President Hotel Athens

<h3>Συνέδρια και Εκδηλώσεις στο President Hotel Athens</h3>
Το President Hotel αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη φιλοξενία κάθε τύπου επαγγελματικής συνάντησης ή εκδήλωσης. Οι επτά πολυτελείς αίθουσες του ξενοδοχείου προσφέρουν άνεση και ευελιξία χάρη στον υπερσύγχρονο εξοπλισμό τους. Κάθε αίθουσα έχει το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα και μπορεί να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες μιας <strong>επαγγελματικής συνάντησης,</strong>  μίας κομψής <strong>δεξίωσης</strong> αλλά και ενός επαγγελματικού <strong>συνεδρίου 600 ατόμων. </strong>Η εξειδικευμένη ομάδα του President βρίσκεται δίπλα σας πριν, μετά και κατά διάρκεια της εκδήλωσής, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη,<strong> οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας</strong> και πολύτιμες συμβουλές.
<h3>Εκδηλώσεις στο Rooftop Penthouse 21</h3>
Στο ψηλότερο roof garden της Ελλάδας, στην καρδιά της Αθήνας, θα βρείτε το εντυπωσιακό Penthouse 21. Τοποθετημένο σε ξεχωριστό σημείο, προσφέρει στους καλεσμένους σας μοναδικές Μεσογειακές γεύσεις και εξαιρετικά cocktail με φόντο τη μαγευτική θέα της πόλης. Το Penthouse 21 φιλοξενεί τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας – από  κομψές <strong>γαμήλιες δεξιώσεις</strong> μέχρι <strong>πάρτι</strong> και <strong>εκδηλώσεις</strong> με <strong>live DJ sets</strong> και <strong>εταιρικές συναντήσεις δίπλα στην πισίνα.</strong> Από τα μέσα Μαίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, το Penthouse 21 ανοίγει το πολυμορφικό γυάλινο αίθριό του και σας προσφέρει μοναδικές στιγμές κάτω από τον αττικό ήλιο, μακριά από τους ρυθμούς της πόλης που εκτείνεται από κάτω.

Compañeros

<h3>Γιορτάστε τις Ιδιαίτερες Στιγμές σας στο Companeros</h3>
Το Companeros δεν είναι απλώς ένας χώρος, είναι ένα μοναδικό μουσικό καταφύγιο με διαχρονική αξία!  Γι’ αυτό, όσοι αναζητούν έναν χώρο πέρα ​​από τα συνηθισμένα, ξεχωρίζουν το Companeros ως την επιλογή που θα προσθέσει μια νότα μαγείας και στυλ στην εκδήλωσή τους! Ο χώρος διαθέτει δυνατό ήχο και εντυπωσιακά οπτικά εφέ, παρέχοντας μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα για κάθε συγκέντρωση. Είτε πρόκειται για <strong>γενέθλια</strong>, <strong>βάπτιση</strong>, <strong>εταιρική εκδήλωση</strong> ή <strong>γάμο</strong>, η μουσική στο Companeros δημιουργεί το τέλειο σκηνικό για αξέχαστες στιγμές.

<strong>Ζωντανή μουσική </strong>
Στο Companeros, η μουσική βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο και γίνεται η καρδιά κάθε εκδήλωσης. Ζωντανά συγκροτήματα και καλλιτέχνες προσφέρουν δυναμικές παραστάσεις, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα μουσικών ειδών. Με ένα πλούσιο ρεπερτόριο ελληνικών λαϊκών και διεθνών επιτυχιών, κάθε εκδήλωση μεταμορφώνεται σε ένα μαγευτικό μουσικό ταξίδι.

<strong>Εξαιρετικές Υπηρεσίες</strong>
Η εξειδικευμένη ομάδα μας φροντίζει για κάθε λεπτομέρεια, από τη διοργάνωση μέχρι την εξυπηρέτηση των καλεσμένων, εγγυώντας την απόλυτη επιτυχία της εκδήλωσής σας

Jungle

<h3>Ένας Μοναδικός Χώρος Εκδηλώσεων στη Νέα Φιλαδέφεια</h3>
Το μπαρ Jungle βρίσκεται στη Νέα Φιλαδέλφεια, μέσα σε μια γοητευτική κατοικία της δεκαετίας του 1930. Κύριο χαρακτηριστικό του, η έθνικ διακόσμηση με τις έντονες αποχρώσεις που παραπέμπουν σε μεξικανική φιέστα και ο εντυπωσιακός εξωτικός του κήπος που ανοίγει την άνοιξη.

Το σκηνικό συμπληρώνουν ιδανικά οι funky, soul και jazz ρυθμοί, μια ποικιλία από κορυφαίες ετικέτες τεκίλας και ρούμι και ένα μενού με άψογα εκτελεσμένες ελληνικές και μεξικάνικες γεύσεις. Στο μπαρ θα βρείτε μια εκτενή λίστα με κοκτέιλ, υπογεγραμμένη από τους δύο έμπειρους και καταξιωμένους bartenders του.

Στο Jungle το στυλ, οι γαστρονομικές απολαύσεις και η γιορτή συνδυάζονται μοναδικά. Δώστε σε όλες τις ιδιωτικές και εταιρικές σας εκδηλώσεις έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα και δημιουργήστε την ιδανική ατμόσφαιρα για <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong>, <strong>εορτασμούς</strong> <strong>γενεθλίων</strong> και <strong>παιδικά πάρτι</strong>.

Χοροστάσιο

<h3>Συναυλίες, προβολές, και ιδιωτικά πάρτι στο Χοροστάσιο</h3>
Το Χοροστάσιο είναι ένα κέντρο διασκέδασης και πολιτισμού στην καρδιά του ιστορικού τριγώνου της Αθήνας. Στεγάζεται σε ένα νεοκλασικό κτήριο της δεκαετίας του 1920. Στους δύο πρώτους ορόφους, οι οποίοι λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και σαν ένας ενιαίος χώρος, θα συναντήσετε το <strong>club (1ος όροφος)</strong>, με δυνατές μουσικές και χορό, αλλά και το ατμοσφαιρικό <strong>2ύO Bar (2ος όροφος)</strong>.

Πρόσφατα, το Χοροστάσιο άνοίξε και τον τρίτο του όροφο – <strong>The Room</strong> – προσφέροντας έναν χώρο για πολλαπλές χρήσεις, μεταξύ αυτών <strong>συναυλίες, προβολές, meet markets, σεμινάρια και ιδιωτικές εκδηλώσεις.</strong> Πολλοί γνωρίζουν το Χοροστάσιο και από την <strong>ταράτσα</strong> του, έναν καλοκαιρινό προορισμό, κατάλληλο για να απολαύσετε επιλεγμένες μουσικές μαζί με δροσιστικά cocktails έχοντας θέα το Λυκαβηττό

Κτήμα Diamond

<h3>Το Κτήμα Diamond</h3>
Στο Κτήμα Diamond διοργανώνουμε εκδηλώσεις όπως Γάμους, Βαπτίσεις, Παιδικά Πάρτι, Εταιρικά Εvent, Συνέδρια, Meetings, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις Ζωγραφικής, Gala events, Cocktail &amp; Θεματικά Party. Εσείς εμπιστευτείτε μας για την διοργάνωση της εκδήλωσής σας και απολαύστε τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής σας παρέα με τους επίτιμους καλεσμένους σας. Η επιτυχία σας είναι δεδομένη με την φροντίδα του Delichef Creative Catering.

<strong>Γάμος</strong>

Ξεκινήστε τη νέα κοινή ζωή σας στο Κτήμα Diamond. Αναλαμβάνουμε την δεξίωση γάμου, και το Cocktail Wedding Party, σε ένα ιδανικό περιβάλλον. Μοιραστείτε την πιο σημαντική ημέρα της ζωής σας με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

<strong>Βάπτιση</strong>

Οι σημαντικότεροι πρωταγωνιστές της ζωής μας είναι τα παιδιά μας και αξίζουν την πιο σπουδαία διοργάνωση για την ημέρα της βάπτισής τους. Εσείς προσκαλέστε συγγενείς, φίλους και συνεργάτες και εμείς θα φροντίσουμε για όλα όσα χρειάζονται για να έχετε μία μοναδική εκδήλωση που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στην μνήμη των καλεσμένων σας.

<strong>Εταιρική Εκδήλωση</strong>

Στον εσωτερικό χώρο του Κτήματος διοργανώνονται με απόλυτη επιτυχία κάθε είδους εταιρικές εκδηλώσεις όπως Συνέδρια, Meetings, Σεμινάρια, Εκπαιδεύσεις, Team building, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις και όχι μόνο. Το Κτήμα Diamond βρίσκεται σε κομβικό σημείο, στο 16ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας, σε απόσταση αναπνοής από μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Οι επαγγελματίες του είδους αναλαμβάνουν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εταιρικών events. Ο χώρος διαθέτει σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό.

<strong>Παιδικά Πάρτι</strong>

Πρωτότυπα παιδικά πάρτι με απόλυτη ασφάλεια για τα παιδιά σας διοργανώνονται σε έναν πραγματικό παράδεισο. Τα παιδιά διασκεδάζουν και οι γονείς χαλαρώνουν κοντά στη φύση.

<strong>Θεματικά Πάρτι</strong>

Το Κτήμα Diamond  είναι το ιδανικό μέρος για την οργάνωση ειδικών θεματικών πάρτι όπως Χριστουγεννιάτικα πάρτι, αποκριάτικα, κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας, χορευτικές βραδιές, γυμναστικές επιδείξεις, μουσικές βραδιές, team building εταιριών, γευσιγνωσίας, οινογνωσίας, εφηβικά πάρτι και άλλα.

Skylark

<h3>Skylark: Κομψότητα, Καινοτομία και Ποιότητα στις Κοινωνικές και Επαγγελματικές Εκδηλώσεις</h3>
Τοποθετημένο στην καρδιά της πόλης, το ξενοδοχείο Skylark βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μετρό και όλα τα αθηναϊκά hotspots! Με εννέα ορόφους, 199 εντυπωσιακά σχεδιασμένα δωμάτια και μια σειρά από παροχές ευεξίας και γαστρονομίας, πλεγμένες άψογα με μοντέρνα μπαρόκ στοιχεία και έντονους χρωματισμούς, το Brown Lighthouse Athens αποτελεί έναν συναρπαστικό νέο κόσμο που περιμένει να τον ανακαλύψετε. Όσο για το <strong>rooftop</strong> του ξενοδοχείου, θα σας συναρπάσει με την ατέλειωτη θέα, την πισίνα και, φυσικά, τα πιο απρόσμενα πάρτι της Αθήνας!

Στο Skylark οι <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong> και τα <strong>ιδιωτικά πάρτι</strong> αποκτούν στυλ! Οι μοναδικοί χώροι του Skylark, προσφέρουν μια σειρά από ευέλικτες <strong>αίθουσες συνεδριάσεων</strong>, εξοπλισμένες με υπερσύγχρονες οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, ιδανικές να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις κάθε μεγέθους – επιχειρηματικές ή κοινωνικές. Απλά ρωτήστε μας!
<h3></h3>
<h3>Χώροι</h3>
<strong>Χώρος Συνεδριάσεων I</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 35 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 25, (Σχολική Διάταξη) 15, (U-Shape) 15, (Board) 12, (Banquet 8αρι) 30, (Cocktail) 38, (Cabaret) 25

<strong>Χώρος Εκδηλώσεων Ισόγειο</strong>
Όροφος: 0
Εμβαδόν: 168 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 100, (Σχολική Διάταξη) 50, (Board) 40, (Banquet 8αρι) 120, (Cocktail) 150, (Cabaret) 90

<strong>Εστιατόριο</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 430 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 114, (Cocktail) 120

<strong>Rooftop</strong>
Όροφος: 10
Εμβαδόν: 500 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 200, (Cocktail) 190, (Cabaret) 110

Skylark Rooftop

<h3>Επαγγελματικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις με Πανοραμική Θέα στην Ακρόπολη</h3>
Στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου Skylark Athens, σας περιμένει μια μοναδική εμπειρία. Με πανοραμική θέα που εκτείνεται σε όλη την Αθήνα, την Ακρόπολη και το Λυκαβηττό, το deck του Skylark Rooftop, με εξωτερική <strong>πισίνα</strong> και <strong>τζακούζι</strong>, αποτελεί το τέλειο lounge καταφύγιο για χαλάρωση αλλά και έναν εξαιρετικό χώρο για <strong>κοινωνικές</strong> και <strong>εταιρικές εκδηλώσεις</strong>.

Στον ίδιο χώρο, το <strong>Rooftop Restaurant</strong> εγγυάται μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία, με δημιουργίες εμπνευσμένες από τη Μεσόγειο, ενώ το Rooftop Bar θα σας μυήσει στον μαγευτικό κόσμο του mixology με δροσιστικά και πρωτοποριακά κοκτέιλ. Το Skylark Rooftop προσφέρει στους επισκέπτες του ένα μεγάλο εύρος παροχών και υπηρεσιών που το καθιστούν το απόλυτο μέρος για<strong> team bonding</strong> και τον ιδανικό καμβά για <strong>πρωτότυπες επαγγελματικές</strong> και <strong>ιδιωτικές συναντήσεις</strong>.

Η πισίνα δέχεται καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00. Το Rooftop Bar είναι στη διάθεσή σας καθημερινά από τις 11:00 έως τις 00:00.

Dave Red Athens

<h3>DAVE Red Athens: Το Πιο Urban Πρόσωπο της Αθήνας!</h3>
Καλώς ήρθατε στο DAVE Red Athens, τη νεανική πλευρά των Brown Hotels! Εμπνευσμένο από την πόλη, το DAVE Red διαθέτει 87 δωμάτια σχεδιασμένα σε σύγχρονο industrial ύφος και όλες τις ανέσεις για να σας προσφέρει μία ευχάριστη εμπειρία στην καρδιά της Αθήνας.

Στο DAVE Red Athens θα βρείτε μια σειρά από εντυπωσιακές αίθουσες και χώρους, ιδανικούς για να καλύψουν τις ανάγκες όλων των <strong>κοινωνικών και εταιρικών εκδηλώσεων</strong>. Επιλέξτε ανάμεσα στο απολαυστικό <strong>rooftop,</strong> με υδρομασάζ και πανοραμική θέα σε όλη την Αθήνα, χωρητικότητας 60 ατόμων, το ατμοσφαιρικό <strong>meeting room</strong> χωρητικότητας 50 ατόμων, το <strong>Dave Underground Club </strong>για συναρπαστικά ιδιωτικά πάρτυ, χωρητικότητας 100 ατόμων και φυσικά το στυλάτο <strong>Dave’s Bar</strong> όπου θα σερβιριστείτε τα ωραιότερα cocktails.

Είτε σχεδιάζετε ένα ιδιωτικό πάρτι, εταιρική εκδήλωση ή αναζητάτε λίγο χρόνο αναψυχής και χαλάρωσης, το DAVE Red Athens είναι ο κορυφαίος προορισμός. Αναβαθμίστε τις εκδηλώσεις σας στην καρδιά της πόλης και δημιουργήστε μοναδικές αναμνήσεις!

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>
Το Grand Hall αποτελείται απο χώρο υποδοχής (φουαγιέ) με μπαρ 100τμ και κυρίως αίθουσα 250τμ που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 220 άτομα σε 10αρες ροτόντες ή 300 άτομα σε διάταξη αμφιθεάτρου. Υπάρχει οπτικοακουστικός εξοπλισμός για παρουσιάσεις, εκθέσεις. Ιδιωτικό Παρκινγκ, Πρόσβαση και wc ΑΜΕΑ. Εξωτερκός χώρος Deck.

Lagonissi Waterfalls

<h3>Το Κτήμα Lagonissi Waterfalls</h3>
Το ανακαινισμένο Κτήμα Lagonissi Waterfalls, γνωστό επί εικοσαετίας ως Κτήμα Delago, βρίσκεται στο Λαγονήσι Αττικής, σε έναν μικρό λόφο 500 μέτρα από τη θάλασσα, είναι ένας χώρος υψηλών προδιαγραφών. Ο πανέμορφος καταπράσινος κήπος με την πισίνα αλλά και ο ιδιαίτερα φροντισμένος φωτισμός του χώρου δημιουργούν φιλόξενη και ρομαντική ατμόσφαιρα, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό σκηνικό για αξέχαστες κοινωνικές και εταιρικές εκδηλώσεις όλο τον χρόνο.

Το Κτήμα είναι διαμορφωμένο σε τρία μεγάλα επίπεδα τα οποία χωρίζουν λιθόκτιστα τοιχία διακοσμημένα με γεράνια, τριανταφυλλιές και βουκαμβίλιες.

Διαθέτει έναν μοντέρνο στεγασμένο χώρο από γυαλί και σίδερο για 500 άτομα (καθιστά), ο οποίος βρίσκεται σε αρμονία με τον πανέμορφο κατάφυτο κήπο.

Το εκκλησάκι της Κοίμησης της Θεοτόκου βρίσκεται στον ελαιώνα του Κτήματος.

Το Κτήμα Lagonissi Waterfalls συνεργάζεται με επιλεγμένα catering, καθώς και με επαγγελματίες D.J., διακοσμητές, φωτογράφους και παρκαδόρους.
<h3>Διαθέτει</h3>
<ul>
<li>κήπο χωρητικότητας 1.000 ατόμων</li>
<li>στεγασμένο χώρο χωρητικότητας 500 ατόμων</li>
<li>studio 30 τ.μ. με κουζίνα και W.C. (για την εξυπηρέτηση του ζευγαριού και της οικογένειάς του)</li>
<li>κλειστό χώρο (ντεπαρασάζ) 250 τ.μ. για τη συντήρηση και την προετοιμασία του φαγητού από το catering</li>
<li>10 W.C. , καθώς και W.C. για άτομα με ειδικές ανάγκες, με φροντιστή καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης</li>
<li>parking χωρητικότητας τουλάχιστον 350 αυτοκινήτων</li>
<li>αυτόματη ηλεκτρική γεννήτρια σε περίπτωση διακοπής ρεύματος</li>
<li>τέντες και ομπρέλες για τις πρωινές και μεσημβρινές εκδηλώσεις</li>
<li>προσωπικό ασφαλείας (security service) μετά από συνεννόηση</li>
</ul>