Ναυτικός Όμιλος Ελλάδος

Ναυτικός Όμιλος Ελλάδος

Ο Ναυτικός Όμιλος Ελλάδος διατίθεται για τη φιλοξενία κάθε είδους εκδήλωσης. Κυρίως για επαγγελματικές εκδηλώσεις και ημερίδες ή και δεξιώσεις υψηλών προδιαγραφών που προκύπτουν από συνέδρια, ημερίδες κλπ. Ο εστίαρχος κος Θ. Παπαδημητρίου βρίσκεται πάντοτε στην διάθεση των Μελών και των φίλων του ομίλου, έχοντας ως γνώμονα  την πλήρη ανταπόκριση στις επί μέρους επιθυμίες των εκάστοτε χρηστών του χώρου.

Ο τελευταίος όροφος του Ομίλου διατίθεται για μαζικές εκδηλώσεις των Μελών του Ομίλου καθώς και των φίλων τους. Στον χώρο αυτό διατίθενται οι παρακάτω αίθουσες με τις αντίστοιχες χωρητικότητες.

«Ναυμαχιών Α’ & Β’» με χωρητικότητα έως 200 καθημένων ατόμων και η αίθουσα «Ανέμων» με χωρητικότητα 165 καθημένων ατόμων. Ωστόσο, η αίθουσα «Ανέμων» κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ενσωματώνεται με τον εξώστη της, δημιουργώντας έναν ενιαίο χώρο χωρητικότητας 220 καθημένων ατόμων.

Στις αίθουσες αυτές πραγματοποιούνται όλων των ειδων εκδηλώσεις. Όπως δεξιώσεις, γεύματα, δείπνα, μεσημεριανά ή βραδινά μπουφέcocktails, απογευματινά ή πρωινά coffee breaks.

Ο χώρος διαθέτει μία υπέροχη θέα στη θάλασσα. Η τοποθεσία του στον Πειραιά, τον καθιστά ως έναν πολύ ελκυστικό χώρο τόσο για εταιρικές, όσο και για κοινωνικές εκδηλώσεις. Έχει μακρά ιστορία φιλοξενίας και οι εμπειρία του προσωπικού και των συνεργατών, θα βοηθήσει οπωσδήποτε στη διοργάνωση μοναδικών εκδηλώσεων.

Είναι ένας χώρος που αξίζει να επισκεφτείτε. Μπορείτε να συζητήσετε για όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες που έχετε για την εκδήλωση που σχεδιάζετε. Είναι σίγουρο ότι τόσο ο ίδιος ο χώρος, όσο και η τοποθεσία, οι υπηρεσίες και το προσωπικό, θα δώσουν το απόλυτο θετικό πρόσημο για μία αξέχαστη εκδήλωση. Μία εμπειρία που θα ενθουσιάσει εσάς και τους καλεσμένους σας.

 

The Modernist Athens

<h3>Σχεδιάστε την Επόμενη Εκδήλωσή σας στο Modernist Athens</h3>
Είτε σχεδιάζετε μια <strong>εταιρική συνάντηση </strong>είτε μια<strong> κοινωνική εκδήλωση</strong> οι χώροι του Modernist Athens αποτελούν ιδανική επιλογή αν θέλετε να συνδυάσετε την άψογη διοργάνωση με την κομψή και εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα.

Η <strong>αίθουσα συσκέψεων</strong>, το <strong>roof garden</strong> και το <strong>Café</strong> μας μπορούν να φιλοξενήσουν την επόμενή σας <strong>διάλεξη</strong> ή <strong>εταιρική παρουσίαση</strong>, ένα <strong>εταιρικό brunch</strong>, τον <strong>εορτασμό ξεχωριστών γενεθλίων</strong> ή ακόμα και <strong>μια μικρής κλίμακας γαμήλια δεξίωση.</strong>

Υπάρχει διαθέσιμο μενού φαγητών και ποτών, κατόπιν αιτήματος.

&nbsp;
<h3>Οι Xώροι</h3>
<strong>Meeting Room</strong>

To meeting room στο ισόγειο του ξενοδοχείου, είναι ένας χώρος ειδικά διαμορφωμένος για ομάδες έως 12 ατόμων. Διαθέτει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό όπως μια οθόνη 55″, ηχεία, δυνατότητα συσκότισης και φυσικά πλήρη συνδεσιμότητα.

Χωρητικότητα: 12 (Boardroom), 11 (U-shape)

Εμβαδόν: 12 τ.μ.

<strong>Rooftop</strong>

To roof του Modernist στον 7ο όροφο, με <strong>πανοραμική θέα</strong>, ενώνει με φυσικό τρόπο τον εσωτερικό με τον εξωτερικό χώρο. Ένα rooftop lounge, που αποτελεί εξαιρετικό περιβάλλον για κοινωνικές εκδηλώσεις ή επαγγελματικές συναντήσεις.

Χωρητικότητα: 100 (Cocktail), 35 (Seated), 25 (Theatre)

Εμβαδόν: 82 τ.μ.

<strong>Café</strong>

To Modernist Café σας καλωσορίζει σε μια μοντέρνα ατμόσφαιρα που δημιουργείται από το σκούρο ξύλο, τον απαλό φωτισμό και τη ζεστή λάμψη του ορείχαλκου.

Χωρητικότητα: 34 (Cocktail), 34 (Seated), 25 (Theatre), 16 (U-shape), 18 (Boardroom)

Εμβαδόν: 48 τ.μ.

Innovathens

<h3>Ο ανοιχτός και λειτουργικός πολυχώρος Innovathens</h3>
Το Innovathens βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, δίπλα στο μετρό «Κεραμεικός», και στεγάζεται στο χαρακτηριστικό Αεριοφυλάκιο 2 που έχει μεταμορφωθεί σε ένα υπερσύγχρονο κτίριο με δύο ορόφους και απεριόριστες δυνατότητες.

Οι χώροι του Innovathens είναι λειτουργικοί, ανοιχτοί και ενιαίοι, ενώ διαθέτουν άρτιες υποδομές και οπτικοακουστικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, απαντούν σε κάθε απαίτηση και διαμορφώνονται με βάση τις δικές σου ανάγκες.
Είναι το ιδανικό μέρος για να ανταλλάξεις ιδέες, να αλληλεπιδράσεις και να συνεργαστείς, είναι πηγή έμπνευσης, γι’ αυτό και είναι το ιδανικό μέρος για να φιλοξενήσει και τη δική σου εκδήλωση!
<h3></h3>
<h3>Οι χώροι:</h3>
<strong>Ισόγειο 199,63 m2
</strong>Κατάλληλο για συνέδρια, ημερίδες, ομιλίες, press events, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις, networking events.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>ηχητική εγκατάσταση</li>
<li>μικροφωνική εγκατάσταση</li>
</ul>
<strong>1ος όροφος 203,20 m2
</strong>Κατάλληλος για εκθέσεις, ομαδική εργασία, hackathons, workshops.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>χώρος εργαστηρίων με ηχομόνωση</li>
<li>45 καθήμενους ή 30 άτομα σε τραπέζια εργασίας με κυρτή smart TV (65’’)</li>
<li>χώρος συνάντησης για 10 άτομα με οθόνη προβολής (65’’)</li>
<li>χώρος για εκθέσεις ή ομαδική εργασία με ευέλικτη διαρρύθμιση και 8 φορητές οθόνες (40’’)</li>
</ul>
<strong>2ος όροφος – Samsung Lab 49 m2
</strong>Μεγάλο meeting room, χώρος για workshops, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>35 καθήμενοι</li>
<li>20 άτομα σε τραπέζια εργασίας</li>
</ul>

Athens Flair

<h3>Εκδηλώσεις στο Athens Flair: Ένας Συνδυασμός Νεοκλασικής Κομψότητας και Σύγχρονης Πολυτέλειας</h3>
To Athens Flair, σχεδιασμένο γύρω στο 1880-1889 από τον Δανό αρχιτέκτονα Theophil Edvard Freiherr von Hansen, τον άνθρωπο που σχεδίασε τη λεγόμενη «Αθηναϊκή Τριλογία», την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, την Ακαδημία της Ελλάδος και το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Ελλάδος έχει αποτελέσει, κατά την ιστορία του, πόλο έλξης του καλλιτεχνικού κόσμου του παρελθόντος, με σημαντικότερη μια τεράστια προσωπικότητα των ελληνικών τεχνών, την Έλλη Λαμπέτη. Αποτέλεσε την ιδιωτική κατοικία της διάσημης Ελληνίδας ηθοποιού η οποία μετακόμισε εκεί κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής τη δεκαετία του 1940.

Ένα νεοκλασικό αριστούργημα που έχει χαρακτηριστεί ως έργο τέχνης από το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού, χάρη στην αρχιτεκτονική του αξία και την περίοπτη θέση του, στη γωνία των οδών Δελφών και Διδότου στην περιοχή του Κολωνακίου, αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα αρχιτεκτονικής της νεοκλασικής εποχής και έχει χαρακτηριστεί ως διατηρητέο κτίριο.

Η πλούσια ιστορία συναντά τη σύγχρονη πολυτέλεια με ένα διαχρονικό και εκλεπτυσμένο στυλ, αφήνοντας τις αισθήσεις να παραδοθούν στη νεοκλασική αίσθηση που εκπέμπει. Με καθαρές αναλογίες και γραμμές, το ακίνητο έχει μετατραπεί σε ένα πολυτελές κατάλυμα με έξι σουίτες και ένα <strong>Roof Garden με υπέροχη πανοραμική θέα στην Αθήνα,</strong> τιμώντας παράλληλα την ιστορία και την αρχιτεκτονική του κτηρίου.
<h3></h3>
<h3>Roof Garden</h3>
Με μια μοντέρνα προσέγγιση σχεδιασμού, εκλεπτυσμένα φινιρίσματα και κομψές πινελιές, το Roof Garden του Athens Flair είναι το ιδανικό μέρος για να θαυμάσετε την θέα στο λόφο του Λυκαβηττού.

Το άψογα ανακαινισμένο κτίριο του Athens Flair Hotel διαθέτει μια όμορφη <strong>βεράντα στον τελευταίο όροφο</strong> που είναι ιδανική για να προσθέσετε μια πινελιά κλασικής κομψότητας σε εκδηλώσεις, <strong>cocktail parties ή ιδιωτικά γεύματα με φόντο την Αθήνα</strong>. Ένα άνετο και κομψό καθιστικό με μοντέρνα διακόσμηση, εκπληκτικό φωτισμό και ζεστή ατμόσφαιρα, ενώ σε συνδυασμό με την όμορφη θέα δημιουργεί ένα μαγευτικό σκηνικό για τις πιο ονειρεμένες στιγμές σας.

Χωρίς να αφήνουμε καμία λεπτομέρεια στην τύχη, η ομάδα μας εργάζεται ακούραστα για να διασφαλίσει ότι η εκδήλωσή σας θα πραγματοποιηθεί όπως ακριβώς την έχετε οραματιστεί, ενώ προσφέρει ένα ευρύ φάσμα πρόσθετων υπηρεσιών που θα απογειώσουν κάθε εκδήλωση.

<strong>Tailor-made menus</strong> από καταξιωμένους σεφ, διακόσμηση απόλυτα εναρμονισμένη με την αισθητική σας, μουσική και φωτισμός που θα ολοκληρώνουν το ταξίδι των αισθήσεων, μαζί, θα φροντίσουμε η εκδήλωσή σας να είναι τόσο αξέχαστη για τις γεύσεις της όσο και για το σκηνικό της.

&nbsp;
<h3>Τα Events Μας</h3>
Με δυνατότητα φιλοξενίας <strong>μέχρι και 70 ατόμων</strong>, το roof garden του Athens Flair μπορεί να φιλοξενήσει εκδηλώσεις όπως:
<ul>
<li><strong>P.R. events ή Product Launchings</strong>. Είτε με τη μορφή ενός εκλεπτυσμένου cocktail party ή με ένα υγιεινό brunch με θέα τον Λυκαβηττό, ο χώρος αποτελεί ιδανικό meeting point.</li>
<li><strong>Private Brunch, Lunch, Dinner.</strong> Σε έναν χώρο διαμορφωμένο αποκλειστικά για τις ανάγκες σας και γεύσεις ειδικά προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις σας, ένα private γεύμα αποτελεί την τέλεια αφορμή για οποιοδήποτε κοινωνική συγκέντρωση.</li>
<li><strong>Εκθέσεις Τέχνης.</strong> Με το κτίριο να αποτελεί από μόνο του έργο τέχνης, όπως έχει χαρακτηριστεί από το υπουργείο πολιτισμού, ο χώρος είναι ο πλέον ιδανικός για να φιλοξενήσει εκθέσεις τέχνης.</li>
<li><strong>Parties και Cocktail parties.</strong> Πάντα με σεβασμό στην ιστορικότητα του κτιρίου, η διοργάνωση ενός πάρτυ ή ακόμα καλύτερα cocktail party, το Roof garden του Athens Flair, αποτελεί το τέλειο μέρος για μια συγκέντρωση μεταξύ φίλων, τον εορτασμό γενεθλίων, ενός εταιρικού event ή ακόμα και μιας επετείου.</li>
<li><strong>Μικρές τελετές και προτάσεις γάμων.</strong> Εάν αναζητείτε το τέλειο μέρος για μια μικρή private τελετή ή για μια ρομαντική πρόταση γάμου με φόντο την Αθήνα, το roof top του Athens Flair, είναι φτιαγμένος γι’ αυτό.</li>
<li><strong>Buy-outs.</strong> Είτε αφορά ένα marketing ή P.R. event ή τη συγκέντρωση μιας οικογένειας ή παρέας, το ξενοδοχείο αποτελεί την καλύτερη επιλογή για εξ’ ολοκλήρου κράτησή του.</li>
</ul>
Η πλούσια ιστορία συναντά τη σύγχρονη πολυτέλεια με ένα διαχρονικό και εκλεπτυσμένο στυλ, αφήνοντας τις αισθήσεις να παραδοθούν στη νεοκλασική αίσθηση που εκπέμπει. Με καθαρές αναλογίες και γραμμές, το ακίνητο έχει μετατραπεί σε ένα πολυτελές κατάλυμα με έξι σουίτες και ένα Roof Garden με υπέροχη πανοραμική θέα στην Αθήνα, τιμώντας παράλληλα την ιστορία και την αρχιτεκτονική του κτηρίου, έχοντας επάξια καταφέρει να κατακτήσει τα βραβεία “Luxury Concept Hotel”, “Luxury Heritage Hotel” και “Luxury Cultural Hotel“ στα World Hotel Luxury Awards.

VR Academy

<h3>Αναβαθμίστε τις Συναντήσεις και τις Εκδηλώσεις σας στο VR Academy</h3>
Σας καλοσωρίζουμε στο Τραπέζι των Δώδεκα!

Μπείτε «στο μέλλον των συναντήσεων και των εκδηλώσεων» στο VR Academy, έναν ηλιόλουστο νεοκλασικό χώρο, που η φυσική αισθητική του παντρεύεται με τη space αισθητική και όπου η πολυτέλεια συναντά την οικολογία και την τεχνολογία, μετατρέποντας το VR Academy σε έναν κορυφαίο χώρο πολλαπλών μίνι δράσεων, ικανό να καλύψει και τις πιο υψηλές απαιτήσεις! Το VR Academy δεν είναι απλά ένας περίοπτος χώρος boutique στην ακαδημαϊκή καρδιά της Αθήνας, είναι μια ζωντανή «εμπειρία»!

Αν προγραμματίζετε μία ιδιαίτερη ολιγομελή συνάντηση σε κλειστό κύκλο σε προσωπικό, οικογενειακό  ή επαγγελματικό επίπεδο, ένα ολιγομελές εταιρικό, επιστημονικό ή πολιτικό meeting υψηλού επιπέδου και στρατηγικού σχεδιασμού, μια συνεδρία καταιγισμού ιδεών (brainstorming), μια κλειστή συνάντηση, μια αφοσιωμένη μελέτη και συνεργασία, μια ενημερωτική ημερίδα, ένα workshop, ένα σεμινάριο ή μία διάλεξη σε κλειστό κύκλο, μια εταιρική εκδήλωση για λίγους και εκλεκτούς, μια προϊοντική παρουσίαση σε κορυφαία στελέχη, μια επιλεκτική <strong>βιβλιοπαρουσίαση</strong>, ένα <strong>εταιρικό team building,</strong> ένα απλό θεματικό event, μια ευέλικτη μίνι εικαστική ή άλλη έκθεση, μία κλειστή οντισιόν, συνεδρίες χαλάρωσης και γιόγκα ή διαλογιστικές ασκήσεις για μικρές ομάδες, τότε το VR Academy στο κέντρο της Αθήνας, είναι ο κατάλληλος χώρος για εσάς!

Το «Τραπέζι των 12» σας περιμένει μέσα σε έναν εντυπωσιακό χώρο που θα σας κόψει την ανάσα, ενώ επιπλέον θέσεις καθημένων, όπως στη γωνιά του καναπέ, στα ψηλά σκαμπό στο desk των 5, στις δύο βαθιές περιστρεφόμενες πολυθρόνες imola, στις 3 περιστρεφόμενες Adelaide χωρίς μπράτσο, προσφέρουν εναλλακτικές λύσεις χαλάρωσης στους 12 συνέδρους ή μπορούν εναλλακτικά να φιλοξενήσουν και άλλους 13 καθήμενους στο χώρο, που θέλουν να παρακολουθήσουν γύρω ή κοντά στο τραπέζι των 12. Για εναλλακτικό sitting ή για παιδιά, τα ψάθινα οικολογικά σκαμπό και οι πολυτελείς μαξιλάρες που υπάρχουν στο χώρο μπορούν επιπρόσθετα να εξυπηρετήσουν, ενώ ο αριθμός των καθήμενων μπορεί να αυξηθεί με την προσθήκη διαταγμένων καθισμάτων για <strong>σεμινάρια</strong> και <strong>διαλέξεις</strong>.

Προσθήκες ατμοσφαιρικού ντεκόρ κατά περίσταση, όπως με ρεσώ, φανούς κλπ., σε συνδυασμό με μουσικές επιλογές που πλημμυρίζουν το χώρο μέσα από την ηχητική του εγκατάσταση, μπορούν να δημιουργήσουν υπέροχες έξτρα ατμόσφαιρες ή να μετατρέψουν τον open space χώρο του VR Academy σε κινηματογραφικό ντεκόρ για μικρές λήψεις.

Επιπλέον, αν επιθυμείτε να βιώσετε εμπειρίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας για να εκπαιδευτείτε, να ψυχαγωγηθείτε, να παίξετε, να διασκεδάσετε ή αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τις νέες τεχνολογίες, τις πολυεπίπεδες χρήσεις τους, και τα σχετικά επαγγέλματα, τότε το VR Academy είναι ο φυσικός σας χώρος!

Τέλος, σε περίπτωση που μας ζητήσετε να συνδυάσουμε την οποιαδήποτε χρήση του χώρου από εσάς με εμπειρίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις σας θα ανέβουν σε άλλη κλίμακα και θα σας μείνουν αξέχαστες!

Διοργανώστε επιλεγμένες ολιγομελείς συναντήσεις, επιτυχημένες συνεδρίες <strong>brainstorming</strong>, team building, <strong>εργαστήρια-workshops</strong>, σεμινάρια για λίγους, επιλεγμένες δράσεις, διαλέξεις, <strong>μικρά συνέδρια</strong> και <strong>εκδηλώσεις για 12 άτομα</strong> με δυνατότητα επέκτασης σε συνολικά 25 καθήμενους στις διάσπαρτες θέσεις που υπάρχουν στο χώρο αλλά και προσθήκης περιορισμένου αριθμού καθισμάτων με διάταξη, μέσα σε ένα ανοιχτό και ενιαίο ατμοσφαιρικό περιβάλλον φωτεινότητας, ζεστασιάς και καθαρότητας που ξεχειλίζει από αρμονία και υψηλή αισθητική! Ο χώρος μας διαθέτει δομημένη καλωδίωση, οπτική ίνα, ηχητική εγκατάσταση και σύστημα συναγερμού τελευταίου τύπου, ενώ είναι πλήρως εξοπλισμένος με οθόνες και τις τελευταίες τεχνολογίες VR/AR.

Point 124

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Επαγγελματικές σας Συναντήσεις στο Point 124</h3>
Το Point 124 προσφέρει πέντε διαφορετικούς χώρους που ταιριάζουν σε όλες τις εταιρικές σας ανάγκες. Από μικρές αίθουσες 4 ατόμων έως χώρους 160 τ.μ., με χωρητικότητα έως 100 άτομα, το Point 124 αποτελεί το ιδανικό μέρος για συνέδρια, εργαστήρια, σεμινάρια, μικρές και μεγάλες επαγγελματικές συναντήσεις.
<h3>Οι Χώροι</h3>
<strong>Havana</strong>
Η Havana είναι μια ευέλικτη αίθουσα με δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες κάθε εκδήλωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργασιακός χώρος (9.30 – 17.30) ενώ τις βραδινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα διατίθεται και για ιδιωτικές εκδηλώσεις. Η  συνολική της επιφάνεια είναι 160 τμ και είναι ιδανική για συνέδρια, εργαστήρια, κοινωνικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις.<strong> Χωρητικότητα έως 100 άτομα σε όρθια διάταξη, έως 56 σε καθιστή.</strong>

<strong>Cape Town
</strong>Η αίθουσα Cape Town είναι ένας μοντέρνος χώρος συσκέψεων 35 τμ , ιδανικός για εταιρικές συναντήσεις, brainstorming και παρουσιάσεις νέων προϊόντων. <strong>Μέγιστη χωρητικότητα 10 άτομα.</strong>

<strong>Sidney</strong>
Η αίθουσα Sidney έχει εμβαδόν 30 τ.μ. και είναι ιδανική για μικρές συναντήσεις και συνεδρίες <strong>έως 4 ατόμων.</strong>

<strong>Nairobi
</strong>Εμπνευσμένη από τα δέντρα της αφρικανικής σαβάνας και με απεριόριστη θέα, η αίθουσα Nairobi είναι ένας από τους πιο ζεστούς κι ευχάριστους χώρους. Με συνολικό εμβαδόν 25τ.μ., έχει σχεδιαστεί ειδικά για <strong>μικρές συναντήσεις των 5 ατόμων.</strong>

<strong>Brasilia</strong>
Αυτή η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια, team building, εκπαιδεύσεις, καθώς μπορεί να διαμορφωθεί εκ νέου για να καλύψει όλες τις ανάγκες. Η Brasilia έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τη Nairobi και να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα για coffee break ή για συνεδριάσεις. Η συνολική της επιφάνεια είναι 55 τμ και είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια και διάφορες εκδηλώσεις. <strong>Χωρητικότητα έως 33 άτομα.</strong>

<strong>Παροχές &amp; Υπηρεσίες</strong>
Το Point 124 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα παροχών και υπηρεσιών, όπως WiFi υψηλής ταχύτητας, διαρκή ασύρματη ασφάλεια δεδομένων, εργονομικά καθίσματα και έπιπλα γραφείου, άνετο σαλόνι, ηχομονωμένο τηλεφωνικό θάλαμο, υπηρεσίες υποδοχής, γραμματειακή υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες (διαχείριση κλήσεων και προώθηση αλληλογραφίας), οπτικοακουστικό εξοπλισμό για συσκέψεις, ευέλικτες αίθουσες συσκέψεων και επιλογές τροφοδοσίας, εξωτερικό χώρο καπνιστών και μίνι βιβλιοθήκη.

Red Center

<h3><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”>Εταιρικές και Καλλιτεχικές</span></span><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”> Εκδηλώσεις στο Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span></span></h3>
<span lang=”el-GR”>Πλήρως ανακαινισμένο με τα καλύτερα υλικά το </span><span lang=”en-US”>Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span><span lang=”el-GR”> αποτελεί έναν <strong>πρωτοποριακό χώρο γραφείων και εκδηλώσεων</strong> εξοπλισμένο με <strong>σύγχρονη τεχνολογία</strong> και υψηλής ποιότητας αισθητική <strong>στην αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας</strong>, στο κτήριο – σημείο κατατεθέν της περιοχής.</span>

<span lang=”el-GR”>Η <strong>γκαλερί</strong> στον τελευταίο όροφο με έργα διάσημων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών προσφέρεται για να φιλοξενήσει <strong>εταιρικές/ιδιωτικές</strong>, <strong>συναντήσεις</strong>, <strong>γεύματα/δείπνα</strong>, <strong>cocktail party</strong>, <strong>σεμινάρια</strong>, <strong>webinars</strong>, <strong>παρουσιάσεις</strong>, <strong>συσκέψεις επίσημων συμβουλίων</strong>. Η βεράντα με αμφιθεατρική θέα από τη θάλασσα μέχρι την Ακρόπολη και τον Υμηττό κόβει την ανάσα και αφήνει τους επισκέπτες να υποκλιθούν στη μαγεία της Αθήνας.</span>

Τα <strong>meeting rooms</strong> χωρητικότητας έως 12 ατόμων, με εξοπλισμό υψηλής ποιότητας, διατίθενται για τη <strong>διεξαγωγή συνεδριάσεων</strong>, <strong>εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, επαγγελματικών συναντήσεων κ.ά.</strong>

<strong><span lang=”el-GR”>
Χωρητικότητα</span></strong>

<span lang=”el-GR”>Aκριβής αριθμός ατόμων: 70 όρθιοι (+30 στη βεράντα) έως </span><span lang=”el-GR”>45 άτομα καθήμενοι</span>

<strong><span lang=”el-GR”>
Highli</span><span lang=”en-US”>gh</span><span lang=”el-GR”>ts </span></strong>
<ul>
<li><span lang=”el-GR”>Αυτόνομη ταράτσα</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Ακρόπολη</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Λυκαβηττός</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Αίθουσες πολλαπλών χρήσεων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Εύκολη πρόσβαση</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Σταθμός ποδηλάτων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Minimal αισθητική</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Καλαίσθητος χώρος</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Μοντέρνα τέχνη</span></li>
</ul>

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

President Hotel Athens

<h3>Συνέδρια και Εκδηλώσεις στο President Hotel Athens</h3>
Το President Hotel αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη φιλοξενία κάθε τύπου επαγγελματικής συνάντησης ή εκδήλωσης. Οι επτά πολυτελείς αίθουσες του ξενοδοχείου προσφέρουν άνεση και ευελιξία χάρη στον υπερσύγχρονο εξοπλισμό τους. Κάθε αίθουσα έχει το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα και μπορεί να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες μιας <strong>επαγγελματικής συνάντησης,</strong>  μίας κομψής <strong>δεξίωσης</strong> αλλά και ενός επαγγελματικού <strong>συνεδρίου 600 ατόμων. </strong>Η εξειδικευμένη ομάδα του President βρίσκεται δίπλα σας πριν, μετά και κατά διάρκεια της εκδήλωσής, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη,<strong> οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας</strong> και πολύτιμες συμβουλές.
<h3>Εκδηλώσεις στο Rooftop Penthouse 21</h3>
Στο ψηλότερο roof garden της Ελλάδας, στην καρδιά της Αθήνας, θα βρείτε το εντυπωσιακό Penthouse 21. Τοποθετημένο σε ξεχωριστό σημείο, προσφέρει στους καλεσμένους σας μοναδικές Μεσογειακές γεύσεις και εξαιρετικά cocktail με φόντο τη μαγευτική θέα της πόλης. Το Penthouse 21 φιλοξενεί τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας – από  κομψές <strong>γαμήλιες δεξιώσεις</strong> μέχρι <strong>πάρτι</strong> και <strong>εκδηλώσεις</strong> με <strong>live DJ sets</strong> και <strong>εταιρικές συναντήσεις δίπλα στην πισίνα.</strong> Από τα μέσα Μαίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, το Penthouse 21 ανοίγει το πολυμορφικό γυάλινο αίθριό του και σας προσφέρει μοναδικές στιγμές κάτω από τον αττικό ήλιο, μακριά από τους ρυθμούς της πόλης που εκτείνεται από κάτω.

Skylark

<h3>Skylark: Κομψότητα, Καινοτομία και Ποιότητα στις Κοινωνικές και Επαγγελματικές Εκδηλώσεις</h3>
Τοποθετημένο στην καρδιά της πόλης, το ξενοδοχείο Skylark βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μετρό και όλα τα αθηναϊκά hotspots! Με εννέα ορόφους, 199 εντυπωσιακά σχεδιασμένα δωμάτια και μια σειρά από παροχές ευεξίας και γαστρονομίας, πλεγμένες άψογα με μοντέρνα μπαρόκ στοιχεία και έντονους χρωματισμούς, το Brown Lighthouse Athens αποτελεί έναν συναρπαστικό νέο κόσμο που περιμένει να τον ανακαλύψετε. Όσο για το <strong>rooftop</strong> του ξενοδοχείου, θα σας συναρπάσει με την ατέλειωτη θέα, την πισίνα και, φυσικά, τα πιο απρόσμενα πάρτι της Αθήνας!

Στο Skylark οι <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong> και τα <strong>ιδιωτικά πάρτι</strong> αποκτούν στυλ! Οι μοναδικοί χώροι του Skylark, προσφέρουν μια σειρά από ευέλικτες <strong>αίθουσες συνεδριάσεων</strong>, εξοπλισμένες με υπερσύγχρονες οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, ιδανικές να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις κάθε μεγέθους – επιχειρηματικές ή κοινωνικές. Απλά ρωτήστε μας!
<h3></h3>
<h3>Χώροι</h3>
<strong>Χώρος Συνεδριάσεων I</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 35 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 25, (Σχολική Διάταξη) 15, (U-Shape) 15, (Board) 12, (Banquet 8αρι) 30, (Cocktail) 38, (Cabaret) 25

<strong>Χώρος Εκδηλώσεων Ισόγειο</strong>
Όροφος: 0
Εμβαδόν: 168 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 100, (Σχολική Διάταξη) 50, (Board) 40, (Banquet 8αρι) 120, (Cocktail) 150, (Cabaret) 90

<strong>Εστιατόριο</strong>
Όροφος: 1
Εμβαδόν: 430 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 114, (Cocktail) 120

<strong>Rooftop</strong>
Όροφος: 10
Εμβαδόν: 500 τ.μ.
Χωρητικότητα (Θεατρική Διάταξη) 200, (Cocktail) 190, (Cabaret) 110