage ή shabby chic.

Θέατρο ΕΛΕΡ

<h3>Το Θέατρο ΕΛΕΡ</h3>
Το Θέατρο ΕΛΕΡ ανακαινίστηκε εκ θεμελίων με πολλή αγάπη, προσπάθεια και επιμονή κατά τη διάρκεια της καραντίνας και κόντρα στις δύσκολες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Εκτός από την κεντρική σκηνή, δυναμικότητας 140 θέσεων, διαθέτει και μεγάλο υπόγειο χώρο 140 τ.μ. που θα φιλοξενεί σεμινάρια, εργαστήρια, πρόβες, εκθέσεις, αλλά και παραστάσεις. Είναι ένας χώρος μοντέρνος και φωτεινός, πλήρως εξοπλισμένος τεχνολογικά για τις ανάγκες των δημιουργών.

&nbsp;
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>Σκηνή Έρως</strong>

Η Σκηνή Έρως είναι η κεντρική σκηνή του Θεάτρου ΕΛΕΡ χωρητικότητας 140 θέσεων. Οι διαστάσεις της σκηνής είναι 7,5 x 8 μέτρα.

<strong>
Σκηνή Ελπίς</strong>

Η σκηνή Ελπίς είναι ένας πολυμορφικός χώρος 140 τμ στο υπόγειο του Θεάτρου ΕΛΕΡ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκδηλώσεις, εκθέσεις, πρόβες, παραστάσεις, συνέδρια, ημερίδες και λοιπές δράσεις.

The Castor Place

Στην οδό Κάστορος, στην καρδιά της βιομηχανικής περιοχής του Πειραιά, δημιουργήσαμε το Castor House, έναν πολυχώρο εκδηλώσεων μέσα σε ένα κτίριο του 1900, περιτριγυρισμένο από αποθήκες, μηχανουργεία, γκαλερί και εστιατόρια.

Ο χώρος αυτός έχει μια πλούσια και πολυδιάστατη ιστορία. Στο παρελθόν, υπήρξε αποθήκη, μηχανουργείο και νυχτερινό κέντρο. Έχει φιλοξενήσει επίσης διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές. Σήμερα, είναι διαθέσιμος για μια ποικιλία εκδηλώσεων, όπως πάρτι, εταιρικές εκδηλώσεις, εκθέσεις, δείπνα, και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Το «The Castor House» στεγάζεται σε ένα εντυπωσιακό τριώροφο κτίριο με εξαιρετικά ψηλά ταβάνια, σε προνομιακή τοποθεσία κοντά στο λιμάνι και στον σταθμό του τρένου (προαστιακό και μετρό). Ο χώρος διαθέτει πέτρινους τοίχους, βιομηχανικά στοιχεία, και δύο χαρακτηριστικά, μετακινούμενα ξύλινα μπαρ, συνδυάζοντας ιστορική γοητεία με σύγχρονη λειτουργικότητα.

Το ισόγειο είναι ένας μεγάλος ενιαίος χώρος με εντυπωσιακούς πέτρινους τοίχους και μέγιστο ύψος οροφής 12 μέτρα. Περιλαμβάνει δύο ξύλινα μπαρ, δύο WC (το ένα εξυπηρετεί και ΑΜΕΑ) και χώρο γκαρνταρόμπας.Ο πρώτος όροφος είναι ανοιχτό μπαλκόνι με θέα στο ισόγειο, παρέχοντας άνετο και ευέλικτο χώρο, ιδανικό για ποικίλες εκδηλώσεις όπως πάρτι, εκθέσεις, σεμινάρια ή workshops. Στον δεύτερο όροφο βρίσκονται τέσσερα επιπλέον WC και βοηθητικός χώρος με WC προσωπικού.

Το Castor House μπορεί να φιλοξενήσει άνετα από 2 έως 450 άτομα, ανάλογα με τη διάταξη, και διαθέτει πλήρη κλιματισμό για την άνεση των καλεσμένων σας. Υπάρχει άπλετος χώρος στάθμευσης στον δρόμο τις βραδινές ώρες, καθώς και κλειστό πάρκινγκ σε απόσταση μόλις 50 μέτρων. Καθώς η περιοχή δεν είναι οικιστική, δεν υπάρχουν περιορισμοί θορύβου για μεταμεσονύκτιες εκδηλώσεις.

Ο χώρος κατόπιν αιτήματος, μπορεί να παρέχει κάθε είδος εξοπλισμού μέσω συνεργατών

Sablo

<h3>Εκδηλώσεις στο Sablo Café-restaurant</h3>
Το Sablo café-restaurant στη Φιλοθέη αποτελεί την πιο καλαίσθητη επιλογή για να οργανώσετε και να πραγματοποιήσετε οποιοδήποτε <strong>κοινωνικό</strong> ή <strong>επαγγελματικό γεγονός</strong>.

Κύριο χαρακτηριστικό του, η έμφαση στην υψηλή ποιότητα και τον μοναδικό συνδυασμό χρωμάτων και γεύσεων, που έχουν ως βασικό άξονα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών. Ο δελεαστικός χώρος δυο επιπέδων, και το κοσμοπολίτικο περιβάλλον έρχονται για να συνθέσουν τις πιο αξέχαστες στιγμές σας. Το επιβλητικό ντιζάιν, οι εξαιρετικές μουσικές επιλογές, προσαρμοσμένες στο ύφος και το είδος κάθε εκδήλωσης, καθώς και το φιλικό και γρήγορο service συνοδεύουν με κομψότητα το επόμενο <strong>επαγγελματικό γεύμα</strong>, <strong>συνάντηση</strong>, <strong>ιδιωτική εκδήλωση </strong>ή<strong> πάρτι.</strong>

Η κουζίνα του Sablo διακρίνεται για τα <strong>μεσογειακά χρώματα</strong>, τις εξωτικές <strong>πολυνησιακές επιρροές</strong> που συμπληρώνονται από μοντέρνες πινελιές και γευστικά τουίστ. Η ποικιλία από επιλεγμένες ετικέτες κρασιών και οι λαχταριστές γλυκές προτάσεις εγγυώνται την επιτυχία κάθε είδους εκδήλωσης.

This is it

<h3>This is it: Ένας Industrial Χώρος για Φωτογραφίσεις και Εκδηλώσεις</h3>
To This is it έιναι ένα φωτογραφικό στούντιο στα Πατήσια, ιδανικό για <strong>φωτογραφίσεις, τηλεοπτικές παραγωγές, σεμινάρια, workshops, δραστηριότητες team building </strong>και<strong> εκθέσεις</strong>. Αυτός ο ευέλικτος χώρος προσφέρει ένα ευρύχωρο, φωτεινό περιβάλλον, ιδανικό για κάθε είδους παραγωγή ή εκδήλωση. Ένα από τα εντυπωσιακά του χαρακτηριστικά είναι η μεγάλη, πλήρως ανοιγόμενη πόρτα γκαράζ, που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση μεγαλύτερου εξοπλισμού ή σκηνικών, προσθέτοντας παράλληλα στην industrial ατμόσφαιρα του χώρου.

Το στούντιο είναι εξοπλισμένο με σύγχρονο κλιματισμό, διασφαλίζοντας άνεση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ανεξαρτήτως καιρού ή μεγέθους της ομάδας. Για πιο αποκλειστικές εκδηλώσεις, <strong>παρέχεται επίσης η δυνατότητα φιλοξενίας ιδιωτικών δείπνων</strong>, προσφέροντας μια μοναδική και οικεία ατμόσφαιρα για πελάτες ή συνεργάτες. Επιπλέον, υπάρχει <strong>εύκολη στάθμευση για τρία οχήματα</strong>, εξασφαλίζοντας άνετη πρόσβαση για το προσωπικό και τους επισκέπτες.

Είτε θέλετε να υλοποιήσετε τη δημιουργική σας ιδέα, να διοργανώσετε ένα <strong>εταιρικό workshop</strong> ή να οργανώσετε μια έκθεση, το στούντιο αυτό συνδυάζει επαγγελματικές ανέσεις και ευελιξία, εξασφαλίζοντας μια ομαλή και επιτυχημένη εμπειρία στην καρδιά της Αθήνας.