BÓTOXE Athens

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις Υψηλού Επιπέδου στο BÓTOXE Athens</h3>

Αναζητάτε τον απόλυτο χώρο για <strong>εταιρικές εκδηλώσεις υψηλού κύρους στην Αθήνα</strong>; Το <strong>BÓTOXE Athens</strong> συνδυάζει την εκλεπτυσμένη γαστρονομία, τη σύγχρονη αισθητική και τις προηγμένες τεχνολογικές παροχές, δημιουργώντας έναν μοναδικό προορισμό για επαγγελματικές διοργανώσεις που ξεχωρίζουν.

Ο χώρος διαθέτει <strong>εντυπωσιακή εσωτερική διακόσμηση</strong> σε ζωντανά παστέλ χρώματα. Παράλληλα η πολυτελή dining αίθουσα και ένα υπερσύγχρονο club εξοπλισμένο με κορυφαίας ποιότητας ηχοσύστημα, προσφέρουν την ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε είδους <strong>επαγγελματική εκδήλωση</strong>. Από <strong>παρουσιάσεις προϊόντων</strong> και <strong>εταιρικές επετείους</strong> έως <strong>δημιουργικά projects όπως κινηματογραφικά γυρίσματα</strong>.

Ο ευέλικτος χώρος μπορεί να διαμορφωθεί πλήρως ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε εκδήλωσης. Επιπρόσθετα η άρτια εκπαιδευμένη ομάδα του BÓTOXE παρέχει προσωποποιημένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Η εμπειρία και η αφοσίωση στην τελειότητα εγγυώνται πως ακόμα και οι πιο απαιτητικοί καλεσμένοι θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι. Από business brunches και fashion shows μέχρι art installations και exclusive parties. Το BÓTOXE προσφέρει τον ιδανικό καμβά για κάθε εκδήλωση. Με αρχιτεκτονική που εντυπωσιάζει, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και ατμόσφαιρα που εμπνέει, κάθε στιγμή  μετατρέπεται σε εμπειρία. Είναι κάτι που αξίζει να μοιραστεί κανείς.

Αν θέλετε η επόμενη σας <strong>εταιρική εκδήλωση στην Αθήνα</strong> να ξεχωρίσει, τότε αυτός ο χώρος είναι η επιλογή που θα απογειώσει το brand σας.

Kenko

<h3>Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις στο Kenko</h3>

<p>Kenko – Αναζητάτε έναν κομψό και ξεχωριστό χώρο για την επόμενη εκδήλωσή σας στην Αθήνα; Το <strong>Kenko στη Νέα Σμύρνη</strong> είναι ένας μοντέρνος, υψηλής αισθητικής χώρος εκδηλώσεων, εμπνευσμένος από τον ιαπωνικό μινιμαλισμό – ιδανικός για κάθε είδους <strong>εταιρική ή ιδιωτική συγκέντρωση.</strong> Με κυρίαρχο στοιχείο το φυσικό ξύλο και διακριτικές κόκκινες λεπτομέρειες, ο χώρος αποπνέει ζεστασιά και φιλοξενία, δημιουργώντας το ιδανικό περιβάλλον για εκδηλώσεις με στυλ. Εδώ, η ιαπωνική αισθητική συνδυάζεται άψογα με αυθεντική fusion γαστρονομία, προσφέροντας μια εμπειρία που μένει αξέχαστη.</p>

<p>Ό χώρος διαθέτει prive χώρο για πιο προσωπικές ή ιδιωτικές συγκεντρώσεις και είναι δανικό για τη διοργάνωση:</p>

<li>Εταιρικων και επαγγελματικών συναντήσεων</li>

<li>Πάρτι γενεθλίων & εορταστικά events</li>

<li>Κοινωνικές εκδηλώσεις περιορισμένου αριθμού καλεσμένων</li>

<p>Ο χώρος αποπνέει ηρεμία και κομψότητα, με κυρίαρχα στοιχεία το ξύλο, το μαύρο μέταλλο και τις διακριτικές κόκκινες λεπτομέρειες. Η ανοιχτή κουζίνα επιτρέπει στους επισκέπτες να παρακολουθήσουν τη διαδικασία προετοιμασίας των πιάτων, προσφέροντας μια διαδραστική γαστρονομική εμπειρία .Το ειδικά σχεδιασμένο προσαρμοσμένο μενού, σε συνδυασμό με την άρτια εξυπηρέτηση, εξασφαλίζει μία εξατομικευμένη εμπειρία που ξεχωρίζει.</p>

<h4>Ιαπωνική Κουζίνα & Μενού</h4>

<p>Το μενού του Kenko συνδυάζει παραδοσιακές ιαπωνικές γεύσεις με μοντέρνες πινελιές. Περιλαμβάνει επιλογές όπως:</p>

  • Nigiri & Sashimi: Σολομός, τόνος, λαβράκι, γαρίδα, χέλι

  • Maki & Uramaki Rolls: Κλασικά και δημιουργικά rolls με γαρίδα tempura, σολομό, λαβράκι, spicy mayo και σάλτσα teriyaki

  • Signature Dishes: Ψητό φιλέτο Wagyu με BBQ dressing, σολομός teriyaki, γαρίδες tempura με chili mayo

  • Ορεκτικά: Σαλάτα με τραγανή πάπια, oyster ponzu, Japanese clear soup με μανιτάρια shiitake και φρέσκο τζίντζερ

Brown Kubic

<h3>Απολαύστε τις Εκδηλώσεις σας στο Brown Kubic Boutique Hotel στην Καρδιά της Αθήνας</h3>

Ακριβώς δίπλα στο εμβληματικό Εθνικό Θέατρο Αθηνών και λίγα μόλις βήματα μακριά από την ανακαινισμένη Πλατεία Ομονοίας. Εκεί θα βρείτε ένα από τα στολίδια του αθηναϊκού κέντρου, το ξενοδοχείο Brown Kubic. Το Kubic είναι κοσμοπολίτικο, μοντέρνο, μίνιμαλ και με urban chic λεπτομέρειες που σμίγουν αρμονικά με το αστικό τοπίο. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επισκέπτες την απόλυτη εμπειρία στις ιδιωτικές και επαγγελματικές εκδηλώσεις.

Είτε χρειάζεστε ένα χώρο για μια <strong>παρουσίαση</strong>, ένα <strong>workshop</strong> ή μια <strong>συνάντηση</strong>, οι φωτεινές και ευάερες αίθουσες συσκέψεων του Kubic λειτουργούν όλο τον χρόνο και μπορούν να φιλοξενήσουν έως και <strong>30 άτομα σε θεατρική διάταξη.</strong>

Όσο για το <strong>εστιατόριο</strong>, οι άνετοι χώροι, οι γαστρονομικές προτάσεις και οι ιδιαίτερες επιλογές ποτών, σας προκαλούν να αφεθείτε σε μια απολαυστική εμπειρία στην καρδιά της Αθήνας. Ο χώρος του εστιατορίου έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί άνετα έως και 119 επισκέπτες. Η διάταξη είναι κοκτέιλ δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στη δημιουργία μιας μοναδικής ατμόσφαιρας και φιλοξενίας για τους επισκέπτες.

Και για τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες, η <strong>ταράτσα</strong> ραντεβού στον 8ο όροφο. Αποτελεί το καλύτερο μέρος για να χαλαρώσετε με την παρέα σας, να απολαύσετε τον ήλιο ή ακόμα και να εργαστείτε. Όσο για την θέα; Όλη η πόλη στα πόδια σας!

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

Compañeros

Γιορτάστε τις Ιδιαίτερες Στιγμές σας στο Companeros

Το Companeros δεν είναι απλώς ένας χώρος. Είναι ένα μοναδικό μουσικό καταφύγιο με ζωντανή ενέργεια και διαχρονική αισθητική. Όσοι αναζητούν μια εμπειρία πέρα από τα συνηθισμένα, το επιλέγουν για να δώσουν στυλ, χαρακτήρα και μαγεία σε κάθε εκδήλωσή τους.

Ο χώρος διαθέτει ισχυρό ηχοσύστημα, εντυπωσιακά οπτικά εφέ και μοναδική ατμόσφαιρα που εντυπωσιάζει από την πρώτη στιγμή. Είτε οργανώνετε γενέθλια, βάπτιση, εταιρική εκδήλωση ή γάμο, η μουσική στο Companeros αναλαμβάνει να δημιουργήσει το ιδανικό σκηνικό για αυθεντική διασκέδαση και αξέχαστες στιγμές.

Η ζωντανή μουσική βρίσκεται στο επίκεντρο. Καλλιτέχνες και συγκροτήματα με εμπειρία δίνουν το ρυθμό της βραδιάς, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα ελληνικών και διεθνών επιτυχιών. Το κάθε live γίνεται ένα ξεχωριστό μουσικό ταξίδι που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των καλεσμένων σας.

Πίσω από κάθε επιτυχημένη εκδήλωση βρίσκεται η έμπειρη ομάδα του Companeros. Φροντίζει κάθε λεπτομέρεια, από την προετοιμασία μέχρι την εξυπηρέτηση, ώστε εσείς να απολαμβάνετε την εμπειρία χωρίς άγχος. Επαγγελματισμός, φιλική διάθεση και απόλυτη συνέπεια εξασφαλίζουν ότι η κάθε εκδήλωση εξελίσσεται με τον καλύτερο τρόπο.

Κτήμα Diamond

<h3>Το Κτήμα Diamond</h3>

Στο Κτήμα Diamond διοργανώνουμε εκδηλώσεις όπως Γάμους, Βαπτίσεις, Παιδικά Πάρτι, Εταιρικά Εvent, Συνέδρια, Meetings, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις Ζωγραφικής, Gala events, Cocktail &amp; Θεματικά Party. Εσείς εμπιστευτείτε μας για την διοργάνωση της εκδήλωσής σας και απολαύστε τις παρέα με τους επίτιμους καλεσμένους σας. Η επιτυχία σας είναι δεδομένη με την φροντίδα του Delichef Creative Catering.

<strong>Γάμος</strong>

Ξεκινήστε τη νέα κοινή ζωή σας στο Κτήμα Diamond. Αναλαμβάνουμε την δεξίωση γάμου, και το Cocktail Wedding Party, σε ένα ιδανικό περιβάλλον. Μοιραστείτε την πιο σημαντική ημέρα της ζωής σας με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

<strong>Βάπτιση</strong>

Οι σημαντικότεροι πρωταγωνιστές της ζωής μας είναι τα παιδιά μας και αξίζουν την πιο σπουδαία διοργάνωση για την ημέρα της βάπτισής τους. Εσείς προσκαλέστε συγγενείς, φίλους και συνεργάτες και εμείς θα φροντίσουμε για όλα όσα χρειάζονται. Σκοπός μας να έχετε μία μοναδική εκδήλωση που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στην μνήμη των καλεσμένων σας.

<strong>Εταιρική Εκδήλωση</strong>

Στον εσωτερικό χώρο του Κτήματος διοργανώνονται με απόλυτη επιτυχία κάθε είδους εταιρικές εκδηλώσεις όπως Συνέδρια, Meetings, Σεμινάρια, Εκπαιδεύσεις, Team building, Παρουσιάσεις, Συνεντεύξεις τύπου, Εκθέσεις και όχι μόνο. Το Κτήμα Diamond βρίσκεται σε κομβικό σημείο, στο 16ο χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας, σε απόσταση αναπνοής από μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Οι επαγγελματίες του είδους αναλαμβάνουν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εταιρικών events. Ο χώρος διαθέτει σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό.

<strong>Παιδικά Πάρτι</strong>

Πρωτότυπα παιδικά πάρτι με απόλυτη ασφάλεια για τα παιδιά σας διοργανώνονται στον χώρο μας. Τα παιδιά διασκεδάζουν και οι γονείς χαλαρώνουν κοντά στη φύση.

<strong>Θεματικά Πάρτι</strong>

Το Κτήμα Diamond  είναι το ιδανικό μέρος για την οργάνωση ειδικών θεματικών πάρτι. Απο Χριστουγεννιάτικα πάρτι, αποκριάτικα, κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας, χορευτικές βραδιές, γυμναστικές επιδείξεις, μουσικές βραδιές, team building εταιριών, γευσιγνωσίας, οινογνωσίας, μέχρι και εφηβικά πάρτι και άλλα.

Skylark

<h3>Skylark: Κομψότητα, Καινοτομία και Ποιότητα στις Κοινωνικές και Επαγγελματικές Εκδηλώσεις</h3>

Τοποθετημένο στην καρδιά της πόλης, το ξενοδοχείο Skylark βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μετρό και όλα τα αθηναϊκά hotspots! Με εννέα ορόφους, 199 εντυπωσιακά σχεδιασμένα δωμάτια και μια σειρά από παροχές ευεξίας και γαστρονομίας, πλεγμένες άψογα με μοντέρνα μπαρόκ στοιχεία και έντονους χρωματισμούς, το Brown Lighthouse Athens αποτελεί έναν συναρπαστικό νέο κόσμο που περιμένει να τον ανακαλύψετε. Όσο για το <strong>rooftop</strong> του ξενοδοχείου, θα σας συναρπάσει με την ατέλειωτη θέα, την πισίνα και, φυσικά, τα πιο απρόσμενα πάρτι της Αθήνας!

Στο Skylark οι <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong> και τα <strong>ιδιωτικά πάρτι</strong> αποκτούν στυλ! Οι μοναδικοί χώροι του Skylark, προσφέρουν μια σειρά από ευέλικτες <strong>αίθουσες συνεδριάσεων</strong>, εξοπλισμένες με υπερσύγχρονες οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, ιδανικές να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις κάθε μεγέθους – επιχειρηματικές ή κοινωνικές. Απλά ρωτήστε μας!

<h3>Χώροι</h3>

<strong>Χώρος Συνεδριάσεων I</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 35 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 25, (Σχολική Διάταξη) 15, (U-Shape) 15, (Board) 12, (Banquet 8αρι) 30, (Cocktail) 38, (Cabaret) 25

<strong>Χώρος Εκδηλώσεων Ισόγειο</strong>
Όροφος: 0
Εμβαδόν: 168 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 100, (Σχολική Διάταξη) 50, (Board) 40, (Banquet 8αρι) 120, (Cocktail) 150, (Cabaret) 90

<strong>Εστιατόριο</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 430 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 114, (Cocktail) 120

<strong>Rooftop</strong>
Όροφος: 10
Εμβαδόν: 500 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 200, (Cocktail) 190, (Cabaret) 110

Dave Red Athens

DAVE Red Athens: Το Πιο Urban Πρόσωπο της Αθήνας!

Καλώς ήρθατε στο DAVE Red Athens, τη νεανική και δυναμική πλευρά των Brown Hotels! Πως μπορείται να αντισταθείται και να μην γνωρίσετε το πιο μοντέρνο και στιλάτο μέρος στο κέντρο. Εμπνευσμένο από την καρδιά της πόλης, προσφέρει 87 μοντέρνα δωμάτια σχεδιασμένα σε σύγχρονο industrial ύφος, προσφέροντας όλες τις σύγχρονες ανέσεις για μια αξέχαστη εμπειρία στη ζωντανή Αθήνα.

Είναι ο απόλυτος και δανικός προορισμός για να φιλοξενήσετε κοινωνικές και εταιρικές εκδηλώσεις. Ανακαλύψτε μια ποικιλία εντυπωσιακών χώρων, που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης, όπως:

  • Rooftop με υδρομασάζ και πανοραμική θέα σε όλη την Αθήνα, ιδανικό για εκδηλώσεις χωρητικότητας 60 ατόμων.
  • Το ατμοσφαιρικό meeting room χωρητικότητας 50 ατόμων, ιδανικό για επαγγελματικές συναντήσεις.
  • Dave Underground Club για ιδιωτικά πάρτι και συναρπαστικές εκδηλώσεις, χωρητικότητας 100 ατόμων.
  • Το στυλάτο Dave’s Bar, το ιδανικό μέρος για να απολαύσετε τα πιο γευστικά cocktails σε ένα μοντέρνο και φιλόξενο περιβάλλον.

Είτε οργανώνετε ιδιωτικό πάρτι, εταιρική εκδήλωση ή αναζητάτε χρόνο αναψυχής και χαλάρωσης, αυτό το μέρος είναι ο απόλυτος προορισμός για να αναβαθμίσετε τις εκδηλώσεις σας στην καρδιά της Αθήνας και να δημιουργήσετε μοναδικές αναμνήσεις. Εϊμαστε δίπλα σας για να προγματοποιήσουμε μαζί βήμα, βήμα την εκδήλωση έτσι όπως την έχετε ονειρευτεί!

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>

Το <strong>Grand Hall στη Χαλκίδα</strong> αποτελεί μία από τις πιο καλαίσθητες και λειτουργικές αίθουσες εκδηλώσεων στην περιοχή της Χαλκίδας. Με μοντέρνο design, προηγμένο εξοπλισμό και εξαιρετική τοποθεσία, προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον για τη διοργάνωση κάθε είδους <strong>κοινωνικής ή επαγγελματικής εκδήλωσης.</strong>

<p>Είτε σχεδιάζετε έναν ρομαντικό γάμο, μία βάπτιση με στιλ, μία κομψή εταιρική παρουσίαση ή μια γιορτή γενεθλίων, ο χώρος καλύπτει απόλυτα κάθε ανάγκη με:</p>

<li>Καλαίσθητο και ευέλικτο χώρο</li>

<li>Υψηλής ποιότητας εξοπλισμό</li>

<li>Πλήρως προσαρμοσμένες υπηρεσίες catering και διακόσμησης</li>

<li>Άνετη πρόσβαση και ιδιωτικό parking</li>

<h4>Χαρακτηριστικά του Χώρου</h4>

<li>Κύρια αίθουσα: 250 τ.μ., χωρητικότητα έως 220 άτομα σε τραπεζοκαθίσματα ή έως 300 σε διάταξη θεάτρου</li>

<li>Φουαγιέ / Χώρος Υποδοχής: 100 τ.μ. με καλαίσθητο bar – ιδανικό για cocktail υποδοχής ή networking</li>

<li>Εξωτερικό Deck: Με πανοραμική θέα – ιδανικό για φωτογραφίσεις, καλοκαιρινά happenings ή προ-εκδήλωση ποτό</li>

<li>Εύκολη πρόσβαση και υποδομές για ΑΜΕΑ</li>

<li>Κλιματισμός, φωτιστικά σενάρια και ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας</li>

<p>Ο χώρος παρέχει πλήρες σύστημα ήχου (DJ booth, μικρόφωνα, κονσόλα). Διαθέτει σύστημα προβολής (projector & οθόνη) και Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. Ο φωτισμός είναι LED με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με την εκδήλωση.</p>

<p>Το Grand Hall συνεργάζεται με <strong>έμπειρους επαγγελματίες caterers,</strong> ενώ τα μενού διαμορφώνονται για κάθε περίσταση και με βάση το θέμα της εκδήλωσης. Δίνεται η δυνατότητα δοκιμής του μενού πριν την εκδήλωση. Σε σχέση με τον στολισμό και τη διακόσμηση προσαρμόζονται στο ύφος και τη θεματολογία της κάθε εκδήλωσης (γάμος, βάπτιση, εταιρική παρουσίαση). Αποτελεί την τέλεια επιλογή για τη δεξίωση γάμου ή βάπτισης, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Χαλκίδας, με φόντο τον Ευβοϊκό. Η έμπειρη ομάδα του χώρου αναλαμβάνει κάθε λεπτομέρεια για να ζήσετε μια μέρα που θα σας μείνει αξέχαστη.</p>

<p>Σε σχέση με τη διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και συνεδρίων ο χώρος προσφέρει:</p>

<li>Άριστες εγκαταστάσεις για <strong>σεμινάρια, παρουσιάσεις, workshops και εταιρικές συναντήσεις</strong></li>

<li>Υποδομές για παρουσιάσεις PowerPoint / video</li>

<li>Καθίσματα σε διάταξη θεάτρου ή στρογγυλά τραπέζια</li>

<li>Επιλογές coffee breaks, brunch και επίσημου γεύματος</li>

<p>Εμπιστευτείτε το <strong>Grand Hall</strong> για την εκδήλωσή σας και απολαύστε την άνεση, την αισθητική και την ασφάλεια ενός επαγγελματικά σχεδιασμένου χώρου.</p>

Lagonissi Waterfalls

<h3>Κτήμα Lagonissi Waterfalls – Ιδανικός Χώρος Εκδηλώσεων στο Λαγονήσι</h3>

<p>Το πλήρως ανακαινισμένο <strong>Κτήμα Lagonissi Waterfalls</strong>, γνωστό για πάνω από 20 χρόνια ως <strong>Κτήμα Delago</strong>, βρίσκεται σε προνομιακή τοποθεσία στο <strong>Λαγονήσι Αττικής</strong>. Και όλα αυτά μόλις <strong>500 μέτρα από τη θάλασσα</strong>. Χτισμένο σε έναν μικρό καταπράσινο λόφο, προσφέρει έναν <strong>υψηλών προδιαγραφών χώρο εκδηλώσεων</strong>, ιδανικό για <strong>γάμους</strong>, <strong>βαπτίσεις</strong>, <strong>εταιρικά events</strong> και <strong>δεξιώσεις</strong> καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ο <strong>εντυπωσιακός κήπος</strong> με την πισίνα, τα διακοσμητικά φωτιστικά και την πλούσια βλάστηση δημιουργεί μια <strong>ρομαντική και φιλόξενη ατμόσφαιρα</strong>. Το Κτήμα αναπτύσσεται σε <strong>τρία φυσικά επίπεδα</strong>, τα οποία χωρίζονται με <strong>λιθόκτιστα τοιχία</strong>. Στολίζονται με <strong>γεράνια</strong>, <strong>τριανταφυλλιές</strong> και <strong>βουκαμβίλιες</strong>, προσφέροντας ένα μοναδικό φυσικό σκηνικό για κάθε εκδήλωση.</p>

<p>Στην καρδιά του κτήματος βρίσκεται ένας <strong>μοντέρνος στεγασμένος χώρος</strong> από γυαλί και σίδερο. Έχει χωρητικότητα <strong>500 καθήμενων ατόμων</strong>, που εναρμονίζεται απόλυτα με το φυσικό περιβάλλον. Στον ελαιώνα του Κτήματος δεσπόζει το <strong>εκκλησάκι της Κοίμησης της Θεοτόκου</strong>, προσφέροντας τη δυνατότητα για <strong>θρησκευτική τελετή στον ίδιο χώρο</strong>. Το Κτήμα συνεργάζεται με επιλεγμένα <strong>εταιρικά catering</strong>, <strong>επαγγελματίες D.J.</strong>, <strong>διακοσμητές</strong>, <strong>φωτογράφους</strong> και <strong>παρκαδόρους</strong>, εξασφαλίζοντας την άψογη οργάνωση κάθε εκδήλωσης.</p>

<h3>Παροχές του Κτήματος</h3>

<ul> <li><strong>Καταπράσινος κήπος</strong> χωρητικότητας έως και <strong>1.000 ατόμων</strong></li> <li><strong>Στεγασμένος χώρος</strong> για <strong>500 καθήμενους καλεσμένους</strong></li> <li><strong>Studio 30 τ.μ.</strong> με <strong>κουζίνα και W.C.</strong> για την εξυπηρέτηση του ζευγαριού και της οικογένειας</li> <li><strong>Κλειστός χώρος (250 τ.μ.)</strong> για την προετοιμασία και συντήρηση του φαγητού από το catering</li> <li><strong>10 W.C.</strong>, συμπεριλαμβανομένου <strong>W.C. για ΑμεΑ</strong>, με <strong>φροντιστή καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης</strong></li> <li><strong>Χώρος στάθμευσης</strong> για τουλάχιστον <strong>350 οχήματα</strong></li> <li><strong>Αυτόματη γεννήτρια</strong> για αδιάκοπη λειτουργία σε περίπτωση διακοπής ρεύματος</li> <li><strong>Τέντες και ομπρέλες</strong> για πρωινές και μεσημεριανές εκδηλώσεις</li> <li><strong>Υπηρεσία ασφαλείας (Security)</strong> κατόπιν συνεννόησης</li> </ul>