The Athenian Callirhoe

The Athenian Callirhoe Exclusive Hotel

Το πολυτελές ξενοδοχείο, The Athenian Callirhoe, συνδυάζει σύγχρονες και μοντέρνες εγκαταστάσεις  με εξατομικευμένες υπηρεσίες για να εξασφαλίσει την απόλυτη άνεση στις εκδηλώσεις των καλεσμένων σας.

Οι αίθουσες του The Athenian Callirhoe ,τo εστιατόριο και bar ‘Degli Artisti’ καθώς και το δημοφιλές rooftop restaurant ‘CALLIRHOE VIP’ είναι εδώ για να καλύψουν όλων των ειδών τις επαγγελματικές και κοινωνικές εκδηλώσεις σας (εταιρικά events, συνέδρια, γάμους, βαφτίσεις & parties) ενώ παρέχεται δωρεάν και όλος ο σύγχρονος οπτικοακουστικός εξοπλισμός σύνδεσης/εργασίας.

Μεταφραστικές καμπίνες παρέχονται κατόπιν συνεννόησης, προκειμένου να εξυπηρετούνται και οι καλεσμένοι σας από το εξωτερικό.

Για τις συναντήσεις και τα διαλείμματα, προσφέρεται μια μεγάλη γκάμα επιλογών από: coffee breaks, lunch breaks, finger food lunches, light lunches καθώς και πλήρη γεύματα στα δύο εστιατόρια μας.

Επίσης προσφέρεται η δυνατότητα για τη μεταφορά από και προς Αεροδρόμιο/Λιμάνι. Η υπηρεσία προσφέρεται με πολυτελή αυτοκίνητα ή πολυτελή van της επιλογής σας με έξτρα χρέωση.

Το The Athenian Callirhoe αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για τη διαμονή σας καθώς και των καλεσμένων σας. Αυτό συνδυάζεται με το event που θα πραγματοποιήσετε αφού βρίσκεται σε μια εξαιρετική τοποθεσία στο κέντρο της Αθήνας.

Στο ξενοδοχείο παρέχονται υπηρεσίες catering για κάθε περίσταση. Οι καλσμένοι έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν εξαιρετικές ελληνικές πρώτες ύλες. Οι γαστρονομικές δημιουργίες, είναι πολύ υψηλού επιπέδου και καλύπτουν και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους.

Κτήμα The Glam

<h3>Το Κτήμα The Glam</h3>

Το Κτήμα The Glam απλώνεται σε μια έκταση δύο στρεμμάτων στο Λαγονήσι με απεριόριστη θέα σε βουνό και θάλασσα. Διαθέτει άρτιο <strong>τεχνικό εξοπλισμό</strong>, <strong>φωτισμό</strong> που αναδεικνύει τον χώρο, δύο εισόδους και <strong>parking</strong>.
Στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους του, μπορεί να φιλοξενήσει 450 καλεσμένους καθήμενους. Σε περίπτωση δεξίωσης μπορούν να φιλοξενηθούν 1.000 άτομα <strong>cocktail</strong>.

Στο γραφικό του <strong>παρεκκλήσι</strong>, θα ανακαλύψετε τις μοναδικές αγιογραφίες, που φιλοτεχνήθηκαν από τον γνωστό αγιογράφο Ιωάννη Δημητράκη. Έχετε τη δυνατότητα να τελέσετε με ειδυλλιακό τρόπο το <strong>γάμο</strong> σας ή τη <strong>βάφτιση</strong> του μωρού σας και στη συνέχεια να δεξιωθείτε τους καλεσμένους σας.

Η εικόνα της εξοχής, το φυσικό περιβάλλον, χαρακτηριστικό του Αττικού τοπίου, η εύκολη πρόσβαση τόσο από τα νότια όσο και από τα βόρεια προάστια (μέσω της Αττικής Οδού), και η φιλική εξυπηρέτηση, κάνουν το Κτήμα The Glam έναν χώρο ιδανικό για κάθε περίσταση.

<h3>Υπηρεσίες</h3>

Σημειώνουμε ότι ο χώρος προσφέρεται ακόμα για οποιαδήποτε μορφή εκδήλωσης. Απο <strong>επιδείξεις μόδας</strong> (με ειδικό διάδρομο για πασαρέλα), <strong>εταιρικά events</strong>, <strong>παρουσίαση προϊόντων</strong> (brands), <strong>παιδικά parties</strong>, κ.α. Εφόσον το επιθυμείτε, η διεύθυνση αναλαμβάνει να σας βοηθήσει στην επιλογή της διακόσμησης, της ηχητικής κάλυψης και του catering, με επιλεγμένες συνεργασίες.

Στο Κτήμα The Glam είμαστε υπερήφανοι για τη διατήρηση των υψηλότερων επιπέδων των υπηρεσιών μας.

Κτήμα Αειθαλές

<h3>To Κτήμα Αειθαλές</h3>
To Κτήμα Αειθαλές διαθέτει ένα μοναδικό, εντυπωσιακό φυσικό περιβάλλον με μαγευτική θέα, ιδανικό για τη δεξίωση γάμου, βάπτισης και τη διοργάνωση εκδηλώσεων.

Ένα κτήμα ευρύχωρο με μοναδική αισθητική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, με εκπληκτική θέα στο βουνό, καθώς και με εντυπωσιακό βραχόκηπο.

Το πετρόχτιστο <strong>εκκλησάκι</strong> του κτήματος, o Eυαγγελισμός της Θεοτόκου, δίνει μια ιδιαίτερα όμορφη και μαγική ατμόσφαιρα στο μυστήριο που θα τελεστεί εκεί.

Κλείστε τα μάτια και ονειρευτείτε τη δεξίωση του γάμου σας. Πώς θα θέλατε να είναι η κάθε λεπτομέρεια; Φανταστείτε τη διακόσμηση, το προσωπικό που θα περιποιηθεί τους καλεσμένους σας και εσάς, τη μουσική, τους χώρους, τη διάθεση όλων όσοι βρίσκονται εκεί, δίπλα σας, σε μία από τις πιο όμορφες στιγμές της ζωής σας.

Στο Κτήμα Αειθαλές θα βρείτε μια ομάδα ανθρώπων που ξέρουν καλά τη δουλειά τους και την αγαπούν. Έχουμε διαμορφώσει έναν υπέροχο, λειτουργικό και φινετσάτο χώρο, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει τη δεξίωση του γάμου σας.

Το πιο σημαντικό είναι όμως ότι θα καθίσουμε παρέα, θα σας ακούσουμε και θα σας κάνουμε προτάσεις ώστε να διοργανώσουμε για εσάς την δεξίωση γάμου που ονειρεύεστε.

Κτήμα Μυρρινούς

<h3>Το Κτήμα Μυρρινούς</h3>

Το <strong>Κτήμα Μυρρινούς</strong> είναι διαμορφωμένο σε τέσσερα κυρίως επίπεδα σε έναν χώρο 17 στρεμμάτων στους πρόποδες του όρους Μερέντα στο Μαρκόπουλο Αττικής, δίπλα στο Ολυμπιακό Κέντρο Ιππασίας.  Ο χώρος εμπνεύστηκε από την ονομασία του Αρχαίου Δήμου, στον οποίο άνηκε η περιοχή και προέρχεται από το φυτό «μύρτος» ή μυρτιά. H ονομασία της περιοχής ως «Μερέντας», με την οποία έχει ταυτιστεί πλέον ο δήμος αποτελεί παραφθορά του αρχικού ονόματος. Η φυσική θέση του χώρου προσφέρει άπλετη θέα στον κάμπο των Μεσογείων.
<h3>Ελιά</h3>
Το πρώτο επίπεδο αποτελεί έναν καταπράσινο χώρο ενός στρέμματος, στον οποίο δεσπόζει η εντυπωσιακή υπεραιωνόβια ελιά πλαισιωμένη από πανέμορφα πεύκα. Το επίπεδο αυτό μπορεί να φιλοξενήσει περίπου 400 καθιστά άτομα.

Λόγω της εντυπωσιακής του έκτασης, ο χώρος χρησιμοποιείται επίσης για παιδικά πάρτυ, καθώς μπορεί να μετατραπεί γρήγορα σε έναν τεράστιο πολύχρωμο παιδότοπο!

<h3>Πρώτο Επίπεδο</h3>

Το πρώτο επίπεδο του κτήματός μας καλύπτει μια έκταση μισού στρέμματος. Έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει δεξιώσεις έως 400 καθιστών ατόμων. Παράλληλα υπάρχει κατάφυτος, πλακόστρωτος χώρος για την υποδοχή των καλεσμένων. Επιπλέον μπορείτε να βάλετε το βιβλίο ευχών σας, cocktail bar ή οποιαδήποτε άλλη ευφάνταστη εγκατάσταση.

<h3>Στεγασμένος Χώρος</h3>

O υψηλής αρχιτεκτονικής αισθητικής στεγασμένος χώρος του κτήματος, πλαισιώνεται από υπέροχα φωτισμένες πετρόχτιστες επιφάνειες και ένα εντυπωσιακής κατασκευής στέγαστρο. Μπορεί να φιλοξενήσει έως <strong>400 καλεσμένους</strong> και υπάρχει εύκολη <strong>πρόσβαση σε όλους τους χώρους για άτομα με περιορισμένη κινητικότητα</strong>. O χώρος μας είναι ελαφρώς υπερυψωμένος σε σχέση με το εξωτερικό περιβάλλον και με πανοραμική θέα σε όλο το κτήμα. Με τον τρόπο αυτό παρέχεται προστασία από τις καιρικές συνθήκες χωρίς να χάνεται η σύνδεση με το κτήμα και το φυσικό τοπίο.

<h3>Το Εκκλησάκι</h3>

Εντός του χώρου μας λειτουργεί το γραφικό πετρόχτιστο <strong>εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής</strong>. Το πλακόστρωτο προαύλιο παραπέμπει σε πλατεία χωριού και λόγω της θέσης προσφέρει πανοραμική θέα στον κάμπο των Μεσογείων.

Παιδικό Μουσείο

Το Παιδικό Μουσείο

Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο ιδρύθηκε το 1987 και είναι ένα μη κερδοσκοπικό Σωματείο κοινωφελούς χαρακτήρα με εκπαιδευτικό και πολιτιστικό σκοπό. Είναι αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Πολιτισμού και δημιουργήθηκε από μια ομάδα νέων επιστημόνων με πρωτοβουλία της Σοφίας Ρωκ -Μελά.

Το Μουσείο είναι μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείου (ICOM- www.istomediahost.gr/icom), του Ευρωπαϊκού Δικτύου Παιδικών Μουσείων Hands On! International και του Δικτύου Μουσείων της Πόλης των Αθηνών. 

Το ” Παιδικό Μουσείο-Πολιτισμικός Οργανισμός Δήμου Αθηναίων” με τη συνεργασία του Σωματείου μας, υπάρχει για να βοηθά τα παιδιά να καταλάβουν και να χαρούν τον κόσμο στον οποίο ζουν.

Είναι μία από τις πρώτες μουσειακές εμπειρίες των παιδιών όπου τους παρέχεται ένα περιβάλλον προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις δυνατότητές τους.

Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας έως 12 χρόνων, γονείς και εκπαιδευτικούς, και σε οποιονδήποτε πρωτομαθαίνει και ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη του παιδιού και πιστεύει ότι η μάθηση υποστηρίζεται από τα πραγματικά αντικείμενα, τις χειροπιαστές εμπειρίες και φυσικά το παιχνίδι.

Ένα παιδικό πάρτι στο χώρο του μας δεν μπορεί παρά να μείνει αξέχαστο. Ο χώρος βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας. Είναι εύκολα προσβάσιμος με όλα τα μέσα. Και είναι ένας χώρος προσβάσιμος και φιλικός σε όλους. Σίγουρα αξίζει εκτός από να γνωρίσει κανείς τις δράσεις, να χρησιμοποιήσει τον χώρο. Να έρθει να γνωρίσει από κοντά τον τρόπο λειτουργίας και το προσωπικό, αλλά και να διοργανώσει ένα όμορφο πάρτυ!

Κτήμα Ρόδον

<h3>Το Κτήμα Ρόδον</h3>

Το <strong>Κτήμα Ρόδον</strong> – γνωστό και ως Κτήμα Τριανταφυλλίδη – είναι ένας ανακαινισμένος χώρος ιδανικά διαμορφωμένος για εταιρικές εκδηλώσεις και δεξιώσεις γάμων και βαπτίσεων.

Ο <strong>εξωτερικός χώρος</strong>, όπως έχει διαμορφωθεί, μπορεί να φιλοξενήσει υπαίθριες εκδηλώσεις. Η χωρητικότητα είναι 480 άτομα σε καθιστή διάταξη και 800 άτομα σε διάταξη cocktail. Οι καλεσμένοι έχουν τη δυνατότητα να αισθάνονται την πολυτέλεια της απλότητας. Επιπλέον μπορούν να κυκλοφορήσουν ανάμεσα σε πεύκα, ελιές, εσπεριδοειδή και πολύχρωμα παρτέρια.

Στον <strong>εσωτερικό χώρο</strong> η αίθουσα είναι φροντισμένη με γούστο υψηλών προδιαγραφών. Ο χώρος αποτελείται απο εξαερισμό, κατάλληλη θερμοκρασία από σύγχρονο σύστημα ψύξης – θέρμανσης. Επιπρόσθετα υπάρχει επαγγελματικός ηχητικός εξοπλισμός ικανός να εξυπηρετήσει τις απαιτήσεις σε όλο τον χώρο. Η αίθουσα έχει δυνατότητα φιλοξενίας μέχρι 280 ατόμων σε καθιστή διάταξη και έως 500 ατόμων σε διάταξη cocktail. Ο ιδιαίτερος χώρος για το μπουφέ, σας προσφέρει τη δυνατότητα να τον διακοσμήσετε όπως εσείς επιθυμείτε ανάλογα με το ύφος και το θέμα που θα επιλέξετε.

Το <strong>εκκλησάκι</strong> του Αγίου Στυλιανού που βρίσκεται στο κτήμα, είναι πραγματικά μία ρομαντική πρόταση για να ανταλλάξετε όρκους αγάπης και ιδανική ιδέα να συνδυάσετε το γάμο σας με τη βάπτιση του μωρού σας ή ακόμα και με τη δεξίωσή σας σε ένα καταπράσινο περιβάλλον.
<h3></h3>
<h3>Υπηρεσίες</h3>
Το Κτήμα Ρόδον αναλαμβάνει οποιαδήποτε κοινωνική ή εταιρική εκδήλωση, γαμήλια δεξίωση, βάπτιση, παιδικό πάρτυ, επέτειο, δεξίωση cocktail, συνεστίαση και χορό ενηλίκων, συγκέντρωση για φιλανθρωπικό σκοπό, παρουσίαση προϊόντων, φωτογραφίσεις, επιδείξεις, τηλεοπτικές ή διαφημιστικές παραγωγές και κάθε άλλη εκδήλωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε.

Innovathens

<h3>Ο ανοιχτός και λειτουργικός πολυχώρος Innovathens</h3>
Το Innovathens βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, δίπλα στο μετρό «Κεραμεικός», και στεγάζεται στο χαρακτηριστικό Αεριοφυλάκιο 2 που έχει μεταμορφωθεί σε ένα υπερσύγχρονο κτίριο με δύο ορόφους και απεριόριστες δυνατότητες.

Οι χώροι του Innovathens είναι λειτουργικοί, ανοιχτοί και ενιαίοι, ενώ διαθέτουν άρτιες υποδομές και οπτικοακουστικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, απαντούν σε κάθε απαίτηση και διαμορφώνονται με βάση τις δικές σου ανάγκες.
Είναι το ιδανικό μέρος για να ανταλλάξεις ιδέες, να αλληλεπιδράσεις και να συνεργαστείς, είναι πηγή έμπνευσης, γι’ αυτό και είναι το ιδανικό μέρος για να φιλοξενήσει και τη δική σου εκδήλωση!
<h3></h3>
<h3>Οι χώροι:</h3>
<strong>Ισόγειο 199,63 m2
</strong>Κατάλληλο για συνέδρια, ημερίδες, ομιλίες, press events, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις, networking events.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>ηχητική εγκατάσταση</li>
<li>μικροφωνική εγκατάσταση</li>
</ul>
<strong>1ος όροφος 203,20 m2
</strong>Κατάλληλος για εκθέσεις, ομαδική εργασία, hackathons, workshops.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>χώρος εργαστηρίων με ηχομόνωση</li>
<li>45 καθήμενους ή 30 άτομα σε τραπέζια εργασίας με κυρτή smart TV (65’’)</li>
<li>χώρος συνάντησης για 10 άτομα με οθόνη προβολής (65’’)</li>
<li>χώρος για εκθέσεις ή ομαδική εργασία με ευέλικτη διαρρύθμιση και 8 φορητές οθόνες (40’’)</li>
</ul>
<strong>2ος όροφος – Samsung Lab 49 m2
</strong>Μεγάλο meeting room, χώρος για workshops, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>35 καθήμενοι</li>
<li>20 άτομα σε τραπέζια εργασίας</li>
</ul>

Heritage Hill Hotel

<h3>Εταιρικές Συναντήσεις στο Heritage Hill Hotel</h3>
Σε ένα πολύ μοντέρνο χώρο του boutique ξενοδοχείου Heritage Hill Hotel, θα βρείτε την αίθουσα συνεδριάσεων που διατίθεται για εταιρικά meetings, παρουσιάσεις, συνεδριάσεις, interview sessions κ.α. Παρέχεται δωρεάν όλος ο βασικός εξοπλισμός που περιλαμβάνει 80’’ smart TV με όλες τις δυνατότητες σύνδεσης συσκευών (Mobile, Laptop, Tablet), Flip charts, μαρκαδόρους, σημειωματάρια, στυλό. Στην αίθουσα μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 20 άτομα συνολικά.

Για τις συναντήσεις και τα διαλείμματα, προσφέρονται αρκετές επιλογές από coffee breaks, lunch breaks, finger food lunches, light lunches καθώς και εταιρικά γεύματα στο εστιατόριο.

Επίσης παρέχεται η δυνατότητα για τη μεταφορά από και προς Αεροδρόμιο/Λιμάνι, με πολυτελή αυτοκίνητα ή van με έξτρα χρέωση.

Το Heritage Hill Hotel αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για να συνδυάσετε τη διαμονή τη δική σας και των καλεσμένων σας, με την εταιρική συνάντηση που θα πραγματοποιήσετε.

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

Grand Hall

<h3>Αίθουσα Εκδηλώσεων Grand Hall</h3>

Το <strong>Grand Hall στη Χαλκίδα</strong> αποτελεί μία από τις πιο καλαίσθητες και λειτουργικές αίθουσες εκδηλώσεων στην περιοχή της Χαλκίδας. Με μοντέρνο design, προηγμένο εξοπλισμό και εξαιρετική τοποθεσία, προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον για τη διοργάνωση κάθε είδους <strong>κοινωνικής ή επαγγελματικής εκδήλωσης.</strong>

<p>Είτε σχεδιάζετε έναν ρομαντικό γάμο, μία βάπτιση με στιλ, μία κομψή εταιρική παρουσίαση ή μια γιορτή γενεθλίων, ο χώρος καλύπτει απόλυτα κάθε ανάγκη με:</p>

<li>Καλαίσθητο και ευέλικτο χώρο</li>

<li>Υψηλής ποιότητας εξοπλισμό</li>

<li>Πλήρως προσαρμοσμένες υπηρεσίες catering και διακόσμησης</li>

<li>Άνετη πρόσβαση και ιδιωτικό parking</li>

<h4>Χαρακτηριστικά του Χώρου</h4>

<li>Κύρια αίθουσα: 250 τ.μ., χωρητικότητα έως 220 άτομα σε τραπεζοκαθίσματα ή έως 300 σε διάταξη θεάτρου</li>

<li>Φουαγιέ / Χώρος Υποδοχής: 100 τ.μ. με καλαίσθητο bar – ιδανικό για cocktail υποδοχής ή networking</li>

<li>Εξωτερικό Deck: Με πανοραμική θέα – ιδανικό για φωτογραφίσεις, καλοκαιρινά happenings ή προ-εκδήλωση ποτό</li>

<li>Εύκολη πρόσβαση και υποδομές για ΑΜΕΑ</li>

<li>Κλιματισμός, φωτιστικά σενάρια και ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας</li>

<p>Ο χώρος παρέχει πλήρες σύστημα ήχου (DJ booth, μικρόφωνα, κονσόλα). Διαθέτει σύστημα προβολής (projector & οθόνη) και Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. Ο φωτισμός είναι LED με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με την εκδήλωση.</p>

<p>Το Grand Hall συνεργάζεται με <strong>έμπειρους επαγγελματίες caterers,</strong> ενώ τα μενού διαμορφώνονται για κάθε περίσταση και με βάση το θέμα της εκδήλωσης. Δίνεται η δυνατότητα δοκιμής του μενού πριν την εκδήλωση. Σε σχέση με τον στολισμό και τη διακόσμηση προσαρμόζονται στο ύφος και τη θεματολογία της κάθε εκδήλωσης (γάμος, βάπτιση, εταιρική παρουσίαση). Αποτελεί την τέλεια επιλογή για τη δεξίωση γάμου ή βάπτισης, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Χαλκίδας, με φόντο τον Ευβοϊκό. Η έμπειρη ομάδα του χώρου αναλαμβάνει κάθε λεπτομέρεια για να ζήσετε μια μέρα που θα σας μείνει αξέχαστη.</p>

<p>Σε σχέση με τη διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και συνεδρίων ο χώρος προσφέρει:</p>

<li>Άριστες εγκαταστάσεις για <strong>σεμινάρια, παρουσιάσεις, workshops και εταιρικές συναντήσεις</strong></li>

<li>Υποδομές για παρουσιάσεις PowerPoint / video</li>

<li>Καθίσματα σε διάταξη θεάτρου ή στρογγυλά τραπέζια</li>

<li>Επιλογές coffee breaks, brunch και επίσημου γεύματος</li>

<p>Εμπιστευτείτε το <strong>Grand Hall</strong> για την εκδήλωσή σας και απολαύστε την άνεση, την αισθητική και την ασφάλεια ενός επαγγελματικά σχεδιασμένου χώρου.</p>