Atisbar

<h3>Μοναδικές Ιδιωτικές και Επαγγελματικές Συναντήσεις στο Atisbar</h3>
Atisbar σημαίνει «κρυφή ματιά» και «ατενίζω» στα Ισπανικά. Ιδανικό για φαγητό και ποτό με φίλους ή συνεργάτες από το μεσημέρι μέχρι αργά το βράδυ. Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή υπάρχουν guest DJs με ήχους hip hop classics, soul και afro house.

<strong>Το μενού, σχεδιασμένο σχολαστικά από τον σεφ Γιώργο Γιαννούλη και την ομάδα του</strong>, διατηρεί μια τέλεια ισορροπία  F &amp; B και είναι βασισμένο σε εκλεκτές πρώτες ύλες και την εποχικότητα. Ο Σπύρος Κοντός, με την πολυετή εμπειρία του, επιμελήθηκε την <strong>cocktail list</strong>, προθέτοντας σύγχρονες πινελιές σε classic cocktails, αλλά και την <strong>οινική λίστα</strong>, παρουσιάζοντας μοναδικούς ελληνικούς και διεθνείς αμπελώνες.

To Atisbal μπορεί να φιλοξενήσει όλων των ειδών τις εκδηλώσεις, από χαλαρές <strong>ιδιωτικές συναθροίσεις</strong> έως απαιτητικά <strong>επαγγελματικά event</strong> και <strong>δεξιώσεις</strong>. Η χωρητικότητά του είναι <strong>150 άτομα σε καθιστή διάταξη</strong> και <strong>450 σε διάταξη cocktail. </strong>

Innovathens

<h3>Ο ανοιχτός και λειτουργικός πολυχώρος Innovathens</h3>
Το Innovathens βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, δίπλα στο μετρό «Κεραμεικός», και στεγάζεται στο χαρακτηριστικό Αεριοφυλάκιο 2 που έχει μεταμορφωθεί σε ένα υπερσύγχρονο κτίριο με δύο ορόφους και απεριόριστες δυνατότητες.

Οι χώροι του Innovathens είναι λειτουργικοί, ανοιχτοί και ενιαίοι, ενώ διαθέτουν άρτιες υποδομές και οπτικοακουστικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, απαντούν σε κάθε απαίτηση και διαμορφώνονται με βάση τις δικές σου ανάγκες.
Είναι το ιδανικό μέρος για να ανταλλάξεις ιδέες, να αλληλεπιδράσεις και να συνεργαστείς, είναι πηγή έμπνευσης, γι’ αυτό και είναι το ιδανικό μέρος για να φιλοξενήσει και τη δική σου εκδήλωση!
<h3></h3>
<h3>Οι χώροι:</h3>
<strong>Ισόγειο 199,63 m2
</strong>Κατάλληλο για συνέδρια, ημερίδες, ομιλίες, press events, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις, networking events.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>ηχητική εγκατάσταση</li>
<li>μικροφωνική εγκατάσταση</li>
</ul>
<strong>1ος όροφος 203,20 m2
</strong>Κατάλληλος για εκθέσεις, ομαδική εργασία, hackathons, workshops.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>χώρος εργαστηρίων με ηχομόνωση</li>
<li>45 καθήμενους ή 30 άτομα σε τραπέζια εργασίας με κυρτή smart TV (65’’)</li>
<li>χώρος συνάντησης για 10 άτομα με οθόνη προβολής (65’’)</li>
<li>χώρος για εκθέσεις ή ομαδική εργασία με ευέλικτη διαρρύθμιση και 8 φορητές οθόνες (40’’)</li>
</ul>
<strong>2ος όροφος – Samsung Lab 49 m2
</strong>Μεγάλο meeting room, χώρος για workshops, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>35 καθήμενοι</li>
<li>20 άτομα σε τραπέζια εργασίας</li>
</ul>

Athens Flair

Athens Flair: Νεοκλασική Κομψότητα και Σύγχρονη Πολυτέλεια στην Καρδιά της Αθήνας

Το Athens Flair είναι ένα μοναδικό νεοκλασικό ξενοδοχείο στην Αθήνα, σχεδιασμένο γύρω στο 1880-1889 από τον Δανό αρχιτέκτονα Theophil Edvard Freiherr von Hansen. Δημιουργός της «Αθηναϊκής Τριλογίας» (Εθνική Βιβλιοθήκη, Ακαδημία, Εθνικό Πανεπιστήμιο), το κτίριο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της πόλης. Το ξενοδοχείο, που έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο, συνδυάζει την ιστορία με τη σύγχρονη πολυτέλεια, κάνοντάς το ιδανικό για εκδηλώσεις στην Αθήνα. Έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην καλλιτεχνική ζωή της Αθήνας, με την ηθοποιό Έλλη Λαμπέτη να έχει ζήσει εκεί κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής. Αυτή η ιστορική αξία, σε συνδυασμό με την πολυτελή σύγχρονη ατμόσφαιρα, δημιουργεί το τέλειο σκηνικό για κάθε εκδήλωση.

Roof Garden με Πανοραμική Θέα στην Αθήνα

Το Roof Garden του Athens Flair είναι ένας εξαιρετικός χώρος για την διοργάνωση εκδηλώσεων, με εκπληκτική θέα στον λόφο του Λυκαβηττού και την Αθήνα. Η μοντέρνα σχεδίαση και η εκλεπτυσμένη διακόσμηση προσφέρουν την τέλεια ατμόσφαιρα για οποιαδήποτε εκδήλωση.

Ιδανικό για:

  • Cocktail Parties
  • Ιδιωτικά Γεύματα
  • Εκθέσεις Τέχνης
  • P.R. Events

Η βεράντα του Roof Garden διαθέτει κομψό καθιστικό, σύγχρονη διακόσμηση, και υπέροχο φωτισμό για να δημιουργήσει την ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε περίσταση.

Tailor-Made Εμπειρίες για Εκδηλώσεις στο Athens Flair

Το Athens Flair προσφέρει πλήρη εξατομίκευση για κάθε εκδήλωση στην Αθήνα. Με tailor-made menus από καταξιωμένους σεφ και πλήρη προσαρμογή στον φωτισμό, τη διακόσμηση και τη μουσική, το ξενοδοχείο εξασφαλίζει ότι κάθε εκδήλωση θα είναι αξέχαστη.

Εκδηλώσεις που μπορείς να διοργανώσεις:

  • Corporate Events
  • Private Dinners
  • Cocktail Parties

Είτε πρόκειται για κοινωνική ή επαγγελματική εκδήλωση, κάθε λεπτομέρεια είναι φροντισμένη για να δημιουργηθεί η τέλεια εμπειρία για τους καλεσμένους σας.

Το Roof Garden του Athens Flair μπορεί να φιλοξενήσει έως 70 άτομα και είναι το ιδανικό μέρος για:

  • P.R. Events και Product Launchings: Ένας κομψός χώρος για εκλεπτυσμένα cocktail parties ή brunch με θέα τον Λυκαβηττό.
  • Private Brunch, Lunch, Dinner: Ιδανικό για κοινωνικές συγκεντρώσεις ή προσωπικές στιγμές.
  • Εκθέσεις Τέχνης: Παρουσίαση έργων τέχνης σε ένα διατηρητέο κτίριο που αποτελεί έργο τέχνης από μόνο του.
  • Parties και Cocktail Parties: Γενέθλια, εταιρικά events ή επετείους, όλα μπορούν να γίνουν στο Roof Garden.
  • Μικρές Τελετές και Προτάσεις Γάμου: Ρομαντικές προτάσεις ή μικρές τελετές με θέα στην Αθήνα.
  • Buy-outs: Κλείστε ολόκληρο το ξενοδοχείο για μια ιδιωτική εκδήλωση, είτε αφορά marketing είτε κοινωνικές συγκεντρώσεις.

Το Athens Flair έχει βραβευτεί με τα βραβεία Luxury Concept Hotel, Luxury Heritage Hotel και Luxury Cultural Hotel από τα World Hotel Luxury Awards, αναγνωρίζοντας την υψηλή ποιότητα και την ιστορική αξία του.

Fairytale Athens

Fairytale Athens

Στο κατάστημα Fairytale στην Αθήνα, στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους επισκέπτες μοναδικές και αξέχαστες, παραμυθένιες εμπειρίες. Η διακόσμηση του χώρου, αποτελεί ένα εντυπωσιακό backdrop για τις φωτογραφίες σας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το flamingo rooftop. Εντονες ροζ αποχρώσεις σμίγουν αρμονικά με το βαθύ φούξια, δημιουργώντας ένα συναρπαστικό παιχνίδι χρωμάτων.

Στα καταστήματα μας σας ανοίγουμε την πόρτα προς ένα βασίλειο γεμάτο άριστες πρώτες ύλες, πολυτέλεια, ονειρεμένη διακόσμηση και υπέροχες γεύσεις.

Οι ιδιοκτήτες, Άγγελος & Βανέσα, έχουν πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της εστίασης. Έχοντας ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, το 2014 δημιούργησαν το πρωτοποριακό για την εποχή, κατάστημα Fairytale στην Ν Φιλαδέλφεια. Σύντομα έγινε talk of the town και word of mouth material. Χιλιάδες κόσμου συρρέει από ολόκληρη την Ελλάδα για να ζήσει την Fairytale εμπειρία. Το brand Fairytale σύντομα έγινε συνώνυμο της δημιουργικότητας, της αισιοδοξίας και της καινοτομίας.

Στα καταστήματα μας μπορείτε να απολαύσετε brunch, lunch, dinner, desserts, artisan coffee και cocktails. Τα επιμελούνται διακεκριμένοι chef και εξειδικευμένοι bartenders, σε ένα μαγικό περιβάλλον!
Δίνουμε έμφαση στις διαδραστικές παρουσιάσεις των πιάτων μας με το καλύτερο γευστικό αποτέλεσμα.
Για εμάς η οικογένεια, τα παιδιά, οι γυναίκες και η μόδα είναι όσα μας εμπνέουν για να στήνουμε τους καταλόγους και τα concept μας. Αλλά αντικατοπτρίζουν και τον τρόπο σκέψης και τη στάση ζωής μας.

Αναλαμβάνουμε επίσης τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Birthday party, bachelorette party, baby shower και gender reveal. Εταιρικά events, beauty & fashion launch, καθώς και όποια εξατομικευμένη γιορτή επιθυμείτε να χαρείτε στα καταστήματά μας. Θα ακούσουμε τις ανάγκες και τα θέλω σας και θα τα πασπαλίσουμε με τη μαγική μας αστερόσκονη προσφέροντάς σας ένα personalised αποτέλεσμα.

Στα καταστήματα Fairytale Athens ο πελάτης βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο. Όραμα μας είναι να απολαύσει μία μοναδική παραμυθένια εμπειρία που θα του μείνει αξέχαστη. Και όχι να το παινευτούμε, αλλά απ’ οτι μας λένε το καταφέρνουμε.

Point 124

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Επαγγελματικές σας Συναντήσεις στο Point 124</h3>

Το Point 124 προσφέρει πέντε διαφορετικούς χώρους που ταιριάζουν σε όλες τις εταιρικές σας ανάγκες. Από μικρές αίθουσες 4 ατόμων έως χώρους 160 τ.μ., με χωρητικότητα έως 100 άτομα, το Point 124 αποτελεί το ιδανικό μέρος. Είτε αφορά συνέδρια, εργαστήρια και σεμινάρια ή μικρές και μεγάλες επαγγελματικές συναντήσεις.

<h4>Οι Χώροι</h4>

<strong>Havana</strong>

Η Havana είναι μια ευέλικτη αίθουσα με δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες κάθε εκδήλωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργασιακός χώρος (9.30 – 17.30). Tiς βραδινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα διατίθεται για ιδιωτικές εκδηλώσεις. Η  συνολική της επιφάνεια είναι 160 τμ και είναι ιδανική για συνέδρια, εργαστήρια, κοινωνικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις.<strong> Χωρητικότητα έως 100 άτομα σε όρθια διάταξη, έως 56 σε καθιστή.</strong>

<strong>Cape Town</strong>

Η αίθουσα Cape Town είναι ένας μοντέρνος χώρος συσκέψεων 35 τμ , ιδανικός για εταιρικές συναντήσεις, brainstorming και παρουσιάσεις νέων προϊόντων. <strong>Μέγιστη χωρητικότητα 10 άτομα.</strong>

<strong>Sidney</strong>

Η αίθουσα Sidney έχει εμβαδόν 30 τ.μ. και είναι ιδανική για μικρές συναντήσεις και συνεδρίες <strong>έως 4 ατόμων.</strong>

<strong>Nairobi</strong>

Εμπνευσμένη από τα δέντρα της αφρικανικής σαβάνας και με απεριόριστη θέα, η αίθουσα Nairobi είναι ένας από τους πιο ζεστούς κι ευχάριστους χώρους. Με συνολικό εμβαδόν 25τ.μ., έχει σχεδιαστεί ειδικά για <strong>μικρές συναντήσεις των 5 ατόμων.</strong>

<strong>Brasilia</strong>

Αυτή η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια, team building, εκπαιδεύσεις. Μπορεί να διαμορφωθεί εκ νέου για να καλύψει όλες τις ανάγκες. Η Brasilia έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με τη Nairobi και να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα για coffee break ή για συνεδριάσεις. Η συνολική της επιφάνεια είναι 55 τμ και είναι ιδανική για σεμινάρια, εργαστήρια και διάφορες εκδηλώσεις. <strong>Χωρητικότητα έως 33 άτομα.</strong>

<h4><strong>Παροχές &amp; Υπηρεσίες</strong></h4>

Το Point 124 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα παροχών και υπηρεσιών, όπως WiFi υψηλής ταχύτητας, διαρκή ασύρματη ασφάλεια δεδομένων, εργονομικά καθίσματα και έπιπλα γραφείου, άνετο σαλόνι, ηχομονωμένο τηλεφωνικό θάλαμο, υπηρεσίες υποδοχής, γραμματειακή υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες (διαχείριση κλήσεων και προώθηση αλληλογραφίας), οπτικοακουστικό εξοπλισμό για συσκέψεις, ευέλικτες αίθουσες συσκέψεων και επιλογές τροφοδοσίας, εξωτερικό χώρο καπνιστών και μίνι βιβλιοθήκη.

Red Center

<h3><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”>Εταιρικές και Καλλιτεχικές</span></span><span lang=”el-GR”><span lang=”en-US”> Εκδηλώσεις στο Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span></span></h3>
<span lang=”el-GR”>Πλήρως ανακαινισμένο με τα καλύτερα υλικά το </span><span lang=”en-US”>Red</span> <span lang=”en-US”>Center</span><span lang=”el-GR”> αποτελεί έναν <strong>πρωτοποριακό χώρο γραφείων και εκδηλώσεων</strong> εξοπλισμένο με <strong>σύγχρονη τεχνολογία</strong> και υψηλής ποιότητας αισθητική <strong>στην αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας</strong>, στο κτήριο – σημείο κατατεθέν της περιοχής.</span>

<span lang=”el-GR”>Η <strong>γκαλερί</strong> στον τελευταίο όροφο με έργα διάσημων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών προσφέρεται για να φιλοξενήσει <strong>εταιρικές/ιδιωτικές</strong>, <strong>συναντήσεις</strong>, <strong>γεύματα/δείπνα</strong>, <strong>cocktail party</strong>, <strong>σεμινάρια</strong>, <strong>webinars</strong>, <strong>παρουσιάσεις</strong>, <strong>συσκέψεις επίσημων συμβουλίων</strong>. Η βεράντα με αμφιθεατρική θέα από τη θάλασσα μέχρι την Ακρόπολη και τον Υμηττό κόβει την ανάσα και αφήνει τους επισκέπτες να υποκλιθούν στη μαγεία της Αθήνας.</span>

Τα <strong>meeting rooms</strong> χωρητικότητας έως 12 ατόμων, με εξοπλισμό υψηλής ποιότητας, διατίθενται για τη <strong>διεξαγωγή συνεδριάσεων</strong>, <strong>εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, επαγγελματικών συναντήσεων κ.ά.</strong>

<strong><span lang=”el-GR”>
Χωρητικότητα</span></strong>

<span lang=”el-GR”>Aκριβής αριθμός ατόμων: 70 όρθιοι (+30 στη βεράντα) έως </span><span lang=”el-GR”>45 άτομα καθήμενοι</span>

<strong><span lang=”el-GR”>
Highli</span><span lang=”en-US”>gh</span><span lang=”el-GR”>ts </span></strong>
<ul>
<li><span lang=”el-GR”>Αυτόνομη ταράτσα</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Ακρόπολη</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Θέα Λυκαβηττός</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Αίθουσες πολλαπλών χρήσεων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Εύκολη πρόσβαση</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Σταθμός ποδηλάτων</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Minimal αισθητική</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Καλαίσθητος χώρος</span></li>
<li><span lang=”el-GR”>Μοντέρνα τέχνη</span></li>
</ul>

BÓTOXE Athens

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις Υψηλού Προφίλ στο BÓTOXE Athens</h3>
Το BÓTOXE Athens είναι ο απόλυτος προορισμός για <strong>εταιρικές εκδηλώσεις, </strong>αφού συνδυάζει μοναδικά την υψηλή γαστρονομία με την άψογη αισθητική. Με άκρως εντυπωσιακή διακόσμηση σε ζωηρά παστέλ χρώματα, έντονους φωτισμούς, υπερπολυτελή dining αίθουσα και ένα υπερσύγχρονο club με state-of-the-art ηχοσύστημα, το BOTOXE αποτελεί τον ιδανικό χώρο για μια ευρεία γκάμα <strong>εταιρικών εκδηλώσεων υψηλού προφίλ</strong>.

Ο ευέλικτος χώρος του BOTOXE Athens, πλαισιωμένος από μια άρτια καταρτισμένη και έμπειρη ομάδα, εξασφαλίζει την υψηλή ποιότητα με υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και επιθυμίες και των πιο απαιτητικών εκδηλώσεων. Είτε πρόκειται για <strong>παρουσίαση νέου προϊόντος</strong>, <strong>επέτειο εταιρείας</strong> είτε <strong>κινηματογραφικό γύρισμα</strong>, το  BOTOXE μεταμορφώνεται και προσαρμόζεται στην κάθε περίσταση.

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.

President Hotel Athens

<h3>Συνέδρια και Εκδηλώσεις στο President Hotel Athens</h3>

Το President Hotel Athens αποτελεί κορυφαία επιλογή για τη φιλοξενία κάθε τύπου επαγγελματικής συνάντησης ή εκδήλωσης. Οι επτά πολυτελείς αίθουσες του ξενοδοχείου προσφέρουν άνεση και ευελιξία χάρη στον υπερσύγχρονο εξοπλισμό τους. Κάθε αίθουσα έχει το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα και μπορεί να καλύψει με επιτυχία τις ανάγκες μιας <strong>επαγγελματικής συνάντησης,</strong>  μίας κομψής <strong>δεξίωσης</strong> αλλά και ενός επαγγελματικού <strong>συνεδρίου 600 ατόμων. </strong>Η εξειδικευμένη ομάδα του President βρίσκεται δίπλα σας πριν, μετά και κατά διάρκεια της εκδήλωσής, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη,<strong> οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας</strong> και πολύτιμες συμβουλές.

<h3>Εκδηλώσεις στο Rooftop Penthouse 21</h3>

Στο ψηλότερο roof garden της Ελλάδας, στην καρδιά της Αθήνας, θα βρείτε το εντυπωσιακό Penthouse 21. Τοποθετημένο σε ξεχωριστό σημείο, προσφέρει στους καλεσμένους σας μοναδικές Μεσογειακές γεύσεις και εξαιρετικά cocktail. Το φόντι θα είναι η μαγευτική θέα της πόλης. Το Penthouse 21 φιλοξενεί τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής σας – από  κομψές <strong>γαμήλιες δεξιώσεις</strong> μέχρι <strong>πάρτι</strong> και <strong>εκδηλώσεις</strong> με <strong>live DJ sets</strong> και <strong>εταιρικές συναντήσεις δίπλα στην πισίνα.</strong> Από τα μέσα Μαίου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, το Penthouse 21 ανοίγει το πολυμορφικό γυάλινο αίθριό του και σας προσφέρει μοναδικές στιγμές κάτω από τον αττικό ήλιο, μακριά από τους ρυθμούς της πόλης που εκτείνεται από κάτω.

Jungle

<h3>Ένας Μοναδικός Χώρος Εκδηλώσεων στη Νέα Φιλαδέφεια</h3>
Το μπαρ Jungle βρίσκεται στη Νέα Φιλαδέλφεια, μέσα σε μια γοητευτική κατοικία της δεκαετίας του 1930. Κύριο χαρακτηριστικό του, η έθνικ διακόσμηση με τις έντονες αποχρώσεις που παραπέμπουν σε μεξικανική φιέστα και ο εντυπωσιακός εξωτικός του κήπος που ανοίγει την άνοιξη.

Το σκηνικό συμπληρώνουν ιδανικά οι funky, soul και jazz ρυθμοί, μια ποικιλία από κορυφαίες ετικέτες τεκίλας και ρούμι και ένα μενού με άψογα εκτελεσμένες ελληνικές και μεξικάνικες γεύσεις. Στο μπαρ θα βρείτε μια εκτενή λίστα με κοκτέιλ, υπογεγραμμένη από τους δύο έμπειρους και καταξιωμένους bartenders του.

Στο Jungle το στυλ, οι γαστρονομικές απολαύσεις και η γιορτή συνδυάζονται μοναδικά. Δώστε σε όλες τις ιδιωτικές και εταιρικές σας εκδηλώσεις έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα και δημιουργήστε την ιδανική ατμόσφαιρα για <strong>επαγγελματικές συναντήσεις</strong>, <strong>εορτασμούς</strong> <strong>γενεθλίων</strong> και <strong>παιδικά πάρτι</strong>.