Κτήμα Ρόδον

<h3>Το Κτήμα Ρόδον</h3>

Το <strong>Κτήμα Ρόδον</strong> – γνωστό και ως Κτήμα Τριανταφυλλίδη – είναι ένας ανακαινισμένος χώρος ιδανικά διαμορφωμένος για εταιρικές εκδηλώσεις και δεξιώσεις γάμων και βαπτίσεων.

Ο <strong>εξωτερικός χώρος</strong>, όπως έχει διαμορφωθεί, μπορεί να φιλοξενήσει υπαίθριες εκδηλώσεις. Η χωρητικότητα είναι 480 άτομα σε καθιστή διάταξη και 800 άτομα σε διάταξη cocktail. Οι καλεσμένοι έχουν τη δυνατότητα να αισθάνονται την πολυτέλεια της απλότητας. Επιπλέον μπορούν να κυκλοφορήσουν ανάμεσα σε πεύκα, ελιές, εσπεριδοειδή και πολύχρωμα παρτέρια.

Στον <strong>εσωτερικό χώρο</strong> η αίθουσα είναι φροντισμένη με γούστο υψηλών προδιαγραφών. Ο χώρος αποτελείται απο εξαερισμό, κατάλληλη θερμοκρασία από σύγχρονο σύστημα ψύξης – θέρμανσης. Επιπρόσθετα υπάρχει επαγγελματικός ηχητικός εξοπλισμός ικανός να εξυπηρετήσει τις απαιτήσεις σε όλο τον χώρο. Η αίθουσα έχει δυνατότητα φιλοξενίας μέχρι 280 ατόμων σε καθιστή διάταξη και έως 500 ατόμων σε διάταξη cocktail. Ο ιδιαίτερος χώρος για το μπουφέ, σας προσφέρει τη δυνατότητα να τον διακοσμήσετε όπως εσείς επιθυμείτε ανάλογα με το ύφος και το θέμα που θα επιλέξετε.

Το <strong>εκκλησάκι</strong> του Αγίου Στυλιανού που βρίσκεται στο κτήμα, είναι πραγματικά μία ρομαντική πρόταση για να ανταλλάξετε όρκους αγάπης και ιδανική ιδέα να συνδυάσετε το γάμο σας με τη βάπτιση του μωρού σας ή ακόμα και με τη δεξίωσή σας σε ένα καταπράσινο περιβάλλον.
<h3></h3>
<h3>Υπηρεσίες</h3>
Το Κτήμα Ρόδον αναλαμβάνει οποιαδήποτε κοινωνική ή εταιρική εκδήλωση, γαμήλια δεξίωση, βάπτιση, παιδικό πάρτυ, επέτειο, δεξίωση cocktail, συνεστίαση και χορό ενηλίκων, συγκέντρωση για φιλανθρωπικό σκοπό, παρουσίαση προϊόντων, φωτογραφίσεις, επιδείξεις, τηλεοπτικές ή διαφημιστικές παραγωγές και κάθε άλλη εκδήλωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε.

Τ16

Η Τ16 στον Κεραμεικό

Η Τ16 ένας inclusive-exclusive boutique co-working space, δίπλα στο μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς. Ένα παλιό εργοστάσιο καλλυντικών μετατράπηκε σε έναν χώρο ερωτεύσιμο. Ποιος ξέρει; Ίσως να είναι αποτέλεσμα των καλλυντικών που πέρασαν από πάνω του. Στην Τ16 η εργοστασιακή λιτότητα του industrial design συνδυάστηκε με την πολυτέλεια.
Εμβληματικά έπιπλα design μεγάλων αρχιτεκτόνων. Μια ελιά κι ένα cafe, φυτεμένα μέσα σε ένα εργοστάσιο. Μπασκέτα, ποδοσφαιράκι και μπιλιάρδο. Roof terrace με μαγευτικό ηλιοβασίλεμα.
Στο κέντρο της πόλης, αλλά έξω από την κίνηση και τον δακτύλιο. Μόλις 600 μ. από το μετρό Κεραμεικός.
Επισκεφθείτε τον χώρο μας για να μάθετε περισσότερα για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Τόσο στην οργάνωση και παραγωγή εκδηλώσεων, όσο και για τις χωρητικότητες και για ό,τι άλλο χρειαστείτε.

Η Τ16 αποτελεί τον απόλυτο χώρο για κάθε είδους εκδηλώσεις: εταιρικές/ιδιωτικές, συναντήσεις, παρουσιάσεις, workshops, σεμινάρια, webinars, γεύματα/δείπνα, cocktail, party κ.λπ.

Οι Χώροι

Ισόγειο
Υποδοχή, Λόμπι, Πλατεία Ελιάς, Καφέ
Ιδανικό για κάθε είδους μεγάλη εκδήλωση.
Χωρητικότητα: 300 άτομα όρθιοι.

Πλατεία της Ελιάς

Ιδανική για προβολές, παρουσιάσεις, ομιλίες, σεμινάρια κ.λπ.
Χωρητικότητα: 70 άτομα σε διάταξη theatre (+70 μαζί με το Café).

Cafe

Ιδανικό για πρωινό, γεύμα, κοκτέιλ, δείπνο κ.λπ.
Χωρητικότητα: 40 άτομα καθιστά (+40 μαζί με την Πλατεία της Ελιάς).

Αίθουσες Συναντήσεων
8 αίθουσες

Ιδανικές για συναντήσεις, παρουσιάσεις, σεμινάρια, workshops κ.λπ.
Χωρητικότητα μεγαλύτερης αίθουσας: 120 άτομα σε διάταξη theatre.
Όλες περιλαμβάνουν στη βασική τιμή, χωρίς επιπλέον χρέωση: οπτικοακουστικό εξοπλισμό (projector, οθόνη προβολής, τηλεόραση, dvd player, ενισχυτή, ηχεία, υπολογιστή, ήχο), πίνακα σημειώσεων και καφέ φίλτρου.

 

Αίθουσες Έρευνας – Παρακολούθησης
2 αίθουσες με τα αντίστοιχα χωριστά δωμάτια παρακολούθησης με διπλό τζάμι-καθρέφτη

Ιδανικές για focus groups Ποιοτικής Έρευνας.
Χωρητικότητα μεγαλύτερης αίθουσας ερευνώμενων: 15 άτομα (σε διάταξη meeting).
Χωρητικότητα μεγαλύτερης αίθουσας παρακολούθησης: 10 άτομα.
Όλες περιλαμβάνουν στη βασική τιμή, χωρίς επιπλέον χρέωση: οπτικοακουστικό & καταγραφικό εξοπλισμό (projector, οθόνη προβολής, τηλεόραση, dvd player, ενισχυτή, ηχεία, υπολογιστή, κάμερες, μικρόφωνα), πίνακα σημειώσεων και καφέ φίλτρου.

Penthouse & Roof Terrace

Ιδανικό για VIP συναντήσεις σε διακριτικό χώρο με ωραία νοτιοδυτική θέα της Αθήνας. Ιδανικό για υπαίθριες εκδηλώσεις.
Χωρητικότητα Penthouse: 50 άτομα (σε διάταξη theatre).
Χωρητικότητα Roof Terrace: 150 άτομα καθιστά (+25 μαζί με το Penthouse).

Atisbar

<h3>Μοναδικές Ιδιωτικές και Επαγγελματικές Συναντήσεις στο Atisbar</h3>

Atisbar σημαίνει «κρυφή ματιά» και «ατενίζω» στα Ισπανικά. Ιδανικό για φαγητό και ποτό με φίλους ή συνεργάτες από το μεσημέρι μέχρι αργά το βράδυ. Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή υπάρχουν guest DJs με ήχους hip hop classics, soul και afro house.

<strong>Το μενού, σχεδιασμένο σχολαστικά από τον σεφ Γιώργο Γιαννούλη και την ομάδα του</strong>, διατηρεί μια τέλεια ισορροπία  F &amp; B και είναι βασισμένο σε εκλεκτές πρώτες ύλες και την εποχικότητα. Ο Σπύρος Κοντός, με την πολυετή εμπειρία του, επιμελήθηκε την <strong>cocktail list</strong>, προθέτοντας σύγχρονες πινελιές σε classic cocktails, αλλά και την <strong>οινική λίστα</strong>, παρουσιάζοντας μοναδικούς ελληνικούς και διεθνείς αμπελώνες.

To Atisbal μπορεί να φιλοξενήσει όλων των ειδών τις εκδηλώσεις, από χαλαρές <strong>ιδιωτικές συναθροίσεις</strong> έως απαιτητικά <strong>επαγγελματικά event</strong> και <strong>δεξιώσεις</strong>. Η χωρητικότητά του είναι <strong>150 άτομα σε καθιστή διάταξη</strong> και <strong>450 σε διάταξη cocktail. </strong>

Innovathens

<h3>Ο ανοιχτός και λειτουργικός πολυχώρος Innovathens</h3>

Το Innovathens βρίσκεται στην καρδιά της πόλης. Πιο συγκεκριμένα, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, δίπλα στο μετρό «Κεραμεικός», και στεγάζεται στο χαρακτηριστικό Αεριοφυλάκιο 2. Έχει μεταμορφωθεί σε ένα υπερσύγχρονο κτίριο με δύο ορόφους και απεριόριστες δυνατότητες.

Οι χώροι του Innovathens είναι λειτουργικοί, ανοιχτοί και ενιαίοι. Παράλληλα διαθέτουν άρτιες υποδομές και οπτικοακουστικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας. Απαντούν σε κάθε απαίτηση και διαμορφώνονται με βάση τις δικές σου ανάγκες.
Είναι το ιδανικό μέρος για να ανταλλάξεις ιδέες, να αλληλεπιδράσεις και να συνεργαστείς, είναι πηγή έμπνευσης, γι’ αυτό και είναι το ιδανικό μέρος για να φιλοξενήσει και τη δική σου εκδήλωση!

<h3>Οι χώροι:</h3>

<strong>Ισόγειο 199,63 m2
</strong>Κατάλληλο για συνέδρια, ημερίδες, ομιλίες, press events, εταιρικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις, networking events.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>ηχητική εγκατάσταση</li>
<li>μικροφωνική εγκατάσταση</li>
</ul>
<strong>1ος όροφος 203,20 m2
</strong>Κατάλληλος για εκθέσεις, ομαδική εργασία, hackathons, workshops.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>χώρος εργαστηρίων με ηχομόνωση</li>
<li>45 καθήμενους ή 30 άτομα σε τραπέζια εργασίας με κυρτή smart TV (65’’)</li>
<li>χώρος συνάντησης για 10 άτομα με οθόνη προβολής (65’’)</li>
<li>χώρος για εκθέσεις ή ομαδική εργασία με ευέλικτη διαρρύθμιση και 8 φορητές οθόνες (40’’)</li>
</ul>
<strong>2ος όροφος – Samsung Lab 49 m2
</strong>Μεγάλο meeting room, χώρος για workshops, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.
<ul>
<li>ηλεκτρολογική εγκατάσταση</li>
<li>βασικός φωτισμός</li>
<li>35 καθήμενοι</li>
<li>20 άτομα σε τραπέζια εργασίας</li>
</ul>

Athens Flair

<h3>Athens Flair: Νεοκλασική Κομψότητα και Σύγχρονη Πολυτέλεια</h3>

Το <strong>Athens Flair</strong> είναι ένα μοναδικό νεοκλασικό ξενοδοχείο στην Αθήνα, σχεδιασμένο γύρω στο 1880-1889 από τον Δανό αρχιτέκτονα Theophil Edvard Freiherr von Hansen. Δημιουργός της «Αθηναϊκής Τριλογίας» (Εθνική Βιβλιοθήκη, Ακαδημία, Εθνικό Πανεπιστήμιο), το κτίριο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της πόλης. Το ξενοδοχείο, που έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο, συνδυάζει την ιστορία με τη σύγχρονη πολυτέλεια, κάνοντάς το ιδανικό για εκδηλώσεις στην Αθήνα. Έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην καλλιτεχνική ζωή της Αθήνας, με την ηθοποιό<strong> Έλλη Λαμπέτη</strong> να έχει ζήσει εκεί κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής. Αυτή η ιστορική αξία, σε συνδυασμό με την πολυτελή σύγχρονη ατμόσφαιρα, δημιουργεί το τέλειο σκηνικό για κάθε εκδήλωση.

Roof Garden με Πανοραμική Θέα στην Αθήνα

Το <strong>Roof Garden</strong> είναι ένας εξαιρετικός χώρος για την διοργάνωση εκδηλώσεων, με εκπληκτική θέα στον <strong>λόφο του Λυκαβηττού</strong> και την Αθήνα. Η μοντέρνα σχεδίαση και η εκλεπτυσμένη διακόσμηση προσφέρουν την τέλεια ατμόσφαιρα για οποιαδήποτε εκδήλωση. Είναι ιδανικό για <strong>cocktail parties, ιδιωτικά γεύματα, εκθέσεις τέχνης και P.R. events</strong>. Η βεράντα του Roof Garden διαθέτει κομψό καθιστικό, σύγχρονη διακόσμηση, και υπέροχο φωτισμό για να δημιουργήσει την ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε περίσταση.

<h4>Tailor-Made Εκδηλώσεις στο Athens Flair</h4>

Το Athens Flair προσφέρει <strong>πλήρη εξατομίκευση</strong> για κάθε εκδήλωση στην Αθήνα. Με <strong>tailor-made menus</strong> από καταξιωμένους σεφ και πλήρη προσαρμογή στον φωτισμό, τη διακόσμηση και τη μουσική, το ξενοδοχείο εξασφαλίζει ότι κάθε εκδήλωση θα είναι αξέχαστη.

Εκδηλώσεις που μπορείς να διοργανώσεις:

  • Corporate Events
  • Private Dinners
  • Cocktail Parties

Είτε πρόκειται για κοινωνική ή επαγγελματική εκδήλωση, κάθε λεπτομέρεια είναι φροντισμένη για να δημιουργηθεί η τέλεια εμπειρία για τους καλεσμένους σας.

Το Roof Garden του Athens Flair μπορεί να φιλοξενήσει έως 70 άτομα και είναι το ιδανικό μέρος για:

  • P.R. Events και Product Launchings: Ένας κομψός χώρος για εκλεπτυσμένα cocktail parties ή brunch με θέα τον Λυκαβηττό.
  • Private Brunch, Lunch, Dinner: Ιδανικό για κοινωνικές συγκεντρώσεις ή προσωπικές στιγμές.
  • Εκθέσεις Τέχνης: Παρουσίαση έργων τέχνης σε ένα διατηρητέο κτίριο που αποτελεί έργο τέχνης από μόνο του.
  • Parties και Cocktail Parties: Γενέθλια, εταιρικά events ή επετείους, όλα μπορούν να γίνουν στο Roof Garden.
  • Μικρές Τελετές και Προτάσεις Γάμου: Ρομαντικές προτάσεις ή μικρές τελετές με θέα στην Αθήνα.
  • Buy-outs: Κλείστε ολόκληρο το ξενοδοχείο για μια ιδιωτική εκδήλωση, είτε αφορά marketing είτε κοινωνικές συγκεντρώσεις.

Το Athens Flair έχει βραβευτεί με τα βραβεία Luxury Concept Hotel, Luxury Heritage Hotel και Luxury Cultural Hotel από τα World Hotel Luxury Awards, αναγνωρίζοντας την υψηλή ποιότητα και την ιστορική αξία του.

Fairytale Athens

Fairytale Athens

Στο κατάστημα Fairytale στην Αθήνα, στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους επισκέπτες μοναδικές και αξέχαστες, παραμυθένιες εμπειρίες. Η διακόσμηση του χώρου, αποτελεί ένα εντυπωσιακό backdrop για τις φωτογραφίες σας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το flamingo rooftop. Εντονες ροζ αποχρώσεις σμίγουν αρμονικά με το βαθύ φούξια, δημιουργώντας ένα συναρπαστικό παιχνίδι χρωμάτων.

Στα καταστήματα μας σας ανοίγουμε την πόρτα προς ένα βασίλειο γεμάτο άριστες πρώτες ύλες, πολυτέλεια, ονειρεμένη διακόσμηση και υπέροχες γεύσεις.

Οι ιδιοκτήτες, Άγγελος & Βανέσα, έχουν πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της εστίασης. Έχοντας ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, το 2014 δημιούργησαν το πρωτοποριακό για την εποχή, κατάστημα Fairytale στην Ν Φιλαδέλφεια. Σύντομα έγινε talk of the town και word of mouth material. Χιλιάδες κόσμου συρρέει από ολόκληρη την Ελλάδα για να ζήσει την Fairytale εμπειρία. Το brand Fairytale σύντομα έγινε συνώνυμο της δημιουργικότητας, της αισιοδοξίας και της καινοτομίας.

Στα καταστήματα μας μπορείτε να απολαύσετε brunch, lunch, dinner, desserts, artisan coffee και cocktails. Τα επιμελούνται διακεκριμένοι chef και εξειδικευμένοι bartenders, σε ένα μαγικό περιβάλλον!
Δίνουμε έμφαση στις διαδραστικές παρουσιάσεις των πιάτων μας με το καλύτερο γευστικό αποτέλεσμα.
Για εμάς η οικογένεια, τα παιδιά, οι γυναίκες και η μόδα είναι όσα μας εμπνέουν για να στήνουμε τους καταλόγους και τα concept μας. Αλλά αντικατοπτρίζουν και τον τρόπο σκέψης και τη στάση ζωής μας.

Αναλαμβάνουμε επίσης τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Birthday party, bachelorette party, baby shower και gender reveal. Εταιρικά events, beauty & fashion launch, καθώς και όποια εξατομικευμένη γιορτή επιθυμείτε να χαρείτε στα καταστήματά μας. Θα ακούσουμε τις ανάγκες και τα θέλω σας και θα τα πασπαλίσουμε με τη μαγική μας αστερόσκονη προσφέροντάς σας ένα personalised αποτέλεσμα.

Στα καταστήματα Fairytale Athens ο πελάτης βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο. Όραμα μας είναι να απολαύσει μία μοναδική παραμυθένια εμπειρία που θα του μείνει αξέχαστη. Και όχι να το παινευτούμε, αλλά απ’ οτι μας λένε το καταφέρνουμε.

Point 124

Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Επαγγελματικές σας Συναντήσεις στο Point 124

Το Point 124 προσφέρει πέντε διαφορετικούς χώρους που ταιριάζουν σε όλες τις εταιρικές σας ανάγκες. Από μικρές αίθουσες 4 ατόμων έως χώρους 160 τ.μ., με χωρητικότητα έως 100 άτομα, αποτελεί το ιδανικό μέρος. Είτε αφορά συνέδρια, εργαστήρια και σεμινάρια ή μικρές και μεγάλες επαγγελματικές συναντήσεις.

<h4>Οι Χώροι</h4>

Το Point 124 προσφέρει μια σειρά από ευέλικτους και μοντέρνους χώρους, κατάλληλους για επαγγελματικές και κοινωνικές εκδηλώσεις κάθε είδους. Η αίθουσα Havana είναι ένας ευρύχωρος και προσαρμόσιμος χώρος 160 τ.μ., ιδανικός για συνέδρια, εργαστήρια, κοινωνικές και ιδιωτικές εκδηλώσεις. Κατά τη διάρκεια της ημέρας (9:30 – 17:30), μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λειτουργικός εργασιακός χώρος, ενώ τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα διατίθεται για ιδιωτικές εκδηλώσεις. Διαθέτει χωρητικότητα έως 100 ατόμων σε όρθια διάταξη και έως 56 σε καθιστή.

Ο χώρος Cape Town είναι μία σύγχρονη αίθουσα συσκέψεων 35 τ.μ., σχεδιασμένη για εταιρικές συναντήσεις, brainstorming sessions και παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Ιδανική για ομάδες έως 10 ατόμων, προσφέρει ένα επαγγελματικό περιβάλλον με μοντέρνο χαρακτήρα. Η αίθουσα Sidney, με συνολική επιφάνεια 30 τ.μ., προσφέρει έναν άνετο και ήσυχο χώρο για μικρές επαγγελματικές συναντήσεις και συνεδρίες. Ιδανική για ομάδες έως 4 ατόμων. Εμπνευσμένη από την αφρικανική φύση και με ανεμπόδιστη θέα, η Nairobi είναι ένας ζεστός και φιλόξενος χώρος 25 τ.μ. Είναι ιδανική για συναντήσεις μικρών ομάδων έως 5 ατόμων, προσφέροντας χαλαρή ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με λειτουργικότητα. Τέλος στο Point 124, η αίθουσα Brasilia είναι ένας πολυλειτουργικός χώρος 55 τ.μ., κατάλληλος για σεμινάρια, εκπαιδεύσεις, εργαστήρια και team building δραστηριότητες. Παρέχει τη δυνατότητα ευέλικτης διαμόρφωσης, ενώ μπορεί να συνδεθεί με την αίθουσα Nairobi, προσφέροντας επιπλέον χώρο για coffee breaks ή παράλληλες συνεδρίες. Η χωρητικότητά της φτάνει έως και τα 33 άτομα.

<h4><strong>Παροχές &amp; Υπηρεσίες</strong></h4>

Το Point 124 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα παροχών και υπηρεσιών, όπως WiFi υψηλής ταχύτητας, διαρκή ασύρματη ασφάλεια δεδομένων, εργονομικά καθίσματα και έπιπλα γραφείου, άνετο σαλόνι, ηχομονωμένο τηλεφωνικό θάλαμο, υπηρεσίες υποδοχής, γραμματειακή υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες (διαχείριση κλήσεων και προώθηση αλληλογραφίας), οπτικοακουστικό εξοπλισμό για συσκέψεις, ευέλικτες αίθουσες συσκέψεων και επιλογές τροφοδοσίας, εξωτερικό χώρο καπνιστών και μίνι βιβλιοθήκη.

Red Center


Εταιρικές και Καλλιτεχνικές Εκδηλώσεις στο Red Center

Πλήρως ανακαινισμένο με τα καλύτερα υλικά, το Red Center αποτελεί έναν πρωτοποριακό χώρο γραφείων και εκδηλώσεων. Εϊναι εξοπλισμένο με σύγχρονη τεχνολογία και υψηλής ποιότητας αισθητική. Βρίσκεται στην αρχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στο κτήριο – σημείο κατατεθέν της περιοχής.

Η γκαλερί στον τελευταίο όροφο, με έργα διάσημων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, προσφέρεται για τη φιλοξενία εταιρικών ή ιδιωτικών εκδηλώσεων, συναντήσεων, γευμάτων ή δείπνων, cocktail parties, σεμιναρίων, webinars, παρουσιάσεων, συσκέψεων επίσημων συμβουλίων. Η βεράντα, με αμφιθεατρική θέα από τη θάλασσα μέχρι την Ακρόπολη και τον Υμηττό, κόβει την ανάσα και μαγεύει τους επισκέπτες.

Τα meeting rooms, χωρητικότητας έως 12 ατόμων, είναι πλήρως εξοπλισμένα. Είναι κατάλληλα για συνεδριάσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, επαγγελματικές συναντήσεις και άλλα.

Χωρητικότητα
Ακριβής αριθμός ατόμων: 70 όρθιοι (+30 στη βεράντα), έως 45 άτομα καθήμενοι.

Το Red Center ξεχωρίζει για την αυτόνομη ταράτσα του με πανοραμική θέα στην Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό. Επιπλέον για τις πολλαπλών χρήσεων αίθουσες, αλλά και τη μοντέρνα αισθητική που αποπνέει ολόκληρος ο χώρος. Η minimal διακόσμηση, η παρουσία μοντέρνων έργων τέχνης, καθώς και η εύκολη πρόσβαση και ο σταθμός ποδηλάτων, ενισχύουν την εμπειρία των επισκεπτών, συνθέτοντας έναν καλαίσθητο και λειτουργικό χώρο για κάθε είδους εκδήλωση.

BÓTOXE Athens

<h3>Εταιρικές Εκδηλώσεις Υψηλού Επιπέδου στο BÓTOXE Athens</h3>

Αναζητάτε τον απόλυτο χώρο για <strong>εταιρικές εκδηλώσεις υψηλού κύρους στην Αθήνα</strong>; Το <strong>BÓTOXE Athens</strong> συνδυάζει την εκλεπτυσμένη γαστρονομία, τη σύγχρονη αισθητική και τις προηγμένες τεχνολογικές παροχές, δημιουργώντας έναν μοναδικό προορισμό για επαγγελματικές διοργανώσεις που ξεχωρίζουν.

Ο χώρος διαθέτει <strong>εντυπωσιακή εσωτερική διακόσμηση</strong> σε ζωντανά παστέλ χρώματα. Παράλληλα η πολυτελή dining αίθουσα και ένα υπερσύγχρονο club εξοπλισμένο με κορυφαίας ποιότητας ηχοσύστημα, προσφέρουν την ιδανική ατμόσφαιρα για κάθε είδους <strong>επαγγελματική εκδήλωση</strong>. Από <strong>παρουσιάσεις προϊόντων</strong> και <strong>εταιρικές επετείους</strong> έως <strong>δημιουργικά projects όπως κινηματογραφικά γυρίσματα</strong>.

Ο ευέλικτος χώρος μπορεί να διαμορφωθεί πλήρως ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε εκδήλωσης. Επιπρόσθετα η άρτια εκπαιδευμένη ομάδα του BÓTOXE παρέχει προσωποποιημένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Η εμπειρία και η αφοσίωση στην τελειότητα εγγυώνται πως ακόμα και οι πιο απαιτητικοί καλεσμένοι θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι. Από business brunches και fashion shows μέχρι art installations και exclusive parties. Το BÓTOXE προσφέρει τον ιδανικό καμβά για κάθε εκδήλωση. Με αρχιτεκτονική που εντυπωσιάζει, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και ατμόσφαιρα που εμπνέει, κάθε στιγμή  μετατρέπεται σε εμπειρία. Είναι κάτι που αξίζει να μοιραστεί κανείς.

Αν θέλετε η επόμενη σας <strong>εταιρική εκδήλωση στην Αθήνα</strong> να ξεχωρίσει, τότε αυτός ο χώρος είναι η επιλογή που θα απογειώσει το brand σας.

Wallstreet Athens

<h3>Αναβαθμίστε τις Εταιρικές και Ιδιωτικές Εκδηλώσεις σας στο Wallstreet Athens</h3>
Το Wallstreet Athens βρίσκεται στην καρδιά του Αμαρουσίου μόλις λίγα μόνο βήματα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ και στο υπόγειο Parking Efterpi. Ο <strong>εσωτερικός του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει</strong> <strong>70 καθήμενου</strong>ς ενώ στο <strong>εξωτερικό του φιλοξενεί με άνεση περισσότερα από 120 άτομα</strong>, ενώ διαθέτει και <strong>prive αίθουσα</strong> <strong>για</strong> <strong>μικρότερες εκδηλώσεις έως 40 ατόμων</strong> η οποία μπορεί να απασχοληθεί μαζί με τον υπόλοιπο χώρο ή αυτόνομα. Οι χώροι μας μπορούν επίσης να μισθωθούν χωρίς επιπρόσθετες υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές!

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο των εκδηλώσεων, αποτελεί εγγύηση για μια άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση. Μαζί, θα σχεδιάσουμε το επόμενό σας event, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε είναι για εμάς ένα ξεχωριστό project και θέλουμε να το απογειώσουμε!

Το μυστικό της επιτυχίας μας, τα εγχώρια και ποιοτικά υλικά, οι δημιουργικές συνταγές κι ο συνδυασμός των ιδανικών επιλογών. Φροντίζουμε πάντα οι επιλογές μας να ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ελάτε να διοργανώσουμε μαζί ένα event που θα μείνει αξέχαστο για εσάς αλλά και τους προσκεκλημένους σας.

&nbsp;
<h3>Business Events</h3>
Business is business, but joy is also… joy! Στόχος μας, ένα επαγγελματικό αλλά συγχρόνως, συναρπαστικό event!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Team Building Events – Parties – Κοπή Πίτας – Εγκαίνια – Βραβεία – Ανακοινώσεις – Εορταστικό δείπνο – Συνέδρια – Coffee Break – Brunch at Work

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Drinks, Custom Gifts, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, Στολισμός.

&nbsp;
<h3>Private Events</h3>
Στη διοργάνωση των πάρτι μας, επενδύουμε πάντα στην τοποθεσία, τη γεύση, τα signature ποτά και την ανεβαστική μουσική! To Wallstreet Athens είναι το μέρος που εγγυάται πως το πάρτι σας θα αφήσει εποχή!

<strong>Περιστάσεις</strong>: Γάμοι – Party Γενεθλίων – Βαπτίσεις – Ιδιωτικά Party – Baby Showers – Gender Reveal Party – Παιδικά Party

<strong>Παροχές</strong>: Σχεδιασμός, Γευστικό Μενού, Custom Made Cocktails, Μοναδικά κεράσματα, Επαγγελματικός εξοπλισμός Catering, Τεχνολογικός εξοπλισμός, DJ, Στολισμός.