Panorama M/S

<h3>Panorama M/S</h3>

To <strong>ιστιοπλοϊκό Panorama M/S, </strong>μήκους 53 μέτρων θέτει νέα πρότυπα για τα Sailing Yachts.

Μέχρι και <strong>50 επιβάτες</strong> μπορούν να φιλοξενηθούν σε<strong> 24 άρτια εξοπλισμένες καμπίνες</strong>, όλες <strong>με ιδιωτικό μπάνιο</strong>.
Η προσωπική εξυπηρέτηση από το φιλικό προσωπικό του Panorama, θα μπορούσε να ξεπεράσει και τις υψηλότερες προσδοκίες σας.

Κατά την υποδοχή η/ο οικοδέσποινα/οικοδεσπότης θα σας ετοιμάσει το αγαπημένο σας κοκτέιλ σε ένα από τα μπαρ του <strong>Panorama</strong>.

Θα μπορείτε να απολαύσετε στον ευρύχωρο και όμορφα διακοσμημένο χώρο της τραπεζαρίας το πρωινό σας ή και το δείπνο σας σε ένα ατμοσφαιρικό σκηνικό. Η εκλεκτή του κουζίνα είναι ένα ακόμα προτέρημα του σκάφους.
Κάθε μέρα θα σας προσφέρει νέα τοπία και νέες εμπειρίες… Κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορείτε να επισκεφθείτε τα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας υπό την καθοδήγηση του έμπειρου Διευθυντή του σκάφους, καθώς και να δοκιμάσετε θαλάσσιο σκι, τζετ-σκι, windsurfing ή κολύμβηση με αναπνευστήρα.

Μπορείτε να επισκέπτεστε ένα νέο λιμάνι κάθε βράδυ και να απολαύσετε τη μοναδική ατμόσφαιρα που προσφέρει το κάθε ένα. Κατά την παραμονή σας <strong>στο Panorama</strong>, o πιο προηγμένος τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός θα σας δώσει τη δυνατότητα να έρχεστε σε επαφή με το σπίτι σας ή τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες.

Τόσο η τραπεζαρία όσο και η βιβλιοθήκη μπορούν να μετατραπούν σε αίθουσες συσκέψεων, όπου οπτικοακουστικός εξοπλισμός και ένας προσωπικός υπολογιστής θα βρίσκεται στη διάθεσή σας.

Είτε η επιλογή σας είναι η χαλάρωση ή τα επαγγελματικά σας, σας καλωσορίζουμε σε μια απαράμιλλη εμπειρία πάνω στο Panorama!

&nbsp;
<h3>Specifications</h3>

LOA 53m

Beam 12m

Draft 5m

Engines 2 x 500 hp MAN

Cruising Speed 24 knots

Number of Cabins 25, all en-suite

Number of Crew 14

<h3>Accommodation</h3>

Twenty-four guest cabins(9-14 square metres) with double or twin bed arrangement (2 places with the possibility of 3rd bed) with en suite bathroom, individually controlled air conditioning, radio and telephone.
– Guest WC

<h3>Tenders + Water Toys</h3>

Ski boat with water skis, jetskis, windsurf boards, snorkelling gear and swimming platform.

Βιολογικός Αμπελώνας Καρολίνα

Ο Βιολογικός Αμπελώνας Καρολίνα

Ο Βιολογικός Αμπελώνας Καρολίνα, βρίσκεται στην κορυφή ενός κατάφυτου καταπράσινου λόφου, μεταξύ Μαρκόπουλου και Πόρτο Ράφτη. Φωλιασμένος μέσα σε σ’ ένα βιολογικό αμπελώνα και ελαιώνα συνολικής έκτασης 22 στρεμμάτων. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δεξιώσεις γάμων και βαπτίσεων. Καθώς και άλλες κοινωνικές ή επαγγελματικές εκδηλώσεις.

Αφήνοντας το αυτοκίνητο σε φυλασσόμενη ιδιόκτητη τοποθεσία 4 στρεμμάτων, οι καλεσμένοι διασχίζουν τον καταπράσινο κήπο που φτάνει στην γραφική πέτρινη εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Εκεί, σε μια πλατεία κάτω από αιωνόβια πεύκα θα αντικρίσουν την κρήνη με το τρεχούμενο νερό κι ένα πέτρινο θεατράκι. Εικόνες που παραπέμπουν σε σκηνικό γραφικού χωριού. Ένα λαξευτό σιντριβάνι, μια παλιά αγροτική ξύλινη άμαξα και πολλά συλλεκτικά αγροτικά αντικείμενα δημιουργούν ένα μοναδικό υπαίθριο μουσείο.

Ακριβώς δίπλα, η μοντέρνας αρχιτεκτονικής βίλα παραχωρείται για τη φιλοξενία του ζευγαριού. Ενώ υπάρχει η ίδια δυνατότητα για φίλους και συγγενείς σε ιδιαίτερα δωμάτια του ίδιου κτήματος. Λόγω της ιδιαίτερης αισθητικής της, έχει επιλεχθεί κατά καιρούς και για παραγωγές γνωστών τηλεοπτικών σειρών.

Το κατάλυμα περιβάλλεται από έναν υπαίθριο χώρο δεξίωσης, χωρητικότητας 450 καθήμενων ατόμων, με πισίνα 25 μέτρων και γκαζόν. Επίσης, διατίθεται και στεγασμένος χώρος δεξιώσεων που προσφέρει κάλυψη σε περίπτωση βροχής και μπορεί να φιλοξενήσει έως 250 καλεσμένους. Τα γευστικά μενού επιμελείται αποκλειστικά η εταιρεία catering Ζαχαράκης.  Επιπλέον, η άψογη ηχητική εγκατάσταση και η συνολική τεχνική υποδομή εξασφαλίζουν άνεση και ασφάλεια για τους παρευρισκόμενους στο event σας.

Τέλος, για τους μικρούς μας φίλους, ο εξωτερικός παιδότοπος επιτρέπει την ασφαλή απασχόλησή τους καθ΄όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Πύργος Petreza

<h3>Ο Πύργος Petreza</h3>

Ο Πύργος Petreza κατασκευάστηκε εξ αρχής με σκοπό τη φιλοξενία. Παρέχει όλες τις ανέσεις και τις υποδομές για να εξυπηρετεί αποτελεσματικά εκδηλώσεις διαφορετικού είδους, ύφους και μεγέθους. Ο χώρος δημιουργεί στους επισκέπτες μια ευχάριστη διάθεση, που απορρέει από την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα και τη μοναδική αισθητική του.

Η ιδιαιτερότητα του Πύργου δεν εξαντλείται στην εξαιρετική αρχιτεκτονική του και τη φυσική ομορφιά του τοπίου. Παράλληλα διακρίνεται και για τις σύγχρονες υποδομές που διαθέτει.

Οι έξι (συν δύο βοηθητικές) μονοκόμματες, δίχως κολόνες, αίθουσες του Πύργου Πετρέζα (800 τ.μ.), η εκπληκτική <strong>βεράντα</strong> του (400 τ.μ.), αλλά και ο μεγάλος, πανέμορφος <strong>κήπος</strong> του (1.800 τ.μ.), αποτελούν ιδανικούς χώρους για κάθε εκδήλωση.

Ενδεικτικά, αναφέρεται πως στον εσωτερικό χώρο μπορούν να γευματίσουν με άνεση 400  άτομα. Στη βεράντα μπορούν αν γευματίσουν μέχρι 250, ενώ στον κήπο έως και 1100 άτομα. Φυσικά, έχει προβλεφθεί ένας τουλάχιστον ικανοποιητικός αριθμός θέσεων στάθμευσης (περισσότερες από 380).

Υπάρχει <strong>ανελκυστήρας</strong> και τουαλέτες για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, ενώ οι σύγχρονες κουζίνες, τα αποδυτήρια, τα ντους και οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις για το προσωπικό, είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να υποστηρίζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης.

Ο Πύργος Πετρέζα διακρίνεται για την οικογενειακή «ζεστασιά» του, που δημιουργεί ένα αίσθημα οικειότητας και άνεσης στους επισκέπτες. Σε αυτό συμβάλλουν και οι σημερινές οικοδέσποινες, η υποδοχή των οποίων θυμίζει σπιτική φιλοξενία, χωρίς όμως να υπολείπεται σε αποτελεσματικότητα και επαγγελματισμό.

Κτήμα Jockey

<h3>Κτήμα Jockey: Ιδανικός Προορισμός για Γάμους και Εταιρικές Εκδηλώσεις</h3>

Το Κτήμα Jockey προσφέρει ένα μοναδικό περιβάλλον για εκδηλώσεις όλων των τύπων. Με καταπράσινους χώρους, ευέλικτες αίθουσες, και μια ατμόσφαιρα country αισθητικής, συνδυάζει τη διαχρονική πολυτέλεια και την εξαιρετική κουζίνα. Εδώ, ο επαγγελματισμός και η αμεσότητα των συνεργατών του δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για την επιτυχία κάθε εκδήλωσης.

<h4>Υποδομές και Χώροι</h4>

Το Jockey’s Country Club διαθέτει κτίριο 1.000 τ.μ. με τρεις αίθουσες που μπορούν να ενοποιηθούν ή να διαχωριστούν ανάλογα με τις ανάγκες της εκδήλωσης. Επιπλέον, οι εξωτερικοί χώροι των 3.000 τ.μ., με τους ειδικά διαμορφωμένους μεγάλους κήπους, προσφέρουν ιδανικές συνθήκες για κάθε τύπο εκδήλωσης. Όλα αυτά συνδυάζονται με parking για πάνω από 300 θέσεις, εξασφαλίζοντας άνετη εξυπηρέτηση των καλεσμένων σας.

<h4>Εκδηλώσεις στο Jockey’s Country Club</h4>

Το Κτήμα Jockey αποτελεί τον απόλυτο προορισμό για εκδηλώσεις όπως γάμους, βαπτίσεις, γενέθλια, εορτές, και θεματικές γιορτές. Τις τελευταίες τρεις χρονιές, πάνω από 200.000 άνθρωποι έχουν ζήσει μοναδικές στιγμές στο Jockey’s Country Club, το οποίο φημίζεται για την εξαιρετική εξυπηρέτηση και την προσοχή στη λεπτομέρεια σε κάθε εκδήλωση.

<h4>Εξαιρετική Κουζίνα και Υπηρεσίες</h4>

Η κουζίνα του Jockey’s Country Club προσφέρει μια ποικιλία γευστικών επιλογών, με φρέσκα και ποιοτικά υλικά που καλύπτουν κάθε γαστρονομική ανάγκη. Η εμπειρία του προσωπικού και η φροντίδα για τις ανάγκες του κάθε καλεσμένου εξασφαλίζουν την πλήρη ικανοποίηση όλων των παρευρισκομένων.

Κτήμα Γ. Κοκοτού

<h3>Κτήμα Γ. Κοκοτού: Ιδανικός Χώρος για Λαμπερές Εκδηλώσεις</h3>

Το Κτήμα Γ. Κοκοτού, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή της Σταμάτας Αττικής, είναι ο ιδανικός χώρος για τη διοργάνωση εκδηλώσεων υψηλών απαιτήσεων, προσφέροντας μία μοναδική ατμόσφαιρα που συνδυάζει τη φυσική ομορφιά του περιβάλλοντος με την άριστη εξυπηρέτηση. Με 30 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της γαστρονομίας και των εκδηλώσεων μέσω του <strong>Catering & Event Services</strong> του Radisson Blu Park Hotel Athens, το Κτήμα Γ. Κοκοτού έχει καθιερωθεί ως ένας κορυφαίος προορισμός για γάμους, δεξιώσεις, επαγγελματικές συναντήσεις και εταιρικές εκδηλώσεις.

<h4>Άριστη Διοργάνωση</h4>

Η έμπειρη ομάδα του Radisson Blu Park Hotel Athens, διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διοργάνωση μεγάλων εκδηλώσεων και είναι έτοιμη να αναλάβει την προσωπική φροντίδα κάθε εκδήλωσης, μετατρέποντας κάθε επιθυμία του πελάτη σε πραγματικότητα. Η ομάδα του Radisson Blu Park Hotel διακρίνεται για τον επαγγελματισμό, τη συνέπεια στις συμφωνίες και τις πρωτότυπες ιδέες, εξασφαλίζοντας εκδηλώσεις που αγγίζουν την τελειότητα.

<h4>Χώρος και Υποδομές Κτήματος Γ. Κοκοτού</h4>

Το Κτήμα Γ. Κοκοτού διαθέτει εξαιρετικές εγκαταστάσεις, με την παρουσία μίας μόνιμα εγκατεστημένης τέντας 600 τ.μ., η οποία διαθέτει ξύλινο δάπεδο, εσωτερική διακόσμηση και άνετο parking για τους καλεσμένους. Οι εγκαταστάσεις του κτήματος είναι ιδανικές για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων κάθε τύπου, προσφέροντας έναν όμορφο και άνετο χώρο που συνδυάζει τη φυσική ομορφιά της περιοχής με τις σύγχρονες ανέσεις.

<h4>Κουζίνα και Εξυπηρέτηση Υψηλών Προδιαγραφών</h4>

Η κουζίνα του Κτήματος Γ. Κοκοτού συνδυάζει θεματικές συνθέσεις μενού από όλο τον κόσμο, με γεύσεις που ικανοποιούν όλα τα γούστα. Το μενού προετοιμάζεται από τον καταξιωμένο Σεφ <strong>Christian Robert,</strong> ο οποίος εξειδικεύεται στην παροχή ποιοτικής γαστρονομίας για κάθε είδους εκδήλωση. Από το πιο απλό picnic μέχρι και το πιο απαιτητικό gala, το προσωπικό του Κτήματος Γ. Κοκοτού είναι έτοιμο να προσαρμόσει κάθε εκδήλωση στις ανάγκες και το επίπεδο του εξοπλισμού που απαιτείται.

Η <strong>λίστα κρασιών</strong> του κτήματος είναι πλούσια και επιλεγμένη, προσφέροντας τα καλύτερα κρασιά για να συνοδεύσουν τα πιάτα και να ολοκληρώσουν την εμπειρία.

<h4>Εξατομικευμένη Διακόσμηση για Κάθε Εκδήλωση</h4>

Η διακόσμηση του Κτήματος Γ. Κοκοτού είναι πάντα προσεγμένη και ανάλογη με το ύφος και τη θεματολογία της εκδήλωσης. Ειδική διακόσμηση προσφέρεται για τον χώρο του κτήματος και για τους μπουφέδες, εξασφαλίζοντας ότι κάθε λεπτομέρεια ενισχύει τη συνολική ατμόσφαιρα της εκδήλωσης.

<h4>Ιδανικό για Επαγγελματικές και Κοινωνικές Εκδηλώσεις</h4>

Το Κτήμα Γ. Κοκοτού αποτελεί την ιδανική επιλογή για τη διοργάνωση:

<li>Γάμων και δεξιώσεων υψηλών προδιαγραφών.</li>

<li>Εταιρικών εκδηλώσεων, όπως συνεδρίες, παρουσιάσεις προϊόντων και εορτασμούς.</li>

<li>Ιδιωτικών και κοινωνικών εκδηλώσεων, όπως γενέθλια, επέτειοι και cocktail parties.</li>

Με τον επαγγελματισμό και την εξαιρετική κουζίνα, το Κτήμα Γ. Κοκοτού είναι ο τέλειος προορισμός για οποιαδήποτε εκδήλωση απαιτεί άριστη οργάνωση και μοναδική εμπειρία.

Amalias 36

<h3>Εκδηλώσεις στο κτίριο Amalias 36</h3>

Το κτίριο Amalias 36 είναι ένα από τα ομορφότερα και ιστορικότερα κτίρια της Αθήνας παραδοσιακά γνωστό και ως Μέγαρο Λυκιαρδόπουλου. Βρίσκεται στη λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας 36, απέναντι από το πάρκο του Ζαππείου και πολύ κοντά στους Στύλους του Ολυμπίου Διός, μια ανάσα από το ιστορικό κέντρο της Αθήνας και την πλατεία του Συντάγματος.

Τρεις αίθουσες/όροφοι, Ισόγειο, Πρώτος όροφος και Δεύτερος όροφος, ανακαινισμένοι με ιδιαίτερη προσοχή και διατήρηση της ταυτότητας του κτιρίου, διατίθενται και μπορούν να φιλοξενήσουν κοινωνικές και επαγγελματικές εκδηλώσεις προσφέροντας την αίσθηση και τη ζεστασιά της παλιάς αριστοκρατικής Αθηναϊκής κατοικίας. Είναι χώροι επιβλητικοί, ψηλοτάβανοι, άνετοι, με εκλεπτυσμένη διακόσμηση η οποία συμπληρώνεται με έπιπλα των παλαιών κατοίκων του κτιρίου καθώς και με vintage αυθεντικές αφίσες από την τεράστια συλλογή μας.

Οι αίθουσές δίνουν την επιλογή και την ευελιξία να διαμορφωθούν με βάση τα ζητούμενα και τις ανάγκες της εκάστοτε εκδήλωσης. Δεν υπάρχουν μόνιμα εγκατεστημένοι εξοπλισμοί οι οποίοι να περιορίζουν τη διαμόρφωση του χώρου ή τη φαντασία σας.

&nbsp;
<h3><strong>Οι Χώροι </strong></h3>
<strong>Ισόγειο</strong>

Το ισόγειο του κτιρίου Amalias 36 <strong>είναι ένας χώρος τεσσάρων δωματίων</strong>, με εσωτερικό χώρο κουζίνας-μπαρ, ο οποίος προσφέρεται για να φιλοξενήσει διαφόρων ειδών εκδηλώσεις. Παράλληλα είναι ένας πλήρως εξοπλισμένος <strong>εκθεσιακός χώρος</strong> που διαθέτει <strong>επαγγελματικό φωτισμό και σύστημα ανάρτησης έργων τέχνης</strong>. Ο εσωτερικός διάκοσμος του ισογείου συνδυάζει τη διαχρονική πολυτέλεια του κλασικού με την απλότητα του μοντέρνου.

<strong>Χαρακτηριστικά Ισογείου</strong>

Εμβαδόν: 120m², Ύψος Αίθουσας: 3.30m, Μέγιστη Χωρητικότητα: 180 άτομα

<strong>1ος όροφος</strong>

Όλο το μεγαλείο της αρχιτεκτονικής του κτηρίου μπορεί να αντιληφθεί κανείς με την είσοδό του στον 1ο όροφο. 240 m² μοιράζονται σε μία μεγάλη κεντρική αίθουσα και πέντε επιπλέον δωμάτια τα οποία μπορούν να απομονωθούν και να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες της εκδήλωσης. Διαθέτει παλαιά φωτιστικά και πολυελαίους, εντοιχισμένες ξύλινες ντουλάπες, περίτεχνες εσωτερικές πόρτες με χειροποίητα διακοσμητικά τζάμια. Επίσης παρέχει εκθεσιακό φωτισμό, σύστημα ανάρτησης έργων τέχνης και επιπλέον βοηθητικό χώρο.

<strong>Χαρακτηριστικά 1ου ορόφου</strong>

Εμβαδόν: 240m², Ύψος Αίθουσας: 3.90m, Μέγιστη Χωρητικότητα: 250 άτομα

<strong>2ος όροφος</strong>

Ο 2ος όροφος του κτιρίου Amalias 36 μπορεί να ικανοποιήσει και τα πιο απαιτητικά γούστα. Είναι μια αίθουσα open plan μεγάλης χωρητικότητας, με ιδιαίτερη διαρρύθμιση, η οποία καταφέρνει να συνδυάσει τους άνετους χώρους με την πολυτέλεια και τη ζεστασιά μιας κατοικίας. Προσφέρει υπέροχη θέα στο πάρκο του Ζαππείου, στους Στύλους του Ολυμπίου Διός και στην ανατολική πλευρά της Ακρόπολης. Διαθέτει επιπλέον βοηθητικό χώρο 60μ2, παρέχοντας τη δυνατότητα πραγματοποίησης εκδηλώσεων με μεγάλο αριθμό καλεσμένων.

<strong>Χαρακτηριστικά 2ου ορόφου</strong>

Εμβαδόν: 260m2, Ύψος Αίθουσας: 3.90m, Μέγιστη Χωρητικότητα: 300 άτομα

Αλκυονίς

<h3>Αλκυονίς</h3>
Το <strong>«Αλκυονίς»</strong> είναι ένα γρήγορο, ευέλικτο και άνετο σκάφος, <strong>ιδανικό για ημερήσιες κρουαζιέρες</strong> μικρού και μεσαίου μεγέθους γκρουπ.

Το πρόγραμμα και οι υπηρεσίες κάθε κρουαζιέρας σχεδιάζονται με βάσει τις επιθυμίες του εκάστοτε πελάτη. Μια ημερήσια κρουαζιέρα μπορεί να περιλαμβάνει <strong>επίσκεψη ενός ή περισσοτέρων δημοφιλών νησιών κοντά στην Αθήνα</strong> όπως η Αίγινα, ο Πόρος ή η Ύδρα, καθώς επίσης και εναλλακτικών αλλά εξίσου ενδιαφερόντων προορισμών όπως το Κανάλι της Κορίνθου, η Επίδαυρος, το Αγκίστρι, το ακατοίκητο νησάκι της  Μονής, οι Σπέτσες. <strong>Μια βραδινή κρουαζιέρα</strong> συνήθως συνδυάζει δείπνο και διασκέδαση εν πλω με αργή πλεύση κατά μήκος των ακτών της Αττικής.

Με στόχο να μετατρέψουμε μια απλή θαλάσσια περιήγηση σε αξέχαστη εμπειρία, οι πελάτες μας μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια σειρά από υπηρεσίες όπως πλούσια γεύματα  εν πλω ή στους τόπους επίσκεψης, ψυχαγωγικά προγράμματα, ομαδικά παιχνίδια στο πλοίο ή σε παραλίες, θαλάσσια σπορ, ξεναγήσεις κ.α.

Προσφέρονται επίσης ολοκληρωμένες λύσεις για <strong>εταιρικές δραστηριότητες</strong>, που συνδυάζουν την εκπαίδευση και την ομαδικότητα με πολλή διασκέδαση στα πλαίσια μια ημερήσιας κρουαζιέρας.

Τo πλοίo αναχωρεί από την μαρίνα Ζέας στον Πειραιά ή την περιοχή της Βουλιαγμένης, κατ’ επιλογή των πελατών.

Εθνικός Event Hall

Εθνικός Event Hall

Ο Εθνικός Event Hall βρίσκεται στην καρδιά ενός από τους λίγους εναπομείναντες πνεύμονες πρασίνου της Αθήνας. Ανάμεσα στο επιβλητικό Καλλιμάρμαρο και τους εντυπωσιακούς Στύλους του Ολυμπίου Διός. Ένας χώρος ιδιαίτερος, που μπορεί να φιλοξενήσει κάθε είδους εκδήλωση με μοναδικό τρόπο.
Χωρίζεται σε δύο υπαίθριους και δυο στεγασμένους χώρους. Κάθε χώρος είναι αυτόνομος, με δική του είσοδο. Αλλά και διαφορετικό ύφος, προσφέροντας έτσι εναλλακτικές λύσεις για κάθε εκδήλωση.

Από τους υπαίθριους χώρους, η θέα στη φωτισμένη Ακρόπολη και στο λόφο του Αρδηττού είναι πραγματικά εκπληκτική. Και αυτό, μπορεί να αποτελέσει ένα ιδανικό σκηνικό για την εκδήλωσή σας. Η αίθουσα δεξιώσεων έχει μεγάλο ύψος και πολλά ανοίγματα. Γεγονός που της προσδίδει άνεση  χώρου. Επίσης, έχει άπλετο φως με θέα στον κήπο και την εντυπωσιακή αλέα με τα λουλούδια και τα φυτά. Η αίθουσα (στεγασμένος χώρος) έχει χωρητικότητα 220 ατόμων σε ροτόντες και 400 άτομων για cocktail.

Ο Εθνικός Event Hall βρίσκεται δίπλα στην πανέμορφη, γραφική πέτρινη εκκλησία της Αγίας Φωτεινής Ιλισσού. Δίνοντάς σας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε την τελετή αλλά και τη δεξίωση του γάμου σας δίπλα δίπλα. Αποφεύγοντας έτσι τις περιττές μετακινήσεις.

H αίθουσα μπορεί να φιλοξενήσει έως 150 άτομα σε καθιστή διάταξη, ενώ ο εξωτερικός χώρος έχει δυναμική 500 ατόμων.

Σε κάθε περίπτωση και σε κάθε είδος εκδήλωσης, εταιρικής ή κοινωνικής, ο Εθνικός μπορεί να προσφέρει κάτι μοναδικό. Και με αυτό τον τρόπο να κάνει μοναδική και την εκδήλωση σας.